anny
Member
- Μηνύματα
- 3.423
- Likes
- 1.792
- Επόμενο Ταξίδι
- Ιστρια
- Ταξίδι-Όνειρο
- γύρος του κόσμου
Αυτό ρωτάω βρε anny μου,τι σου λέει δηλαδή;
Και που ξέρεις επίσης τι έχει τελειώσει ο άλλος;
Προσωπικά έχω γνωρίσει αγράμματους πολύ πιο μορφωμένους από αρκετούς γραμματιζούμενους και δεν νομίζω πως είμαι ο μόνος.
Ο αγράμματος-μορφωμένος με την έννοια που λες, θα καταλάβεις πολύ καλά τί θέλει να πει μέσα σε μια παράγραφο, γιατί θα παίξει ρόλο η σύνταξη που θα κάνει (ακόμα και χωρίς γνώσεις) και η ουσία αυτού που θα θέλει να πει και όχι η ορθογραφία.
Με τους άλλους, τους "γραμματιζούμενους" έχω το θέμα. Και αυτοί είναι περισσότεροι. Όταν προσπαθώ να διαβάσω κείμενα που από τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη δεν μπορώ να καταλάβω τί θέλουν να πουν. Κι όμως αυτοί νομίζουν ότι "τα λένε" άριστα και στη δική μας περίπτωση (του forum) συμβουλεύουν κιόλας.
Βέβαια, όπως έχω ξαναπεί και σε κάποιο άλλο θέμα, φταίει και ο τρόπος εκπαίδευσης των παιδιών σήμερα.
Βλέπω κατά καιρούς γραπτά παιδιών του δημοτικού και του γυμνασίου με τρανταχτά ορθογραφικά λάθη, τα οποία (όπως μαθαίνω) οι περισσότεροι δάσκαλοι και καθηγητές διορθώνουν μόνο στα μαθήματα που έχουν να κάνουν με τη γλώσσα. Στα υπόλοιπα πχ. στην ιστορία, τη γεωγραφία κλπ, διορθώνουν μόνο τα λάθη που έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο μάθημα και αγνοούν παντελώς τα ορθογραφικά, ενώ θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να τα εντοπίζουν (χωρίς να παίζουν ρόλο στη βαθμολογία), έτσι ώστε ο μαθητής να μαθαίνει και να προσπαθεί να τα διορθώσει μελλοντικά.