• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

spyros91

Member
Μηνύματα
933
Likes
851
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ντουμπαι
Kαλημερα σας.. έκανα μια δωρεάν ακύρωση από agoda στις 23/11 ημέρα Πέμπτη.. είναι λογικό που ακόμα δεν έχω δει τα λεφτά στον λογαριασμό μου?
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Πέμπτη ακύρωσα, Τρίτη εμφανίστηκε η επιστροφή στον τραπεζικό λογαριασμό.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.449
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Οπότε αναμένω την αυριανή!! Ευχαριστώ!
Αυτό εξαρτάται κυρίως από την τράπεζα σου. Θέλει συνήθως 3 εργάσιμες για να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία. Εκτός κι αν μπλέκονται διαφορετικά νομίσματα που παίρνει παραπάνω.
 

LefM

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα παιδιά, επειδή σπάνια κλείνω μέσω booking και όταν κλείνω πάντα το προπληρώνω, θα ήθελα τα φώτα σας για μία κράτηση με δωρεάν ακύρωση που έχω κάνει και δεν έχω πληρώσει ακόμα.
Έχω χρησιμοποιήσει την Revolut κάρτα μου και η ερώτηση μου είναι: αν η κάρτα είναι άδεια μέχρι το διάστημα της δωρεάν ακύρωσης θα μου ακυρώσουν τη κράτηση; Να προσθέσω κάποιο ποσό;

Στην κράτηση αναφέρονται αυτά:

Στοιχεία πληρωμής
Έχετε εγγυηθεί την κράτησή σας μέσω πιστωτικής κάρτας.

Πληροφορίες πληρωμής
Δεν χρειάζεται προπληρωμή. Θα πληρώσετε στη διάρκεια της διαμονής σας στο Hotel. Η Booking θα χρεώσει την κάρτα σας μόνο σε περίπτωση μη εμφάνισης ή ακύρωσης μετά την περίοδο δωρεάν ακύρωσης.
Τα στοιχεία της κάρτας σας αποθηκεύονται με ασφάλεια και δεν θα κοινοποιηθούν στο κατάλυμα. Για αυτό, κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, φροντίστε να έχετε μαζί σας ό,τι χρειάζεται για να πληρώσετε με τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε.

Προπληρωμή: Δεν απαιτείται προπληρωμή.
Ακυρωτικά: Δωρεάν ακύρωση μέσα σε: 10 μέρες 11 ώρες
 
Last edited:

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.151
Likes
10.967
Καλησπέρα παιδιά, επειδή σπάνια κλείνω μέσω booking και όταν κλείνω πάντα το προπληρώνω, θα ήθελα τα φώτα σας για μία κράτηση με δωρεάν ακύρωση που έχω κάνει και δεν έχω πληρώσει ακόμα.
Έχω χρησιμοποιήσει την Revolut κάρτα μου και η ερώτηση μου είναι: αν η κάρτα είναι άδεια μέχρι το διάστημα της δωρεάν ακύρωσης θα μου ακυρώσουν τη κράτηση; Να προσθέσω κάποιο ποσό;

Στην κράτηση αναφέρονται αυτά:

Στοιχεία πληρωμής
Έχετε εγγυηθεί την κράτησή σας μέσω πιστωτικής κάρτας.

Πληροφορίες πληρωμής
Δεν χρειάζεται προπληρωμή. Θα πληρώσετε στη διάρκεια της διαμονής σας στο Hotel. Η Booking θα χρεώσει την κάρτα σας μόνο σε περίπτωση μη εμφάνισης ή ακύρωσης μετά την περίοδο δωρεάν ακύρωσης.
Τα στοιχεία της κάρτας σας αποθηκεύονται με ασφάλεια και δεν θα κοινοποιηθούν στο κατάλυμα. Για αυτό, κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, φροντίστε να έχετε μαζί σας ό,τι χρειάζεται για να πληρώσετε με τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε.

Προπληρωμή: Δεν απαιτείται προπληρωμή.
Ακυρωτικά: Δωρεάν ακύρωση μέσα σε: 10 μέρες 11 ώρες
Φανταζομαι οτι οι κρατησεις αφορουν αρκετους μηνες αργοτερα.
Εκανα το ιδιο το καλοκαιρι που μας περασε και γυρω στις 3 εβδομαδες πριν τις ημερομηνιες που ειχα κλεισει αρχισαν να ερχονται ενημερωσεις απο την Booking οτι πρεπει να αλλάξω καρτα αλλιως θα ακυρωθουν οι κρατησεις.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.650
Likes
51.373
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
αρχισαν να ερχονται ενημερωσεις απο την Booking οτι πρεπει να αλλάξω καρτα αλλιως θα ακυρωθουν οι κρατησεις.
Σωστά, αν έχει συγκεκριμένη ημερομηνία πληρωμής έρχεται email ειδοποίησης για ενημέρωση της κάρτας, αλλιώς η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

Πληροφορίες πληρωμής
Δεν χρειάζεται προπληρωμή
Στην περίπτωση σου όχι, πληρώνεις στο κατάλυμα απ' ότι καταλαβαίνω, να τσεκάρεις μόνο αν αναφέρει στα ψιλά γράμματα κάτι για προκαταβολή που ενδέχεται να χρεωθεί πριν την άφιξη σου, τότε και μόνο θα χρειάζεται να προσθέσεις χρήματα ή ν' αλλάξεις κάρτα.
 

nick07

Member
Μηνύματα
375
Likes
760
Σωστά, αν έχει συγκεκριμένη ημερομηνία πληρωμής έρχεται email ειδοποίησης για ενημέρωση της κάρτας, αλλιώς η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.


Στην περίπτωση σου όχι, πληρώνεις στο κατάλυμα απ' ότι καταλαβαίνω, να τσεκάρεις μόνο αν αναφέρει στα ψιλά γράμματα κάτι για προκαταβολή που ενδέχεται να χρεωθεί πριν την άφιξη σου, τότε και μόνο θα χρειάζεται να προσθέσεις χρήματα ή ν' αλλάξεις κάρτα.
Δεν ειναι απολυτο αυτό. Ακόμα και με πληρωμη στο ξενοδοχειο να ειναι, τυχαινει κάποιες φορες τα ξενοδοχεια να δεσμευουν ενα μερος της διαμονης (π.χ. ενα βραδυ) και το απελευθερώνουν κατα τη στιγμη που πληρσωσεις στο κατάλυμα. Για να ειναι βεβαιοι οτι δεν θα εξαφανιστεις εχοντας δωσει μια καρτα που ειναι αδεια ή ακυρη. Μου εχει συμβει με N26 σε ξενοδοχειο που ειχα συμφωνησει πληρωμη στο κατάλυμα. Μου εστειλε η booking και ζητησε να αλλαξω καρτα, επικοινωνησα με το ξενοδοχειο και λυθηκε το θεμα εκει.
 

PanosT

Member
Μηνύματα
7
Likes
7
Χρόνια όμορφα και δημιουργικά σε όλες και όλους.
Η τελευταία μου επίσκεψη στο Βερολίνο φέτος τα Χριστούγεννα, συνοδεύτηκε από μια δυσάρεστη έκπληξη: ενώ είχα προπληρώσει τη διαμονή μου στο PALACE HOTEL για 9 μέρες μέσω booking.com, στη διάρκεια του check-in, με ενημέρωσαν ότι απαιτείται εγγύηση 50 Ευρώ ανά διανυκτέρευση, με δέσμευση του ποσού από την κάρτα μου (σύνολο 450 Ευρώ), η οποία εμφανίστηκε αμέσως με μήνυμα στο κινητό μου(Θυμάμαι ότι το 2019, η κράτηση εγγύησης, στο ίδιο ξενοδοχείο, για οπουδήποτε χρονικό διάστημα διαμονής, δεν ξεπερνούσε τα 100 Ευρώ).
Αναχώρησα το πρωί της 25/12, αλλά εκτός του τιμολογίου διαμονής, δεν έλαβα άλλο έντυπο που να πιστοποιεί ότι είχε πραγματοποιηθεί η και η κράτηση εγγύησης, ενώ με πληροφόρησαν ότι σε εύλογο (sic) χρονικό διάστημα το ποσό θα επιστραφεί ! Στην επίμονη απαίτησή μου για ένα αποδεικτικό στοιχείο, απάντησαν ότι έχουν δώσει εντολή στην Τράπεζά τους για επιστροφή του ποσού, οπότε δεν μπορούν να εκδώσουν κάτι ανάλογο!
Έως σήμερα (27/12), καμιά επιστροφή δεν έχει πραγματοποιηθεί, ενώ σε επικοινωνία με την ALPHA για αμφισβήτηση του ποσού με ενημέρωσαν ότι μπορεί να καθυστερήσει έως και 8 ημέρες.
Να το έχετε υπόψη, γιατί οι κάρτες με μικρό υπόλοιπο μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στους ανύποπτους κατόχους τους.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.449
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Δεν κατάλαβα τι έγινε. Πότε να προλάβει να σου επιστραφεί η εγγύηση σε μέρες αργίας;
 

PanosT

Member
Μηνύματα
7
Likes
7
Από τη μέχρι σήμερα εμπειρία μου σε όσα ξενοδοχεία ακολουθείται αντίστοιχη πολιτική, η επιστροφή γίνεται ταυτόχρονα με το check-out. Δεν αποτελεί συναλλαγή όπου ακολουθούνται συγκεκριμένοι τραπεζικοί κανόνες,
Φαίνεται, ότι την εποχή μετά Covid, οι συναλλακτικές συνήθειες αλλάζουν πάντα σε βάρος των καταναλωτών...
 

barkour

Member
Μηνύματα
1.265
Likes
6.082
Εμενα απο τις 11/12 σημερα εγινε η αποδεσμευση του ποσου απο χοτελ στη Πολωνια, απο την ALPHA .
Επισης απο Flixbus ,ακυρωση και επιστροφη ποσου ,εκανε κανα μηνα.
Υπομονη ,μην αγχωνεσαι.
Η ιδια πρακτικη ακολουθειτε και απο τα rent and cars , οπου η εγγυηση φτανει και τα 1000 € αν ειναι χωρις προσθετη ασφαλεια.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.159
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom