orestcrete
Member
- Μηνύματα
- 2.681
- Likes
- 10.389
- Επόμενο Ταξίδι
- Iceland
- Ταξίδι-Όνειρο
- New Zealand
Τα ίδια δρομολόγια έχουμε κάνει/κοιτάξει Αυτοί οι φόροι του Lufthansa group και της Turkish είναι απάλευτοι. Έχουν μείνει λίγες εταιρείες που προσφέρουν δυνατότητα πτήσεων σε αναλογία με τους φόρους. Η United και η Air Canada παραμένουν στη κορυφή, ακολουθούν Ethiopian, Singapore και μετά LOT, Air India.τελειο το site !
σε ευχαριστω πολυ.
κατα τα αλλα συμφωνω με αυτο το πλανο για USA.
και οντως βρισκεις ευκολα για Σαο Παολο και Μπουενος Αιρες.
Ακομα κατι που εχω βρει να συμφερει ειναι απο Αμστερνταμ προς Γουατεμαλα, και πολλες πτησεις απο Φρανκφουρτη αλλα και αθηνα προς Ν Αμερικη μεσως Αντις Αμπεμπα, Αιθιοπια.
και για μακρινη Ασια μεσω singapore airlines, αξιζει παλι γιατι εχει χαμηλους φορους.
γενικα με τρωνε εμενα οι φοροι για το αεροδρομιο της Φρανκφουρτης ειναι πανακριβο φαινεται.
αλλα αυτο που μπορεις να κανεις εντος ΗΠΑ με united ειναι οντως απιστευτο.. 0 φοροι και 12,5 χιλ μιλια μονο.. μακαρι να ειχαμε παραπανω χρονο
Καλα ταξιδια
Πολλές φορές η αναλογία ως προς τα ευρώ μπορεί να διαφέρει, αλλά πρέπει να κοιτάζουμε και άλλα πράγματα. Πχ την Πρωτοχρονιά του 23 πήγα Αργεντινή και το πήγαινελα με Ethiopian ήταν 80000μίλια και νομίζω κάπου στα 45 ευρώ η διαδρομή. Πολύ hot ημερομηνίες, μέσα στο κατακαλοκαίρο για τους Αργεντίνους και διακοπές Χριστουγέννων για τον υπόλοιπο κόσμο.
Το ένα εισιτήριο του πήγαινε το είχα κλείσει τον Ιούνιο και το γύρνα το είχα κλείσει τον Αύγουστο που ξανακοιτάζοντας για πολλοστή φορά, είδα ότι επιτέλους είχε διαθεσιμότητα από Μπουένος Άιρες για Αθήνα στις ημερομηνίες που ήθελα, πάλι με Ethiopian. Τότε έκαναν τα εισιτήρια για τις ίδιες ημερομηνίες με την Alitalia 1200 ευρώ, αλλά εγώ επειδή ήθελα StarAlliance για να κρατήσω τα πλεονεκτήματα του στάτους, η πιο φθηνή StarAlliance ήταν πιο ακριβά. Δεν μπορώ να πω όμως ότι η αναλογία ήταν 13/1000 ή 15/1000 γιατί πρώτα έκλεισα το πήγαινε και μετά έκλεισα το έλα, ενώ με ένα κανονικό εισιτήριο δεν είναι το ίδιο.
Μου έχει τύχει επίσης 3 φορές σε υπερατλαντικά ταξίδια κλεισμένα με μίλια να χρειαστεί να αλλάξω την πτήση επιστροφής για διαφορετικούς λόγους κάθε φορά. Στις 2 περιπτώσεις δεν άλλαξα μόνο την ημερομηνία, αλλά πέταξα και από άλλο αερόδρομιο, άλλαξαν τα πλάνα δηλαδή τελείως.
Φαντάσου αντίστοιχα πόσο θα κόστιζε αυτό εάν ήταν κανονικά εισιτήρια, ακόμα και με τα flex θα πλήρωνα την διαφορά στο εισιτήριο εκείνης της στιγμής. Επομένως, ένα εισιτήριο κλεισμένο με μίλια και ειδικά σε μακρινούς προορισμούς, εκτός από την αναλογία που μας προσφέρει ευρώ/μίλια, πρέπει να κοιτάζουμε και την δυνατότητα ευελιξίας που μας προσφέρουν τα εν λόγω εισιτήρια που είναι δύσκολο να το αποτιμήσεις σε ευρώ.
Last edited: