Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

panpan

Member
Μηνύματα
7.106
Likes
28.807
Οκ θα συμφωνήσω .Οταν κλείνεις αεροπορικά με 6,00€ να μην το θεωρώ δεδομένο ούτε αυτο δηλαδη να περιμένω να μου πουν ότι έκαναν λάθος
Κάθε ένας που πουλάει ένα προιόν ή υπηρεσία θέτει και τους δικούς του όρους και προυποθέσεις.
Στην περίπτωση που ανέφερες για αεροπορικό εισιτήριο,μπορεί η αεροπορική ακόμα και να καταργήσει
μια πτήση και αν σε ενημερώσει νομίζω αν θυμάμαι καλά 15 ημέρες πριν δεν δικαιούσαι τίποτα.
Πρέπει να διαβάζουμε τους όρους και τις προυποθέσεις πριν κάνουμε κάποια αγορά και όχι να κάνουμε
απλά ένα κλικ στο κουτάκι.
Όλοι λίγο πολύ εδώ μέσα την έχουμε πατήσει.
 
Last edited:

aikaterinib

Member
Μηνύματα
98
Likes
402
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ένα απόσπασμα από τους όρους χρήσης .Έχω ζητήσει και από τους ίδιους να μου που που αναγράφεται ότι μπορούν να κάνουν ακύρωση.Αν αναγράφεται κάπου στους όρους δεκτό.
"Κατά την παροχή των Υπηρεσιών Ταξιδιού, οι πληροφορίες που δημοσιοποιούμε βασίζονται στις πληροφορίες που λαμβάνουμε από τους Παρόχους Ταξιδιών. Για αυτό το λόγο, οι Πάροχοι Ταξιδιών οι οποίοι διαφημίζουν και προωθούν το Ταξίδι τους στην Πλατφόρμα μας, έχουν πρόσβαση στα συστήματά μας και στο extranet μέσω των οποίων έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ανανέωση όλων των τιμών/αμοιβών/χρεώσεων, της διαθεσιμότητας, των πολιτικών και των προϋποθέσεων και άλλων σχετικών πληροφοριών, οι οποίες εμφανίζονται στην Πλατφόρμα μας. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για την παροχή της Υπηρεσίας Ταξιδιού δεν μπορούμε ούτε να επιβεβαιώσουμε ούτε να εγγυηθούμε ότι όλες οι πληροφορίες είναι ακριβείς, πλήρεις ή σωστές, ούτε μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για τυχόν λάθη (συμπεριλαμβανομένων προφανών και τυπογραφικών λαθών), για διακοπές λόγω (προσωρινής ή/και μερικής) αναστολής λειτουργίας, εργασιών αποκατάστασης, αναβάθμισης ή συντήρησης της Πλατφόρμας ή από οποιοδήποτε άλλη αιτία), για ανακριβείς, παραπλανητικές ή αναληθείς πληροφορίες ή για τη μη διανομή των πληροφοριών. Κάθε Πάροχος Ταξιδιού παραμένει πάντα υπεύθυνος για την ακρίβεια, την πληρότητα και την ορθότητα των (περιγραφικών) πληροφοριών (συμπεριλαμβανομένων των τιμών/αμοιβών/χρεώσεων, των πολιτικών και προϋποθέσεων και της διαθεσιμότητας) που εμφανίζονται στην Πλατφόρμα μας. Η Πλατφόρμα μας δεν αποτελεί και δεν θα πρέπει να θεωρείται μέσο υπόδειξης ή έγκρισης της ποιότητας, του επιπέδου υπηρεσιών, της καταλληλότητας ή της βαθμολογίας (αστέρια) οποιουδήποτε Παρόχου Ταξιδιών (ή των παροχών, χώρου, οχημάτων, (κύριων ή συμπληρωματικών) προϊόντων ή υπηρεσιών) που διαθέτει."
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
965
Likes
8.816
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Καλησπέρα στην ομάδα.

Έχω κλείσει για το τέλος του επόμενου μήνα ένα δωμάτιο στο ibis budget London Whitechapel Hotel στο Λονδίνο, σε προσφορά 3 νύχτες στην τιμή των δύο. Η προσφορά αυτή ήταν με προπληρωμή και χωρίς επιστροφή χρημάτων. Κατά τη διάρκεια της κράτησης, ενώ έδωσα τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, δεν μου ζήτησε το cvc, οπότε όπως ήταν φυσικό δεν έχουν κρατηθεί τα χρήματα. Στην επιβεβαίωση όμως που μου ήρθε με email, φαίνεται η κράτηση πληρωμένη. Το ίδιο και στην σελίδα της accorhotels που έγινα μέλος.

1.JPG


Η ερώτησή μου είναι, να ανησυχώ ότι δεν θα βρω δωμάτιο ή η πληρωμή θα γίνει εκεί και όλα καλά;

Έχει κανείς εμπειρία από την συγκεκριμένη αλυσίδα;

Η κράτηση έχει γίνει πριν 20 ημέρες. Έχω σκοπό να τους στείλω mail, αλλά έλεγα μήπως να περιμένω να πλησιάσουν οι ημέρες. Ή όχι, να βιαστώ;
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Καλησπέρα στην ομάδα.

Έχω κλείσει για το τέλος του επόμενου μήνα ένα δωμάτιο στο ibis budget London Whitechapel Hotel στο Λονδίνο, σε προσφορά 3 νύχτες στην τιμή των δύο. Η προσφορά αυτή ήταν με προπληρωμή και χωρίς επιστροφή χρημάτων. Κατά τη διάρκεια της κράτησης, ενώ έδωσα τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, δεν μου ζήτησε το cvc, οπότε όπως ήταν φυσικό δεν έχουν κρατηθεί τα χρήματα. Στην επιβεβαίωση όμως που μου ήρθε με email, φαίνεται η κράτηση πληρωμένη. Το ίδιο και στην σελίδα της accorhotels που έγινα μέλος.

View attachment 271700

Η ερώτησή μου είναι, να ανησυχώ ότι δεν θα βρω δωμάτιο ή η πληρωμή θα γίνει εκεί και όλα καλά;

Έχει κανείς εμπειρία από την συγκεκριμένη αλυσίδα;

Η κράτηση έχει γίνει πριν 20 ημέρες. Έχω σκοπό να τους στείλω mail, αλλά έλεγα μήπως να περιμένω να πλησιάσουν οι ημέρες. Ή όχι, να βιαστώ;
Λογικά είτε θα επικοινωνήσει το ξενοδοχείο μαζί σου πριν την κράτηση για να τα παρει, είτε θα τα πληρώσεις κατά την άφιξη σου. Μου έχει τύχει το δεύτερο επίσης σε εμφανιζόμενη ως προπληρωμενη κράτηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
965
Likes
8.816
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Πιστεύεις ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους άμεσα;;
 
Last edited:

vangelis69

Member
Μηνύματα
172
Likes
217
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινή - Παταγονία
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους.Μου έχει σταλεί μήνυμα από τον ιδιοκτήτη καταλύματος στον οποίο έχω κάνει κράτηση που έχει επιβεβαιωθεί, να αλλάξουν οι όροι κράτησης και συγκεκριμένα το ποσό. Τι θα γίνει αν αρνηθώ; Έχει δικαίωμα ο ιδιοκτήτης να ακυρώσει την ήδη επιβεβαιωμένη κράτηση;
 

Katerinaboby

Member
Μηνύματα
88
Likes
78
Επόμενο Ταξίδι
Νορβηγία
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Νότια Αμερική,
Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο, που μου τυχαίνει για πρώτη φορά (και ελπίζω τελευταία). Έκλεισα ξενοδοχείο και το προπλήρωσα, γιατί ήταν πολύ δελεαστική η προσφορά τους, αν έκλεινες χωρίς ακύρωση. 'Οταν ενημέρωσα για την ώρα άφιξής μου (περίπου 18:00), μου απάντησαν πως το check in είναι μέχρι τις 15:00!!! Σε ερώτησή μου, τι να κάνω αφού....δεν έχω δικό μου αεροπλάνο, μου απάντησαν πως αυτή είναι η πολιτική του ξενοδοχείου. Προσπάθησα να τηλεφωνήσω και δε σήκωναν τηλέφωνο... Απευθύνθηκα στην Booking και το διευθέτησε. Μίλησαν μαζί τους και μου ήρθε απαντητικό mail, πως κατ' εξαίρεση θα με δεχτούν μέχρι τις 18:00. Και τώρα το άγχος μου είναι ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ σε περίπτωση, που η πτήση έχει καθυστέρηση. έτυχε σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Που να απευθυνθώ μετά, αν με παρατήσουν στον δρόμο? Αστυνομία? χαχαχα!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.616
Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο, που μου τυχαίνει για πρώτη φορά (και ελπίζω τελευταία). Έκλεισα ξενοδοχείο και το προπλήρωσα, γιατί ήταν πολύ δελεαστική η προσφορά τους, αν έκλεινες χωρίς ακύρωση. 'Οταν ενημέρωσα για την ώρα άφιξής μου (περίπου 18:00), μου απάντησαν πως το check in είναι μέχρι τις 15:00!!! Σε ερώτησή μου, τι να κάνω αφού....δεν έχω δικό μου αεροπλάνο, μου απάντησαν πως αυτή είναι η πολιτική του ξενοδοχείου. Προσπάθησα να τηλεφωνήσω και δε σήκωναν τηλέφωνο... Απευθύνθηκα στην Booking και το διευθέτησε. Μίλησαν μαζί τους και μου ήρθε απαντητικό mail, πως κατ' εξαίρεση θα με δεχτούν μέχρι τις 18:00. Και τώρα το άγχος μου είναι ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ σε περίπτωση, που η πτήση έχει καθυστέρηση. έτυχε σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Που να απευθυνθώ μετά, αν με παρατήσουν στον δρόμο? Αστυνομία? χαχαχα!
Ρωτα τους ποσο κοστιζει να περιμενουν παραπανω. Συνηθως ειναι απο 20 ευρω και πανω.
 

Katerinaboby

Member
Μηνύματα
88
Likes
78
Επόμενο Ταξίδι
Νορβηγία
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Νότια Αμερική,
Ρωτα τους ποσο κοστιζει να περιμενουν παραπανω. Συνηθως ειναι απο 20 ευρω και πανω.
Δηλαδή ...συνηθίζεται? Γιατί έχω κάνει ουκ ολίγα ταξίδια, αυτό το...συστηματάκι, πρώτη φοαρά το ακούω. Μάλιστα. Λάδωμα δηλαδή? Απαράδεκτοι. Ευχαριστώ για την απάντηση αν και η απορία μου είναι : αφού η βραδιά είναι πληρωμένη, πως δικαιούνται να αφήσουν κάποιον στον δρόμο. Αλήθεια, υπερβαίνει την λογική μου αυτό....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.616
Δηλαδή ...συνηθίζεται? Γιατί έχω κάνει ουκ ολίγα ταξίδια, αυτό το...συστηματάκι, πρώτη φοαρά το ακούω. Μάλιστα. Λάδωμα δηλαδή? Απαράδεκτοι. Ευχαριστώ για την απάντηση αν και η απορία μου είναι : αφού η βραδιά είναι πληρωμένη, πως δικαιούνται να αφήσουν κάποιον στον δρόμο. Αλήθεια, υπερβαίνει την λογική μου αυτό....
Αφου το ελεγε, ηταν δικο σου λαθος.
Δεν ειναι λαδωμα, ειναι υπηρεσια με κοστος. Γι αυτο κλεινω ξενοδοχεια. Οταν πας σε διαμερισμα πληρωνεις μια μια τις εξτρα υπηρεσιες.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Δηλαδή ...συνηθίζεται? Γιατί έχω κάνει ουκ ολίγα ταξίδια, αυτό το...συστηματάκι, πρώτη φορά το ακούω. Μάλιστα. Λάδωμα δηλαδή? Απαράδεκτοι. Ευχαριστώ για την απάντηση αν και η απορία μου είναι : αφού η βραδιά είναι πληρωμένη, πως δικαιούνται να αφήσουν κάποιον στον δρόμο. Αλήθεια, υπερβαίνει την λογική μου αυτό....
Εσύ αν είχες ένα δωμάτιο/διαμέρισμα για εκμετάλλευση, θα καθόσουν να περιμένεις τον άλλο πότε θά'ρθει, ακόμη κι αν ήταν στις 4 το πρωί; Όχι, φυσικά. Θα περίμενες συγκεκριμένες ώρες στον χώρο κι έπειτα από συνεννόηση με τον ενοικιαστή. Αν μέσα στους όρους της παροχής της υπηρεσίας σου είναι ότι η παράδοση των κλειδιών γίνεται μέχρι τις 8 η ώρα το βράδυ (που είναι αρκετά συνηθισμένο στην Ιταλία) αν ο άλλος φτάσει τα μεσάνυχτα κι εσύ τον περιμένεις εκεί, δεν θα θεωρούσες λογικό να του ζητήσεις μιαν αποζημείωση; Αυτό το ποσό, συνήθως, είναι 15-20 ευρώ (και στην Αυστρία, συνήθως, 20 ευρώ ζητάνε).

Υπάρχουν, βέβαια, και οι εξαιρέσεις. Στο πρόσφατο ταξίδι μας στη Νάπολι, το check-in ήταν μέχρι τις 8μμ. Ενημερώσαμε τον ιδιοκτήτη ότι θα φτάναμε 11μμ. Δεν έφερε καμμία αντίρρηση, ούτε ζήτησε επιπλέον χρήματα και μας περίμενε εκεί. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο ότι η κράτηση ήταν για 4 βράδυα και αν ήταν για ένα θα μας ζητούσε.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.596
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom