travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.857
- Likes
- 16.039
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Βόλτες στην Μασκάτ και στην γύρω περιοχή.
Σήμερα η μέρα μας πέρασε μέσα και γύρω από την πόλη. Ήταν μία γεμάτη μέρα και ενώ η Ντίνα χθες ανησυχούσε ότι δεν θα έβγαινε το πρόγραμμα και δεν θα βλέπαμε αυτά που θέλαμε, τελικά τα καταφέραμε μία χαρά. Συγκεκριμένα ξεκινήσαμε το πρωί για να πάμε πρώτα στο μεγάλο τζαμί το οποίο βρίσκεται περίπου 20 χιλιόμετρα από εδώ στα δυτικά. Ήταν σχετικά εύκολο, αν και εδώ οι δρόμοι είναι πολύ μεγάλοι και στις διασταυρώσεις πολύπλοκοι, οπότε εύκολα μπορεί να χαθείς. Βέβαια μας έχουν καταπλήξει οι κάτοικοι εδώ, όπως και η οργάνωση που υπάρχει. Καμία σχέση με Ελλάδα. Εδώ είναι όλα ανώτερα, όλοι είναι επαγγελματίες και πολύ ευγενικοί. Οι άνθρωποι στο δρόμο που σε συναντούν σε χαιρετούν. Οι περισσότεροι, αν τους ρωτήσεις κάτι, προσπαθούν με τα λίγα ή περισσότερα αγγλικά τους να σε εξυπηρετήσουν και γι’ αυτό είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Σαν να βρισκόμαστε σε μία χώρα της Βόρειας Ευρώπης, αλλά με ανθρώπους πνευματικά υγιείς και καλοσυνάτους (πάρτε τα).
Φτάσαμε στο τζαμί Sultan Qaboos Grand Mosque. Οι άνθρωποι εδώ συνεχίζουν να χτίζουν μεγάλα οικοδομήματα, με σπουδαίους μηχανικούς και καλλιτέχνες, ώστε να γίνεται κάτι εντυπωσιακό, που πολύ πιθανόν να μείνει για αιώνες στην ιστορία ως ένα έργο τέχνης. Με την επίσκεψη στο τζαμί και στη χώρα γενικότερα, αυτή την εντύπωση αποκόμισα. Η αλήθεια είναι ότι στο Ομάν δεν χτίζουν υψηλά οικοδομήματα, όπως στο Ντουμπάι. Η επίσκεψη με άφησε έκπληκτο με την οργάνωση για την επίσκεψη των ξένων και την μεγαλοπρέπεια του οικοδομήματος.
Απ' έξω προχωρώντας να μπούμε:
Με την κατάλληλη αμφίεση τα κορίτσια:
Απέναντι ένα κτήριο:
Η επόμενη επίσκεψη που είχαμε στο πρόγραμμα ήταν στο κτίριο της Όπερας. Παρά το ότι η είσοδος ήταν στην τσουχτερή τιμή των τριών ριάλ (7 ευρώ) έκαστος, τα δώσαμε όλοι και μπήκαμε να θαυμάσουμε ένα πολύ όμορφο εσωτερικά κτίριο και να ξεναγηθούμε από ένα παλικάρι πολύ όμορφο. Όταν ένας από το γκρουπ των επισκεπτών τον ρώτησε πόσο κόστισε το κτήριο εκείνος απάντησε με χαμόγελο: κανείς δεν ξέρει διότι είναι δώρο του σουλτάνου Καμπούς.
Το παλικάρι μας δείχνει μουσικά όργανα:
Μετά από εκεί πήγαμε στην περιοχή που είχαμε πάει στην αρχή της χθεσινοβραδινής μας επίσκεψης, στην πόλη δηλαδή, στην περιοχή του παλατιού.
Στο Εθνικό μουσείο αποφασίσαμε να μην μπούμε, γιατί και η είσοδος ήταν στα 5 Ρεάλ (ακριβά, 12 ευρώ) και επίσης πιστεύαμε ότι θα είχε πράγματα που έχουμε δει στην περιπλάνησή μας σε τούτη τη χώρα, κυρίως εκθέματα λαογραφικού χαρακτήρα.
Νάτο:
Πήγαμε λοιπόν προς το παλάτι, το οποίο όμως ήταν κλειστό για το κοινό.
Έτσι πήγαμε στο ένα από τα δύο φρούρια, το Al Mirani Fort, που υπάρχουν εκεί κοντά. Ούτε σε αυτό μπορούσαμε να μπούμε. Το θαυμάσαμε απ’ έξω.
Από μακριά φαινόταν πάνω σε ένα μικρό βουνό το δεύτερο φρούριο, το Al Jalali Fort, που καταλάβαμε ότι κι αυτό δεν ήταν επισκέψιμο γιατί δε βλέπαμε κανένα επισκέπτη επάνω. Ευτυχώς αργότερα είδαμε από μέσα το τρίτο φρούριο, το Mutrah Fort, που το εξαντλήσαμε μέχρι την τελευταία του πέτρα.
Γυρίσαμε στην παλιά πόλη, που ήταν εκεί κοντά, όμως δεν ήταν κάτι αξιόλογο και γι’ αυτό πήραμε το αυτοκίνητο για να πάμε πλέον ανατολικά και νότια, σε ένα μέρος εκτός προγράμματος. Είχα δει σε κάποιο χάρτη, που μας έχουν δώσει εδώ, μία περιοχή η οποία έχει πάρα πολλούς κόλπους και φυτά που ριζώνουν στη θάλασσα, τα μαγκρόβια. Βέβαια απείχε από εκεί κάπου 80 χιλιόμετρα. Όμως η διαδρομή ήταν καταπληκτική. Αυτό που υπάρχει εδώ στην πόλη και συνεχίζεται και έξω από αυτήν και από τις δύο πλευρές, πολύ πιθανόν και προς το εσωτερικό της χώρας, είναι κάτι πολύ περίεργο και δεν το έχω ξαναδεί. Υπάρχουν πάρα πολλά μικρά βουνά, λόφοι καλύτερα, οι οποίοι είναι πολύ απότομοι και πετρώδεις, από τη διάβρωση κυρίως της βροχής. Από μακριά τα βλέπεις και νομίζεις ότι έχουνε τη μορφή της πυραμίδας. Οι δρόμοι περνάνε ανάμεσα από αυτούς τους λόφους, αφού έχουν μπαζώσει τα σημεία διέλευσης των δρόμων. Όπου υπάρχει ένα μικρό ή μεγάλο πλάτωμα, υπάρχει φαίνεται και νερό και έχει χτιστεί ένα χωριό ή ένα ξενοδοχείο, ή ένας οικισμός γενικότερα. Οι οικισμοί είναι μία ομάδα από σπίτια που ίσως κατοικούν 10.000 ή 2.000άνθρωποι. Και αυτή η κατάσταση συνεχίζεται για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Γι’ αυτό και η πρωτεύουσα ουσιαστικά είναι χτισμένη κατά μήκος της ακτής. Και φυσικά υπάρχει και μία περιοχή της Μασκάτ, που είναι για περισσότερο κόσμο (και η περιοχή αυτή ήταν κοντά στο τζαμί που πήγαμε το πρωί) που είναι χτισμένη σε πεδιάδα.
Η περιοχή που πήγαμε με τους κολπίσκους και τα δέντρα και τα ψαροχώρια ονομάζεται Bandar Al Kiran. Μας άρεσε πάρα πολύ αλλά δεν κάναμε κάτι παραπάνω από τρεις-τέσσερις στάσεις για φωτογραφίες. Μάλλον δεν μπορούσαμε να κάνουμε και κάτι άλλο οπότε αναχωρήσαμε ικανοποιημένοι με αυτό που είδαμε, γιατί ήταν ιδιαίτερο και αργότερα το είδαμε και σε πολλές φωτογραφίες της χώρας.
Επιστρέψαμε προς την πόλη, αλλά στη διαδρομή ξέραμε ότι υπήρχε ένα μεγάλο και ωραίο ξενοδοχείο και θέλαμε να το επισκεφθούμε, όπως κάναμε και στο Άμπου Ντάμπι πριν από 10 μέρες. Το ξενοδοχείο ονομάζεται Al Bustan Palace Hotel. Μπήκαμε μέσα και αν αυτό που είδα λέγεται λόμπι, θα πρέπει να πάνε να κρυφτούν όλα τα λόμπι των ξενοδοχείων που έχω δει. Και έχω δει και πολλά και καλά. Στην είσοδο υπήρχε μία τεράστια αίθουσα με καταπληκτικούς πολυελαίους, ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο ύψους τουλάχιστον 10 μέτρων και μία σούπερ πολυτέλεια, εάν ήθελες να καθίσεις για ένα ποτό. Αφού πήραμε ελεύθερα αρκετές φωτογραφίες δεν είχε άλλους χώρους για να επισκεφτούμε, πήραμε το δρόμο για την πόλη.
Οι κυρίες ήρθαν για καφέ:
Μπήκαμε στην περιοχή του παλατιού και συνεχίσαμε την παραλιακή λεωφόρο, που συνήθως ονομάζεται Corniche. Κάναμε δυο τρεις στάσεις μέχρι να σταματήσουμε τελικά για να επισκεφθούμε το μόνο επισκέψιμο φρούριο εδώ, που είναι το Mutrah Fort. Στην αρχή, από μακριά δεν βλέπαμε ανθρώπους επάνω, και φοβηθήκαμε ότι ούτε και αυτό θα είναι επισκέψιμο. Όμως ξαφνικά βλέπω μερικούς να ανεβαίνουν και αποφασίσαμε να. Η επίσκεψη ήταν δωρεάν και ήταν καταπληκτική η θέα. Από επάνω ήταν υπέροχη και κυρίως μας άρεσαν τα σχέδια με τους κήπους που έχουν ανάμεσα στους δρόμους και στο πλάι τους με τα χαμηλά λουλούδια, τα οποία έχουν υπέροχα χρώματα όπως οι πανσέδες. Γενικά εδώ τους αρέσουν πολύ τα λουλούδια και παρά το λίγο νερό που φαίνεται να έχουν (τελικά δεν ξέρω αν είναι τόσο λίγο) τα καταφέρνουν μία χαρά να ποτίζουν και λουλούδια αλλά και διάφορες φυτείες που έχουν.
Βέβαια η χώρα χαρακτηρίζεται από την έρημο και άμα το καλοσκεφτούμε, εμείς δεν είδαμε αρκετούς μεγάλους αμμόλοφους. Μόνο μερικούς, και σχετικά μικρούς, στο δρόμο για τη Σαλαλά. Έτσι δεν κάνανε το περίφημο σαφάρι της ερήμου. Δεν με νοιάζει καθόλου όμως, γιατί έχουμε κάνει αλλού, και το πρώτο που μου έρχεται είναι στο Μαρόκο καθώς και στη Μογγολία, με τα άπειρα χιλιόμετρα στην έρημο Κόμπι.
Αφού απολαύσαμε την επίσκεψή μας στο κάστρο κάναμε μία βόλτα στην παραλιακή λεωφόρο, μέχρι τις πού 5 που γυρίσαμε στα δωμάτια για να ξεκουραστούμε.
Το βράδυ βγήκαμε για βόλτα στη Μασκάτ και περπατήσαμε στην παραλιακή και στα σουκ. Στις αγορές μας άρεσε πάρα πολύ. Εν τω μεταξύ το απόγευμα είχαμε χαλάσει με τον Γιάννη από 50 ευρώ ο καθένας και είχαμε λίγο χρήμα για να αγοράσουμε μερικά σουβενίρ ακόμα. Το θέμα είναι ότι την αλλαγή στα ευρώ την κάναμε με πολύ κακή ισοτιμία αλλά αυτό δεν μας πτόησε. Εγώ το βράδυ στη βόλτα ήθελα να αγοράσω λίγο ντόπιο καφέ για να έχω στην Ελλάδα και σκέφτηκα ότι αν αγοράσω μεγάλη ποσότητα θα έχω εξοικονομήσει κάποια από τα χαμένα χρήματα της ισοτιμίας και του τηλεφώνου που ποτέ δεν χρησιμοποίησα. Έτσι πήρα 3 κιλά με τιμή περίπου 5 ευρώ το κιλό ενώ στην Ελλάδα θα πλήρωνα γύρω στα 15 ευρώ το κιλό. Οι βαλίτσες μας έτσι αποκτούν λίγο βάρος παραπάνω. Όμως πιστεύω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα.
Γυρίσαμε το βράδυ περίπου στις δέκα στα δωμάτιά μας, όπου φάγαμε αρνάκι κοκκινιστό που αγοράσαμε από ένα σούπερ μάρκετ εδώ δίπλα, το οποίο ήταν πολύ νόστιμο. Το διαμέρισμα που κοιμόμαστε είναι ένα ξενοδοχείο με πολλά διαμερίσματα και βρίσκεται δίπλα σε ένα κεντρικό δρόμο, ο οποίος έχει αρκετή κίνηση, αλλά δεν μας ενοχλεί ο θόρυβος. Όλα τα ξενοδοχεία που έχω κλείσει σε αυτό το ταξίδι έχουν δικό τους δωρεάν πάρκιν, το οποίο συνήθως θεωρώ απαραίτητη προϋπόθεση όταν κλείνω ένα δωμάτιο, γιατί το πάρκιν ενός αυτοκινήτου πολλές φορές εκτός από κόστος είναι και δύσκολο να βρεις.
Σήμερα η μέρα μας πέρασε μέσα και γύρω από την πόλη. Ήταν μία γεμάτη μέρα και ενώ η Ντίνα χθες ανησυχούσε ότι δεν θα έβγαινε το πρόγραμμα και δεν θα βλέπαμε αυτά που θέλαμε, τελικά τα καταφέραμε μία χαρά. Συγκεκριμένα ξεκινήσαμε το πρωί για να πάμε πρώτα στο μεγάλο τζαμί το οποίο βρίσκεται περίπου 20 χιλιόμετρα από εδώ στα δυτικά. Ήταν σχετικά εύκολο, αν και εδώ οι δρόμοι είναι πολύ μεγάλοι και στις διασταυρώσεις πολύπλοκοι, οπότε εύκολα μπορεί να χαθείς. Βέβαια μας έχουν καταπλήξει οι κάτοικοι εδώ, όπως και η οργάνωση που υπάρχει. Καμία σχέση με Ελλάδα. Εδώ είναι όλα ανώτερα, όλοι είναι επαγγελματίες και πολύ ευγενικοί. Οι άνθρωποι στο δρόμο που σε συναντούν σε χαιρετούν. Οι περισσότεροι, αν τους ρωτήσεις κάτι, προσπαθούν με τα λίγα ή περισσότερα αγγλικά τους να σε εξυπηρετήσουν και γι’ αυτό είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Σαν να βρισκόμαστε σε μία χώρα της Βόρειας Ευρώπης, αλλά με ανθρώπους πνευματικά υγιείς και καλοσυνάτους (πάρτε τα).
Φτάσαμε στο τζαμί Sultan Qaboos Grand Mosque. Οι άνθρωποι εδώ συνεχίζουν να χτίζουν μεγάλα οικοδομήματα, με σπουδαίους μηχανικούς και καλλιτέχνες, ώστε να γίνεται κάτι εντυπωσιακό, που πολύ πιθανόν να μείνει για αιώνες στην ιστορία ως ένα έργο τέχνης. Με την επίσκεψη στο τζαμί και στη χώρα γενικότερα, αυτή την εντύπωση αποκόμισα. Η αλήθεια είναι ότι στο Ομάν δεν χτίζουν υψηλά οικοδομήματα, όπως στο Ντουμπάι. Η επίσκεψη με άφησε έκπληκτο με την οργάνωση για την επίσκεψη των ξένων και την μεγαλοπρέπεια του οικοδομήματος.
Απ' έξω προχωρώντας να μπούμε:
Με την κατάλληλη αμφίεση τα κορίτσια:
Απέναντι ένα κτήριο:
Η επόμενη επίσκεψη που είχαμε στο πρόγραμμα ήταν στο κτίριο της Όπερας. Παρά το ότι η είσοδος ήταν στην τσουχτερή τιμή των τριών ριάλ (7 ευρώ) έκαστος, τα δώσαμε όλοι και μπήκαμε να θαυμάσουμε ένα πολύ όμορφο εσωτερικά κτίριο και να ξεναγηθούμε από ένα παλικάρι πολύ όμορφο. Όταν ένας από το γκρουπ των επισκεπτών τον ρώτησε πόσο κόστισε το κτήριο εκείνος απάντησε με χαμόγελο: κανείς δεν ξέρει διότι είναι δώρο του σουλτάνου Καμπούς.
Το παλικάρι μας δείχνει μουσικά όργανα:
Μετά από εκεί πήγαμε στην περιοχή που είχαμε πάει στην αρχή της χθεσινοβραδινής μας επίσκεψης, στην πόλη δηλαδή, στην περιοχή του παλατιού.
Στο Εθνικό μουσείο αποφασίσαμε να μην μπούμε, γιατί και η είσοδος ήταν στα 5 Ρεάλ (ακριβά, 12 ευρώ) και επίσης πιστεύαμε ότι θα είχε πράγματα που έχουμε δει στην περιπλάνησή μας σε τούτη τη χώρα, κυρίως εκθέματα λαογραφικού χαρακτήρα.
Νάτο:
Πήγαμε λοιπόν προς το παλάτι, το οποίο όμως ήταν κλειστό για το κοινό.
Έτσι πήγαμε στο ένα από τα δύο φρούρια, το Al Mirani Fort, που υπάρχουν εκεί κοντά. Ούτε σε αυτό μπορούσαμε να μπούμε. Το θαυμάσαμε απ’ έξω.
Από μακριά φαινόταν πάνω σε ένα μικρό βουνό το δεύτερο φρούριο, το Al Jalali Fort, που καταλάβαμε ότι κι αυτό δεν ήταν επισκέψιμο γιατί δε βλέπαμε κανένα επισκέπτη επάνω. Ευτυχώς αργότερα είδαμε από μέσα το τρίτο φρούριο, το Mutrah Fort, που το εξαντλήσαμε μέχρι την τελευταία του πέτρα.
Γυρίσαμε στην παλιά πόλη, που ήταν εκεί κοντά, όμως δεν ήταν κάτι αξιόλογο και γι’ αυτό πήραμε το αυτοκίνητο για να πάμε πλέον ανατολικά και νότια, σε ένα μέρος εκτός προγράμματος. Είχα δει σε κάποιο χάρτη, που μας έχουν δώσει εδώ, μία περιοχή η οποία έχει πάρα πολλούς κόλπους και φυτά που ριζώνουν στη θάλασσα, τα μαγκρόβια. Βέβαια απείχε από εκεί κάπου 80 χιλιόμετρα. Όμως η διαδρομή ήταν καταπληκτική. Αυτό που υπάρχει εδώ στην πόλη και συνεχίζεται και έξω από αυτήν και από τις δύο πλευρές, πολύ πιθανόν και προς το εσωτερικό της χώρας, είναι κάτι πολύ περίεργο και δεν το έχω ξαναδεί. Υπάρχουν πάρα πολλά μικρά βουνά, λόφοι καλύτερα, οι οποίοι είναι πολύ απότομοι και πετρώδεις, από τη διάβρωση κυρίως της βροχής. Από μακριά τα βλέπεις και νομίζεις ότι έχουνε τη μορφή της πυραμίδας. Οι δρόμοι περνάνε ανάμεσα από αυτούς τους λόφους, αφού έχουν μπαζώσει τα σημεία διέλευσης των δρόμων. Όπου υπάρχει ένα μικρό ή μεγάλο πλάτωμα, υπάρχει φαίνεται και νερό και έχει χτιστεί ένα χωριό ή ένα ξενοδοχείο, ή ένας οικισμός γενικότερα. Οι οικισμοί είναι μία ομάδα από σπίτια που ίσως κατοικούν 10.000 ή 2.000άνθρωποι. Και αυτή η κατάσταση συνεχίζεται για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Γι’ αυτό και η πρωτεύουσα ουσιαστικά είναι χτισμένη κατά μήκος της ακτής. Και φυσικά υπάρχει και μία περιοχή της Μασκάτ, που είναι για περισσότερο κόσμο (και η περιοχή αυτή ήταν κοντά στο τζαμί που πήγαμε το πρωί) που είναι χτισμένη σε πεδιάδα.
Η περιοχή που πήγαμε με τους κολπίσκους και τα δέντρα και τα ψαροχώρια ονομάζεται Bandar Al Kiran. Μας άρεσε πάρα πολύ αλλά δεν κάναμε κάτι παραπάνω από τρεις-τέσσερις στάσεις για φωτογραφίες. Μάλλον δεν μπορούσαμε να κάνουμε και κάτι άλλο οπότε αναχωρήσαμε ικανοποιημένοι με αυτό που είδαμε, γιατί ήταν ιδιαίτερο και αργότερα το είδαμε και σε πολλές φωτογραφίες της χώρας.
Επιστρέψαμε προς την πόλη, αλλά στη διαδρομή ξέραμε ότι υπήρχε ένα μεγάλο και ωραίο ξενοδοχείο και θέλαμε να το επισκεφθούμε, όπως κάναμε και στο Άμπου Ντάμπι πριν από 10 μέρες. Το ξενοδοχείο ονομάζεται Al Bustan Palace Hotel. Μπήκαμε μέσα και αν αυτό που είδα λέγεται λόμπι, θα πρέπει να πάνε να κρυφτούν όλα τα λόμπι των ξενοδοχείων που έχω δει. Και έχω δει και πολλά και καλά. Στην είσοδο υπήρχε μία τεράστια αίθουσα με καταπληκτικούς πολυελαίους, ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο ύψους τουλάχιστον 10 μέτρων και μία σούπερ πολυτέλεια, εάν ήθελες να καθίσεις για ένα ποτό. Αφού πήραμε ελεύθερα αρκετές φωτογραφίες δεν είχε άλλους χώρους για να επισκεφτούμε, πήραμε το δρόμο για την πόλη.
Οι κυρίες ήρθαν για καφέ:
Μπήκαμε στην περιοχή του παλατιού και συνεχίσαμε την παραλιακή λεωφόρο, που συνήθως ονομάζεται Corniche. Κάναμε δυο τρεις στάσεις μέχρι να σταματήσουμε τελικά για να επισκεφθούμε το μόνο επισκέψιμο φρούριο εδώ, που είναι το Mutrah Fort. Στην αρχή, από μακριά δεν βλέπαμε ανθρώπους επάνω, και φοβηθήκαμε ότι ούτε και αυτό θα είναι επισκέψιμο. Όμως ξαφνικά βλέπω μερικούς να ανεβαίνουν και αποφασίσαμε να. Η επίσκεψη ήταν δωρεάν και ήταν καταπληκτική η θέα. Από επάνω ήταν υπέροχη και κυρίως μας άρεσαν τα σχέδια με τους κήπους που έχουν ανάμεσα στους δρόμους και στο πλάι τους με τα χαμηλά λουλούδια, τα οποία έχουν υπέροχα χρώματα όπως οι πανσέδες. Γενικά εδώ τους αρέσουν πολύ τα λουλούδια και παρά το λίγο νερό που φαίνεται να έχουν (τελικά δεν ξέρω αν είναι τόσο λίγο) τα καταφέρνουν μία χαρά να ποτίζουν και λουλούδια αλλά και διάφορες φυτείες που έχουν.
Βέβαια η χώρα χαρακτηρίζεται από την έρημο και άμα το καλοσκεφτούμε, εμείς δεν είδαμε αρκετούς μεγάλους αμμόλοφους. Μόνο μερικούς, και σχετικά μικρούς, στο δρόμο για τη Σαλαλά. Έτσι δεν κάνανε το περίφημο σαφάρι της ερήμου. Δεν με νοιάζει καθόλου όμως, γιατί έχουμε κάνει αλλού, και το πρώτο που μου έρχεται είναι στο Μαρόκο καθώς και στη Μογγολία, με τα άπειρα χιλιόμετρα στην έρημο Κόμπι.
Αφού απολαύσαμε την επίσκεψή μας στο κάστρο κάναμε μία βόλτα στην παραλιακή λεωφόρο, μέχρι τις πού 5 που γυρίσαμε στα δωμάτια για να ξεκουραστούμε.
Το βράδυ βγήκαμε για βόλτα στη Μασκάτ και περπατήσαμε στην παραλιακή και στα σουκ. Στις αγορές μας άρεσε πάρα πολύ. Εν τω μεταξύ το απόγευμα είχαμε χαλάσει με τον Γιάννη από 50 ευρώ ο καθένας και είχαμε λίγο χρήμα για να αγοράσουμε μερικά σουβενίρ ακόμα. Το θέμα είναι ότι την αλλαγή στα ευρώ την κάναμε με πολύ κακή ισοτιμία αλλά αυτό δεν μας πτόησε. Εγώ το βράδυ στη βόλτα ήθελα να αγοράσω λίγο ντόπιο καφέ για να έχω στην Ελλάδα και σκέφτηκα ότι αν αγοράσω μεγάλη ποσότητα θα έχω εξοικονομήσει κάποια από τα χαμένα χρήματα της ισοτιμίας και του τηλεφώνου που ποτέ δεν χρησιμοποίησα. Έτσι πήρα 3 κιλά με τιμή περίπου 5 ευρώ το κιλό ενώ στην Ελλάδα θα πλήρωνα γύρω στα 15 ευρώ το κιλό. Οι βαλίτσες μας έτσι αποκτούν λίγο βάρος παραπάνω. Όμως πιστεύω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα.
Γυρίσαμε το βράδυ περίπου στις δέκα στα δωμάτιά μας, όπου φάγαμε αρνάκι κοκκινιστό που αγοράσαμε από ένα σούπερ μάρκετ εδώ δίπλα, το οποίο ήταν πολύ νόστιμο. Το διαμέρισμα που κοιμόμαστε είναι ένα ξενοδοχείο με πολλά διαμερίσματα και βρίσκεται δίπλα σε ένα κεντρικό δρόμο, ο οποίος έχει αρκετή κίνηση, αλλά δεν μας ενοχλεί ο θόρυβος. Όλα τα ξενοδοχεία που έχω κλείσει σε αυτό το ταξίδι έχουν δικό τους δωρεάν πάρκιν, το οποίο συνήθως θεωρώ απαραίτητη προϋπόθεση όταν κλείνω ένα δωμάτιο, γιατί το πάρκιν ενός αυτοκινήτου πολλές φορές εκτός από κόστος είναι και δύσκολο να βρεις.
Attachments
-
210,4 KB Προβολές: 0
-
273,4 KB Προβολές: 0