• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Αργεντινή Πιάσε ενα γύρο απ' ολα!

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
San Carlos de Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Α’ :

Η απλά Bariloche όπως λένε και οι ίδιοι, μία πόλη 160000 κατοίκων.

Φτιάχνουμε τα σακίδια και βγαίνω για μια τελευταία εικόνα από το μπαλκόνι μας ενώ παρατηρώ ένα κολιμπρί που κάνει μπάνιο με την βροχή. Λίγο πριν από την έξοδο μας, η βροχή σταματάει και φορτώνουμε το παπάκι χωρίς να γίνουμε μούσκεμα. Μετά από δυο χάδια σε κάθε ζώο αφήνουμε πίσω μας και αυτό το κατάλυμα. Πραγματικά λυπήθηκα που έφευγα.

PXL_20240213_092338455.jpg PXL_20240213_092451967.jpg

Θα πάμε για πρωινό με medialunas στο μικρό ζαχαροπλαστείο που μας αρέσει. Παραδίδουμε το όχημα μας και με ταξί πάμε μέχρι το αεροδρόμιο. Κοιτάζουμε τις εικόνες και τα δέντρα, δεν λέμε και πολλά. Καθόμαστε στον εξωτερικό χώρο με έναν καφέ και συναντάμε τους πρώτους και μοναδικούς δυο Έλληνες στο ταξίδι αυτό. Στο αεροπλάνο δίπλα μου βρίσκεται ένα κοριτσάκι 5 χρόνων, ωραία έχω χώρο να απλωθώ. Πιάνουμε συζήτηση, θέλει να μάθει τι γλώσσα μιλάμε.


Διπλή πτήση και σήμερα καθώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος, εκτός και αν θέλεις να περάσεις τις επόμενες 30-40 ώρες μέσα σε λεωφορεία. Οπότε με Flybondi θα κάνουμε IGZ – AEP στις 12:20 και AEP- BRC στις 18:55 με κόστος 235 ευρώ για τις δυο πτήσεις. Φτάνοντας στο Buenos Aires μαθαίνουμε ότι η δεύτερη πτήση έχει καθυστέρηση (ω κυριά Flybondi με εκπλήσσεις!) μιας ώρας. Έχουμε μπόλικο ελεύθερο χρόνο, εδώ που πριν απο λίγες μέρες τρέχαμε για να προλάβουμε την επόμενη πτήση. Τρώμε κάτι και βγαίνουμε για έναν μικρό περίπατο εκτός αεροδρομίου. Το άγαλμα του Κολόμβου κοιτάζει την καφετία θάλασσα, νομίζω οτι το χρώμα οφείλεται στην μίξη ποτάμιων και θάλασσας. Ζέστη και κόσμος που ψαρεύει στα σκούρα νερά, χαλαρώνει και μαζεύει ήλιο.
Τέρμα το διάλειμμα, τα κεφάλια μέσα και ξανά πίσω στο αεροδρόμιο.


DX77S_R17_20240213_165012_lmc_8.4.jpg PXL_20240213_120404345.jpg PXL_20240213_164125590.jpg PXL_20240213_165250282.jpg PXL_20240213_165349260.jpg

Έλεγχος, ουρές και μπαίνουμε όπως και την προηγούμενη φορά νωρίς στο αεροπλάνο. Φτάνουμε στις εννιά το βράδυ αλλά υπάρχει ακόμα ελάχιστο φυσικό φως στον ορίζοντα. Με ταξί και λίγο παζάρι (νομίζω περίπου 10 ευρώ) θα φτάσουμε στο Hotel Bariloche suites με κόστος 64 ευρώ για 2 βράδια και πρωινό σε κεντρικότατη τοποθεσία.


Η πόλη πλασάρει τον εαυτό της σαν μια μικρή Ελβετία, με σοκολάτες, λίμνες, βουνά και σκι. Βγαίνουμε από το ξενοδοχείο στις 10 το βράδυ, κουρασμένοι και πεινασμένοι. Έξω πολύς κόσμος, είναι τελευταία μέρα του καρναβαλιού σε μια πολύ τουριστική πόλη. Και οι δυο μας την ιδία στιγμή νιώσαμε σαν να μας έσπρωξαν από το συννεφάκι μας και προσγειωθήκαμε στην πραγματικότητα. Ούτε όρεξη για προσπάθεια στα Ισπανικά δεν είχαμε. Τρίτη απογοήτευση σε αυτό το ταξίδι, δεν μας έκανε καλή αρχική εντύπωση η πόλη. Ένα πράγμα έχουμε μόνο στο μυαλό μας, πεινάμε σαν λύκοι καθώς έχει πάει ήδη αργά μισή. Επέλεξα το Alto e Fuego, μια μετριότητα με τον σερβιτόρο να μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι με την αδιαφορία του. Αυτή η επιμονή για το μενού μέσω κινητού ενώ δεν μπορεί να μας δώσει το σωστό wifi και εμείς δεν έχουμε δεδομένα... Τελικά μας αφήνει το δικό του κινητό και παραγγέλνουμε. Σχετικά ακριβό χωρίς λόγο, δεν καταλαβαίνω και πάλι τα σχόλια των υπολοίπων πελατών. Μέτριο φαγητό (το μισό bife de chorizo ειναι λίπος), το κακό σέρβις, μια ξεπέτα των 50 ευρώ για το φθηνότερο κόκκινο κρασί και από ένα κυρίως πιάτο ο καθένας μας. Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο για έναν ύπνο μετά τα μεσάνυχτα με τα μούτρα κατεβασμένα μέχρι το πάτωμα...


PXL_20240213_233033053.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
San Carlos de Bariloche για 2 βραδιές, μέρος Β’ :


Ξυπνάω πολύ νωρίς, κοιτάζω έξω και η μέρα προβλέπεται πολύ όμορφη. Συνειδητοποιώ ότι βρισκόμαστε ήδη στην Αργεντίνικη Παταγονία! Τρώμε το πραγματικά άθλιο πρωινό, ένας κακός καφές με ένα σκληρό και κακής ποιότητας medialunas. Ενοικιάζουμε παπάκι από το SZ Motos Alquiler με 35 ευρώ για να το επιστρέψουμε το ίδιο απόγευμα! Όλη η πόλη είναι πανάκριβη, δεν αρκεί να λέγεσαι Ελβετία της Αργεντινής πρέπει να της μοιάζεις σε όλα κιόλας. Η Α έχει φτιάξει πρόγραμμα και εγώ είμαι ακόμα κακόκεφος.

Η λίμνη Nahuel Huapi με τα μέχρι 425 μέτρα βάθος είναι πολύ όμορφη. Θα κάνουμε το Chico circuito μια διαδρομή περίπου 60χλμ. Στον δρόμο μας θα προσπεράσουμε το πασίγνωστο ξενοδοχείο Llao Llao, στο οποίο έμεινε μέχρι και ο Ομπάμα. Ήθελα να κλείσω για εκεί αλλά δεν είχαν διαθέσιμες σουίτες, ή τουλάχιστον αυτό είπα στην Α.




PXL_20240214_102027418.jpg PXL_20240214_104806263.jpg PXL_20240214_105041055.jpg PXL_20240214_105111231.jpg PXL_20240214_105740204.jpg



Παίρνουμε το τελεφερίκ για το cerro campanario με 8 ευρώ το άτομο. Μπορείς να φτάσεις εκεί και με τα πόδια αλλά σήμερα απλά χαλαρώνουμε. Πολύ όμορφες εικόνες με την πανοραμική θέα στην τριγύρω περιοχή. Μπόλικη ζέστη, αρκετός κόσμος, οι λίμνες, τα δάση και τα βουνά. Από ψηλά βλέπουμε ένα ελικόπτερο που προσγειώνεται στο Llao Llao πιθανόν για να μεταφέρει τον εκλεκτό πελάτη στο ξενοδοχείο.

PXL_20240214_112227147.jpg DX77S_R17_20240214_121036_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240214_140822_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240214_140825_lmc_8.4.jpg PXL_20240214_115242895.jpg PXL_20240214_115926758.jpg PXL_20240214_120025079.jpg PXL_20240214_120114801.jpg PXL_20240214_120339296.jpg PXL_20240214_120709911.jpg PXL_20240214_123113662.jpg


Συνεχίζουμε το κύκλο της διαδρομής, νιώθεις σαν να βρίσκεσαι στην Ελβετία με τα σαλέ. Η περιοχή όλη ενδείκνυται για τους δραστήριους επισκέπτες με πεζοπορίες, όμορφα δάση και rafting. Ψάρεμα στα ποτάμια και τις λίμνες, σε όλο το εθνικό πάρκο Nahuel Huapi.
Περνάμε από την Ελβετική αποικία (Suiza colony) μεσημεριάτικα η οποία μας φάνηκε ένα υπερτουριστικό πανηγύρι με εκατοντάδες άτομα (ίσως λόγω της ημέρας). Φεύγουμε αμέσως και συνεχίζουμε για να κλείσουμε την διαδρομή. Σταματάμε σε ένα καφέ δίπλα στην λίμνη και χαλαρώνουμε. Είναι η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, έχει πολύ κίνηση στους δρόμους.


PXL_20240214_130052075.jpg PXL_20240214_130244015.jpg PXL_20240214_132428022.jpg PXL_20240214_140906915.jpg PXL_20240214_140925029.jpg PXL_20240214_151643446.jpg PXL_20240214_153202086.jpg

Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο, παίρνουμε μαγιό και τα λοιπά συμπράγκαλα και καταλήγουμε σε μια από τις πολλές παράλιες. Επιλέγουμε μια στην τύχη, αφήνω το παπάκι σε άσχετο σημείο και με πλησιάζει κάποιος με γιλέκο. Λέει ότι στην περιοχή κλέβουν μηχανάκια και ότι πρέπει να το βάλω στο πάρκινγκ που προσέχει ο ίδιος. Δεν έχω κέφια να ασχολήθω, δείχνω την αγανάκτηση μου και πάω να φορέσω το κράνος για να φύγουμε. Μας λέει ότι μπορούμε να το πάμε λίγο πιο κοντά στην παράλια, εκεί είναι πιο ασφαλής.
Το νερό είναι πολύ κρύο, ο ήλιος ζεστός και οι παράλιες γεμάτες. Σκάφη, θαλάσσια σπορ, γενικά νιώθεις σχεδόν σαν να βρίσκεσαι καλοκαίρι στο νησί.



PXL_20240214_172730745.jpg PXL_20240214_132449710.jpg PXL_20240214_132713976.jpg


Το βραδύ επιλέγουμε για φαγητό το Carnero, ένα ωραίο bife de chorizo μαζί με μια νόστιμη provoleta και ένα καλό λευκό Malbec στα 50 ευρώ.
Γενικά (ΓΙΑ ΕΜΑΣ) δεν άξιζε ούτε τα χρήματα που δαπανήσαμε για τις πτήσεις, ούτε πρωτίστως τον κόπο και τις δύο μέρες από το ταξίδι μας. Στην πόλη πήγαμε για την συνολική ποικιλία ολοκλήρου του ταξιδιού αντί για κάτι το συγκεκριμένο. Μην παρεξηγηθώ, η περιοχή γύρω από την πόλη είναι πολύ όμορφη αλλά μάλλον φταίμε εμείς, δεν ήταν αυτό που θέλαμε! Νιώσαμε σαν να βρισκόμαστε στην Ευρώπη, σε ενα Αλπικό τοπίο.

Πέφτω σε έναν ύπνο χωρίς όνειρα, αύριο φεύγουμε για το…

PXL_20240214_185852387.PORTRAIT.jpg PXL_20240214_202831696.jpg 44.png
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.571
Likes
22.270
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Έχουμε ξεμείνει από καθαρά ρούχα, καθώς πόσες φορές να βάλω το ίδιο σώβρακο; Μια από κάθε πλευρά και μια μέσα έξω, μετά δεν είναι πρέπον. Είναι και αυτό το σαβουάρ βίβρ που λένε!
:haha::haha::haha:

Έχουμε ταξιδιωτική ασφάλεια αλλά δεν είναι ανάγκη και να την χρησιμοποιήσουμε!
Οι οποίες ταξιδιωτικές ασφάλειες φέτος έχουν διπλάσια τιμή απο πέρυσι! Βρήκα ευκαιρία να πω τον πόνο μου...
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
El Chalten για 3 βραδιές, μέρος A’ :

Μετά το φανταστικό (not) πρωινό μας στο Bariloche, παίρνουμε ταξί για το αεροδρόμιο. Στην πρωινή πτήση για El Calafate φεύγουμε 25 λεπτά νωρίτερα, με την Aerolineas Argentinas (αχ οι πτήσεις στην χώρα θα μας τρελάνουν)! Το ποσό που πληρώσαμε όμως ακόμα δεν το έχω χωνέψει, 435 ευρώ για μόλις 1,5 ώρα ταξιδίου και δεν μας πρόσφεραν ούτε έναν καφέ! Αλλίως έπρεπε να φάμε την μέρα μας σε διπλή πτήση και πάλι για να γλυτώσουμε 150 ευρώ στην καλύτερη...


PXL_20240215_114040562.jpg PXL_20240215_120845405.jpg


Φτάνουμε βεβαίως νωρίτερα και για καλή μας τύχη προλαβαίνουμε το λεωφορείο που φεύγει άμεσα. Έχουμε ίσα ίσα χρόνο για τουαλέτα. Το επόμενο θα ήταν μετά από πέντε ώρες, ευχαριστούμε Aerolineas πάντα έλεγα τα καλύτερα για εσένα! Η εταιρεία είναι η Taqsa με το διώροφο λεωφορείο και τα πολύ άνετα καθίσματα. Το κόστος για τρείς ώρες και την διαδρομή των 220χλμ είναι 20 ευρώ το άτομο. Το τοπίο θυμίζει Ισλανδία. Το καφέ χρώμα δεσπόζει με την λιγοστή και χαμηλή βλάστηση, ενώ προσπερνάμε και κάποια διάσπαρτα δέντρα. Μια μεγάλη λίμνη με ένα γαλάζιο θολό χρώμα. Guanapo, vicunas (και τα δυο συγγενείς του Λάμα ή Γιάμα όπως το προφέρουν), άλογα, πρόβατα, στρουθοκάμηλοι βόσκουν το κιτρινισμένο χορτάρι ενώ λίγα ακόμα ζώα κείτονται νεκρά πιασμένα στα σύρματα. Εικόνες που θυμίζουν άγρια Δύση.


DX77S_R17_20240215_133954_lmc_8.4.jpg PXL_20240215_133646795.jpg PXL_20240215_133722134.jpg PXL_20240215_134300145.jpg PXL_20240215_140541871.jpg


Σταματάμε κάπου στη μέση του πουθενά για τριάντα λεπτά όπου ένα κατάστημα περιμένει να μοσχοπουλήσει τη πραμάτεια του. Καφές και σάντουιτς για να απαλύνουμε την πεινά μας, ενώ μια φιλική γάτα ενδιαφέρεται περισσότερο για το φαΐ πάρα για τα χάδια. Βρισκόμαστε στον διάσημο εθνικό δρόμο 40 (Ruta 40) που διαπερνάει παράλληλα με τις Άνδεις ολόκληρη την χώρα για περισσότερα απο 5000χλμ...



PXL_20240215_141636330.jpg PXL_20240215_142443885.jpg PXL_20240215_142858256.jpg PXL_20240215_143209635.jpg


Συνεχίζουμε και ξαφνικά οι μισοί επιβάτες σηκώνονται και κοιτάζουν έντονα έξω από το τζάμι. Αρχίζει να διακρίνεται η περίφημη κορυφή Fitz Roy (όπως λένε στην Αργεντινή) ή Torres del Paine (όπως λένε στην Χιλή) με ύψος τα 3405 μέτρα. Το βουνό με τα χαρακτηριστικές οδοντωτές κορυφές στα σύνορα αναμεσά στις δυο αυτές χώρες. Συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στην Αργεντίνικη Παταγονία!


.trashed-1710614050-DX77S_R17_20240215_153301_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240215_141206_lmc_8.4.jpg PXL_20240215_153916172.jpg DX77S_R17_20240215_154740_lmc_8.4.jpg PXL_20240215_154344851.jpg PXL_20240215_154751335.jpg


Φορτωνόμαστε τα σακίδια και με 1000 μέτρα περπάτημα φτάνουμε στο ξενοδοχείο μας. Πολύ καλή υποδοχή στο Los Nires με 180 ευρώ για 3 βράδια με πρωινό. Η περιοχή όλη είναι πανάκριβη, είχα κλείσει πριν από πενήντα μέρες περίπου και είναι πραγματικά τρομερή τιμή. Η επόμενη επιλογή για last minute κράτηση είναι στα 300 ευρώ για κοινόχρηστο δωμάτιο!!!


PXL_20240215_155419311.jpg PXL_20240215_160646717.jpg


El Chalten σημαίνει το βουνό που καπνίζει, τις επόμενες ημέρες θα το δούμε καλύτερα. Χαλαροί απολαμβάνουμε την θέα στο La vineria με την συντροφιά μιας από τις τοπικές μπύρες. Όλο το χωριό έχει ένα χίπικό και χαλαρό στιλ. Επιλέγουμε ένα σούπερ μάρκετ για να πάρουμε κάποια σνακ για την αυριανή δραστηριότητα μας.


PXL_20240215_194516588.jpg PXL_20240215_195631228.jpg PXL_20240215_195900504.jpg PXL_20240215_200232432.jpg PXL_20240215_201044634.jpg


Το βράδυ θέλουμε να φάμε στο Lito Restaurant, άνετοι φτάνουμε εκεί στις εννιά και μας λένε ότι είναι γεμάτοι για απόψε. Τελικά επιλέγουμε το Butch bar de carnes στο οποίο φάγαμε ικανοποιητικά με κόστος περίπου 50 ευρώ. Εδώ ακόμα και στις δέκα το βραδύ υπάρχει λίγο φυσικό φως. Επιστρέφουμε στο δωμάτιο μας καθώς αύριο προβλέπεται πολύ γεμάτη μέρα! Η ψυχολογία βρίσκεται σε τέλεια (για την εποχή) επίπεδα!


PXL_20240215_215356870.NIGHT.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
El Chalten για 3 βραδιές, μέρος B’ :


Πολύ καλό πρωινό σε έναν μπουφέ με μια νοστιμότατη φρουτοσαλάτα και γεμίζουμε μπαταρίες για την δύσκολη μέρα. Έχουμε επιλέξει να κάνουμε την πεζοπορία “Sendero al Fitz Roy” 22 χλμ που μαζί με την απόσταση από το ξενοδοχείο γίνεται 25 χλμ . Ξεκινήσαμε 8:30 το πρωί και επιστρέψαμε κατάκοποι στις 18:00. Ο καιρός είναι τέλειος, είμαστε ακόμα μια φορά τυχεροί, κάποιος μας προσέχει! Παίρνουμε ο καθένας το μικρό σακίδιο στο οποίο έχουμε το κολατσιό μας και νερό, τελικά όμως μπορείς πολύ ευκολά να γεμίσεις τα μπουκάλια σου από τα ποτάμια που τρέχουν παράλληλα με το μονοπάτι! Στον δρόμο μας βρίσκουμε δυο κερασιές από τις οποίες δοκιμάζουμε τον νόστιμο καρπό.

Αρχικά υπάρχουν σκαλιά και συνεχίζεις με μια μικρή ανηφόρα, που στην συνέχεια γίνεται ευθεία και στο τελευταίο χλμ απότομη ανηφόρα στην οποία κερδίζεις 400 μέτρα υψόμετρο. Άνθρωποι κάθε ηλικίας προσπαθούν να κερδίσουν το δικαίωμα να δουν την θέα απο εκεί ψηλά! Παγίδες από ρίζες δέντρων βρίσκονται διάσπαρτες για τον απρόσεκτο επισκέπτη. Πινακίδες βοηθούν να επιλέξεις την διαδρομή και μπορείς εύκολα να κάνεις τον κύκλο για να δεις τα πάντα.



PXL_20240216_084247985.jpg DX77S_R17_20240216_084618_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240216_090833_lmc_8.4.jpg

PXL_20240216_085841954.jpg PXL_20240216_093336270.jpg



Από κάποια σημεία αχνοφαίνεται η κορυφή και ο παγετώνας μπλε χρώματος. Περάσαμε δίπλα από το πρώτο κάμπινγκ με την πανέμορφη θέα στην λίμνη που αντικατοπτρίζει το γνωστό βουνό.


DX77S_R17_20240216_095445_lmc_8.4.jpg PXL_20240216_094733105.jpg DX77S_R17_20240216_100806_lmc_8.4.jpg PXL_20240216_095947450.jpg PXL_20240216_100852721.jpg PXL_20240216_101103202.jpg


Κάποια άγνωστα μικρά κόκκινα φρούτα βρίσκονται πάνω σε θάμνους στον δρόμο μας, θα φάω ένα… Όμορφα λουλούδια, ο παγετώνας και μια επίπεδη περιοχή σαν όμορφος βάλτος. Περνάμε πάνω σε σανίδες με το νερό να τρέχει απο κάτω μας!



PXL_20240216_101456849.jpg PXL_20240216_102430671.PORTRAIT.jpg DX77S_R17_20240216_105027_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240216_110722_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240216_110916_lmc_8.4.jpg PXL_20240216_103645193.jpg PXL_20240216_110741606.jpg PXL_20240216_110802792.PORTRAIT.jpg PXL_20240216_110908307.jpg PXL_20240216_110946559.jpg PXL_20240216_111235566.jpg PXL_20240216_105840668.jpg


Όταν αρχίζει η ανήφορα κάποιοι σταματάνε αμέσως, άλλοι σαβουρδιάζονται και εγκαταλείπουν με κλάματα ενώ οι περισσότεροι συνεχίζουμε. Το πρόβλημα είναι ότι το έδαφος είναι σαθρό και οι πέτρες γλιστράνε και φεύγουν κάτω από το πόδι σου.


DX77S_R17_20240216_124902_lmc_8.4.jpg PXL_20240216_124559377.jpg PXL_20240216_125049078.jpg


Η θέα είναι μαγευτική ενώ ο ήλιος χάνεται την στιγμή που φτάνουμε στην λίμνη της κορυφής. Καθόμαστε για να επεξεργαστούμε αυτά που βλέπουν τα μάτια μας. To χιόνι και οι παγετώνες λιώνουν και γίνονται καταρράκτες οι οποίοι γεμίζουν την λίμνη. Στην άκρη ξαναγίνεται καταρράκτης και χάνεται στον γκρεμό. Ένα πικνίκ στην όχθη της λίμνης, δοκιμάζω το νερό που είναι βεβαίως παγωμένο.

DX77S_R17_20240216_130523_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240216_130639_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240216_133257_lmc_8.4.jpg PXL_20240216_125049078.jpg PXL_20240216_125753984.jpg PXL_20240216_130923223.PORTRAIT.jpg PXL_20240216_131416549.PORTRAIT.jpg PXL_20240216_134131945.jpg PXL_20240216_141155258.jpg



Ήρθε η ώρα της επιστροφής και με προσοχή κατεβαίνουμε χαμηλά χωρίς να χτυπήσουμε. Ουρές μέχρι και εδώ, σε κάθε σημείο που είναι δύσκολο ή στενό γίνεται το αδιαχώρητο.



DX77S_R17_20240216_151245_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240216_152147_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240216_153946_lmc_8.4.jpg


Στην περιοχή υπάρχουν τουλάχιστον δύο κάμπινγκ με τις κοινές τουαλέτες (χωρίς τρεχούμενο νερό) να μην σε ενθουσιάζουν (ένας λάκκος στα δυο μέτρα κάτω από "την τρύπα" γεμάτος με διάφορα καλούδια). Τρύπες στους κορμούς των δέντρων μαρτυρούν την ύπαρξη τρυποκάρυδων! Επίσης στην περιοχή κατοικούν αλεπούδες, ελάφια και το πούμα των Άνδεων ανάμεσα σε άλλα ζώα.


PXL_20240216_103005103.jpg PXL_20240216_151302409.jpg PXL_20240216_160533862.jpg PXL_20240216_163846641.jpg PXL_20240216_165359842.jpg


Γεμίζουμε τα μπουκάλια μας με το καθαρό νερό από το ποτάμι. Κούραση, πόνος στα πέλματα των ποδιών, δυο φουσκάλες αρχίζουν και με ενοχλούν. Γιατί και πάλι δεν πήρες compeed, εξυπνάκια; Η κορυφή χάνεται σιγά σιγά πίσω από τα σύννεφα. Φανταστείτε να κάνετε όλο αυτό και να μήν δείτε το σημαντικότερο! Προσπερνάμε και πάλι τις γέφυρες που βρίσκουμε στο διάβα μας και συχνά πυκνά ξεκλέβουμε μια ματιά σε όλα αυτά που αφήνουμε πίσω μας. Στο τέλος περνάμε την αρχική πύλη και επιστρέφουμε στην άσφαλτο...


DX77S_R17_20240216_172353_lmc_8.4.jpg PXL_20240216_174551253.jpg PXL_20240216_175420785.jpg PXL_20240216_175705852.jpg



Βεβαίως για ένα αφύσικα γυμνασμένο σώμα σαν και το δικό μου, όλο αυτό δεν είναι τίποτα. Να φανταστείτε, θυμάμαι ότι το μακρινό 1996 γράφτηκα σε γυμναστήριο και πήγα μόνο εκείνη την ημέρα... Αλλιώς η μοναδική φορά που πήγα κανονικά ήταν για ένα τρίμηνο του 1990 (true story).

Χαλαρώνουμε στην αυλή του ξενοδοχείου μας με μια μπύρα. Στον ορίζοντα πάνω από ένα λόφο βλέπω κάτι σαν αιωρόπτερο. Με τα πολλά καταλαβαίνουμε ότι είναι κόνδορες, τεράστια πουλιά! Ανταλλάξαμε χρήματα στο ξενοδοχείο μας, δείτε στην φωτογραφία τον όγκο που μας έδωσαν για 300 ευρώ.


DX77S_R17_20240216_221138_lmc_8.4.jpg el-chalten-trail-map.jpg

Λίγα λεπτά πριν κλείσει, παραδίδουμε τα νέα άπλυτα μας στο lavandero las manos, 8 ευρώ για 4 κιλά ρούχων.

Το βράδυ τρώμε στο Patagonia gourmet, ένα μικρό ταβερνάκι με τρία μόλις τραπέζια. Δυο μερίδες κεφτεδάκια με ρύζι και σάλτσα, μια σαλάτα και 4 μπύρες, 28 ευρώ, not bad! Γενικά απολαύσαμε την μέρα!!
Την νύχτα αποκαμωμένοι πέφτουμε σε έναν βαρύ ύπνο με τον πολύ δυνατό άνεμο να ουρλιάζει...


PXL_20240216_202354095.PORTRAIT.jpg PXL_20240216_210906045.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
El Chalten για 3 βραδιές, μέρος Γ’ :


Στην μικρό αυτό χωριό των 1627 κάτοικων βρήκαμε την καλύτερη ισοτιμία περίπου 1130/ευρώ τον Φεβρουάριο του 2024. Νωρίς το πρωί βρέχει και μετά συνεχίζει ο δυνατός άνεμος ενώ έχει και κρύο. Με όρεξη πάμε για το αγαπημένο μας πρωινό, δεν βιαζόμαστε ιδιαίτερα σήμερα. Θα πάμε για μία εύκολη και χαλαρωτική πεζοπορία στο Mirador de los Condores 6 χλμ και μετά στο mirador de las Aguilas άλλα 2,5χλμ περίπου.

Φτάνουμε στο πρώτο σημείο, υπάρχει μπόλικος κόσμος που απολαμβάνει την θέα στο χωριό και το βουνό. Ο ήλιος μας ζεσταίνει ευχάριστα και καθόμαστε αρκετή ώρα παρακολουθώντας τις πτήσεις των μαγευτικών κονδόρων οι οποίοι έχουν άνοιγμα φτερών μέχρι και τρία μέτρα!


DX77S_R17_20240217_105838_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240217_112809_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240217_112832_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240217_113248_lmc_8.4.jpg PXL_20240217_110101687.jpg PXL_20240217_110656050.jpg PXL_20240217_113943535.jpg DX77S_R17_20240217_133725_lmc_8.4.jpg PXL_20240217_132446780.jpg

Συνεχίζουμε στην άλλη διαδρομή αποφεύγοντας τον πολύ κόσμο, εδώ είδαμε μόνο άλλους 4 ανθρώπους. Απεναντίας πολλά πουλιά, πεταλούδες, λουλούδια, βότανα θα βρεθούν μπροστά σου. Σε όλη την διαδρομή έχει παντού κουράδες αγελάδας, άλλα αυτές είναι άφαντες. Τελικά τις βρήκαμε προσεκτικά κρυμμένες μέσα στο μικρό δάσος.


DX77S_R17_20240217_121353_lmc_8.4.jpg PXL_20240217_121948975.jpg PXL_20240217_122123925.jpg PXL_20240217_123748188.jpg PXL_20240217_125041441.PORTRAIT.jpg PXL_20240217_130219353.jpg


Απολαμβάνουμε την θέα στο ποτάμι, την λίμνη, το χωριό και τα τριγύρω βουνά. El Chalten, το βουνό που καπνίζει δικαιώνει απολυτά το όνομα του! Ήλιος με δόντια λόγω του ανέμου…


PXL_20240217_122457979.jpg DX77S_R17_20240217_122811_lmc_8.4.jpg PXL_20240217_112329243.jpg



Κάποια τραγούδια Αργεντίνικα που ακούσαμε και μας άρεσαν...








Το απόγευμα στο ξενοδοχείο σκέφτομαι ότι δεν έχουμε κλείσει δραστηριότητα στο El Calafate, η γρήγορη απάντηση μας πληροφορεί ότι η πεζοπορία στον παγετώνα είναι fully booked για μέρες και στις δυο εταιρείες. Απομένει μόνο η βόλτα με πλοίο γύρω από το παγόβουνο, μου αρέσει που θέλαμε να διαλέξουμε κιόλας. Την ώρα που λέμε να κλείσουμε έστω αυτό, πέφτει το ρεύμα για λίγα λεπτά. Μένουμε χωρίς ίντερνετ καθώς είναι ευάλωτο και αργό λόγω του ότι είναι δορυφορικό...

Στην έξοδο μας αγοράζουμε κάποιες ακριβές σοκολάτες που δεν δικαιώνουν την τιμή τους από το La Chocolateria Josh Aike, πολύ όμορφο κτίριο όμως. Περνάμε απο το πλυντήριο ρούχων και επισκεπτόμαστε και πάλι την πρώτη κερασιά πριν πάμε σε μια άλλη μπυραρία. Καθόμαστε στον όμορφο κήπο της Cerveceria Artesanal Chalten με μια νόστιμη stout στο χέρι.


PXL_20240217_134824758.PORTRAIT.jpg PXL_20240217_135143987.jpg PXL_20240217_135640207.jpg PXL_20240217_190409177.jpg

PXL_20240217_192825318.jpg


Συνεχίζεται ο πολύ δυνατός άνεμος, το βραδάκι τρώμε στο Lito, νόστιμα αλλά αρκετά ακριβά. 18 ευρώ (!) για μια μερίδα φακές, με γλυκό και κρασί πληρώσαμε 60 ευρώ!! Μου κάνει και πάλι εντύπωση ότι είναι δέκα το βράδυ και όμως υπάρχει ακόμη λίγο φυσικό φως. Το βράδυ δεν έχουμε ίντερνετ στο ξενοδοχείο οπότε θα δούμε αύριο για την δραστηριότητα. Απόψε δεν φαίνεται η κορυφή, ούτε καν τα τριγύρω βουνά από τα σύννεφα που τα αγκαλιάζουν σφιχτά με τα εντυπωσιακά και ιδιαίτερα σχήματα τους. Δυστυχώς πρέπει να μαζέψουμε και πάλι τα σακίδια μας καθώς αύριο φεύγουμε για το…


PXL_20240217_192628336.jpg PXL_20240217_213510464.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
El Calafate για 2 βραδιές, μέρος A’ :

Ξυπνάμε φρέσκοι, ο πολύς δυνατός άνεμος συνεχίστηκε όλη την νύχτα. Κοιτάζω έξω από το παράθυρο και τα παχιά σύννεφα έχουν κρύψει τελείως τα βουνά. Τι τύχη πραγματικά που κάναμε την πεζοπορία προχθές, με τον δυνατό ήλιο και τον λιγοστό άνεμο. Αρχικά δεν έχουμε ίντερνετ ενώ κάποια στιγμή πιάνω και καταφέρνω και κλείνω την δραστηριότητα που απομένει. Μόλις πλήρωσα χάθηκε πάλι το δορυφορικό ίντερνετ του ξενοδοχείου. Χαλαροί απολαμβάνουμε το πρωινό και περιμένουμε μέχρι να περάσει λίγο η ώρα για να πάμε στο λεωφορείο για το El Calafate. Η επιβίβαση γίνεται λίγο πριν από τις 11:30 στο διώροφο λεωφορείο της εταιρείας El Chalten Travel με τους χαλαρούς και ασφαλείς οδηγούς. Αφήνουμε πίσω μας το χωριό, το βουνό και όσα ζήσαμε τις προηγούμενες ημέρες. Η Παταγονία είναι πραγματικά μια τεράστια περιοχή, αφιλόξενη αλλά με μεγάλες χάρες.


PXL_20240218_110234457.jpg PXL_20240218_110627959.jpg PXL_20240218_114258180.jpg PXL_20240218_114450155.jpg PXL_20240218_141551807.jpg




Φτάνουμε στο terminal των λεωφορείων και με την βοήθεια του gps και των ποδιών μας βρίσκουμε το ξενοδοχείο μας. Το Tierra Tehuelche με κόστος 150 ευρώ για 2 νύχτες και πρωινό. Και εδώ επικρατεί πολύ δυνατός άνεμος. Βγαίνουμε για την πρώτη αναγνωριστική βόλτα στην πόλη και ανεβαίνουμε τα σκαλιά στο πάρκο που σε πάνε για την πανοραμική θέα σε αυτήν.

Περπατάμε κάτω από τα δέντρα χαζεύοντας τις βιτρίνες και τους ανθρώπους. Τουριστικό μέρος, μια πόλη που από 6000 κάτοικους μέσα σε μια δεκαετία έγιναν 25000, χτισμένη φαινομενικά στην μέση του πουθενά. Πήραμε μπουφάν αλλά τελικά έχει σχετική ζεστή.


PXL_20240218_170746351.jpg PXL_20240218_171821433.jpg PXL_20240218_172226993.jpg PXL_20240218_172802985.jpg PXL_20240218_175222161.PORTRAIT.jpg


Σταματάμε για μπύρες στο La Zorra και αφού πρώτα βεβαιωθώ ότι κλείνω τραπέζι, καταλήγουμε για φαγητό αλλού. Η μουσική είναι Αργεντίνικη ποπ και με την βοήθεια του Shazam βρίσκουμε τα περισσότερα απο αυτά.








Επόμενη στάση στο Isabel λοιπόν, όπου και επιλέγουμε ένα ωραίο φαγητό (cordero al disco) για το οποίο είναι φημισμένο. Μια πραγματικά τεράστια μερίδα για δυο άτομα και ένα κρασί στα 40 ευρώ. Το βράδυ νιώθω ενοχλήσεις στην κοιλίτσα μου, τυχαίο; … Μπαίνουμε σε ένα σούπερ μάρκετ για να δούμε αν έχουν κάποιο ιδιαίτερο φρούτο/λαχανικό, το google lens μας πληροφορεί ότι το λαχανικό της φωτογραφίας λέγεται zapallito. Επιστροφή 1 χλμ από το κέντρο και βλέπουμε την πανσέληνο να πλησιάζει. Χαζεύω στο ίντερνετ μέχρι που πέφτω σε έναν ανήσυχο ύπνο.


PXL_20240218_201508895.PORTRAIT.jpg PXL_20240218_212812855.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
El Calafate για 2 βραδιές, μέρος Β’ :



Μετά το πρωινό περιμένουμε το λεωφορείο της Hielo & Aventura, με κόστος 270 ευρώ για δυο άτομα για να επισκεφτούμε τον παγετώνα Perito Moreno, να κάνουμε την ¨κρουαζιέρα¨ και την μικρή πεζοπορία. Το πρόγραμμα λέγεται Azul Aventura (μπλέ περιπέτεια), η διάρκεια όλου αυτού είναι περίπου στις 7-8 ώρες και η απόσταση από την πόλη στα 80χλμ. Περνάμε δίπλα από την λίμνη Lago Argentino, άλογα άγρια αλλά και ήμερα, στρουθοκάμηλοι, το χρυσαφί χορτάρι, χήνες και αγελάδες. Οι Άνδεις από μακριά και οι αχανείς εκτάσεις για όσο βλέπει το μάτι!


DX77S_R17_20240219_190530_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_191935_lmc_8.4.jpg PXL_20240219_114948069.jpg PXL_20240219_115202853.jpg


Φτάνοντας στο εθνικό πάρκο Los Glaciares National Park πληρώνουμε την είσοδο των 10 ευρώ. Στο τζάμι του λεωφορείου πέφτουν οι πρώτες στάλες, στην περιοχή επικρατεί ένα ιδιαίτερο μικρόκλιμα. Η πρώτη εικόνα του παγετώνα με ομίχλη και παχιά σύννεφα. Βγαίνοντας η βροχή έχει πια δυναμώσει, εδώ έχουμε δύο ώρες ελευθερίας μέχρι να επιστρέψουμε στο λεωφορείο και σταματάμε για έναν καφέ. Η κοιλιά μου συνεχίζει να με ταλαιπωρεί, παίρνω ενεργό άνθρακα και Imodium και βλέπουμε, έχουμε και λεωφορείο δεν είναι να παίζουμε με αυτά. Σήμερα έχει ενοχλήσεις και η Α (too much info)…

Ξεκινάμε την περιήγηση στο εθνικό πάρκο κάνοντας μια βόλτα στο δίκτυο πεζοδρομίων μήκους 4 χιλιομέτρων. Θαυμάζουμε το εντυπωσιακό φυσικό αξιοθέατο από πολλές οπτικές γωνίες καθώς κατεβαίνουμε σε διαφορετικά επίπεδα και μπαλκόνια. Η βροχή σταματάει και μας δίνει την ευκαιρία να απολαύσουμε την περιοχή.



PXL_20240219_124906769.jpg DX77S_R17_20240219_134313_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_133131_lmc_8.4.jpg

PXL_20240219_140959451.jpg PXL_20240219_141113509.jpg PXL_20240219_134538084.jpg DX77S_R17_20240219_142201_lmc_8.4.jpg PXL_20240219_135922160.jpg PXL_20240219_142156352.jpg



Το λεωφορείο θα μας πάει στο σκάφος της εταιρείας για την μικρή βόλτα δίπλα από τον παγετώνα ύψους 70 μέτρων, μήκους 30χλμ και πλάτους 4,4χλμ! Εντυπωσιακές εικόνες με τους πολύ ιδιαίτερους σχηματισμούς στον πάγο. Ο καιρός καλυτερεύει, μας προσέχουν και πάλι, ο ήλιος ξεμυτίζει και καθαρίζει όλη η ατμόσφαιρα αλλάζοντας και τα χρώματα της φύσης.



PXL_20240219_152249859.jpg DX77S_R17_20240219_152604_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_154020_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_154113_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_154535_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_154542_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_155214_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_155526_lmc_8.4.jpg PXL_20240219_154402758.jpg PXL_20240219_154545491.jpg PXL_20240219_155246529.jpg Screenshot_2024-02-19-15-52-41-070_com.miui.gallery.jpg


Θα μας αφήσουν από την άλλη πλευρά για να περπατήσουμε και να αγγίξουμε τον παγετώνα, ενώ από μακριά βλέπουμε τους προνοητικούς που έκλεισαν τις δραστηριότητες τους από νωρίς και κάνουν την πεζοπορία πάνω σε αυτόν. Οι φτωχοί (και ολίγον αφηρημένοι) συγγενείς, εμείς δηλαδή, δεν έχουμε αυτό το προνόμιο! Τελικά περάσαμε πολύ όμορφα σε αυτήν την δραστηριότητα και δεν μας χάλασε καθόλου το λάθος μας.

Εντύπωση κάνει ο εκκωφαντικός κρότος την ώρα που αποχωρίζεται ο πάγος απο τον υπόλοιπο όγκο και πέφτει με δύναμη στο νερό δημιουργώντας και μεγάλα κύματα. Κάθε φορά που ακούγεται το χαρακτηριστικό κρακ, γυρίζουν όλα τα κεφάλια ταυτόχρονα σαν να παρακολουθούν αγώνα τένις. Ο ήχος είναι εντυπωσιακός όπως και το θέαμα. Μας λένε ότι δεν συμβαίνει με τέτοια συχνότητα κάθε μέρα, είμαστε και πάλι τυχεροί. Η περιοχή με τα πολλά κομμάτια πάγου δίπλα στην όχθη, μας θύμισε την diamond beach στην Ισλανδία.



DX77S_R17_20240219_172903_lmc_8.4.PORTRAIT.jpg DX77S_R17_20240219_161736_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_161748_lmc_8.4.jpg PXL_20240219_162710210.jpg DX77S_R17_20240219_162846_lmc_8.4.jpg PXL_20240219_160514025.jpg PXL_20240219_162135721.jpg PXL_20240219_162710210.jpg PXL_20240219_162803842.jpg PXL_20240219_163631952.jpg PXL_20240219_164400243.jpg



Τι είπατε, δεν υπάρχουν πιγκουΐνοι στην περιοχή; Όσα σας λένε είναι ψέματα, κάτι μας κρύβουν, διαδώστε το πρίν το κατεβάσουν! Ορίστε και οι τρανταχτές αποδείξεις!



PXL_20240219_163121482.jpg



Ο παγετώνας βρίσκεται συνεχώς σε κίνηση σαν να είναι ζωντανός. Ότι βλέπουμε σήμερα, θα εξαφανιστεί αύριο καθώς θα συνθλίψει τα πάντα στο πέρασμα του. Η ταχύτητα με την οποία κινείται καθημερινά είναι 40 εκατοστά στην άκρη και πάνω από δυο μέτρα στο κέντρο του!


DX77S_R17_20240219_164935_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_165416_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_165637_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_170648_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_171726_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_172335_lmc_8.4.jpg DX77S_R17_20240219_175825_lmc_8.4.jpg PXL_20240219_165229407.jpg PXL_20240219_165904266.jpg PXL_20240219_170130077.jpg PXL_20240219_170241952.jpg PXL_20240219_170305324.jpg



Μετα συνεχίζουμε ανεβαίνοντας λίγο ψηλότερα για μια καλύτερη θέα και τέλος θα περπατήσουμε στο μικρό δάσος. Θετικό σε αυτήν την δραστηριότητα είναι οι πολύ καλοί και φιλικοί οδηγοί. Λένε ότι είναι ένας από τους μόλις τρείς παγετώνες που καθημερινά μεγαλώνει αντί να χάνει το μέγεθος του! Ο Perito Moreno είναι το τρίτο μεγαλύτερο απόθεμα γλυκού νερού μετά την Ανταρκτική και τη Γροιλανδία. Μετα από προτροπή τους, δοκιμάζουμε το φρούτο calafate, για το οποίο λέγεται ότι αν το δοκιμάσεις θα ξανάρθεις! Για να δούμε...



PXL_20240219_171752571.jpg PXL_20240219_171854962.jpg PXL_20240219_172726789.PORTRAIT.jpg PXL_20240219_172801266.PORTRAIT.jpg PXL_20240219_172849893.PORTRAIT.jpg PXL_20240219_173307606.PORTRAIT.jpg PXL_20240219_175848966.jpg PXL_20240219_180423298.jpg PXL_20240219_180126868.jpg



Επιστρέφουμε με το σκάφος και αποχαιρετάμε τον παγετώνα… Στην προβλήτα μας περιμένει το λεωφορείο και η Α βρίσκει την ευκαιρία να ξεκουράσει τα μάτια της. Φτάνοντας στην πόλη ζητάμε να μας αφήσουν στο κέντρο για να περάσει λίγο η ώρα. Είναι περασμένες επτά και σταματάμε στην απέναντι μπυραρία, την Oveja negra με τα πανέμορφα δέντρα της. Χαλαροί και γεμάτοι εικόνες επιστρέφουμε προς τον δρόμο για το ξενοδοχείο μας, εκεί κοντά βρίσκεται το Aeroposta όπου και θα φάμε μια πέστροφα Παταγονίας και ένα κρασί στα 50 ευρώ.. Το φεγγάρι γέμισε, είναι πανσέληνος, θυμίζοντας μου ΚΑΙ ΠΑΛΙ ότι οι μέρες περνάνε πολύ γρήγορα. Άντε πάλι τα ιδία, σουλούπωσε το σακίδιο σου, ξάπλωσε και κοιμήσου να ξεκουραστείς, αύριο πάμε στην…


PXL_20240219_203255655.jpg PXL_20240219_224935939.PORTRAIT.jpg
 

Attachments

Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος A’ :



Πηγαίνουμε αργά για πρωινό και χωρίς να βιαζόμαστε δίνουμε τα σακίδια στην ρεσεψιόν του ξενοδοχείου καθώς πρέπει να ελευθερώσουμε το δωμάτιο στις δέκα. Μετά συνεχίζουμε προς στο κέντρο για μια βόλτα και σταματάμε για καφέ στο πολύχρωμο κήπο του Viva la Pepa. Χαζεύουμε τις βιτρίνες, ένα εστιατόριο ετοιμάζει τα κατσίκια του όπως κάνουν στην Κρήτη τα αντικριστά, αγοράζω ένα φανελάκι με λογότυπο Patagonia.


PXL_20240220_103151031.jpg PXL_20240220_113217798.PORTRAIT.jpg PXL_20240220_121530056.jpg PXL_20240220_121840413.jpg


Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο και παίρνουμε ταξί (νομίζω 10 ευρώ περίπου) για το αεροδρόμιο του El Calafate . Η πτήση είναι στις 16:15 με την Aerolineas (για τελευταία φορά) με κόστος 180 ευρώ για τους δυο μας, χωρίς να μας σερβίρουν και πάλι καφέ, αίσχος και ντροπή!

Το αεροπλάνο απογειώθηκε λίγα λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα, είπαμε σε αυτή την χώρα οι πτήσεις θα γίνουν νωρίτερα ή αργότερα από το προβλεπόμενο. Από ψηλά ρίχνουμε μια τελευταία ματιά στο Lago Argentino και τα τριγύρω ξερά εδάφη. Σύννεφα πολλά και χιόνια στα βουνά. Η σκέψη ότι φτάνεις στην νοτιότερη πόλη, το τέλος του κόσμου αλλά και ότι το ταξίδι σου φτάνει όλο και πιο κοντά στο δικό του τέλος. Μετά από λίγο δεν υπάρχει κάτι άλλο πέραν του Ατλαντικού ωκεανού και λίγες διάσπαρτες πλατφόρμες εξαγωγής πετρελαίου. Κάποια καράβια και τα πραγματικά τεράστια κύματα. Σύντομα από κάτω μας εμφανίζονται όμορφα βουνά και το κανάλι Beagle.


PXL_20240220_161340855.jpg PXL_20240220_170105001.jpg


Προσγειωνόμαστε στο παραθαλάσσιο και νοτιότερο διεθνές αεροδρόμιο του κόσμου, στην Ushuaia ή Ουσουάια (χωρίς το παχύ αγγλικό Η) όπως το προφέρουν οι ίδιοι. Στην πρωτεύουσα της φημισμένης γης του πυρός, περάσαμε τον 54 παράλληλο! Θεωρείται η νοτιότερη πόλη του κόσμου, υπάρχει βέβαια και το Puerto Williams αλλά εκείνο είναι χωριό. Μεγάλα κρουαζιερόπλοια βρίσκονται αγκυροβολημένα στο λιμάνι καθώς απο εδώ ξεκινούν για την Ανταρτική και άλλες μακρινές περιοχές (πχ south Georgia and the south Sandwich islands).

Τα σακίδια μας έρχονται τελευταία, τα φορτωνόμαστε και με το wifi του αεροδρομίου προσπαθώ να βρω Uber (δεν υπάρχει σε όλες τις πόλεις), μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες βάζω data και βρίσκω την υγεία μου. Η πόλη των 82000 κατοίκων θυμίζει λιγάκι την Ελβετία.

Θα μείνουμε στο Infinity Heaven, ένα διαμέρισμα μέσα στο κτίριο Infinity sky με 170 ευρώ για τρεις βραδιές. Με καλή τοποθεσία, λογική τιμή και καθαρό, ένα κτίριο που χρειάζεσαι δυο μεγάλους κωδικούς για να μπεις (και σιγά μην τους θυμάσαι)… Το βραδύ όλος ο χώρος φωτίζεται με ροζ νέον δίνοντας μια μελλοντική αύρα. Η πανέμορφη θέα από την ταράτσα είναι όλα τα λεφτά! Ξεκουραζόμαστε μέχρι που βγαίνουμε για μια πρώτη αναγνωριστική βόλτα στην πόλη.

Έχω κλείσει εδώ και καιρό στο Salitre και απόψε όλα με δικαιώνουν για την επιλογή μου αυτή. Πολύ vfm για την ακριβή Παταγονία, με άψογο σέρβις, τέλειο φαγητό, γλυκό και κρασί! Νοστιμότατο μεζέ από βασιλικό καβούρι (king crab) και τέλειο bife de chorizo στα 55 ευρώ. Μπαίνει πολύ εύκολα στο δικό μας top4 των εστιατορίων της χώρας!


PXL_20240220_204604096.jpg PXL_20240220_204644485.PORTRAIT.jpg



Επιστρέφουμε στο ξενοδοχείο μας, κωδικός ένα-εξώπορτας, κωδικός δυο-διαμερίσματος και κρυώνοντας (εξωτερική θερμοκρασία 7 βαθμοί) σπρώχνουμε την πόρτα… Η ζέστη είναι ανυπόφορη και ο θερμοστάτης δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι στην λειτουργία του καλοριφέρ (ή εμείς είμαστε πιο χαζοί από ότι φαινόμαστε), ενώ και το πάτωμα είναι θερμαινόμενο. Κοιμήθηκα πολύ καλά πάντως! Αντιθέτως η Α αρχίζει να δείχνει τα πρώτα σημάδια κρυολογήματος...


PXL_20240220_224635061.PORTRAIT.jpg PXL_20240221_221405521.jpg
 
Last edited:

evaT

Member
Μηνύματα
1.728
Likes
14.458
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Πολύ ωραία η ιστορία σου, αλλά δεν μπορείς να βρεις ένα τρόπο να βάζεις τις φωτογραφίες ολόκληρες; έτσι όπως τις ανεβάζεις πρέπει να τις ανοίγουμε μία μία για να φανούν μεγάλες.
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Πολύ ωραία η ιστορία σου, αλλά δεν μπορείς να βρεις ένα τρόπο να βάζεις τις φωτογραφίες ολόκληρες; έτσι όπως τις ανεβάζεις πρέπει να τις ανοίγουμε μία μία για να φανούν μεγάλες.
Καλημέρα, έχεις δίκιο άπλα εμένα μου αρέσει περισσότερο έτσι για να μην δημιουργείτε ολόκληρο κατεβατό, ειδικότερα τις ημέρες με πολλές φωτογραφίες. Νόμιζα ότι θα το προτιμούν και οι αναγνώστες... Χμ, θα το σκεφτώ για επόμενη ιστορία! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
546
Likes
2.801
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Ushuaia για 3 βραδιές, μέρος Β’ :



Πρωί πρωί στην συμφωνημένη ώρα φτάνουμε αγκαλιά με καφέ και medialunas (φτάνει, μας έπρηξες με αυτά τα παλιοκρουασάν) στον χώρο του λιμανιού. Βρίσκουμε το περίπτερο μας και περιμένουμε να μας φωνάξουν. Μπαίνουμε στην λίστα και μας δίνουν το αναγνωριστικό λαιμού της εταιρείας.

Ευτυχώς εδώ δεν αμελήσαμε να κλείσουμε από πολύ νωρίς την βόλτα στο νησάκι με τους πιγκουίνους. Αλλιώς δεν μπορείς να πας με κανένα άλλο τρόπο, πάρα μόνο με την Piratour, για την αποικία τους. Οι άλλες εταιρείες μπορούν μόνο να σε μεταφέρουν μέχρι το Isla Martello αλλά δεν θα πατήσεις στο νησάκι. Αυτή την φορά είμαστε εμείς οι προνοητικοί!

Κόστος δραστηριότητας 230 ευρώ για δυο άτομα και διάρκεια περίπου επτά ώρες. Είμαστε είκοσι άτομα και μπαίνουμε στο λεωφορείο το οποίο θα μας μεταφέρει για 1,5 ώρα μέχρι την Estancia Haberton μέσα από μια εκπληκτική θέα στο κανάλι Beagle και στην οροσειρά των Άνδεων. Η συμπαθητική οδηγός θα μας καθοδηγήσει και εξηγήσει πολλά ενδιαφέροντα καθ’ όλη τη διάρκεια της.


PXL_20240221_090718483.jpg PXL_20240221_090927134.PORTRAIT.jpg DX80X_R17_20240221_091338_lmc_8.4.jpg PXL_20240221_094227945.jpg


Χιλιάδες δέντρα κείτονται πεσμένα νεκρά στο έδαφος. Οι κάστορες που έφεραν από τον Καναδά (για εμπόριο γούνας) πριν από πολλά χρόνια, πολλαπλασιάστηκαν χωρίς τους φυσικούς εχθρούς τους και τώρα φτάνουν τους 100000! Αυτή η φυσική καταστροφή (με την ανθρώπινη παρέμβαση) συνεχίζεται μέχρι και στην Χιλή. Πανέμορφα αλόγα, βουνά και ένα εντυπωσιακό πουλί με σχεδόν φωσφόριζε κόκκινο χρώμα.

Κάποιες σκηνές από το The revenant με τον Di Caprio πραγματοποιήθηκαν εδώ, καθώς καθυστέρησε τόσο πολύ το γύρισμα που έφτασε το καλοκαίρι και δεν είχαν πια χιόνι στον Καναδά. Η αλλαγή τοπιού και δέντρων στο τέλος της ταινίας είναι εμφανής σε αυτούς που θα το ελέγξουν. Σε μια στροφή σε μια παραλία, από μακριά ξεχωρίζει ένας τεράστιος μαύρος όγκος. Είναι μια ατυχή φάλαινα που εξόκειλε εκεί πριν από τρείς μέρες…

Δέντρα Fuegian που παραμένουν λυγισμένα από τους ισχυρούς ανέμους της Ushuaia, εξ ου και το όνομά τους. Φτάνοντας στο Estancia Harberton μαθαίνουμε ότι ιδρύθηκε το 1886 από τον ιεραπόστολο Thomas Bridges και του ανήκει μια τεράστια έκταση που περιέχει και πολλά νησιά, ένα από τα οποία είναι και το Isla Martillo.


DX80X_R17_20240221_112515_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_112518_lmc_8.4.jpg PXL_20240221_130123575.jpg PXL_20240221_130215546.PORTRAIT.jpg


Αντισηπτικό στα παπούτσια μας (τόσο πολύ μυρίζουν; ) για την αποφυγή μετάδοσης ασθενειών στους πιγκουίνους. Μπαίνουμε στο φουσκωτό και σε 15 λεπτά φτάνουμε στο νησάκι. Έχεις μια ώρα διαθέσιμη και ο χρόνος σου αρχίζει από τώρα. Νιώθεις για λίγο σαν να βρίσκεσαι μέσα σε ντοκιμαντέρ.

Υπάρχουν οι πιγκουίνοι του Μαγγελάνου που είναι κυρίως μαύροι με άσπρες ρίγες γύρω από το κεφάλι και τα φτερά και οι πιγκουίνοι Gentoo που έχουν μαύρο και άσπρο χρώμα αλλά τα πόδια και ράμφη τους είναι πορτοκαλί. Όνειρο ζωής για την Α, δεν υπάρχει δυστυχώς κανένας ξέμπαρκος Βασιλικός πιγκουΐνος όπως έχω δει σε κάποιες φωτογραφίες.




.trashed-1712133131-DX80X_R17_20240221_113507_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_114641_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_115731_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_120053_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_120543_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_120831_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_121002_lmc_8.4.jpg


Η οδηγός θα σας εξηγήσει τη ζωή τους και θα δείτε τις φωλιές και των δύο ειδών πιγκουίνων. Το ένα είδος σκάβει μια τρύπα στο έδαφος με το ράμφος και τα πόδια τους ενώ το άλλο φτιάχνει μια μικρή φωλιά με βράχους για να προστατεύσει τα αυγά του. Καθώς πήγαμε τον Φεβρουάριο, θα δούμε τα νεαρά ζώα να έχουν σχεδόν αντικαταστήσει τα φτερά τους με την ενήλικη γούνα. Η οδηγός σας υπενθυμίζει τους κανόνες, ΜΗΝ αγγίζετε τους πιγκουίνους, αφήνετε τουλάχιστον 3 μέτρα απόσταση ανάμεσα σε εσάς και αυτους και μην τους ταΐζετε. Μην παίρνετε τίποτα από το νησί και μην μολύνετε καθώς είναι σημαντικό να διατηρηθεί ο βιότοπος και τα ζώα . Δεν μπορείτε να περιπλανηθείτε στο νησί, σας ζητείται να μείνετε εντός της επιτρεπόμενης περιμέτρου. Προσοχή καθώς είναι άγρια ζώα και εισβάλλετε στην επικράτειά τους, μπορούν να επιτεθούν με το ράμφος τους για να προστατευθούν.



PXL_20240221_114043614.jpg PXL_20240221_114250292.jpg PXL_20240221_114604208.jpg PXL_20240221_115056510.PORTRAIT.jpg PXL_20240221_115751968.jpg PXL_20240221_120041079.jpg PXL_20240221_120410466.jpg



Παρόλα αυτά στην τσέπη μου βρίσκονται ως δια μαγείας 2-3 φτερά πιγκουίνου (από τα χιλιάδες που παίρνει ο αέρας) και μια μικρή πετρούλα…

Υπάρχουν επίσης και πουλιά τα οποία από μακριά μοιάζουν με πιγκουίνους. Μεγάλοι κόνδορες τριγυρίζουν ψάχνοντας να βρουν τροφή, δεν επιτίθενται σε ζωντανά ζώα πάρα μόνο σε ήδη νεκρά. Γκρίζα μέρα ευτυχώς χωρίς βροχή με τσουχτερό κρύο (περίπου 5 βαθμοί αλλά ο αέρας ξυρίζει), είμαστε ντυμένοι βαριά για την περίσταση. Η ώρα περνάει τόσο γρήγορα όταν δεν βιάζεσαι…



PXL_20240221_120554899.jpg PXL_20240221_120622251.jpg PXL_20240221_120758214.jpg PXL_20240221_121011952.jpg PXL_20240221_121123296.jpg PXL_20240221_122529228.jpg PXL_20240221_123123791.jpg PXL_20240221_123156270.jpg PXL_20240221_123510709.jpg PXL_20240221_123544056.jpg PXL_20240221_124050640.jpg PXL_20240221_124257520.jpg


Πάλι τυχεροί με τον καιρό, επιστρέφουμε με το φουσκωτό και το λεωφορείο. Μετα από λίγο σταματάμε στο μικρό αλλά ενδιαφέρον μουσείο, ο πολύ συμπαθητικός φοιτητής με το πετυχημένο χιούμορ μας μιλάει για τα εκθέματα του. Δυο τεράστια κόκκαλα φαλαινών κείτονται στο έδαφος.



DX80X_R17_20240221_130330_lmc_8.4.jpg DX80X_R17_20240221_135556_lmc_8.4.jpg PXL_20240221_131329804.jpg


Με τα δικά μας παρακάλια αλλά και της συνοδού προς τον βιαστικό οδηγό του λεωφορείου κερδίζουμε ένα μόλις λεπτό στην παράλια με την νεκρή φάλαινα. Πρόκειται για ένα θηλαστικό του είδους Sail whale και είναι αρσενικό 13 μέτρων. Είναι εντυπωσιακό θέαμα όσο και αν μας θλίβει ο θάνατος του.


DX80X_R17_20240221_142534_lmc_8.4.jpg PXL_20240221_142620367.jpg PXL_20240221_151108520.jpg



Στην επιστροφή πέφτει βροχή στο τζάμι του λεωφορείου, είδατε που το λέγαμε; Είμαστε τυχεροί με τον καιρό! Επιστρέφουμε στην πόλη και αποχαιρετάμε την οδηγό μας και κάποιους συνταξιδιώτες.



PXL_20240221_154740921.jpg PXL_20240221_202356638.jpg


Χαζεύουμε τις βιτρίνες μέχρι να φτάσουμε στο διαμέρισμα μας καθώς έχουμε μια σημαντική υποχρέωση. Ήρθε η ώρα για να βρούμε το πλυντήριο ρούχων που κάπου κρύβεται μέσα στο κτίριο μας. Μετά από το πραγματικά μπερδεμένο σύστημα τους, παίρνουμε το token/coin από τον φύλακα του χώρου, πάμε στο υπόγειο και κάπου εκεί (μετά τις αποθήκες) βρίσκουμε το πλυντήριο και το στεγνωτήριο. Τα καταφέραμε, έχω και πάλι καθαρά εσώρουχα!!

Χαλαρώνουμε λιγάκι, σήμερα νιώθουμε και οι δύο κάπως με ενόχληση στον λαιμό, αλλά τουλάχιστον οι στομαχικές διαταραχές ευτυχώς σταμάτησαν. Τρώμε πάλι στο Salitre, ψάρι αυτή την φορά, για ορεκτικό ceviche, ένα μπουκάλι λευκό Malbec και πάλι γλυκό (φαντάσου να μην είχαμε και πρόβλημα). Πολύ ευχαριστημένοι για δεύτερη συνεχομένη φορά! Επιστρέφουμε στο διαμέρισμα μας με τους πολύπλοκους κωδικούς εισόδου και πέφτουμε ξεροί…


PXL_20240221_210157969.PORTRAIT.jpg
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.140
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom