Σίγουρα ολοι μας βρισκομαστε σε παρομοια θεση κ ολοι μας μπορουμε να το κανουμε. Ο σχεδιασμος του θεματος ειναι που ειναι δυακολο σε πολλους για καλη εκμεταλλευση πολλων μιλιων. Σιγουεα αν εχεις καποιες εκατονταδες χιλιαδες δεν περιμενεις να τα ξοδεψεις σε εσωτερικα...Κι όμως μου χρειάστηκε και βρήκα και μάλιστα 2, πτήσεις εσωτερικού. Έδωσα 15 ευρώ για κάθε εισιτήριο όταν στοίχιζε κάπου 90 το ενα και ξοδεύοντας μόνο 10.000 μίλια.
Προσωπικά, τα ξοδέψαμε για διαμονή σε δύο ξενοδοχεία που δε θα πηγαίναμε αλλιώς, περάσαμε όμορφα και τέλος. Δεν πολυψάχνω με μίλια κτλ πλέον, γιατί απέκτησα άλλη κάρτα λόγω δουλειάς με διαφορετικές απολαβές, οπότε βρίσκω αεροπορικά όπου είναι φθηνότερα σε economy και αυτό είναι όλο.Είναι λίγο offtopic, αλλά έχω μια ερώτηση..
Ποια θα θεωρούσατε καλή χρήση των μιλίων του προγράμματος της aegean?
Εγώ θα σκεφτόμουν να εξαργυρώσω για κάτι που κανονικά δεν θα μπορούσα να πληρώσω και θα ήταν μια διαφορετική εμπειρία. π.χ. εισιτήριο first class ή διαμονή σε πολυτελές ξενοδοχείο. κάτι που θα μου έδινε περισσότερη αξία ανά μίλι..
αλλά ενδιαφέρομαι να ακούσω εναλλακτικές που δεν έχω σκεφτεί..
Πάντως για να μη νομίζεις ότι είναι τοςο δύσκολο, με 30.000 μίλια πετάς ενα ταξίδι με επιστροφη σε αρκετούς προορισμούς στην Ευρώπη με business. Αν το έχεις καημό, είναι ενδιαφέρουσα εμπειρία. Εγώ τα κάνω 2 ταξίδια economy.Αν μάζευα πχ 30,000 σε ενα χρόνο σιγουρα δεν θα περιμενα να τα κανω 150,000 για να παω Business ή First καπου.
Παιζουν πολλα ρόλο. Εγω πχ ξεκινάω απο Θεσ/νικη οπότε παρα πολλοι προορισμοί τις Aegean θέλουν +10.000 μιλια. Business προσωπικα μιλώντας δεν θα πήγαινα στην Ευρώπη. Δεν θα έδινα 65,000 μίλια να παω Λονδίνο Business για 3 1/2 ώρες πτηση. Θα τα εκανα 90.000 να παω SKG-SFO business. Παντως συνήθως το σωστό είναι αυτό που βολευει και αρεσει στον καθένα.Πάντως για να μη νομίζεις ότι είναι τοςο δύσκολο, με 30.000 μίλια πετάς ενα ταξίδι με επιστροφη σε αρκετούς προορισμούς στην Ευρώπη με business. Αν το έχεις καημό, είναι ενδιαφέρουσα εμπειρία. Εγώ τα κάνω 2 ταξίδια economy.
Σωστα. Ποτε κανεις δεν ειναι λαθος. Μπορουμε ομως να μιλαμε αντικειμενικα. Δηλ τον καλυτερο τροπο να ξοδευεις μιλια, να παιρνεις με Χ μιλια κατι που αξιζει Ψ ενω μπορεις να παρεις κατι που αξιζει 10Ψ αντικειμενικα ειναι κακο ντιλ. Ετσι λοιπον για κατοχους πολλων μιλιων το καλυτερο ντιλ ειναι medium-long haul business-first.Παντως συνήθως το σωστό είναι αυτό που βολευει και αρεσει στον καθένα.
Δεν θέλω να εκλάβετε ως ειρωνικό το σχόλιό μου, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω από πού και ως πού οι 4 μέρες στο LA και άλλες 4 στο Χονγκ Κονγκ συνιστούν γύρω του κόσμου.Οι πτήσεις είναι μεσάνυχτα και φτάνω πάντα στον προορισμό μου πρωί.
4 γεμάτες μέρες λος Άντζελες και 4 Χονγκ Κονγκ
Μα γι αυτό ο τίτλος λέει "μια περιστροφή γύρω από τη γη"Δεν θέλω να εκλάβετε ως ειρωνικό το σχόλιό μου, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω από πού και ως πού οι 4 μέρες στο LA και άλλες 4 στο Χονγκ Κονγκ συνιστούν γύρω του κόσμου.
Αυτό ακριβωςΣωστα. Ποτε κανεις δεν ειναι λαθος. Μπορουμε ομως να μιλαμε αντικειμενικα. Δηλ τον καλυτερο τροπο να ξοδευεις μιλια, να παιρνεις με Χ μιλια κατι που αξιζει Ψ ενω μπορεις να παρεις κατι που αξιζει 10Ψ αντικειμενικα ειναι κακο ντιλ. Ετσι λοιπον για κατοχους πολλων μιλιων το καλυτερο ντιλ ειναι medium-long haul business-first.
Έχεις μπερδέψει την "αξία" με την "τιμή". H αξία είναι υποκειμενική, και μπορεί να υπάρχει για κάποιους, ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνατότητες. Π.χ. για τις εταιρίες που πληρώνουν για τα στελέχη τους. Ελάχιστοι επιβάτες business πληρώνουν οι ίδιοι για διηπειρωτικά ταξίδια business/first class (οκ, το έχω κάνει κι εγώ 4-5 φορές, αλλά όχι πια). Πάντως η τάση είναι σε βάρος των premium classes. Ένα σωρό εταιρίες την τελευταία δεκαετία έχουν σταματήσει να πληρώνουν για business class και προτιμούν να δώσουν 1-2 μέρες παραπάνω στον προορισμό στο προσωπικό τους για να συνέλθει από την πτήση. Και ένα σωρό αερομεταφερείς έχουν μειώσει το δίκτυο πτήσεων στις οποίες προσφέρουν υπηρεσίες First Class.Όσο για την απαξίωση της διακεκριμένης θέσης, θα μου φαινοταν αδιανόητο αλλα πάλι ζούμε στην Ελλάδα.
Η αγορά καθορίζει την τιμή. Αν δεν υπήρχε πραγματική αξία για τη συγκεκριμένη θέση, δεν θα υπήρχαν αγοραστές. Αφού υπάρχουν αυτές οι τιμές και υπάρχουν αγοραστές, τότε αυτή είναι η αξία της.