Orfeasraf
Member
- Μηνύματα
- 581
- Likes
- 484
Σύμφωνα με άρθρο της Ναυτεμπορικης θα έχουμε απ ευθείας πτήσεις από Αθήνα για Τασκενδη, δεν αναφέρεται όμως απο ποια εταιρία ή απο πότε.
Γι αυτο το αναφερω, πως πολλοι ακομα και εξω απο τα συνορα της χωρας τρωνε το σανο...Nαι βελτιώνονται πολύ τα νούμερα της οικονομίας και κατάφερε η κυβέρνηση να φέρει πίσω κατά πάσα πιθανότητα τα 757 της ΗΥ που τα χαιρόμασταν για χρόνια πριν... ήρθε η ανάπτυξη ή αρκετά με το σανό;
Η fr ειναι αλλη περιπτωση, απλα εκμετάλλευτηκε τα γεγονοτα και το εισοδημα του ελληνα για να μπορεσει να χτυπησει και να εδραιωθει ευκολοτερα, κατα τη γνωμη μου παντα. Η fr ειναι μια loco εταιρια, η εταιρια του "φτωχου", του χρεοκοπημενου, δε συγκρινεται ουτε με αλλες low cost ουτε πολυ περισσοτερο με εταιριες τυπου aegean.ήρθε η Ryanair εν μέσω κρίσης.
128.8 εκατομμύρια χρεωκοπημενοι επιβάτες το 2017 συμφωνούν μαζί σου!!Η fr ειναι αλλη περιπτωση, απλα εκμετάλλευτηκε τα γεγονοτα και το εισοδημα του ελληνα για να μπορεσει να χτυπησει και να εδραιωθει ευκολοτερα, κατα τη γνωμη μου παντα. Η fr ειναι μια loco εταιρια, η εταιρια του "φτωχου", του χρεοκοπημενου, δε συγκρινεται ουτε με αλλες low cost ουτε πολυ περισσοτερο με εταιριες τυπου aegean.
Τι νόημα έχει αυτή η σύγκριση; Ίδιο είναι κάποιος που πετάει Λονδίνο - Δουβλίνο και κάποιος που πετάει Φρανκφούρτη - Σιγκαπούρη;128.8 εκατομμύρια χρεωκοπημενοι επιβάτες το 2017 συμφωνούν μαζί σου!!
Μόνο Lufthansa την πέρασε και αυτό με τη βοήθεια όλου του group,με την απόκτηση της SN και την άνοδο της Eurowings (λόγω και της διάλυσης της Air Berlin).
Φαντάσου δηλαδή, ακόμα μεγαλύτερης σημασίας ο αριθμός της Ryanair αφού και η Lufthansa πετάει Φρανκφούρτη-Δουβλίνο. (άσχετο αλλά ο επιβάτης από Δουβλίνο προς Φρανκφούρτη και από εκεί για Σιγκαπούρη πως μετράειΤι νόημα έχει αυτή η σύγκριση; Ίδιο είναι κάποιος που πετάει Λονδίνο - Δουβλίνο και κάποιος που πετάει Φρανκφούρτη - Σιγκαπούρη;
Για να συγκρίνουμε μεγεθη στις αερομεταφορές το metric που συνήθως χρησιμοποιείται είναι τα passenger seat kilometers.