Εγώ πάντα έκλεινα θέσεις (business) μέσω τηλεφ. κέντρου Aegean.Αδύνατη η διαχείριση κράτησης (θέσεις, αποσκευές) με award εισιτήρια στην Avianca.
Βγαίνει αυτό το μήνυμα.
Oh, oh! Your ticket was issued on another airline.
For this reason, we are unable to process your reservation. Please contact the airline where you purchased your reservation.
Ευχαριστώ, για την πληροφορία. Μπαίνω που και που να δω αν είναι όλα ΟΚ και το παρατήρησα.Εγώ πάντα έκλεινα θέσεις (business) μέσω τηλεφ. κέντρου Aegean.
Ευτυχώς έχω προλάβει κι έχω επιλέξει θέσεις με την προηγούμενη έκδοση της εφαρμογής που το επέτρεπε...Αδύνατη η διαχείριση κράτησης (θέσεις, αποσκευές) με award εισιτήρια στην Avianca.
Βγαίνει αυτό το μήνυμα.
Oh, oh! Your ticket was issued on another airline.
For this reason, we are unable to process your reservation. Please contact the airline where you purchased your reservation.
Η οποία εφαρμογή έχει 100άδες bugs, με κύριο ότι δε δείχνει βασικά στοιχεία της πτήσης (ούτε καν αν είναι economy ή business), δε δείχνει όλες τις πτήσεις σου (για κάποιο λόγο π.χ. οι πτήσεις με Air Serba δεν εμφανίζονται), και το σημαντικότερο, δε συγχρονίζει πια από το Amadeus όταν κάτι αλλάξει (π.χ. άλλαξα εισιτήριο A3, και ακόμα μου το δείχνει στην παλιά ημερομηνία). Κοινώς, σκουπίδι.Το Checkmytrip κατήργησε την ιστοσελίδα εντελώς σπρώχνοντας μας στην εφαρμογή.
Μιας και το έφερε η κουβέντα παρότι είμαστε σε άλλο θέμα, πέταξα προχθες με Air India και το award εισιτήριο το έκλεισα από το τηλεφωνικό κέντρο, τους είπα ότι δεν εμφανίζεται στο app και ότι θα έπρεπε να βάλουν το ίδιο μήνυμα όπως έκαναν και με Turkish και United μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.Μιας και το έφερε η κουβέντα η Αιθίοπες διόρθωσαν τις χρεώσεις από GRU.
Το Checkmytrip κατήργησε την ιστοσελίδα εντελώς σπρώχνοντας μας στην εφαρμογή.
Και η airindia ακόμα να εμφανιστεί στο M&B.
Με 45 ευρώ θα πετούσα και μέσα στη βρώμικη τουαλέτα.Μιας και το έφερε η κουβέντα παρότι είμαστε σε άλλο θέμα, πέταξα προχθες με Air India και το award εισιτήριο το έκλεισα από το τηλεφωνικό κέντρο, τους είπα ότι δεν εμφανίζεται στο app και ότι θα έπρεπε να βάλουν το ίδιο μήνυμα όπως έκαναν και με Turkish και United μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.
Πολύ λίγους φόρους, 45 ευρώ και 45000 μίλια για Σιγκαπούρη-Δελχί-Μιλάνο. Να πω την αλήθεια δε θα την ξανα επέλεγα. Με παλιά 787 και οι 2 πτήσεις, στο Σιγκαπούρη-Δελχί οι οθόνες δε δούλευαν, αλλά έτσι και αλλιώς έχουν 20 ταινίες μέσα, με τηλεκοντρόλ και δε δούλευε και η ανάκλιση στο κάθισμα. Επίσης, το φαγητό τους ήταν πολύ μέτριο, καυτερό (αυτό δε κάνει εντύπωση για Ινδία), αλλά και άνοστο. Είδα πολύ κόσμο που δεν το άγγιξε το φαγητό και η πτήση ήταν γεμάτο Ινδούς.
Το αερόδρομιο στο Δελχί με πολύ αργές διαδικασίες στο security, μας είπαν να βγάλουμε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές από την τσάντα, για 15 άτομα transit πήρε κανα 40λεπτο η όλη διαδικασία. Ίντερνετ το αεροδρόμιο δεν έχει αυτόματα άμα δεν έχεις Ινδικό νούμερο, πρέπει να ζητήσεις ειδικό voucher από Information desk. Και το κερασάκι στη τούρτα οι τουαλέτες, δηλαδή εάν είναι έτσι οι τουαλέτες του διεθνές αεροδρομίου δε θέλω καν να σκεφτώ τι γίνεται στη χώρα.
Ίσως αυτά τα μηνύματα θα χρειαστεί να μεταφερθούν στο αντίστοιχο τόπικ.