Aegean Airlines Νέα κ Πληροφορίες για Aegean

Nikos86

Member
Μηνύματα
569
Likes
4.259
Όταν μίλησα για μονοπώλιο δεν αναφέρομαι αναγκαστικά σε ποσοστό 100% αλλά σε αρκετά μεγάλο έλεγχο της εγχώριας κίνησης.
Psilos3 μια χαρα τα λες. Η οικονομικη πραγματικοτητα σπανια προσιδιαζει με τα θεωρητικα οικονομικα μοντελα. Ναι δεν υπαρχει μονοπωλιο με την κυριολεκτικη εννοια του ορου αλλα ουσιαστικα η κατασταση πιο πολυ θυμιζει μονοπωλιο παρα συνθηκες πληρους και τελειου ανταγωνισμου. Για αυτο βαφτιστηκε δικαιως στρατηγικης σημασιας η aegean και πρεπει να σωθει. Γι αυτο και ο νομος της ελευθερης αγορας θα κανει 20 χρονια να λειτουργησει οπως πολυ σωστα λεει ο τραβελλερ. Αν η κατασταση δεν ηταν μονοπωλιακη αλλα υπηρχαν συνθηκες πληρους και τελειου ανταγωνισμου και η απωλεια των θεσεων εργασιας και τα χαμενα φορολογικα εσοδα του κρατους θα καλυπτονταν απο την αυξηση του κυκλου εργασιων των αλλων εταιρειων σε χρονο dt και οχι σε 20 χρονια. Οποτε ναι, πιο πολυ μονοπωλιο ειναι. Η αρση καμποταζ δεν σημαινει αυτοματα οτι η Aegean δεν λειτουργει σε συνθηκες μονοπωλιου. Το οτι δεν υπαρχει νομικο κωλυμα δεν σημαινει οτι ειναι και ευκολο καποιος να μπει στον χωρο και να καλυψει επαρκως την ζητηση! Μια χαρα τα καταλαβαινεις τα οικονομικα!
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Είναι αυτονόητο ότι η Aegean λειτουργεί σαν μονοπώλιο, όποιος πιστεύει αυτά που λέει ο @Traveller ότι "άνοιξε και εσύ μία αεροπορική μπορείς" είναι σαν να έρχομαι εγώ να σας λέω "παιδιά ελάτε να ανοίξουμε μία τράπεζα μπορούμε".

Είναι μερικοί κλάδοι που θέλουν:
1) Χρήμα (πολύ χρήμα)
2) Γνωριμίες
για να ξεκινήσεις να τρέχεις την επιχείρηση.

Είμαστε με τα καλά μας? Διαφωνούμε αν η Aegean είναι μονοπώλιο?
Φυσικά υπάρχει "άτυπο" μονοπώλιο!

@paefstra Όποιος και να ήταν κυβέρνηση / αντιπολίτευση τα ίδια τα έκανε/έλεγε.

Αν νομίζετε ότι τις μεγάλες εταιρείες μπορούν να τις κουμαντάρουν κυβερνήσεις, λογικά έχετε ξεχάσει το παρελθόν.

Μία εταιρεία σαν την Aegean ξέρει ότι από πίσω έχει 3000 ανθρώπους, έχει τόσα αεροπλάνα , έχει το κύρος της χώρας (αν σκάσει όλοι θα πουν "η Ελλάδα έχασε τον εθνικό της αερομεταφορέα") και πολλά άλλα.

Άν δεν ήταν συστημική εταιρεία θα την άφηναν όπως θα μπουν τόσα και τόσα λουκέτα (στατιστικά 1 στα 6 μαγαζιά θα κλείσει)

Δεν μπήκα καν στον κόπο να επιχειρηματολογήσω για το μονοπώλιο, είναι αυτονόητο ότι είναι μονοπώλιο όταν λαμβάνει χρηματοδοτήσεις(άμεσες - έμμεσες) από το κράτος άνω των 300 εκατομμυρίων με αξία μόλις 285 εκατομμύρια.
 

Anemos-T

Member
Μηνύματα
52
Likes
344
Too big to fail το λένε αυτό - δεν είναι η πρώτη εταιρία που ενώ χρεοκοπεί κλαίγεται ότι επιτελεί κοινωφελές έργο και πρέπει να τη διασώσει το κράτος, αλλοιώς θα χάσουν τη δουλειά τους Χ εργαζόμενοι, θα σταματήσουν να έρχονται τουρίστες, κτλ.

Αν ήταν τράπεζα θα έλεγε ότι η χρεοκοπία της θα τάραζε/κατέστρεφε την Εθνική Οικονομία

Αν ήταν ναυτιλιακή εταιρία θα ισχυριζόνταν ότι τα νησιά θα έμεναν χωρίς επικοινωνίες, οι νησιώτες θα πεινούσαν, κτλ.

Η Α3 υπάρχει, για να παράγει κέρδος για τους μετόχους της. Αν δεν παράγει κέρδος, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Η Α3 πρέπει να συνεχίσει να παράγει κέρδος no matter what. Το 'κοινωφελές' της έργο είναι παράπλευρο.

Αν η αγορά έχει καταρρεύσει λόγω COVID, λόγω σεισμών/λιμών/κτλ., το κέρδος πρέπει να συνεχίσει.

Θα απαιτηθεί από το κράτος με χίλιες δικαιολογίες:
- επιτελούμε κοινωφελές έργο,
- θα χάσουν τη δουλειά τους Χ χιλιάδες άτομα,
- θα σταματήσει ο τουρισμός, κτλ.

Έχουμε επιτρέψει στον κάθε μεσάζοντα να θησαυρίζει εκμεταλλευόμενος πραγματικές ανάγκες και μετά να ζητάει και τα ρέστα όταν οι δουλειές δεν πάνε καλά.

Μεσάζοντες παντού, στο νερό που πίνουμε, στις μεταφορές, στο νοσοκομείο, στα σχολεία, νταβατζήδες παντού.

Πώς αποφασίζεται το ύψος των ναύλων;
Με στόχο τη μεγιστοποίηση του ΚΕΡΔΟΥΣ.

Πώς αποφασίζεται το ύψος των διοδίων;
Με στόχο τη μεγιστοποίηση του ΚΕΡΔΟΥΣ.
Και αν δεν περνάνε αρκετά αυτοκίνητα, ο λογαριασμός πάει στο κράτος με ειδικές ρήτρες

Πώς αποφασίζεται το ύψος των νοσηλείων σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο;
Με στόχο τη μεγιστοποίηση του ΚΕΡΔΟΥΣ.
Αυτοί που δεν έχουν, ας πεθάνουν, ή ας πληρώσει το κράτος τον μεσάζοντα κλινικάρχη. Το ΚΕΡΔΟΣ πρέπει να διατηρηθεί.

Αυτή είναι η μεγάλη εικόνα κυρίες και κύριοι, σε ορισμένους όμως αρέσει να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.

Warrants my a@#$ss που λένε και στο χωριό μου...
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.206
Πολύ διυλίζετε τον κώνωπα ... πέρα απο τα γιατί εκατέρωθεν και τι ειναι σωστό ή οχι, ειναι και τα πολιτικά κόστη που πολλές φορες υπαγορευουν τις οποιες αποφασεις...

Τετοια επιχείρηση πάντως οποιαδήποτε δεξιοκεντροσοσιαλιζουσα κυβέρνηση που σέβεται τον εαυτό της στην Ελλάδα θα προσπαθούσε να την βοηθήσει, να την διασώσει γιατι όλες ειναι υπερ της ανάπτυξης.. ε τι σοι ανάπτυξη θα ευαγγελίζονταν κάποιος αν έσκαγε πτώχευση της Aegean στα χέρια του;; και μην ξεχνάτε και την πανδημία ως αιτία αλλά και άλλοθι αν θέλετε..

Και μην πω οτι τα 120εκ μου φαινονται λίγα σαν νούμερο μπροστα στα σκάνδαλα που επι σειρά ετων μας ταλάνιζαν με εξεταστικές και φακέλους που τις κουβαλάνε νταλικες και δεν πέρασε κανεις ούτε απο το προαύλιο φυλακών.. οχι φυσικά δεν εννοω να γινει νεο σκάνδαλο αλλά παραδεχτειτε ότι εχουμε καταπιει κάμηλους δισεκατομυριων και δραχμών και ευρών.. και ναι θα πρεπει να ειμαστε πιο προσεκτικοί ασφαλώς..

Κάποιο τρόπο θα βρούνε εκτός απο δάνειο με εγγύηση "ασημικών", που όλες όμως θα έχουν ρίσκο..

Μονοπώλιο δεν ειναι ρε παιδιά ..ουτε τυπικά ουτε ουσιαστικά..ο καθενας μπορει να ανοιξει αεροπορική εταιρεια.. ενταξει εμενα μου λειπουν καμιά 500 εκ αλλά κάποια χιλ που έχω δεν φτάνουν τα ατιμα ....αλλά ο Σαββίδης πχ αμα θελει δεν μπορει να ανοίξει μια στη Θεσσαλονίκη;;; λέμε τώρα, θα τον εμποδίσει κανείς;;

Και όχι δεν είναι ολες οι εταιρείες το ίδιο.. ...κάποιες προφέρουν παραπάνω σε ανάπτυξη αλλες σε υποδομές για να εχεις ανάπτυξη, αλλες σε ενέργεια κλ.. Ακόμα και μια οικονομία σαν τη δική μας δεν μπορει να αφήσει να καταρρεύσουν τραπεζες, ενεργεια αλλά ακομα και αυτές που με την πτωση τους μπορει να προκαλέσουν και παραπλευρες απρόβλεπτες απώλειες με πολύ μεγαλύτερα κόστη των 120εκ στην οικονομία..
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
569
Likes
4.259
Too big to fail το λένε αυτό - δεν είναι η πρώτη εταιρία που ενώ χρεοκοπεί κλαίγεται ότι επιτελεί κοινωφελές έργο και πρέπει να τη διασώσει το κράτος, αλλοιώς θα χάσουν τη δουλειά τους Χ εργαζόμενοι, θα σταματήσουν να έρχονται τουρίστες, κτλ.

Αν ήταν τράπεζα θα έλεγε ότι η χρεοκοπία της θα τάραζε/κατέστρεφε την Εθνική Οικονομία

Αν ήταν ναυτιλιακή εταιρία θα ισχυριζόνταν ότι τα νησιά θα έμεναν χωρίς επικοινωνίες, οι νησιώτες θα πεινούσαν, κτλ.

Η Α3 υπάρχει, για να παράγει κέρδος για τους μετόχους της. Αν δεν παράγει κέρδος, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Η Α3 πρέπει να συνεχίσει να παράγει κέρδος no matter what. Το 'κοινωφελές' της έργο είναι παράπλευρο.

Αν η αγορά έχει καταρρεύσει λόγω COVID, λόγω σεισμών/λιμών/κτλ., το κέρδος πρέπει να συνεχίσει.

Θα απαιτηθεί από το κράτος με χίλιες δικαιολογίες:
- επιτελούμε κοινωφελές έργο,
- θα χάσουν τη δουλειά τους Χ χιλιάδες άτομα,
- θα σταματήσει ο τουρισμός, κτλ.

Έχουμε επιτρέψει στον κάθε μεσάζοντα να θησαυρίζει εκμεταλλευόμενος πραγματικές ανάγκες και μετά να ζητάει και τα ρέστα όταν οι δουλειές δεν πάνε καλά.

Μεσάζοντες παντού, στο νερό που πίνουμε, στις μεταφορές, στο νοσοκομείο, στα σχολεία, νταβατζήδες παντού.

Πώς αποφασίζεται το ύψος των ναύλων;
Με στόχο τη μεγιστοποίηση του ΚΕΡΔΟΥΣ.

Πώς αποφασίζεται το ύψος των διοδίων;
Με στόχο τη μεγιστοποίηση του ΚΕΡΔΟΥΣ.
Και αν δεν περνάνε αρκετά αυτοκίνητα, ο λογαριασμός πάει στο κράτος με ειδικές ρήτρες

Πώς αποφασίζεται το ύψος των νοσηλείων σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο;
Με στόχο τη μεγιστοποίηση του ΚΕΡΔΟΥΣ.
Αυτοί που δεν έχουν, ας πεθάνουν, ή ας πληρώσει το κράτος τον μεσάζοντα κλινικάρχη. Το ΚΕΡΔΟΣ πρέπει να διατηρηθεί.

Αυτή είναι η μεγάλη εικόνα κυρίες και κύριοι, σε ορισμένους όμως αρέσει να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.

Warrants my a@#$ss που λένε και στο χωριό μου...
Σιγα σιγα συντροφε! Κατσε πρωτα να μας δωσουν μετοχες για την aegean αντι για warrant και σιγα σιγα θα τα κρατικοποιησουμε ολα, βημα-βημα, step by step αγγλιστι, μην καρφωνεσαι απο τωρα, το παμε λαου λαου. Και μετα θα φωναζουμε ολοι μαζι: "Aπο την Κρητη μεχρι και τον Εβρο μονο Σοσιαλισμος" και θα κυματιζουν παντου σημαιες με σφυροδρεπανα, κανε λιγη υπομονη μονο! :)


ο Σαββίδης πχ αμα θελει δεν μπορει να ανοίξει μια στη Θεσσαλονίκη;;; λέμε τώρα, θα τον εμποδίσει κανείς;;
Εχει τον πονο του αυτος τωρα που χασατε με την Αιντχοφεν, με αεροπλανακια θα ασχολειται;
 
Last edited:

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.667
Likes
10.332
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
εντωμεταξύ μέσα σε όλα, πήραν οικονομική βοήθεια και η skyexpress και η Ellinair, οπότε δεν θα έπρεπε να μιλάμε μόνο για την Aegean.

Για να αντιληφθούμε την κατάσταση, αυτή την στιγμή η A3 έχει 15 πτήσεις την ημέρα, οι συγκυβερνήτες που είναι σε αναστολή θα πάρουν 534 ευρώ από 7-30 Νοεμβρίου και βλέπουμε για τον Δεκέμβριο και οι κυβερνήτες 534 ευρώ+ 534 μαύρα..

Τόσες και τόσες επιχειρήσεις θα πάρουν μη επιστρεπτέα χρήματα, γιατί έχουμε επικεντρωθεί στην Aegean?
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@orestcrete

1) Ποιοι άλλοι θα πάρουν χρηματοδότηση και θα δωσουν warrants?
2) Ποιοι άλλοι έλαβαν χρήματα με βάση τον 12μηνο τζίρο του 2019

Αυτοί που λες, λαμβάνουν χρήματα με την μορφή δανείου (50%) και πάντα με βάση το περσινό 3μηνο ή έλαβαν % από τα αρχικά λεφτά που δόθηκαν.

Καμία από αυτές που ανέφερες δεν έλαβε χρήμα, με συμφωνία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της.

Δεν διαφωνούμε για τα κλασσικα χρήματα επιστρεπεας προκαταβολής κτλ, διαφωνούμε για τα 2 παραπάνω.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Τετοια επιχείρηση πάντως οποιαδήποτε δεξιοκεντροσοσιαλιζουσα κυβέρνηση που σέβεται τον εαυτό της στην Ελλάδα θα προσπαθούσε να την βοηθήσει, να την διασώσει γιατι όλες ειναι υπερ της ανάπτυξης.. ε τι σοι ανάπτυξη θα ευαγγελίζονταν κάποιος αν έσκαγε πτώχευση της Aegean στα χέρια του;;


Ακόμα και μια οικονομία σαν τη δική μας δεν μπορει να αφήσει να καταρρεύσουν τραπεζες, ενεργεια αλλά ακομα και αυτές που με την πτωση τους μπορει να προκαλέσουν και παραπλευρες απρόβλεπτες απώλειες με πολύ μεγαλύτερα κόστη των 120εκ στην οικονομία..
Προβλεψη για αναπτυξη -9,5% απο τον Bloomberg για την Ελλαδα. ( η 8η χειροτερη θεση αναμεσα σε 53 χωρες. Αν βγαλουμε το ΗΒ που θα ειχε υφεση λογω brexit ετσι κι αλλιως, φιγουραρουμε στην 7η απο τον πατο) Μαλλον δεν εχεις αντιληφθει τι ερχεται.

FB_IMG_1606514193754.jpg

https://www.bloomberg.com/graphics/covid-resilience-ranking/
Και το διαχειριζονται ετσι (κατι που επιβεβαιωνεται και στη δευτερη στηλη του Bloomberg, που δειχνει οτι η Ελλαδα εχει αυστηροτατο λοκ νταουν αλλα με μεγαλη κινητικοτητα, δηλαδη αποτυχημενο) με ρεκορ θανατων.

FB_IMG_1606527783325.jpg

Και αυτο εκρηκτικο κοκτειλ ειναι πλαισιο αναπτυξης κι οχι πλιατσικου. Οκ, οπως το βλεπει κανεις.
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Προβλεψη για αναπτυξη -9,5% απο τον Bloomberg για την Ελλαδα. ( η 8η χειροτερη θεση αναμεσα σε 53 χωρες.

Σε ένα topic που είχε κλειδωθεί, είχα γράψει από μέσα Απριλίου, ότι η Ελλάδα θα έχει περίπου -10% και θα είναι από τις χειρότερες στην ΕΕ σίγουρα.
Οι περισσότεροι διαφωνήσατε και λέγατε, ότι έλεγε η ελληνική κυβέρνηση (που πάντα έξω πέφτει) για ύφεση -6%.

Άλλη μία πρόβλεψη από το tilestwra.gr βγήκε σωστή!

Στην Ελβετία η κυβέρνηση φοβάται την οικονομική κρίση και δεν τα έκλεισε όλα την 2η φορά και το lockdown την 1η φορά κράτησε λιγότερο από ότι στην Ελλάδα (και πιο light).

Στην Ελλάδα που έχει τρομερή οικονομία, η κυβέρνηση δεν δίστασε να κάνει lockdown 1 μιση μήνα την άνοιξη και 1 μήνα τώρα.

Το κάθε κράτος έχει τους πολιτικούς που του αξίζουν.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.139
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom