fantasia13
Member
- Μηνύματα
- 164
- Likes
- 87
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινικη Αμερικη
Ομορφη ξεναγηση Travelbreak και υπεροχες φωτογραφιες !!!
Περιμενουμε την συνεχεια !!
Περιμενουμε την συνεχεια !!
Ευχαριστώ fantasia13. Τα καλά λόγια είναι πάντα ευπρόσδεκτα.Ομορφη ξεναγηση Travelbreak και υπεροχες φωτογραφιες !!!
Περιμενουμε την συνεχεια !!
Κι εμείς κολυμπήσαμε... στην μικρή παραλία...Σε ένα σημείο που είδαμε ότι είχε τον περισσότερο κόσμο, μιλάμε βέβαια για την περιοχή Fizayah, κολυμπήσαμε και εμείς. Δηλαδή εγώ και ο Γιάννης. Η θάλασσα ενώ όταν έβαλα στην αρχή τα πόδια μου νόμισα ότι θα είναι γύρω στους 22 με 23 βαθμούς μόλις μπήκα ένιωσα ότι ήταν αρκετά ζεστή και πραγματικά διαπίστωσα ότι είχε θερμοκρασία 27 βαθμούς, όσους δηλαδή έχει το καλοκαίρι στις ζεστές παραλίες της Ελλάδας που κολυμπώ. Σαν θάλασσα δεν έλεγε και πολλά πράγματα.
πίδακες δεν είχε;η παραλία Mughsayl, στην οποία φυσικά σταματήσαμε για να τραβήξουμε μερικές φωτογραφίες και να προχωρήσουμε σε ένα πάρκο που είχε κάποιες εξέδρες για να βλέπεις τις ακτές της περιοχής. Φυσικά πήγαμε για φωτογραφίες.
Η θάλασσα ως ποιότητα νερού δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο. Όμως η περιοχή ήταν υπέροχη.Κι εμείς κολυμπήσαμε... στην μικρή παραλία...
View attachment 262777
αλλά συνεχίσαμε και πιο κάτω, εκεί που έβγαζαν οι ψαράδες τις βάρκες τους...
View attachment 262778
Ο δρόμος συνέχιζε λίγο ακόμη πιο κάτω, αλλά κατέληγε σε αδιέξοδο. Έπρεπε να επιστρέψεις από εκεί που ήλθες.
πίδακες δεν είχε;
View attachment 262779
Σ' αυτήν την παλιά πόλη εμείς κάναμε το λάθος να μπούμε στα στενά δρομάκια της με το αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή καταλήξαμε σ'ένα αδιέξοδο από το οποίο ήταν αδύνατον να βγούμε λόγω του μεγέθους του αυτοκινήτου. Με τη βοήθεια μιας γυναίκας που δούλευε στο διπλανό χωράφι καταφέραμε και βγήκαμε απ' το αδιέξοδο αλλά ο δρόμος ήταν τόσο στενός που με το ζόρι χωρούσε να περάσει το αυτοκίνητο ανάμεσα στους τοίχους των σπιτιών. Τελικά, κάποιοι ντόπιοι μπήκαν μπροστά με το αυτοκίνητό τους και μας έβγαλαν στο κάστρο μέσα από τον λαβύρινθο.Φύγαμε με ικανοποίηση θα έλεγα, για να πάμε να δούμε λίγο την πόλη, την παλιά εννοείται. Παρκάραμε στο κέντρο της και κάναμε μία μεγάλη βόλτα βγάζοντας φωτογραφίες τα παλιά σπίτια, πολλά από τα οποία είναι αναπαλαιωμένα και κατοικούνται. Εννοείται όλα αυτά τα σπίτια ήταν ανάμεσα σε άπειρα φοινικόδεντρα που όμως δεν είναι η εποχή τους για να έχουν τους χουρμάδες.
Τα είχατε, λοιπόν, κι εσείς τα προβληματάκια σας με το GPS. Κατά σύμπτωση, και σ' εμάς, όταν κινούμασταν σ'εκείνη την περιοχή, έκανε τα ίδια τρελλά. Ευτυχώς είχα καλή αίσθηση προσανατολισμού και δικά μου σημάδια στο δρόμο και καταφέραμε με μικρή καθυστέρηση (αφού περιπλανηθήκαμε λίγο σε καναδυό μικρά χωριά) να βγούμε στο δρόμο για την Tanuf. Η οποία Tanuf εγκαταλείφθηκε από τους κατοίκους της αναγκαστικά αφού την βομβάρδισαν οι Βρετανοί υποστηρικτές του Σουλτάνου της Μάσκατ (και μετέπειτα Σουλτάνου ολόκληρου του Ομάν - πατέρα του σημερινού Σουλτάνου) στη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου με τον Ιμάμη της Νίζουα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ κι εδώ.Έτσι βάλαμε στο GPS την τρίτη πόλη, την Tanuf. Αλλά πάλι συναντήσαμε προβλήματα, τώρα με το GPS. Μας έλεγε να πάμε μέσα από κάτι χωράφια. Μετά μας έστειλε σε κάτι χωματόδρομους. Τέλος πάντων, το καλό είναι ότι η περιοχή ήταν όμορφη, αφού εδώ ήταν γεμάτη οι φοίνικες, λίγο παρακάτω ξερό τοπίο, ακόμα πιο κάτω μπορεί να βλέπαμε κάτι μικρά γραφικά χωριά με 15 σπίτια ή βλέπαμε τα βουνά τριγύρω. Εδώ η περιοχή είναι όλο βουνά. Ρωτήσαμε δύο-τρεις ανθρώπους οι οποίοι μας οδήγησαν έστω και μέσα από χωματόδρομους τελικά στην πόλη που θέλαμε να φτάσουμε. Εκεί ξέραμε ότι θα είχε πάλι παλιά ερείπια μιας πόλης, η οποία εγκαταλείφθηκε το 1970 από τους κατοίκους, μετά από κάτι διαμάχες που είχαν μεταξύ τους οι φυλές, εδώ στο Ομάν.
Εδώ εμείς ήμασταν τυχεροί. Το επισκεφθήκαμε τη μέρα που γιορτάζονταν η μέρα του τουρισμού και η είσοδος ήταν ελεύθερη! Το κέρδος καταναλώθηκε πανηγυρικά σε νοστιμότατα κεμπάπ το ίδιο βράδυ!Αφού κάναμε μία βόλτα σε όλες αυτές τις αγορές, αποφασίσαμε να πάμε να δούμε και το κάστρο της πόλης. Το εισιτήριο ήταν λίγο τσουχτερό, περίπου 12 ευρώ το άτομο. Όντως όμως άξιζε πάρα πολύ.
Jebel Akhdar σημαίνει πράσινο βουνό. Απ'ό,τι βλέπω στις φωτογραφίες σου, δεν ήταν πιο πράσινο από την εποχή της ξηρασίας που το είδαμε εμείς. Κάτι ελάχιστοι θάμνοι που πρασίνιζαν... Σε σύγκριση με την ξεραΐλα της ερήμου, βέβαια, στα μάτια των ντόπιων μπορεί να φαίνονταν αρκετό για να το βαφτίσουν...Όλα είναι σχετικά, τελικά!Η άλλη περίπτωση ήταν να ακολουθήσουμε μία διαδρομή από τα βουνά. Συγκεκριμένα από το πιο ψηλό βουνό της χώρας, το Jebel Akhdar. Αυτό είναι προτεινόμενο από όλους τους οδηγούς και δε θέλαμε να το χάσουμε.
Κι εμείς μπήκαμε αλλά ήμασταν τυχεροί και βγήκαμε χωρίς δυσκολία.Σ' αυτήν την παλιά πόλη εμείς κάναμε το λάθος να μπούμε στα στενά δρομάκια της με το αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή καταλήξαμε σ'ένα αδιέξοδο από το οποίο ήταν αδύνατον να βγούμε λόγω του μεγέθους του αυτοκινήτου.