• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.651
Θεωρώ πως πρέπει να είμαστε συγκαταβατικοί σε τέτοιες περιπτώσεις που προφανώς προέρχονται από λάθη ή αβλεψίες, ενδεχομένως από κάποιους χαμηλόμισθους υπαλλήλους που σε διαφορετική περίπτωση πιθανότατα θα πληρώσουν το μάρμαρο.
Τις μισες φορες μου χουν δεχθει τη λαθος τιμη αν:
Προπληρωσω.
Κλεισω μονο 2-3 βραδια κι οχι οσο περισσοτερα μπορω.
Ενημερωσω το καταλυμα οτι εχει λαθος τιμη για να την αλλαξει.

Τις υπολοιπες ακυρωσαν η ζητησαν να ακυρωσω.
 

DimiBiri

Member
Μηνύματα
311
Likes
1.042
Επόμενο Ταξίδι
Pending...
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Καλησπέρα σε όλους! Έκανα κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στα Χανιά μέσω booking και είχε τιμή 8 ευρώ την βραδιά (κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση) για τις ημερομηνίες που ήθελα. Το έκλεισα για 7 νύχτες και η συνολική τιμή του ήταν 46 ευρώ. Η κράτησή μου έγινε κανονικά και μάλιστα επιβεβαιώθηκε από την booking. Το ξενοδοχείο όμως μου έστειλε μήνυμα ότι η κράτηση δεν μπορεί να γίνει δεκτή λόγω λάθους του συστήματος και μου είπαν να ακυρώσω την κράτηση μου. Αν πράγματι η κράτηση δεν μπορεί να γίνει δεκτή, τότε γιατί μου έστειλαν email επιβεβαίωσης από την booking; Επίσης γιατί πρέπει να την ακυρώσω εγώ και δεν την ακυρώνουν απευθείας από το ξενοδοχείο;
Πάντως από την booking δεν μου έχουν στείλει κάποιο μήνυμα για να μου πουν ότι πρέπει να ακυρώσω την κράτηση μου.
Από νομικής άποψης τι ισχύει?
Αρμόδια να σας απαντήσει στο θέμα είναι η προστασία καταναλωτή
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.110
Likes
28.879
Καλησπέρα σε όλους! Έκανα κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στα Χανιά μέσω booking και είχε τιμή 8 ευρώ την βραδιά (κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση) για τις ημερομηνίες που ήθελα. Το έκλεισα για 7 νύχτες και η συνολική τιμή του ήταν 46 ευρώ.
Όπως έκανες κι εσύ λάθος και έγραψες 46 αντί 56, τότε μάλλον κάποιος υπάλληλος του ξενοδοχείου
έκανε παρόμοιο λάθος.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.896
Likes
18.642
καποιος ξεχασε ενα μηδενικό.. το κακό με τα μηδενικά ειναι ότι απο μπροστά δεν μετρουν αλλά απο πισω ( απο τον κυριο αριθμό εννοω) μετρουν παρα πολύ τα ατιμα..
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
"Τα λάθη πληρώνονται" (και γι αυτό τα ξενοδοχεία έχουν υποχρεωτικά ασφάλιση αστικής ευθύνης). Αν εσύ έκανες λάθος και έκλεινες με €800 αντί για €80, δε θα είχαν κι αυτοί κάθε απαίτηση να τα πληρώσεις;
 
Last edited:

Sam-chal

Member
Μηνύματα
1.014
Likes
2.340
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Αρμόδια να σας απαντήσει στο θέμα είναι η προστασία καταναλωτή
Χαλαρώστε... Δεν σταυρώνουμε έτσι εύκολα για ένα πασιφανές και εξόφθαλμο λάθος.
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
802
Likes
2.172
Επόμενο Ταξίδι
Περού - Βολιβια
Ταξίδι-Όνειρο
Με βανάκι στη Νορβηγία
Τι γίνεται λοιπόν όταν φτάνεις στο μέρος που έχεις κλείσει εδώ και ένα μήνα να μείνεις στις 5 το απόγευμα και σου λένε "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε, είναι γιορτή και είμαστε κλειστά". Και μπαίνεις στο booking και βλέπεις ότι το κοντινότερο ελεύθερο κατάλυμα είναι σε άλλη πόλη στα 30 χλμ και σε τιμή τριπλάσια από αυτή που έκλεισες;
Και είσαι σε χώρα που δεν μπορείς να πάρεις τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών, μπορείς να στείλεις μέιλ στο οποίο σου απαντάνε ότι εντός 24 ωρών θα σε καλέσουν;
Και την επόμενη μέρα που πηγαίνεις σε άλλη πόλη, σε άλλο κατάλυμα και τους στέλνεις μύνημα ότι θα φτάσεις κατά τις 4 σου απαντάνε " Συγνώμη αλλά το διαμέρισμα δεν είναι διαθέσιμο";
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.177
Likes
12.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ακρη? Τι να σου πω τωρα, οτι στην τηλεφωνικη επικοινωνια η υπαλληλος οταν ελεγε "ο πελατης μας" εννουσε τον host? Εσυ τα ξερεις, εγω τωρα τα μαθαινω.
Δεν ηξερα οτι εμεις δεν ειμαστε πελατες αλλα οι μλκς.
Για την booking.com πελάτης είναι ο host. Δεν εκδίδει κάποιο τιμολόγιο για σένα. Εσύ είσαι πελάτης του host.
 

poised

Member
Μηνύματα
1.071
Likes
8.940
Τι γίνεται λοιπόν όταν φτάνεις στο μέρος που έχεις κλείσει εδώ και ένα μήνα να μείνεις στις 5 το απόγευμα και σου λένε "δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε, είναι γιορτή και είμαστε κλειστά". Και μπαίνεις στο booking και βλέπεις ότι το κοντινότερο ελεύθερο κατάλυμα είναι σε άλλη πόλη στα 30 χλμ και σε τιμή τριπλάσια από αυτή που έκλεισες;
Και είσαι σε χώρα που δεν μπορείς να πάρεις τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών, μπορείς να στείλεις μέιλ στο οποίο σου απαντάνε ότι εντός 24 ωρών θα σε καλέσουν;
Και την επόμενη μέρα που πηγαίνεις σε άλλη πόλη, σε άλλο κατάλυμα και τους στέλνεις μύνημα ότι θα φτάσεις κατά τις 4 σου απαντάνε " Συγνώμη αλλά το διαμέρισμα δεν είναι διαθέσιμο";
Να μας πεις τι έγινε...
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Παραπαίει η booking... Κατάλυμα (που ίσως διαχειρίζεται τρίτος), στο οποίο είχα κλείσει με γενναία έκπτωση λόγω νέου καταλύματος, ζήτησε την ακύρωση της κράτησης ένα μήνα πριν τη διαμονή, λόγω αθέτησης συμβολαίου, λέει, από τον ιδιοκτήτη. Ευτυχώς ήταν η μόνη περίπτωση στο ταξίδι που είχα ρεζέρβα άλλη κράτηση, κατά πολύ ακριβότερη όμως. Δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ περαιτέρω, τον στόλισα για τον «επαγγελματισμό» του και ακύρωσα.
Αρκετές μέρες μετά ψάχνω για κανα last minute offer και βλέπω το κατάλυμα διαθέσιμο σχεδόν σε διπλάσια τιμή. Τα παίρνω κρανίο και κάνω παράπονα στη booking λέγοντας ότι συνεργάζονται με απατεώνα, ζητώντας εκπτωτικό κωδικό για τα 150€ διαφορά στην τιμή. Το booking απαντά πολύ ωραία ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν επειδή κάνουν, λέει, ανακαίνιση και προτείνουν άλλο κατάλυμα, τελείως διαφορετικό και ακατάλληλο για αυτό που έψαχνα. Επιμένω λέγοντας, ξέρετε, είναι περίεργο ένα κατάλυμα που δηλώνει ότι κάνει ανακαίνιση να έχει διαθέσιμα τα δωμάτια στις ίδιες ημερομηνίες με πολύ ακριβότερη τιμή. Ανταπαντά το ελληνικό τμήμα ότι κατόπιν επικοινωνίας με το κατάλυμα, δεν μπορούν να με φιλοξενήσουν και προτείνουν εκ νέου ακατάλληλο κατάλυμα. Τους απαντώ, ότι είναι δύσκολο να μην μπορεί να με φιλοξενήσει κάποιο κατάλυμα που εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο στη booking τις συγκεκριμένες ημερομηνίες που δεν μπορεί να με φιλοξενήσει και τους ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση και να μην ασχοληθούν περαιτέρω γιατί βρήκα άλλο κατάλυμα.
Για να ξέρετε τι να περιμένετε αν πέσετε σε απατεώνα...
Φαντάζομαι το ηθικό δίδαγμα είναι να κάνουμε πολλαπλές κρατήσεις, τουλάχιστον σε προορισμούς με χαμηλή διαθεσιμότητα, γιατί σε περίπτωση αναίτιας ακύρωσης δεν θα υπάρξει καμία κάλυψη, με τα όποια προβλήματα που αυτό επιφέρει τόσο στους επαγγελματίες, όσο και στους ταξιδιώτες (τεχνητή έλλειψη καταλυμάτων στον προορισμό, άνοδο των τιμών, ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής κλπ.)
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.651
Η μονη περιπτωση να το σωσεις ειναι αν εχεις προπληρωσει η αν αρνηθεις να ακυρωσεις ΕΣΥ αλλα να αναγκαστει να σε ακυρωσει αυτος.Σε ολα τα αλλα η booking σε γραφει κανονικα αφου ακυρωσες με ευθυνη σου.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.791
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom