taver
Member
- Μηνύματα
- 12.612
- Likes
- 29.891
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Τα στοιχεία; Ποιά στοιχεία; Έτσι γενικώς; Για συγκεκριμένα στοιχεία συζητάμε.Τα στοιχεία της πτήσης αποτελούνται από τον σειριακό αριθμό, μέχρι 4 νούμερα, στη περίπτωση μας 6401 και από ένα κωδικό, στη περίπτωση μας W6 και WZZ. Άρα ο κωδικός WZZ 4601 είναι υπαρκτός και κανένας δεν τον εφηύρε και με αυτόν τον καλεί ο Ε.Ε.Κ. Τώρα γιατί το flightradar24 το έχει σε παρένθεση αδυνατώ να το εξηγήσω, άλλωστε παρακολουθώ το planefinder και όπως είδες για την συγκεκριμένη πτήση ξεκαθαρίζει τι είναι ο κάθε κωδικός.
Κατά τ'άλλα συμφωνώ πως ήταν υπερβολικό το άρθρο που έλεγε για επείγον περιστατικό, με αυτό το τίτλο όμως παίρνει περισσότερα κλικ, άρα περισσότερα ευρώ.
Το Flight number είναι το κλειδί της πτήσης στα συστήματα αεροδρομίων, IATA κλπ, και με βάση αυτό γίνεται η πώληση εισιτηρίων, το checkin, η διαχείριση αποσκευών, οι πίνακες αφίξεων/αναχωρήσεων κλπ. Έχει να κάνει με το χαρακτήρα της πτήσης ως εμπορική εκμετάλλευση, με τα εισιτήρια, τις κάρτες επιβίβασης κλπ. Κάθε πτήση έχει ένα ή περισσότερα τέτοια, μπορεί να υπάρχουν περισσότερες από μία πτήσεις με τον ίδιο κωδικό (ενδιάμεσες στάσεις), κλπ.
Το callsign είναι κάτι άλλο. Είναι για την επικοινωνία του αεροσκάφους με τους πύργους ελέγχους, αεροδρόμια, κλπ. Έχει να κάνει με το τεχνικό μέρος της πτήσης, και φυσικά το έχουν και πτήσεις που δε μεταφέρουν επιβάτες (cargo, general aviation, ferry flights, etc), και φυσικά υπάρχει ένα και μόνο ένα σε κάθε πτήση. Για ευκολία πολλές φορές μοιάζει με τον αριθμό πτήσης, αλλά κάτι τέτοιο ούτε απαραίτητο είναι να συμβαίνει, ούτε γενικός κανόνας. Ο κωδικός επομένως φυσικά και είναι υπαρκτός, αλλά για κάτι άλλο άσχετο. Προέκυψε στην κουβέντα μας από μια αναγραφή του ως κωδικό πτήσης στο flightradar24, κάτι που εμφανώς δεν είναι ακριβές.