• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Μια περιστροφή γύρω από τη γη σε διακεκριμένη θέση μόνο με 529€

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Πάντως η τάση είναι σε βάρος των premium classes.
Απο που προκυπτει αυτο?η ταση ειναι συνεχως αυξητικη και το ποσοστο τους στις συνολικες θεσεις σταθερο απο το 2009 τουλαχιστον. (ΙΑΤΑ premium traffic monitor aug15)
 

Attachments

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.473
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Όταν ταξιδεύεις business-first class, το ταξίδι ξεκινάει πριν μπείς στο αεροπλάνο
από το lounge και την ταχύτητα επιβίβασης.
Δεν μπορώ να πω ότι με ενδιαφέρει ιδιαίτερα κάποια από τις υπηρεσίες των lounge (το ίδιο βιβλίο θα διαβάσω και στους κοινούς χώρους του αεροδρομίου, με την άνεση μάλιστα να ξαπλώσω στο πάτωμα, που στα lounge δεν επιτρέπεται, στραβοκοιτάνε και οι businessmen και κάνουν ρυτίδες), η δε ταχύτητα επιβίβασης μου είναι παντελώς αδιάφορη, προσωπικά μπαίνω τελευταίος στο αεροπλάνο, όσο λιγότερα δευτερόλεπτα είμαι μέσα στο ιπτάμενο ΚΤΕΛ, τόσο καλύτερα, να μπω νωρίτερα δεν τρελάθηκα κιόλας.

5* εξυπηρέτηση και άνεση, φτάνοντας στον μακρινό προορισμό σου, φρέσκος χωρίς να χάσεις καθόλου χρόνο από κούραση ή ταλαιπωρία.
Ίδια κούραση και ίδια ταλαιπαωρία για μένα. Ίδιες ώρες κάνει το αεροπλάνο ανεξάρτητα σε ποια θέση ταξιδεύεις, ίδιο βιβλίο θα διαβάσω, ίδια αίσθηση ότι είμαι μέσα σε ένα χώρο εγκλωβισμένος.
Φυσική λοιπόν δε συγκρίνεται να πας παστωμενος για 15 ώρες σε ένα αεροπλανο σε οικονομική θέση, από το να πας με κάθισμα που γίνεται κρεβάτι, σαμπάνιες, ποτά, φαγητά, entertainment.
Entertainment πια ο καθένας έχει το δικό του (νομίζω οι περισσότεροι επιβάτες ακούν τη μουσική που θέλουν αυτοί κι όχι η εταιρεία, προτιμούν να δουν τις δικές τους ταινίες και να διαβάσουν το δικό τους βιβλίο), αλκοόλ δεν πίνω, το φαγητό των εταιρειών δε με αφορά (για πτήσεις άνω των 10 ωρών φέρνω το δικό μου, για λιγότερες δεν ασχολούμαι) και το ότι γίνεται κρεβάτι δε με βοηθά και σε πολλά, λόγω στάσης προτιμώ τα πόδια μου να είναι στην πλάτη του μπροστινού καθίσματος, στη business αυτό δε γίνεται δυστυχώς.


Νομίζω ότι είστε υπερβολικοί και οι δύο. Η διαφορά μπορεί να είναι μικρή για πτήσεις διάρκειας μέχρι 3, άντε 4 ώρες και να μην αξίζει το επιπλέον κόστος που ζητούν οι εταιρίες, ακόμη κι εκεί όμως όχι ότι η διαφορά αξίζει 1 ευρώ. Ανάλογα με την πτήση, ακόμη και στην Ευρώπη, ευχαρίστως θα πλήρωνα λίγα παραπάνω ευρώ για αναβάθμιση. Στις long haul πτήσεις περισσότερα γιατί η διαφορά είναι ουσιαστική. Ωστόσο, οι οικονομικές μου δυνατότητες δεν το επιτρέπουν και αρκούμαι στα "δώρα" που μου κάνουν κατά καιρούς, όταν μαγεύονται απ' την εκπληκτική μου προσωπικότητα! :xalara:
Γούστα είναι αυτά. Για μένα ούτε καν ένα ευρώ, δε με αφορά κάποια από τις "ανέσεις" της διακεκριμένης θέσης. Ούτε αναβάθμιση έχω πάρει ποτέ παρότι τη δικαιούμαι, κι όταν μου την πληρώνουν τη δίνω σε κάποια έγκυο ή κάποιον υπέρβαρο. Από κει και πέρα δεν είμαστε όλοι ίδιοι, για μένα ένα γεύμα 250 ευρώ είναι μια πολυτέλεια που αν μου την επιτρέπουν τα οικονομικά μου την αξιολογώ, η διακεκριμένη θέση είναι κάτι στο οποίο δε θα ξόδευα ούτε σεντ. Άλλος προτιμάει σοκολάτα κι άλλος βανίλια. Ούτε απαξίωση είναι, ούτε προσωπική επίθεση, έγραψε ο άνθρωπος κάτι και έγραψα την άποψή μου, όπως γίνεται στα φόρουμ. Αν γράψω δηλαδή εγώ ότι έδωσα 10.000 ευρώ για να έχω VIP πρόσβαση στο Φ4 της Ευρωλίγκας, κάποιος ρωτήσει αν αξίζει τον κόπο το θέαμα και οι προσβάσεις κι άλλος απαντήσει πως γι αυτόν δεν αξίζει τον κόπο, θα πούμε ότι είναι απαξίωση; Την άποψή του έγραψε ο άνθρωπος, η οποία είναι ότι γι' αυτόν δεν αξίζει με την καμία.

Όσο για την απαξίωση της διακεκριμένης θέσης, θα μου φαινοταν αδιανόητο
Εμένα καθόλου Τη δοκίμασα 3-4 φορές, δε μου λέει κάτι, την παραχωρώ αν μου τη δώσουν ή αν τύχει (π.χ. όταν δε βρίσκω με μίλια οικονομική παίρνω business αλλά δεν τη χρησιμοποιώ πάλι, για τον ίδιο λόγο που δε μπαίνω στα lounges παρότι έχω δικαίωμα).
αλλα πάλι ζούμε στην Ελλάδα.
Όχι απαραίτητα.
Η αγορά καθορίζει την τιμή. Αν δεν υπήρχε πραγματική αξία για τη συγκεκριμένη θέση, δεν θα υπήρχαν αγοραστές. Αφού υπάρχουν αυτές οι τιμές και υπάρχουν αγοραστές, τότε αυτή είναι η αξία της.
Η αξία της δεν είναι η ίδια για όλους, η τιμή είναι. Και σε κάποιον άλλον φαίνεται περίεργο που υπάρχει κόσμος που πληρώνει 100€ για να δει τη Μπεζεντάκου. Προφανώς σε κάποιους φαίνεται πως αξίζει τα λεφτά της, σε κάποιους άλλους όχι κι αν τους πληρώσεις ακόμη δε θα πήγαιναν καν. Άρα η αξία για κάποιους είναι 100 και για κάποιους μηδέν. Ε εγώ ανήκω στους "μηδέν". Ή στο 1€ συμβολικά.
Ποια θα θεωρούσατε καλή χρήση των μιλίων του προγράμματος της aegean?
Ειδικά της Aegean που είναι και αρκετά ακριβή η εξαργύρωση (όταν για άλλες εταιρείες της συμμαχίας κοστίζει κλάσμα αυτής) για μένα αξίζει περισσότερο σε μακρινά one way. Ενώ δηλαδή τα one way συνήθως κοστίζουν περισσότερο από το 50% της αξίας του ναύλου, όταν τα παίρνεις με μίλια κοστίζουν ακριβώς το 50% των μιλίων. Το άλλο είναι σε ηπείρους όπου οι αποστάσεις και το κόστος των πτήσεων είναι τεράστιο. Π.χ. σε πρόσφατο ταξίδι σε Ωκεανία/Χαβάη/Αυστραλία/Μικρονησία, οι πτήσεις εντός της ηπέριου παρότι είναι πολλές ώρες και κοστίζουν πολλά χρήματα, για το πρόγραμμα εξαργύρωσης της Aegean κόστιζαν μόλις 12.500 μίλια το κάθε one way, για πτήσεις που κανονικά έχουν κόστος 300-400€. Ε, εκεί άξιζε και πολύ μάλιστα. Από κει και πέρα είναι όντως τόσο εύκολη η συγκέντρωση μιλίων στην Aegean, ειδικά για όσους μένουν στην Ελλάδα, που και να χαλάσεις μερικές χιλιάδες για να εξοικονομήσεις 100€ δεν είναι και κανένα έγκλημα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.162
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom