Ivana
Member
- Μηνύματα
- 910
- Likes
- 1.492
- Ταξίδι-Όνειρο
- οχ.....όλος ο κόσμος
Παρτους τηλέφωνο στο 2310287000
Ή θα τους πάρει τηλέφωνο να το διευκρινήσεις ή αν θα περιμένεις απάντηση,θα περιμένεις πολύ.Αρχικά και εγώ σκέφτηκα οτι είναι κάποιο λάθος, αλλά έχω στείλει 2 mail στο κατάλυμα και δεν μου έχουν απαντήσει.
Απολύτως κατανοητό για όποιν θέλει να καταλάβει για πιο πράγμα μιλάμε και σ'ευχαριστω.Εδώ μιλάς για απάτη του ξενοδόχου.Γίνετε αμφισβήτηση και τέλος.Απατεώνες υπάρχουν παντού.
Όταν φεύγεις από το ξενοδοχείο καλό είναι να βγάζεις μερικές φωτό για την κατάσταση που το αφήνεις,.ή όταν
μπαίνεις σε κάποιο δωμάτιο και βλέπεις κάποια ζημιά να την φωτογραφίζεις και να την αναφέρεις άμεσα.
Η Ivana ανέφερε ένα περιστατικό απατεώνα ή αν θέλεις κακόβουλο πελάτη που δόλια άφησε φέσι.
Έχει αναφέρει ότι παρόλο που μπορούσε να κρατήσει ακυρωτικά,μετά από επικοινωνία με τον πελάτη του έδωσε
ακέραιο το ποσό.
Μην τρελαθούμε τώρα και τον υποστηρίζουμε γιατί η Ivana το κυνήγησε και πήρε πίσω ένα μέρος της ζημιάς.
Κι εγώ το έχω κάνει.(καμία σχέση με την booking)H Ιvana όπως κι εγώ ,έχει κρατήσει το ιστορικό της κακόβουλης
χρήσεις της συναλλαγής μας.Αν νομίζει ότι του πήραμε τα χρήματα κακώς και καταχρηστικά εδώ είμαστε να αναμετρηθούμε.
Αν εγώ κάνω μια κράτηση με invalid κάρτα τον Αύγουστο, το ξενοδοχείο μετά το 1ο 24ωρο δεχτεί την κράτηση. Ακυρώσω τη κράτηση (χωρίς να έχει γίνει δεσμευση ποσού) και έρθει ο ξενοδόχος τον Οκτώβριο να τραβήξει το ποσό θεωρώ είναι παράνομο εκτός αν έχει συμφωνηθεί αλλιώς.Δεν νομίζω ότι δεν ήξερε, μια χαρά ήξερε να κάνει 5000 κρατήσεις και να μην εμφανίζεται.
Η επανάληψη - η εξουσιοδότηση δίνεται την ώρα της κράτησης. Απλό
Το να έχεις ακυρώσει την κράτηση χωρίς να δώσεις τα ακυρωτικά ,εσύ το θεωρείς νόμιμο;Ναι ή όχι;Αν το ξενοδοχείο κρατάει την κάρτα μου είναι παράνομο.
Ας μου την ακύρωνε το ξενοδοχείο μετα το 1ο 24ωρο αφού η καρτα ήταν invalid.Το να έχεις ακυρώσει την κράτηση χωρίς να δώσεις τα ακυρωτικά ,εσύ το θεωρείς νόμιμο;Ναι ή όχι;
Μα εγώ, όπως και η Ιvana δεν μιλούσαμε για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά γενικά πως αυτό μπορεί να συμβεί και το θεωρούσε και φυσιολογικό. Αυτό μου έκανε εμένα εντύπωση.Εδώ μιλάς για απάτη του ξενοδόχου.Γίνετε αμφισβήτηση και τέλος.Απατεώνες υπάρχουν παντού.
Όταν φεύγεις από το ξενοδοχείο καλό είναι να βγάζεις μερικές φωτό για την κατάσταση που το αφήνεις,.ή όταν
μπαίνεις σε κάποιο δωμάτιο και βλέπεις κάποια ζημιά να την φωτογραφίζεις και να την αναφέρεις άμεσα.
Η Ivana ανέφερε ένα περιστατικό απατεώνα ή αν θέλεις κακόβουλο πελάτη που δόλια άφησε φέσι.
Έχει αναφέρει ότι παρόλο που μπορούσε να κρατήσει ακυρωτικά,μετά από επικοινωνία με τον πελάτη του έδωσε
ακέραιο το ποσό.
Μην τρελαθούμε τώρα και τον υποστηρίζουμε γιατί η Ivana το κυνήγησε και πήρε πίσω ένα μέρος της ζημιάς.
Κι εγώ το έχω κάνει.(καμία σχέση με την booking)H Ιvana όπως κι εγώ ,έχει κρατήσει το ιστορικό της κακόβουλης
χρήσεις της συναλλαγής μας.Αν νομίζει ότι του πήραμε τα χρήματα κακώς και καταχρηστικά εδώ είμαστε να αναμετρηθούμε.
Που το γράφει αυτό;Το booking είναι ξεκάθαρο, 10 ημέρες μετά το check out σβήνει τα στοιχεία.
Αν το ξενοδοχείο κρατάει τα στοιχεία της κάρτα μου είναι παράνομo
Σαφώς και θίγεται και βεβαίως η χρέωση ήταν η αποζημίωση.Αν θεωρεί ότι το ξενοδοχείο θίγεται ας κινηθεί εναντίον του πελάτη.
Νορθ βγες απο το ΝΤΤ. τα ίδια δεν καταλβαίνετε...Ας μου την ακύρωνε το ξενοδοχείο μετα το 1ο 24ωρο αφού η καρτα ήταν invalid.
10 ημέρες μετά το check out date δεν επιτρέπεται να κρατάει τα προσωπικά μου δεδομένα πόσο μάλλον να τα χρησιμοποιήσει.
Βεβαίως και είναι έτσι όπως τα λες...Μα εγώ, όπως και η Ιvana δεν μιλούσαμε για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά γενικά πως αυτό μπορεί να συμβεί και το θεωρούσε και φυσιολογικό. Αυτό μου έκανε εμένα εντύπωση.
Αν είναι το δωμάτιο είναι χάλια θα το δεις εκείνη τη στιγμή που και θα επικοινωνήσεις μαζί μου και θα με ενημερώσεις για τη χρέωση, όχι μετά από 6 μήνες και ενώ έχεις τα στοιχεία της κάρτας μου παράνομα να με χρεώσεις για δήθεν φθορές στο δωμάτιο.
Διακοπές είπαμε να πάμε, αν είναι να ξεκινάμε με αστυνομίες για τα ταξί, με τράπεζες για περίεργες χρεώσεις, με φωτογραφίες για αποδεικτικά στοιχεία, ε καλύτερα να μείνουμε σπίτι να γράφουμε στο travelstories.