• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πτήση - θρίλερ προς το αεροδρόμιο της Καβάλας, λόγω κεραυνού

escursione

Member
Μηνύματα
1.438
Likes
4.565
Σε θρίλερ εξελίχθηκε χθες το απόγευμα η πτήση 170 επιβατών και μελών του πληρώματος της αεροπορικής εταιρείας Wizz Air που εκτελούσε την διεθνή πτήση WW66401 από το Κουτάϊσι της Γεωργίας στην Καβάλα.

Μέσα στον εναέριο χώρο της Βουλγαρίας το αεροπλάνο χτυπήθηκε από αστραπή με αποτέλεσμα οι πιλότοι να ζητήσουν αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Σόφιας.

Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί, το αεροσκάφος επιθεωρείται ενώ οι επιβάτες μεταφέρθηκαν προς την Καβάλα με λεωφορεία.
https://greece-salonika.blogspot.com/2018/01/blog-post_95.html
 

ntomata!

Member
Μηνύματα
88
Likes
42
Γίνεται να χτυπήσει κεραυνός το αεροπλάνο?εχουνε τοσα συστήματα ασφαλείας και δεν εχει αντικεραυνική προστασία?παράξενο μου φαίνεται
 

Viaggi

Member
Μηνύματα
1.248
Likes
7.014
Φυσικά και γίνεται να χτυπήσει κεραυνός το αεροπλάνο, στην ουσία το ίδιο το αεροπλάνο προκαλεί κεραυνούς όταν πετάει μέσα από μια φορτισμένη περιοχή ενός σύννεφου.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.973
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η πτήση είναι η W66401 και όχι WW66401 . Κάντε ένα google search με το λάθος αριθμό πτήσης και θα πάρετε μια καλή ιδέα για την ποιότητα της Ελληνικής "δημοσιογραφίας".

Κεραυνοί είναι συνηθισμένο φαινόμενο στην αεροναυτιλία. Κάθε αεροσκάφος συναντά κεραυνό κατά μέσο όρο 1 με 2 φορές το χρόνο και συνήθως δεν γίνεται καν αντιληπτό από τους επιβάτες. Όλα τα συγχρονα αεροσκάφη είναι καλά θωρακισμένα για να αντέχουν κεραυνούς. Αλλά πρέπει μετά την προσγείωση να περάσουν έλεγχο (κι αυτό στο αεροδρόμιο της Καβάλας η Wizz air δε μπορούσε να το κάνει, εξ' ου και το diversion στη βάση της).

Υπάρχει κι άλλο θέμα με τη δημοσιογραφάρα: Μια πτήση με προορισμό την Καβάλα, αν υποθέσουμε ότι πετάει πάνω από τη Βουλγαρία, είναι θεωρητικά σε μεγάλο υψόμετρο όσο βρίσκεται ακόμα στο Βουλγαρικό εναέριο χώρο. Και κεραυνοί σε τέτοια υψόμετρα υπάρχουν μόνο στη θεωρία και δε θα μπορούσε κάτι να έχει συμβεί εκεί.
Τα στοιχεία της πτήσης, όμως δείχνουν πρώτον ότι το αεροπλάνο δεν είχε μπει καν στο Βουλγαρικό εναέριο χώρο και δεύτερον ότι ο κεραυνός χτύπησε κατά την προσγείωση στο αεροδρόμιο της Καβάλας:
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lyg#ffb26dc1
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.095
Likes
13.200
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Τα στοιχεία της πτήσης, όμως δείχνουν πρώτον ότι το αεροπλάνο δεν είχε μπει καν στο Βουλγαρικό εναέριο χώρο και δεύτερον ότι ο κεραυνός χτύπησε κατά την προσγείωση στο αεροδρόμιο της Καβάλας:
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lyg#ffb26dc1
Στον σύνδεσμο που δίνεις, που φαίνονται όλα αυτά; Έχω κι ένα μικρό hangover ακόμα...
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.095
Likes
13.200
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Προφανώς. Δεν είδα τίποτα και γι' αυτό ρώτησα. Τεσπα, σε πιστεύω.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.973
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Προφανώς. Δεν είδα τίποτα και γι' αυτό ρώτησα. Τεσπα, σε πιστεύω.
Εσύ μπορεί να με πιστεύεις, αλλά σε λίγες μέρες τα data στο flightradar δε θα υπάρχουν πια αλλά το σχόλιο ότι δε βλέπεις τίποτα θα υπάρχει, οπότε αφήνω εδώ το χάρτη με τη διαδρομή της πτήσης...
wizz6401.jpg
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
...στην ουσία το ίδιο το αεροπλάνο προκαλεί κεραυνούς όταν πετάει μέσα από μια φορτισμένη περιοχή ενός σύννεφου.
Πώς ακριβώς προκαλεί κεραυνούς το ίδιο το αεροπλάνο;

Υ.Γ. Ή καλύτερα αστραπές γιατί αν η εκκένωση που χτύπησε το αεροπλάνο δε φτάσει στο έδαφος δεν ονομάζεται κεραυνός.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.139
Αν το έπαθε στη Καβάλα πιο κοντά δεν ήταν η θεσσαλονίκη από τη Σόφια?
Επομένως βγαίνει συμπέρασμα ότι δεν προσγειώνονται Θεσσαλονίκη ούτε για έκτακτή ανάγκη;Η δεν το θεώρησαν εξαιρετικά επείγον;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.708
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom