• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Προβλημα με booking

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
556
Likes
449
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Η μονη περιπτωση να το σωσεις ειναι αν εχεις προπληρωσει η αν αρνηθεις να ακυρωσεις ΕΣΥ αλλα να αναγκαστει να σε ακυρωσει αυτος.Σε ολα τα αλλα η booking σε γραφει κανονικα αφου ακυρωσες με ευθυνη σου.
Γιατί όταν έχεις προπληρώσει το σωνεις,πως;
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.040
Likes
8.019
Παραπαίει η booking... Κατάλυμα (που ίσως διαχειρίζεται τρίτος), στο οποίο είχα κλείσει με γενναία έκπτωση λόγω νέου καταλύματος, ζήτησε την ακύρωση της κράτησης ένα μήνα πριν τη διαμονή, λόγω αθέτησης συμβολαίου, λέει, από τον ιδιοκτήτη. Ευτυχώς ήταν η μόνη περίπτωση στο ταξίδι που είχα ρεζέρβα άλλη κράτηση, κατά πολύ ακριβότερη όμως. Δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ περαιτέρω, τον στόλισα για τον «επαγγελματισμό» του και ακύρωσα.
Αρκετές μέρες μετά ψάχνω για κανα last minute offer και βλέπω το κατάλυμα διαθέσιμο σχεδόν σε διπλάσια τιμή. Τα παίρνω κρανίο και κάνω παράπονα στη booking λέγοντας ότι συνεργάζονται με απατεώνα, ζητώντας εκπτωτικό κωδικό για τα 150€ διαφορά στην τιμή. Το booking απαντά πολύ ωραία ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν επειδή κάνουν, λέει, ανακαίνιση και προτείνουν άλλο κατάλυμα, τελείως διαφορετικό και ακατάλληλο για αυτό που έψαχνα. Επιμένω λέγοντας, ξέρετε, είναι περίεργο ένα κατάλυμα που δηλώνει ότι κάνει ανακαίνιση να έχει διαθέσιμα τα δωμάτια στις ίδιες ημερομηνίες με πολύ ακριβότερη τιμή. Ανταπαντά το ελληνικό τμήμα ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν και προτείνουν εκ νέου ακατάλληλο κατάλυμα. Τους απαντώ, ότι είναι δύσκολο να μην μπορεί να με φιλοξενήσει κάποιο κατάλυμα που εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο στη booking τις συγκεκριμένες ημερομηνίες που δεν μπορεί να με φιλοξενήσει και τους ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση και να μην ασχοληθούν περαιτέρω γιατί βρήκα άλλο κατάλυμα.
Για να ξέρετε τι να περιμένετε αν πέσετε σε απατεώνα...
Φαντάζομαι το ηθικό δίδαγμα είναι να κάνουμε πολλαπλές κρατήσεις, τουλάχιστον σε προορισμούς με χαμηλή διαθεσιμότητα, γιατί σε περίπτωση αναίτιας ακύρωσης δεν θα υπάρξει καμία κάλυψη, με τα όποια προβλήματα που αυτό επιφέρει τόσο στους επαγγελματίες, όσο και στους ταξιδιώτες (τεχνητή έλλειψη καταλυμάτων στον προορισμό, άνοδο των τιμών, ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής κλπ.)
Στην πρώτη ακύρωση, η booking δεν πρότεινε εναλλακτικά καταλύματα;
Μου φαίνεται περίεργο.
Προσωπικά θα επέμενα σε μια πιο πειστική απάντηση.
Γιατί όταν έχεις προπληρώσει το σωνεις,πως;
Δεν το σώζεις.
Η booking όμως προτείνει πάντα εναλλακτικά καταλύματα στην ίδια κατηγορία με αυτό που έχεις κλείσεις στην ίδια περιοχή χωρίς επιπλέον χρέωση αν το καινούριο προτεινόμενο κατάλυμα είναι ακριβότερο. Έχει να μου συμβεί χρόνια άλλα αυτός είναι ο κάνονας.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
556
Likes
449
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Στην πρώτη ακύρωση, η booking δεν πρότεινε εναλλακτικά καταλύματα;
Μου φαίνεται περίεργο.
Προσωπικά θα επέμενα σε μια πιο πειστική απάντηση.

Δεν το σώζεις.
Η booking όμως προτείνει πάντα εναλλακτικά καταλύματα στην ίδια κατηγορία με αυτό που έχεις κλείσεις στην ίδια περιοχή χωρίς επιπλέον χρέωση αν το καινούριο προτεινόμενο κατάλυμα είναι ακριβότερο. Έχει να μου συμβεί χρόνια άλλα αυτός είναι ο κάνονας.
Αυτό δεν το κάνει και αν φτάνοντας εκεί π.χ.το δωμάτιο έχει δοθεί αλλού και δεν έχεις προπληρώσει;
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.040
Likes
8.019
Αυτό δεν το κάνει και αν φτάνοντας εκεί π.χ.το δωμάτιο έχει δοθεί αλλού και δεν έχεις προπληρώσει;
Πρέπει να ενημερώσουν για την ακύρωση και ενημερώνουν πάντα αν φυσικά ο host από την μεριά του τους το πει.
Αν δεν μπορείς να μπεις στο κατάλυμα για οποιονδήποτε λόγο, βρίσκεις εναλλακτικό και επικοινωνείς με την booking για ενδεχόμενη επιστροφή διαφοράς ή οτιδήποτε άλλο. Δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο και εύχομαι να μην μου συμβεί. Στις κρατήσεις μου κλείνω πάντα ξενοδοχεία, για περισσότερη ασφάλεια και άνεση. Δεν μπλέκω με ιδιώτες, έκτος ορισμένων εξαιρέσεων.
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
556
Likes
449
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Πρέπει να ενημερώσουν για την ακύρωση και ενημερώνουν πάντα αν φυσικά ο host από την μεριά του τους το πει.
Αν δεν μπορείς να μπεις στο κατάλυμα για οποιονδήποτε λόγο, βρίσκεις εναλλακτικό και επικοινωνείς με την booking για ενδεχόμενη επιστροφή διαφοράς ή οτιδήποτε άλλο. Δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο και εύχομαι να μην μου συμβεί. Στις κρατήσεις μου κλείνω πάντα ξενοδοχεία, για περισσότερη ασφάλεια και άνεση. Δεν μπλέκω με ιδιώτες, έκτος ορισμένων εξαιρέσεων.
Μου έχει συμβεί με ιδιώτη στον οποίο τηλεφωνησα μισή ώρα πριν φτάσω για να μου δώσει οδηγιες πρόσβασης και μου είπε ότι το δωμάτιο έχει δοθεί και λυπάται πολύ.Μολις του είπα ότι θα τον μαυρίσω σε όλα τα site και θα πάρω τηλ στη booking,είπε όχι περιμένετε...δεν ξέρω που τους έβαλε τους άλλους που έμενα ήδη μέσα,αλλά όταν έφτασα το συγκεκριμένο διαμέρισμα που είχα κλείσει ήταν κενό και μου έκανε και έκπτωση αρκεί να μην το ανέφερα στη booking ότι το είχε δώσει εκτός πλατφόρμας.😁
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.040
Likes
8.019
Μου έχει συμβεί με ιδιώτη στον οποίο τηλεφωνησα μισή ώρα πριν φτάσω για να μου δώσει οδηγιες πρόσβασης και μου είπε ότι το δωμάτιο έχει δοθεί και λυπάται πολύ.Μολις του είπα ότι θα τον μαυρίσω σε όλα τα site και θα πάρω τηλ στη booking,είπε όχι περιμένετε...δεν ξέρω που τους έβαλε τους άλλους που έμενα ήδη μέσα,αλλά όταν έφτασα το συγκεκριμένο διαμέρισμα που είχα κλείσει ήταν κενό και μου έκανε και έκπτωση αρκεί να μην το ανέφερα στη booking ότι το είχε δώσει εκτός πλατφόρμας.😁
Σίγουρα όλες οι πλατφόρμες (όχι μονό η booking) έχουν όρους για να αποτρέπουν τους host από τέτοιες κινήσεις. Βέβαια πάντα κάτι μπορεί να πάει στραβά. Αν μου συνέβαινε κάτι παρόμοιο με αυτό που περιγραφείς, θα τον μαύριζα μετά την διαμονή, διότι το άξιζε, μονό και μονό για την ψυχική σου ταλαιπώρια.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.940
Likes
44.914
Γιατί όταν έχεις προπληρώσει το σωνεις,πως;
Το εχω σωσει σε λαθος τιμη στα 10 ευρω αντι για 100 το βραδυ. Αρνηθηκα να ακυρωσω, ο ιδιοκτητης δεν επεισε τη booking οτι "δεν ειδε τι εισεπραξε" και μειναμε με 10 ευρω γιατι δεν ηθελε να ακυρωσει ο ιδιος για τους δικους του λογους. Εννοειται οτι δεν συνομιλησα καθολου με τον ιδιοκτητη που ειχε εισπραξει μηνες πριν αλλα μονο με τη booking.
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
96
Likes
396
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Το εχω σωσει σε λαθος τιμη στα 10 ευρω αντι για 100 το βραδυ. Αρνηθηκα να ακυρωσω, ο ιδιοκτητης δεν επεισε τη booking οτι "δεν ειδε τι εισεπραξε" και μειναμε με 10 ευρω γιατι δεν ηθελε να ακυρωσει ο ιδιος για τους δικους του λογους. Εννοειται οτι δεν συνομιλησα καθολου με τον ιδιοκτητη που ειχε εισπραξει μηνες πριν αλλα μονο με τη booking.
Εμενα πάντως όταν βρήκα κατάλυμα στην Κρητη με 8,00 ευρω την βραδυα (και το εκλεισα φυσικά )με πηραν τηλέφωνο απο την booking ότι εγινε λάθος από τον Host στην τιμή και εαν θέλω μπορώ να μείνω με 78.00 ευρω την βραδυα .Δε δεχτηκα και μου εστειλαν μηνυμα ότι θα μου ακυρωσουν την κράτηση ΔΩΡΕΑΝ και μου εστειλαν τους όρους κράτησης που έχει η booking ότι μπορούν να ακυρώσουν την κράτηση έαν είναι λάθος η τιμή , όπως και έκαναν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.940
Likes
44.914
Αν καταλαβα καλα δεν ειχες προπληρωσει. Τοτε ακυρωνουν τσακα ταακα.
Γενικα πλεον αποφευγω πολυ τη booking, η hotels επειδη δεν εχει διαμερισματα δεν εχει κατσαπλιαδες.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.651
Likes
51.383
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Εμενα πάντως όταν βρήκα κατάλυμα στην Κρητη με 8,00 ευρω την βραδυα (και το εκλεισα φυσικά )με πηραν τηλέφωνο απο την booking ότι εγινε λάθος από τον Host στην τιμή και εαν θέλω μπορώ να μείνω με 78.00 ευρω την βραδυα .Δε δεχτηκα και μου εστειλαν μηνυμα ότι θα μου ακυρωσουν την κράτηση ΔΩΡΕΑΝ και μου εστειλαν τους όρους κράτησης που έχει η booking ότι μπορούν να ακυρώσουν την κράτηση έαν είναι λάθος η τιμή , όπως και έκαναν.
Αν καταλαβα καλα δεν ειχες προπληρωσει. Τοτε ακυρωνουν τσακα ταακα.
Μου έτυχε πρόσφατα κάτι ανάλογο και δε χρειάστηκε να γίνει τίποτε απ΄ όλα αυτά. Απλά και μόνο ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου δεν έκανε δεκτή καμία κάρτα ως μέθοδο πληρωμής όταν πήγαινα να κάνω εξόφληση, δοκίμασα 3-4 διαφορετικές. Έτσι ακυρώθηκε μόνο του λίγες μέρες μετά ως μη πληρωμένο.
 

THALIAL

Member
Μηνύματα
314
Likes
1.037
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία-Ελβετία
Μου έτυχε πρόσφατα και σε εμένα αντίστοιχη περίπτωση με κράτηση σε μικρό ξενοδοχείο στο εξωτερικό σε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα.
Το είχα κλείσει μέσω booking από τον Οκτώβριο του ΄22 και σε συμφέρουσα τιμή. Το ταξίδι ήταν το Μάιο πρόσφατα, και είκοσι ημέρες πριν το chek-in μου στέλνουν μήνυμα μέσω booking, ότι δεν ήταν έγκυρη η πιστωτική μου κάρτα και μου ζήτησαν άλλη. Τους στέλνω αριθμό άλλης πιστωτικής και σε λιγότερο από ένα λεπτό μου βγάζουν άκυρη και αυτή τη κάρτα και ταυτόχρονα μου ακύρωσαν την κράτηση.
Τηλεφωνώ στην booking και μου επιβεβαίωσαν ότι η κράτηση είναι το ξενοδοχείου και όταν διαμαρτυρήθηκα μου απάντησαν ότι το κατάλυμα έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση και να κάνω κράτηση σε άλλο κατάλυμα. Να σημειώσω ότι τη χρονική περίοδο πριν το ταξίδι, υπήρχε στο booking διαθεσιμότα tου δωματίου που μου ακύρωσε το ξενοδοχείο και η τιμή είχε διπλασιαστεί.
Συμπέρασμα: Κάνουμε διπλές και τριπλές κρατήσεις καταλυμάτων για να μην βρεθούμε ξεκρέμαστοι την τελευταία στιγμή!
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.518
Likes
8.315
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Αυτό δεν το κάνει και αν φτάνοντας εκεί π.χ.το δωμάτιο έχει δοθεί αλλού και δεν έχεις προπληρώσει;
Σε τέτοια περίπτωση πέρυσι τον Ιούνιο στην Ρώμη επικοινώσησα απ' ευθείας με το ελληνικό τμήμα της booking, μου βρήκαν άλλο κατάλυμα και μου πλήρωσαν την διαφορά αμέσως μετά την λήξη της νέας μίσθωσης. Το ποσό μάλιστα που μου έδωσαν ήταν σχεδόν τριπλάσιο της τιμής του αρχικού καταλύματος. Απ’ ότι κατάλαβα το κράτησε από τον ιδιοκτήτη του πρώτου καταλύματος που έκανε το λάθος και την ακύρωση τελευταία στιγμή.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.189
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom