Προβλημα με booking

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Το συμπέρασμα προκύπτει από τα λεγόμενα της booking και αν δεν βάλεις κάρτα σε 24 ώρες θα πρέπει να ακυρώνουν την κράτηση χωρίς καμία αξιωση. Δεν είναι δυνατόν κάρτες που τις χρησιμοποιούμε συνεχώς για κρατήσεις αεροπορικών κλπ να μην τις δέχονται λες και είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε ένα τσουβάλι κάρτες από όλες τις τράπεζες και να δοκιμάζουμε ποια τους κάνει. Άλλωστε δεν γράφουν ότι θα χρεωθείς το ποσό της κράτησης απλα θα ακυρωθεί.
Δες με ΠΟΛΛΗ προσοχη τα λεγομενα (και τις πραξεις) της booking
Δεν λεει οτι θα ακυρωθει.
Λεει "για να ειναι εγκυρη" και προφανως δεν ειναι το ιδιο. Θα ελεγε "ειδ' αλλως θα ακυρωθει", οπως λενε σε αυτες τις περιπτωσεις οταν ακυρωνουν.
Δεν εστειλε μειλ ακυρωσης, οπως γινεται οταν ακυρωνεται η κρατηση
Δεν απενεργοποιησε απο το προφιλ την κρατηση.
Λεει ξεκαθαρα οτι το καταλυμμα επεξεργαζεται την πληρωμη, αρα κανει ο,τι γουσταρει. Γουσταρει να τη θεωρησει εγκυρη και δεν υποσχεθηκε ακυρωση.

Εγω θεωρω οτι το συμπερασμα περι βεβαιης ακυρωσης αυθαιρετο και υποθετικο.
Και ναι, ζητανε ο,τι καρτα γουσταρουν εφοσον το λενε και ξερουμε να διαβαζουμε τους ορους, αλλιως βρισκουμε αλλο δωματιο.

 
Last edited by a moderator:

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Εδωσα χρεωστικη καρτα γιατι δεν καταλαβα οτι θελουν πιστωτικη και τη βγαλανε ακυρη.Το αφησα λοιπον και εκλεισα αλλου που δεχτηκαν τη χρεωστικη μου καρτα ομως μεσω booking για να γινει ακυρωση του πρωτου καταλυματος μου ζητανε να πληρωσω τα ακυρωτικα!πως θα πληρωσω ακυρωτικα εφοσον δε δεχτηκαν την καρτα μου?ρωτησα τη booking και μου ειπαν οτι πλεον ειναι θεμα καταλυματος.Υπαρχει καποιος με παρομοια κατασταση?
Αν και γνωρίζω ότι προβλέπεται στους όρους της booking, προσωπικά ο όρος αυτός μου ακούγεται καταχρηστικός και νομικά αστήριχτος σε ένα δικαστήριο. Το συμβόλαιο με τη booking λογικά υπογράφεται απ' τα δύο μέρη και ισχύει όταν η booking σου προσφέρει ένα κατάλυμα και εσύ με μια έγκυρη κάρτα πληρώσεις για αυτό το κατάλυμα ή το κρατήσεις για να το πληρώσεις στο μέλλον. Με άκυρη πιστωτική/χρεωστική απ' τη μεριά σου δεν υπάρχει συμβόλαιο, υπάρχει μόνο πρόθεσή σου να υπογράψεις το συμβόλαιο η οποία όμως δεν υλοποιείται επειδή η κάρτα απορρίφθηκε. Αυτό που κάνει η booking και τα καταλύματα, είναι το ίδιο σα να μπεις σε ένα κατάστημα ρούχων, τη στιγμή της πληρωμής να απορριφθεί η κάρτα σου και οι υπεύθυνοι του καταστήματος να μη σε αφήνουν να βγεις πριν πληρώσεις για το ρούχο που σκόπευες να αγοράσεις. Πού ακούστηκε να μην υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση μη αποδοχής πιστωτικής κάρτας σε ηλεκτρονικές αγορές;

Στη θέση σου θα έκανα επώνυμη καταγγελία στο σχετικό όργανο της Κομισιόν περιγράφοντας όλα τα γεγονότα και μέχρι να δω την απόφαση δε θα πλήρωνα δραχμή.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.433
υπάρχει μόνο πρόθεσή σου να υπογράψεις το συμβόλαιο
Δεν υπάρχει πρόθεση να υπογράψεις συμβόλαιο,αλλά ήδη έχεις υπογράψει αποδεχόμενος τους όρους.
Ο τρόπος πληρωμής είναι διαδικαστικός από την στιγμή που δεν δεν έχει καταγγελθεί η συμφωνία από την μεριά του
ξενοδοχείου.Μπορεί ω του θαύματος να απαντήσει το ξενοδοχείο τελικά δεχόμαστε την κάρτα σας.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Οι όροι δεν μπορεί να είναι καταχρηστικοί. Δηλαδή αν οι όροι έλεγαν ότι όποιος σερφάρει στη booking πρέπει υποχρεωτικά να κρατήσει κατάλυμα αλλιώς θα πληρώσει ρήτρα, αυτό δε σημαίνει ότι ένας τέτοιος εξόφθαλμα αστείος όρος θα στεκόταν σε ένα δικαστήριο.
Πχ δεκάδες φορές έχω προσπαθήσει να αγοράσω διαδικτυακά προϊόντα και η κάρτα απορρίφθηκε για διάφορους λόγους. Αυτό έλειπε να ερχόταν την άλλη μέρα ο Κωτσόβολος και ο Γερμανός και να μου ζήταγαν να βάλω άλλη κάρτα για να ολοκληρώσω την αγορά αλλιώς θα πληρώσω ρήτρα επειδή μου κράτησαν το προϊόν. Κάποιος πρέπει να ενημερώσει τις σχετικές υπηρεσίες επιτροπών καταναλωτή στην ΕΕ για αυτές τις πρακτικές της booking, νομίζω. Είμαι σίγουρος ότι πρέπει να έρχονται σε σύγκρουση με θεσμοθετημένα δικαιώματα καταναλωτών.
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Παλιότερα, τα χρόνια της OctopusTravel είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα, κράτηση και πληρωμή καταλύματος με πιστωτική κάρτα η οποία απορρίφθηκε χωρίς να λάβω όμως κανένα email ακύρωσης ή επιβεβαίωσης. Έχοντας το άγχος αν έγινε χρέωση στη πιστωτική ή όχι κατάφερα να μιλήσω με έναν πράκτορα στο τηλέφωνο μετά από καμιά ώρα ο οποίος με καθησύχασε λέγοντάς μου ότι όλες οι συναλλαγές που απορρίπτονται (λόγω λάθους στην πιστωτική κτλ) ακυρώνονται μόνες τους και να προσπαθήσω ξανά να κλείσω το κατάλυμα που επιθυμώ. Έτσι κάνουν οι σοβαρές εταιρείες που θέλουν να πουλάνε διαδικτυακά προϊόντα και ταυτόχρονα να σέβονται τον πελάτη τους.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Εγω εχω αλλη απορια..αφου της δε της δεκτηκε την καρτα και ηθελε νεα καρτα,γιατι δε περιμενε αυτες τις ρημαδες τις 24ωρες να δει τι θα γινει με την κρατηση και μετα να κλεισει αλλο δωματιο??καλυτερα να πληρωνε το επομενο δωματιο λιγο πιο ακριβα παρα τωρα τα ακυρωτικα του ενος και την τιμη του δευτερου που εκλεισε!επισης δευτερη λυση ειναι απλα να ακυρωσει το δευτερο δωματιο και να συννενοηθει με booking και ξενοδοχειο για τη "ακυρη" καρτα που της βγαζουν..τι οχι??
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.433
Έτσι κάνουν οι σοβαρές εταιρείες που θέλουν να πουλάνε διαδικτυακά προϊόντα και ταυτόχρονα να σέβονται τον πελάτη τους.
Η σοβαρή εταιρία Octopus είχε βάλει λουκέτο και ξαναλειτούργησε με αλλαγή έδρας.Η booking δεν πουλάει τίποτα διαδυκτιακά.Σε φέρνει σε επαφή με τον ξενοδόχο.Την συμφωνία σου την κάνεις εσύ αποκλειστικά με τον ξενοδόχο.Και με τους όρους του κάθε ξενοδόχου.Γι αυτό δεν παίρνει η booking προμήθεια από σένα ,αλλά από τον ξενοδόχο.Ούτε εισπράττει χρήματα από σένα,αλλά μόνο από τον ξενοδόχο.
Σου δείχνει το ξενοδοχείο,σου δείχνει τους όρους του ξενοδοχείου.Σε ρωτάει αν συμφωνείς μ'αυτούς τους όρους και λες
ναι.Και μετά σαν μωρό παιδί λες ,α αυτοί οι όροι είναι καταχρηστικοί ,δεν συμφωνώ.
Οκ ότι πεις.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Ούτε εισπράττει χρήματα από σένα,αλλά μόνο από τον ξενοδόχο.
.
Λαθος. Βεβαιως και εισπραττει ενιοτε οταν εχει συμφωνησει να διαχειριζεται τις πληρωμες αντ αυτου. Στην περιπτωση αυτη εισπραττει τα χρηματα απο εσενα.
https://partnerhelp.booking.com/hc/el/articles/360001901688-Λύσεις-πληρωμών-από-την-Booking-com
 
Last edited:

escursione

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
4.562
Από ότι κατάλαβα η Booking έχει το δικαίωμα να κάνει πλάκα στους πελάτες και να λέει ότι δεν δέχεται τη κάρτα να βάζεις δεύτερη, τρίτη, τέταρτη, να μην κάνει καμία αποδεκτή, (άσχετα αν όλες είναι ενεργές και χρησιμοποιούνται κανονικά), και στο τέλος να μην ακυρώνει τη κράτηση και να σου χρεώνουν τα ακυρωτικά!!!! (σε ποια κάρτα? αυτή-ες που δεν αποδέχονται?)
 

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Παιδία μην τρομάζετε την κοπέλα! @Dimitra2009 αν θες τη γνώμη μου μην ασχολείσαι άλλο με την κράτηση αυτή. Έχω επεξεργαστεί άπειρες κάρτες μέσω booking στα ξενοδοχεία που δούλευω. Αν μια κάρτα δεν περνάει από το μηχάνημα, στέλνουμε μήνυμα στη booking και η booking στέλνει μήνυμα (σαν αυτό που έλαβες) στον πελάτη να δηλώσει μια άλλη κάρτα. Με τον τρόπο αυτό το ξενοδοχείο είναι καλυμμένο να ακυρώσει την κράτησή σου και να δώσει το δωμάτιο σε άλλον αν δεν λάβει έγκυρη κάρτα. (εμείς ακυρώνουμε τέτοιες κρατήσεις 48 ώρες πριν την ημερομηνία άφιξης). Δεν θα σε κυνηγήσει κανείς. Ούτε η booking, ούτε το ξενοδοχείο. Απόλαυσε το ταξίδι σου στη Ρώμη και μην έχεις κανένα άγχος.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.433
Από ότι κατάλαβα η Booking έχει το δικαίωμα να κάνει πλάκα στους πελάτες και να λέει ότι δεν δέχεται τη κάρτα να βάζεις δεύτερη, τρίτη, τέταρτη, να μην κάνει καμία αποδεκτή, (άσχετα αν όλες είναι ενεργές και χρησιμοποιούνται κανονικά), και στο τέλος να μην ακυρώνει τη κράτηση και να σου χρεώνουν τα ακυρωτικά!!!! (σε ποια κάρτα? αυτή-ες που δεν αποδέχονται?)
Πόσες φορές πρέπει να το πούμε ότι η booking δεν κάνει την πλάκα,αλλά το ξενοδοχείο.;Την συναλλαγή την έκανε το ξενοδοχείο.Η booking σε έφερε σε επαφή με το ξενοδοχείο.Εσύ αποφασίζεις αν σου αρέσουν οι όροι τους ή όχι.Αν όχι πάς στο επόμενο ξενοδοχείο.Όπως και έκανε η κυρία,αλλά δεν τακτοποίησε την εκκρεμότητα που είχε.Απλά είναι τα πράγματα.Τώρα εμείς πίσω από το πληκτρολόγιο λέμε τα δικά μας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.123
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom