Μέσω τηλεφώνου αποκλειστικά και 20άρικοΔεν μπορώ να αλλάξω το business εισιτήριο που έκλεισα με μίλια μέσω pc ή εφαρμογής και λέει μόνο μέσω τηλεφώνου.
Τι παίζει;
Αν πάρω τηλ για την αλλαγή θα φάω το 20ρικο;
Μέχρι προχθες μπορουσα και από το site. Άλλαξε κάτι; Έχει σχέση με το χρονικό διάστημα πριν το ταξίδι; Πραγματικά αιφνιδιάστηκα!Μέσω τηλεφώνου αποκλειστικά και 20άρικο
Είσαι σε κάποια από τις κατωτέρω κατηγορίες?Μέχρι προχθες μπορουσα και από το site. Άλλαξε κάτι; Έχει σχέση με το χρονικό διάστημα πριν το ταξίδι; Πραγματικά αιφνιδιάστηκα!
Νομίζω όχι.Είσαι σε κάποια από τις κατωτέρω κατηγορίες?
- Αλλαγές σε μερικώς χρησιμοποιημένα εισιτήρια.
- Για εισιτήρια επιστροφής ή εισιτήρια με πολλαπλά σκέλη, σε περίπτωση μη εμφάνισης στο αεροδρόμιο για την πρώτη πτήση, τυχόν αλλαγές στις επόμενες πτήσεις.
- Αναδρομολογήσεις (αλλαγή σημείου αναχώρησης ή/και προορισμού).
- Μεμονωμένες αλλαγές σε κρατήσεις με παραπάνω από ένα άτομα.
- Ακυρώσεις κρατήσεων.
Μάλλον είσαι στο "Μεμονωμένες αλλαγές σε κρατήσεις με παραπάνω από ένα άτομα".Νομίζω όχι.
Εχω πτηση μελλοντική με επιστροφή για 2 άτομα. Θέλω να αλλάξω το πρωτο σκέλος και για τους 2.
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.Τοσες ωρες θα σου ειχαν ηδη πει στο τηλ κεντρο τι τρεχει.
Όντως και σε μένα σε πτήση αγορασμένη με εξαργύρωση για μέσα Οκτώβρη που κοίταξα, ενώ μέχρι πριν μια βδομάδα σου άλλαζε κανονικά ημερομηνίες τώρα έχει βγάλει πάνω ότι αλλαγές γίνονται μόνο τηλεφωνικά. Δικό τους πρόβλημα δεν είναι όμως , γιατί να χρεωθούμε 20ρικο αν θέλουμε αλλαγή από τη στιγμή που έχει δωρεάν αλλαγή και γινόταν κανονικά μέχρι χθες. Άλλαξε μονομερώς τους όρους;Δεν μπορώ να αλλάξω το business εισιτήριο που έκλεισα με μίλια μέσω pc ή εφαρμογής και λέει μόνο μέσω τηλεφώνου.
Τι παίζει;
Αν πάρω τηλ για την αλλαγή θα φάω το 20ρικο;