• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Τελικά, ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο.
Όσοι ταξιδεύετε με ταξιδιωτικά γραφεία, να διαβάζετε τους όρους συμμετοχής. Οι όροι δεν είναι εκεί για πλάκα και είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν από τη νομοθεσία.
Η σύμβαση του Π.Δ. 339/96 - 90/314/ΕΟΚ με το γραφείο δεν είναι μόνο για να προστατεύεται ο πελάτης από ένα κακό γραφείο, αλλά και για να προστατεύεται το γραφείο από έναν κακό πελάτη.

Σε μια σπάνια για τα ελληνικά τουριστικά χρονικά απόφαση, η εταιρεία πολιτιστικών ταξιδιών Κανών δικαιώθηκε για υπόθεση αποστολής ομάδας στο Κασμίρ και το Λαντάκ το 2010.
Είναι από τις σπάνιες φορές που αποδεικνύεται ότι οι πελάτες δεν αδικούνται, αλλά αδικούν.
Η απόφαση ανοίγει το δρόμο και σε άλλες επιχειρήσεις, τουριστικές και μη, να εγείρουν διεκδικήσεις έναντι δύστροπων και πονηρών πελατών, που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν καταστάσεις με οικονομικά κίνητρα.
(Μεταξύ μας, το χάρηκα πάρα πολύ, γιατί είναι οι καλύτεροι συνεργάτες που είχα ποτέ).

“Σύμφωνα με την απόφαση 49/2013 του Ειρηνοδικείου Θεσσαλονίκης ο Κανών δικαιώθηκε πανηγυρικά αναφορικά με την αγωγή αποζημίωσης που κατέθεσαν εναντίον του 19 άτομα, που ταξίδεψαν στο Κασμίρ, το Λαντάκ και τα Ιμαλάια τον Αύγουστο του 2010...”

makpress: Δικαιώθηκε δικαστικά το πρακτορείο ταξιδίων ΚΑΝΩΝ

KAΣΜΙΡ - ΛΑΝΤΑΚ: Ο ΚΑΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ | to-radar.gr

Ξυπνήστε ρε ! ____ Το Πρώτο Ελεύθερο Δημοκρατικό Μπλογκ της Χώρας: KAΣΜΙΡ - ΛΑΝΤΑΚ: Ο ΚΑΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ

KAN /// ///
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.964
Likes
16.962
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
θα ήθελα και εγώ να μάθω περισσότερα για το θέμα.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δε γνωρίζω το θέμα αλλά πιστεύω ότι είναι λάθος η εκ μέρους του πρακτορείου συνέχιση της υπόθεσης με απαίτηση αποζημίωσης απ' τους ταξιδιώτες που διαμαρτυρήθηκαν. Το να κυνηγάει μια επιχείρηση αποζημιώσεις από πελάτες ποτέ δεν είναι καλή διαφήμιση για την ίδια. Το γεγονός ότι ο ΚΑΝΩΝ δικαιώθηκε απ' το δικαστήριο φτάνει και περισσεύει και από μόνο του είναι μιας πρώτης τάξης διαφήμιση για το πρακτορείο.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Φίλε north, επειδή εγώ τα ξέρω από πρώτο χέρι, θα σου πω ότι οι άνθρωποι αυτοί επί δυο χρόνια δυσφήμιζαν και διαπόμπευαν το γραφείο στα blogs. Μάλιστα ένας απ'αυτούς προσπάθησε πολλές φορές να κάνει το ίδιο εδώ, αλλά τον σταμάτησε ο defkalion.
Θα μπορούσαν να περιμένουν να γίνει το δικαστήριο, αλλά προτίμησαν την ανώνυμη δυσφήμιση, με αποτέλεσμα μεγάλη ζημιά για το γραφείο.
Επειδή όμως τα παιδιά που έχουν το γραφείο είναι έντιμα - επίτρεψε μου να το γνωρίζω αυτό - δεν κώλωσαν στις απειλές και στους εκβιασμούς με το αποτέλεσμα που διαβάζουμε σήμερα.
Να πω μόνο, πως όταν υπογράφεις κάτι, σέβεσαι την υπογραφή σου, και δεν κοιτάς με διάφορα τερτίπια και φτηνά κολπάκια να την αναιρέσεις.
Αυτοί οι άνθρωποι πήγαν με τη θέληση τους σε ένα πολύ δύσκολο ταξίδι-αποστολή, με διανυκτερεύσεις σε αντίσκηνα σε υψόμετρο 4.500 μέτρων, με στρατιωτικό νόμο και πόλεμο τα τελευταία 25 χρόνια και μόλις τα βρήκαν σκούρα, έριξαν τις ευθύνες στο γραφείο. Λες και τους πήγε κάποιος εκεί πάνω με το ζόρι.
Αν άκουγαν όμως τον αρχηγό τους - που είναι έμπειρος με αποστολές στο Κασμίρ, την Υεμένη ως και τη Σομαλία(!), όλα θα πήγαιναν ρολόι, γιατί και οι δρόμοι άνοιξαν και τα μνημεία λειτουργούσαν. Αντ'αυτού "επαναστάτησαν", πήραν την κατάσταση στα χέρια τους, απαίτησαν με εκβιαστικό τρόπο να πάνε σε άλλο προορισμό και όταν και εκεί δεν τους άρεσε, ζήτησαν όχι μόνο τα χρήματα τους πίσω, αλλά και αποζημίωση!!!!!
Καταλαβαίνεις λοιπόν για τι πρόκειται.
Θα σου πω μόνο, ότι επειδή πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση, εξαιτίας της άδικης δημόσιας διαπόμπευσης, ο ιδιοκτήτης του γραφείου αντιμετωπίζει σήμερα πρόβλημα υγείας, ενώ η μητέρα του την ημέρα που τους επιδόθηκε η αγωγή πέθανε από οξύ έμφραγμα. Οπότε, όχι μόνο αποζημίωση, τα σπίτια πρέπει να τους πάρει.
 

Panos_65

Member
Μηνύματα
506
Likes
1.170
Φυσικά και συμβαίνει να υπάρχουν "πελάτες" που δεν έχουν δίκιο.
Αυτό όμως είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.178
Likes
12.787
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Φυσικά και συμβαίνει να υπάρχουν "πελάτες" που δεν έχουν δίκιο.
Αυτό όμως είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

Ηθελα να 'ξερα κατι τετοια γιατι δεν τα γραφετε απ' ευθειας στα Ανεκδοτα... Πολυ καλο!
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Ο Panos_65 καλά τα λέει, η δικιά σου απάντηση είναι για τα Ανέκδοτα. Δίνω σαν πελάτης το ζεστό μου χρήμα (και αφού επέλεξα να δώσω το χρήμα μου έχω δίκιο) και αν ο έμπορος νιώθει ότι αδικείται απ' τη συμπεριφορά μου μπορεί να μη το δεχτεί και να ακυρώσει τη συναλλαγή. Μην ανάγετε μια εξαίρεση σε κανόνα.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.461
Likes
17.546
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Δε ξέρω τι είναι αυτά που γράφετε, αλλά δε βλέπω κανέναν να ανήγαγε την εξαίρεση σε κανόνα. Ο τίτλος του θέματος είναι ότι ο πελάτης δεν έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Το ποστ #7 δεν υποννοεί ότι οι πελάτες είναι αυτοί που έχουν άδικο; Εκτός κι αν δε διαβάζω καλά λόγω ώρας.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.461
Likes
17.546
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Ε καλά, να αρχίσουμε να συζητάμε βάσει όχι του τί γράφεται, αλλά τι υποννοείται τότε.

Νταξ.
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Εχοντας υπάρξει -κατά το παρελθόν- πελάτης κάποιων απ τα μεγάλα τουριστικά πρακτορεία, έχω να θυμηθώ κάνα δυο περιπτώσεις που οι πράκτορες δεν ανταποκρίθηκαν στα υπεσχημένα. ( Ακόμα περιμένω απ το αρμόδιο υπουργείο, απάντηση σε καταγγελία , που έγινε το 2004).
Θυμάμαι όμως και κάποιους παραλογισμούς ή ας πούμε "υπερβολές" από συνταξιδιώτες.
Πχ, όταν λόγω overbooking ακυρώθηκε η μετάβασή μας στο Puerto Maldonado ( Peru) και το πρακτορείο μετά απο άμεσες ενεργειες του αρχηγού της εκδρομής μας έστειλε στο ( πολύ καλύτερο) Iquitos, θυμάμαι κάποιον σε κατάσταση υστερίας να "χτυπιέται" που διαπλέαμε τον Αμαζόνιο με μεγάλο σκάφος και όχι με βάρκες "πέκε- πέκε" που πρόβλεπε ο (ακυρωμένος) αρχικός σχεδιασμός.
Τέλος, παρότι δεν ταξιδεύω πια με πρακτορεία , οφειλω να πω, πως για τον " Κανόνα" έχω ακούσει τα καλύτερα...
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.896
Μέλη
39.483
Νεότερο μέλος
Chryssa03

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom