• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Προβλημα με booking

Dimitra2009

Member
Μηνύματα
12
Likes
5
Οταν μια κράτηση έχει κάποιο πρόβλημα με κάρτα συνηθως δινουν 24 ωρες για να ενημερωσεις τα στοιχεια της καρτας σου αλλιως ακυρώνεται αυτοματα. Τωρα δεν ακυρωθηκε απο μονη της?
Το εγραψε και σε μενα για τις 24 ωρες,δεν ενημερωσα φυσικα καμμια καρτα ομως γιατι συνεχιζει και φαινεται ενεργη στο προφιλ μου στο booking?
 

Hugin

Member
Μηνύματα
607
Likes
1.874
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Το εγραψε και σε μενα για τις 24 ωρες,δεν ενημερωσα φυσικα καμμια καρτα ομως γιατι συνεχιζει και φαινεται ενεργη στο προφιλ μου στο booking?
Προσωπικά που μου ετυχε με ειδοποιησαν, εγω ξεχαστηκα και ηρθε μειλ οτι ακυρωθηκε. Βεβαια αυτο εχει 2-3 χρονια που εγινε.
 

Dimitra2009

Member
Μηνύματα
12
Likes
5
Προσωπικά που μου ετυχε με ειδοποιησαν, εγω ξεχαστηκα και ηρθε μειλ οτι ακυρωθηκε. Βεβαια αυτο εχει 2-3 χρονια που εγινε.
Θα περιμενω καναδυο μερες τι να πω....

Παντως σας ευχαριστω ολους για τη βοηθεια
 
Last edited by a moderator:

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.449
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Παλιότερα η booking δεν χρεώνεται προμήθεια στα ξενοδοχεία για τις ακύρωμενες και no show κρατήσεις. Επειδή όμως το κακό παραεγινε και είδε πως χάνονται πολλά χρήματα από τέτοιες κρατήσεις πλέον τα ξενοδοχεία είναι υποχρεωμένα να πληρώνουν προμήθειες σύμφωνα με την πολιτική τους.

Όμως επειδή υπάρχουν άπειροι πελάτες που κάνουν κράτηση ταυτόχρονα σε πολλά καταλύματα και πολλές φορές είναι αδύνατη η χρέωση της καρτας τους τα καταλύματα έχουν αρχίσει πλέον να διεκδικούν τα χρήματα τους μέσω της δικαστικής οδού. Σε περίπτωση ακύρωσης η μη εμφάνισης λοιπόν η booking έγγραφο που έχει τη θέση συμβολαίου με όλα τα στοιχεία της κράτησης σας, την ip σας, τη συσκευή από την οποία κάνατε την κράτηση κλπ. Στο έγγραφο αναφέρονται ξεκάθαρα οι όροι και η πολιτική τη στιγμή που κάνατε την κράτηση καθώς και το ποσό που οφείλεται στο ξενοδοχείο. Όσα ξενοδοχεία δεν μπόρεσαν να τα βρουν με τους πελάτες και πήγαν στα δικαστήρια κατάφεραν να κερδίσουν τα ακυρωτικό αλλά και τα δικαστικά έξοδα. Γνωρίζω δύο τέτοιες περιπτώσεις αλλά φαντάζομαι στο μέλλον θα υπερπολλαπλασιαστουν
 

Dimitra2009

Member
Μηνύματα
12
Likes
5
Παλιότερα η booking δεν χρεώνεται προμήθεια στα ξενοδοχεία για τις ακύρωμενες και no show κρατήσεις. Επειδή όμως το κακό παραεγινε και είδε πως χάνονται πολλά χρήματα από τέτοιες κρατήσεις πλέον τα ξενοδοχεία είναι υποχρεωμένα να πληρώνουν προμήθειες σύμφωνα με την πολιτική τους.

Όμως επειδή υπάρχουν άπειροι πελάτες που κάνουν κράτηση ταυτόχρονα σε πολλά καταλύματα και πολλές φορές είναι αδύνατη η χρέωση της καρτας τους τα καταλύματα έχουν αρχίσει πλέον να διεκδικούν τα χρήματα τους μέσω της δικαστικής οδού. Σε περίπτωση ακύρωσης η μη εμφάνισης λοιπόν η booking έγγραφο που έχει τη θέση συμβολαίου με όλα τα στοιχεία της κράτησης σας, την ip σας, τη συσκευή από την οποία κάνατε την κράτηση κλπ. Στο έγγραφο αναφέρονται ξεκάθαρα οι όροι και η πολιτική τη στιγμή που κάνατε την κράτηση καθώς και το ποσό που οφείλεται στο ξενοδοχείο. Όσα ξενοδοχεία δεν μπόρεσαν να τα βρουν με τους πελάτες και πήγαν στα δικαστήρια κατάφεραν να κερδίσουν τα ακυρωτικό αλλά και τα δικαστικά έξοδα. Γνωρίζω δύο τέτοιες περιπτώσεις αλλά φαντάζομαι στο μέλλον θα υπερπολλαπλασιαστουν
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως επιβεβαιωνεις μια κρατηση απορριπτωντας μια καρτα ταυτοχρονα?και πώς ζητας ακυρωτικα εφοσον δεν δεχτηκες την καρτα?αν δεχοντουσαν την καρτα δε θα εκλεινα αλλου.Δεν υπηρχε κανενας λογος αφου αυτο το καταλυμα ηταν η πρωτη μου επιλογη
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
4.562
Και εμένα μου έχει τύχει μόλις κάνω την κράτηση να μου στείλουν αμέσως το voucher και την επόμενη ημέρα να μου στέλνουν μέιλ ότι η κάρτα δεν είναι αποδεκτή, να βάλω άλλη και σε περίπτωση που δεν το κάνω σε 48 ώρες ακυρώνεται η κράτηση. Δεν έβαλα κάρτα ακυρώθηκε κ έκλεισα από αλλού.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.792
Το ξενοδοχειο μου εστειλε επιβεβαιωση κρατησης και αμεσως μετα εβγαλε ακυρη την καρτα και ειπε η booking να ενημερωσω την καρτα για να συνεχισει να ισχυει η κρατηση.Φυσικα εφοσον δεν δεχτηκαν την καρτα μου εκλεισα αλλου που τη δεχτηκαν
Το θέμα λυνόταν εξαρχής καταχωρώντας εντός 24 ωρών μία πιστωτική κάρτα ή εναλλακτικά -σε κάποιες περιπτώσεις- μια προπληρωμένη με επαρκές υπόλοιπο. Εγώ δεν κατάλαβα (αφού ήξερες ότι όφειλες να πληρώσεις ακυρωτικά) γιατί προχώρησες σε κράτηση αλλού, αφήνοντας φέσι στο ξενοδοχείο και ψάχνοντας εκ των υστέρων τρόπους να βεβαιωθείς ότι θα αποφύγεις την χρέωση.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως επιβεβαιωνεις μια κρατηση απορριπτωντας μια καρτα ταυτοχρονα?και πώς ζητας ακυρωτικα εφοσον δεν δεχτηκες την καρτα?αν δεχοντουσαν την καρτα δε θα εκλεινα αλλου.Δεν υπηρχε κανενας λογος αφου αυτο το καταλυμα ηταν η πρωτη μου επιλογη
Η επιβεβαίωση της κράτησης δεν έχει να κάνει με την πληρωμή, η κράτηση θα επιβεβαιωθεί και θα δοθεί κωδικός κράτησης είτε είναι με δωρεάν ακύρωση, είτε με προπληρωμή, είτε με προκαταβολή. Άσε που το ξενοδοχείο ή το πρακτορείο δεν ζητάει ακυρωτικά, όπως λες, ζητά να τακτοποιήσεις την οφειλή που προκύπτει από την κράτησή σου, εντός 24 ωρών. Εσύ αντί να μεριμνήσεις γι' αυτό, έκλεισες αλλού! Φαντάζομαι επίσης ότι το ξενοδοχείο αναφέρει στην πολιτική χρέωσης ότι δεν δέχεται χρεωστικές κάρτες ή δύναται να απορρίψει χρεωστικές κάρτες, αλλά δεν έδωσες σημασία.
 
Last edited:

Dimitra2009

Member
Μηνύματα
12
Likes
5
Το θέμα λυνόταν εξαρχής καταχωρώντας εντός 24 ωρών μία πιστωτική κάρτα ή εναλλακτικά -σε κάποιες περιπτώσεις- μια προπληρωμένη με επαρκές υπόλοιπο. Εγώ δεν κατάλαβα (αφού ήξερες ότι όφειλες να πληρώσεις ακυρωτικά) γιατί προχώρησες σε κράτηση αλλού, αφήνοντας φέσι στο ξενοδοχείο και ψάχνοντας εκ των υστέρων τρόπους να βεβαιωθείς ότι θα αποφύγεις την χρέωση.

Η επιβεβαίωση της κράτησης δεν έχει να κάνει με την πληρωμή, η κράτηση θα επιβεβαιωθεί και θα δοθεί κωδικός κράτησης είτε είναι με δωρεάν ακύρωση, είτε με προπληρωμή, είτε με προκαταβολή. Άσε που το ξενοδοχείο ή το πρακτορείο δεν ζητάει ακυρωτικά, όπως λες, ζητά να τακτοποιήσεις την οφειλή που προκύπτει από την κράτησή σου, εντός 24 ωρών. Εσύ αντί να μεριμνήσεις γι' αυτό, έκλεισες αλλού! Φαντάζομαι επίσης ότι το ξενοδοχείο αναφέρει στην πολιτική χρέωσης ότι δεν δέχεται χρεωστικές κάρτες ή δύναται να απορρίψει χρεωστικές κάρτες, αλλά δεν έδωσες σημασία.
Προφανως επειδη δεν εγινα κατανοητη οταν εκλεισα το δωματιο μου εστειλαν επιβεβαιωση κρατησης και αμεσως μετα οτι η καρτα μου απορριφθηκε και να κανω ενημερωση εντος 24 ωρων για να συνεχισει να υπαρχει η κρατηση ενω να σημειωσω οτι υπηρχε υπολοιπο διαθεσιμο μεσα,γιατι με την ιδια πληρωσα αμεσως μετα το επομενο ξενοδοχειο.
Εχω μονο αυτη την καρτα για συναλλαγες και δεν ενημερωνεται γιατι δεν ειναι πιστωτικη και το ξενοδοχειο ειχε μονο τυπο καρτων και δε διευκρινιζε για πιστωτικη ή χρεωστικη.θεωρησα λοιπον οτι εφοσον δε τη δεχτηκαν ακυρωθηκε αυτοματα η κρατηση γι'αυτο και προχωρησα παρακατω.Δεν ειχα καμια διαθεση ουτε φεσι ν'αφησω ουτε εγινε κατι εσκεμμενα.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.436
Προχωρησα σε αλλη κρατηση γιατι εβγαλε ακυρη η πρωτη την καρτα μου,οποτε ειπα οκ λογικα ακυρωνεται και η κρατηση
Ενέργησες αυθαίρετα και λάθος και κατά τ'άλλα η Booking είναι απαράδεκτη.
Θα έπρεπε να διευκρινήσεις τι θα γίνει με την περίπτωση σου και μετά να προχωρήσεις σε δεύτερη κράτηση.
υγ.
Σου έβγαλε άκυρη την κάρτα.Αν έκανες συζήτηση μαζί τους μπορεί να σου έλεγαν είτε βάλε άλλη κάρτα,είτε στείλε με έμβασμα,είτε πληρώνεις με μετρητά όταν εμφανιστείς.
Δεν σου ακύρωσαν την κράτηση.Θέλαν άλλο τρόπο πληρωμής.
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
4.562
Στο email που σου στέλνουν σου λένε βάλε άλλη κάρτα εντός24 ωρων αλλιώς θα ακυρώσουν την κράτηση. Αν δεν δέχονται πχ την κάρτα σου για κάποιο λόγο γιατί να είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις ακυρωτικά τη στιγμή που σου λένε ότι αν δεν βάλεις άλλη κάρτα ή κράτηση δεν ισχυει? Τους λες δεν έχω άλλη κάρτα ακυρώνουν την κράτηση και τέλος.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Αν δεν ερθει ακυρωτικο μειλ και η κρατηση ειναι ενεργη, το συμπερασμα οτι δεν τρεχει τιποτε με την κρατηση ειναι αυθαιρετο.
Η χρηση καρτας δεν ειναι για αυθαιρετα συμπερασματα. Γι αυτο εχουμε το προφιλ να βλεπουμε τις κινησεις μας στη booking.
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
4.562
Αν δεν ερθει ακυρωτικο μειλ και η κρατηση ειναι ενεργη, το συμπερασμα οτι δεν τρεχει τιποτε με την κρατηση ειναι αυθαιρετο.
Η χρηση καρτας δεν ειναι για αυθαιρετα συμπερασματα. Γι αυτο εχουμε το προφιλ να βλεπουμε τις κινησεις μας στη booking.
Το συμπέρασμα προκύπτει από τα λεγόμενα της booking και αν δεν βάλεις κάρτα σε 24 ώρες θα πρέπει να ακυρώνουν την κράτηση χωρίς καμία αξιωση. Δεν είναι δυνατόν κάρτες που τις χρησιμοποιούμε συνεχώς για κρατήσεις αεροπορικών κλπ να μην τις δέχονται λες και είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε ένα τσουβάλι κάρτες από όλες τις τράπεζες και να δοκιμάζουμε ποια τους κάνει. Άλλωστε δεν γράφουν ότι θα χρεωθείς το ποσό της κράτησης απλα θα ακυρωθεί.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.159
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom