fotast
Member
- Μηνύματα
- 9.725
- Likes
- 15.138
Εγώ πάλι πήρα άλλο e-mail.Αν τρέξω στον αυθεντικό μαραθώνιο και την ώρα που τερματίζω προσγειώνεται μια πτήση της Α3 θα κερδίσω ένα εισιτήριο για δύο άτομα..Προλαβαίνω να προπονηθώ;
Αν πρέπει να τρέξω 42 χιλιόμετρα σερί (δηλαδή να τερματίσω) και να είμαι με το flightradar στο χέρι στον τερματισμό, κι όλα αυτά για να πάρω ένα εισιτήριο, δε νομίζω ότι αξίζει...Εγώ πάλι πήρα άλλο e-mail.Αν τρέξω στον αυθεντικό μαραθώνιο και την ώρα που τερματίζω προσγειώνεται μια πτήση της Α3 θα κερδίσω ένα εισιτήριο για δύο άτομα..Προλαβαίνω να προπονηθώ;
Το flightradar είναι όμως αξιόπιστο; Για σκέψου να σου έχει βγει η γλώσσα μετά από 42 χιλιόμετρα, να κοιτάς flightradar και να σου γράφει πως έφτασε η πτήση 17.30 εσύ να τερματίζεις εκείνη την ώρα αλλά μετά η Aegean να λέει πως έφτασε 17.33. Βρίσκεις δυνάμεις να πας τρέχοντας μέχρι τα γραφεία αμέσως ή όχι;Αν πρέπει να τρέξω 42 χιλιόμετρα σερί (δηλαδή να τερματίσω) και να είμαι με το flightradar στο χέρι στον τερματισμό, κι όλα αυτά για να πάρω ένα εισιτήριο, δε νομίζω ότι αξίζει...
Καλά, έχουμε βασικότερα προβλήματα πριν από αυτό. Π.χ. το πως να τρέξουμε 42 χιλιόμετρα την ώρα που δυσκολευόμαστε να τρέξουμε 42 μέτρα...Το flightradar είναι όμως αξιόπιστο; Για σκέψου να σου έχει βγει η γλώσσα μετά από 42 χιλιόμετρα, να κοιτάς flightradar και να σου γράφει πως έφτασε η πτήση 17.30 εσύ να τερματίζεις εκείνη την ώρα αλλά μετά η Aegean να λέει πως έφτασε 17.33. Βρίσκεις δυνάμεις να πας τρέχοντας μέχρι τα γραφεία αμέσως ή όχι;
Περπατώντας μπορούμε να το κάνουμε; Πόση ώρα να θέλει, θα προλάβουμε καμια άφιξη; Δεν ξεκίνησαν και οι μεταμεσονύκτιες πτήσεις από Μάλαγα.Καλά, έχουμε βασικότερα προβλήματα πριν από αυτό. Π.χ. το πως να τρέξουμε 42 χιλιόμετρα την ώρα που δυσκολευόμαστε να τρέξουμε 42 μέτρα...
Φαντάζομαι ότι επιτρέπεται, αλλα:Περπατώντας μπορούμε να το κάνουμε; Πόση ώρα να θέλει, θα προλάβουμε καμια άφιξη; Δεν ξεκίνησαν και οι μεταμεσονύκτιες πτήσεις από Μάλαγα.
Αυτο που αλλάζει τελείως την τιμή του εισιτηρίου είναι πολλές φορές ο επίναυλος καυσίμων. Κάποιες εταιρείες χρεώνουν κάποιες οχι. Πχ Φρανκφούτη Σεούλ με Asiana θα πληρώσεις περιπου 50 ευρω ή και λιγότερο ένω αν πας με Turkish περίπου 250. Ο πιο ασφαλής, αν επιτρέπεται η εκφραση, τρόπος είναι να μπεις στην αεροπορική που θέλεις και να δεις την τιμή αναλυτικά στο δρομολόγιο που σε ενδιαφέρει. Άσχετα με την τελική τιμή του εισιτηριου οι φόροι και ο επίναυλος καυσίμου είναι σχεδόν ίδιος πάντα. Δες αναλυτικά τι θα πληρώσεις για αυτά και χοντρικά αυτα θα σου ζητήσει και η Aegean συν 20 ευρω. Βέβαια προυπόθεση είναι να υπάρχει διαθέσιμος ναυλος με μίλια για την διαδρομή που θέλεις.Καλησπέρα!
Έχω μαζέψει αρκετά μίλια για να πραγματοποιήσω επιτέλους ένα ταξίδι εκτός Ευρώπης όμως δεν έχω χρησιμοποιήσει ξανά το πρόγραμμα μιλίων.
Από ότι κατάλαβα από αλλά post η ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα και το ύψος των φόρων γίνεται μονο τηλεφωνικά. Εγώ που θέλω να κάνω έρευνα αγοράς για την τιμή διαφόρων προορισμών πως θα το κανω; Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος εκτός απο το να ρωτήσω τον υπάλληλο της Aegean για 50 διαφορετικά αεροδρομια; Ή αν κάποιος γνωρίζει ποιά αεροδρόμια έχουν γενικοτερα χαμηλούς φόρους ώστε να προσανατολιστω σε κάποιους συγκεκριμένους προορισμούς.
Ευχαριστώ πολύ!
Αν εισαι καμποση οικογενεια , κανεις λιγοτερα, αλλα για ολους!Γιατί να φαρμακωθείς? Παπάδες κάνεις με 80χιλ μίλια!