• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων

maria91

Member
Μηνύματα
2.252
Likes
2.086
Εχει χρησιμοποιησει κανεις την νεα δυνατοτητα της booking με τις συστασεις και τις επιβραβευσεις??εχω μπερδευτει οπως τα λεει στους ορους και δε μπορω να καταλαβω αν οταν ενας φιλος μου κλεισει μεσω του λινκ που του στειλω,εγω θα παρω εκπτωση για την επομενη μου κρατηση ή θα μου μπουν λεφτα στη καρτα μου??οποιος μου δωσει τα φωτα του με σωνει!
 

osfialgia

Member
Μηνύματα
768
Likes
281
Εχει χρησιμοποιησει κανεις την νεα δυνατοτητα της booking με τις συστασεις και τις επιβραβευσεις??εχω μπερδευτει οπως τα λεει στους ορους και δε μπορω να καταλαβω αν οταν ενας φιλος μου κλεισει μεσω του λινκ που του στειλω,εγω θα παρω εκπτωση για την επομενη μου κρατηση ή θα μου μπουν λεφτα στη καρτα μου??οποιος μου δωσει τα φωτα του με σωνει!
αφου ολοκληρωσει τη διαμονη του, θα μπουν στη δικια σου καρτα 15 δολαρια
 

KaterinaJ

Member
Μηνύματα
424
Likes
520
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Καλημέρα!
Εχω αρχίσει σελίδα-σελίδα το διάβασμα για Λονδίνο απο τώρα για τα Χριστούγεννα! Το πρόβλημά μου είναι ότι πρέπει να μείνουμε σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο και ψάχνοντας στο forum είδα κάποιες προτροπές για το yeego. Καθώς βρισκω αρκετά μεγάλη διαφορά τιμής (yeego 705 euro, booking 900 και site ξενοδοχείου 1110) να τους εμπιστευθώ ή θα την "πατήσω" ??
 

tham

Member
Μηνύματα
66
Likes
63
Καλημέρα!
είδα κάποιες προτροπές για το yeego. Καθώς βρισκω αρκετά μεγάλη διαφορά τιμής (yeego 705 euro, booking 900 και site ξενοδοχείου 1110) να τους εμπιστευθώ ή θα την "πατήσω" ??
να τους εμπιστευτεις! πριν 2 μερες γυρισα απο αμστερνταμ ειχα κλεισει με yeego λογω προσφορας.
ειχα κανει και επιβεβαιωση της κρατησης απευθειας με το ξενοδοχειο. προσεχε μονο στη συγκριση τιμων ποιοι φοροι συμπεριλαμβανονται και ποιοι οχι
 

KaterinaJ

Member
Μηνύματα
424
Likes
520
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
να τους εμπιστευτεις! πριν 2 μερες γυρισα απο αμστερνταμ ειχα κλεισει με yeego λογω προσφορας.
ειχα κανει και επιβεβαιωση της κρατησης απευθειας με το ξενοδοχειο. προσεχε μονο στη συγκριση τιμων ποιοι φοροι συμπεριλαμβανονται και ποιοι οχι
Ευχαριστώ!!
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.685
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
καλημερα σε ολους,εχει κανεις εμπειρια σαν μηχανη αναζητησης με την airbnb ?ειναι αξιοπιστη κλπ;δεν εχω ξαναταξιδεψει ποτε ετσι.....συνηθως με το booking αλλα στο παρίσι επειδη πηγαινω συχνα δεν με συμφερει πλεον......εχουν ξεφυγει οι τιμες και ψαχνω λογω δουλειας του φιλου μου στην περιοχη la defense που ειναι απλησιαστη.......ως τωρα στο pantin καλα ηταν.....εχει λοιπον κανεις εμπειρια;εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο στο forum.
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.373
Likes
4.377
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
καλημερα σε ολους,εχει κανεις εμπειρια σαν μηχανη αναζητησης με την airbnb ?ειναι αξιοπιστη κλπ;δεν εχω ξαναταξιδεψει ποτε ετσι.....συνηθως με το booking αλλα στο παρίσι επειδη πηγαινω συχνα δεν με συμφερει πλεον......εχουν ξεφυγει οι τιμες και ψαχνω λογω δουλειας του φιλου μου στην περιοχη la defense που ειναι απλησιαστη.......ως τωρα στο pantin καλα ηταν.....εχει λοιπον κανεις εμπειρια;εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι σχετικο στο forum.
Υπαρχει σχετικο θεμα εδω:
https://www.travelstories.gr/community/threads/airbnb.33754/
Εχω μεινει πολλες φορες και εχω μονο καλες εντυπωσεις. Ειναι η βασικη μου επιλογη γιατι εξοικονομω πολλα χρηματα απο το φαγητο. Θελει ομως προσεκτικο διαβασμα σε ολες τις κριτικες γιατι κατι που για καποιον ειναι υπερ, μπορει για σενα να ειναι κατα. Φυσικα ισχυει και το αντστροφο.
 

spirosninja

Member
Μηνύματα
286
Likes
507
καλησπερα! εχει καποιος λινκ για εκπτωση 10% στην booking μεσω της επιβραβευσης για να ανταλλαξουμε λινκς?
 

Eurotraveler

Member
Μηνύματα
468
Likes
1.790
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Πριν περίπου ένα μήνα έκλεισα από το Booking δύο δωμάτια σε προφανώς λάθος τιμή, συγκεκριμένα με 4,5€ το βράδυ ενώ μια μέρα πριν και μια μετά τα δωμάτια έχουν 45€. Πρόκειται δηλαδή για error fare αν χρησιμοποιώ το σωστό όρο. Πώς προτείνετε να χειριστώ το ζήτημα δεδομένου και ότι η Booking τελευταία έχει αλλάξει την πολιτική της, όπως περιγράφετε παραπάνω; Να επικοινωνήσω με το ξενοδοχείο ώστε να μου επιβεβαιώσουν την κράτηση;

Έκλεισε το ζήτημα, προφανώς υπέρ της booking. Γράφω τώρα εδώ πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα. Επειδή αφενός δεν ήταν σίγουρο ότι θα επισκεπτόμασταν το συγκεκριμένο προορισμό, αφετέρου αν τον επισκεπτόμασταν θα ήμασταν πολλά άτομα και θα έπρεπε να πορευτούμε εκ του ασφαλούς, αποφάσισα να ξεκαθαρίσω τα πράγματα εκ των προτέρων και αναμένοντας με βάση και όσα μου είχατε πει παραπάνω ότι η έκβαση δε θα ήταν υπέρ μου. Έστειλα λοιπόν ένα μήνυμα για να ενημερώσω για την ώρα άφιξης. Από το ξενοδοχείο απάντησαν πως δεν υπάρχει πρόβλημα με την ώρα άφιξης και πως σε κάθε περίπτωση μας περιμένουν. Λίγα λεπτά όμως μετά ήρθε ένα νέο e-mail, στο οποίο μου έγραφαν πως μόλις είδαν την τιμή της κράτησης και πως αν θέλουμε ακόμα να πάμε θα πρέπει να πληρώσουμε την πραγματική τιμή (40€), διαφορετικά θα πρέπει να ακυρώσουμε την κράτηση.

Μετά από όλα αυτά θέλησα να κλείσω και πάλι ένα error fare που βρήκα πριν λίγες μέρες. Αυτή τη φορά δε φαινόταν εκ πρώτης όψεως ότι επρόκειτο για λάθος καταχώρηση τιμής. Η τιμή ήταν 40€ ανά βράδυ για τετράκλινο. Αρχικά θεώρησα ότι είχα πετύχει κάποια πολύ καλή προσφορά. Λίγο αργότερα όμως κατάλαβα πως ήταν αδύνατο να υπήρχε τέτοια τιμή. Κι αυτό γιατί επρόκειτο για τετράκλινη σουίτα σε τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο με ημιδιατροφή στο αυστριακό Τιρόλο το Δεκέμβρη. Προφανώς είχα ανακαλύψει πάλι κάποιο error fare. Αλλά το έκλεισα με σκοπό να επιμείνω λίγο περισσότερο αυτή τη φορά. Μόλις λίγες μέρες μετά την κράτηση και μου έστειλαν e-mail, στο οποίο μου ζήτησαν συγγνώμη και μου είπαν πως η πραγματική τιμή είναι 177€ ανά βράδυ. Αν δεν ενδιαφερόμουν ακόμα, μου ζήτησαν να ακυρώσω την κράτηση. Στην απάντησή μου ζήτησα να διαμείνω με την τιμή που βρήκα καταχωρημένη και τόνισα πως είναι αδιάφορο για μένα αν η τιμή που καταχωρήθηκε είναι ορθή ή εσφαλμένη και πως δεν είναι εύλογο να επιβαρυνθώ εγώ για λάθος που δεν οφείλεται σε εμένα. Μερικές ώρες μετά την απάντησή μου, έλαβα e-mail το οποίο με παρέπεμπε στους σχετικούς όρους (μη δεσμευτικότητα των "προφανών λαθών") και το οποίο έλεγε ότι η κράτηση ακυρώθηκε.

Η διάφορες των δύο παραπάνω περιπτώσεων είναι ότι
α) στην πρώτη το λάθος διαπιστώθηκε κατόπιν επικοινωνίας με το ξενοδοχείο με δική μου πρωτοβουλία και μετά από κάποιους μήνες, ενώ στη δεύτερη διαπιστώθηκε από το ξενοδοχείο εντός λίγων ημερών από την κράτηση και
β) η πρώτη κράτηση είχε γίνει με δωρεάν ακύρωση, ενώ η δεύτερη με επιστροφή ενός τμήματος του ποσού σε περίπτωση ακύρωσης. Πάντως η ακύρωση από τη μεριά του ξενοδοχείου έγινε χωρίς καμία χρέωση.
Και στις δύο περιπτώσεις πάντως η έκβαση ήταν η ίδια, δηλαδή υποχρεώθηκα σε ακύρωση ή διατήρηση της κράτησης με τη μεγαλύτερη τιμή.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.251
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom