Καλημέρα, υποθέτω ότι πρέπει να ακυρώσεις την κράτηση. Μπορείς να γράψεις ότι το κάνεις για τον λόγο που θες. Μετά κάνεις νεα κράτηση με τις νέες ημερομηνίες. Στο αλλο ξένοδοχειο απλα θα βάλεις μια ημερα παραπανω. Καλή τύχηΚαλημέρα σε όλους! Μια ερώτηση: έχω κλείσει μέσω booking δύο ξενοδοχεία χωρίς κόστος τροποποίησης/ακύρωσης και θέλω να αφαιρέσω μια ημέρα από το ένα και να τη προσθέσω στο άλλο.΄Οταν πατάω αλλαγή ημερομηνίας, αφαιρώ μια μέρα κράτησης και μου βγάζει το μήνυμα: sorry, this room isn't available! Μα εγώ δεν προσθέτω μέρα, αφαιρώ! Τι κάνω;
Ευχαριστώ! Το θέμα είναι ότι αν το ακυρώσω και κάνω τώρα νέα κράτηση, αποκλείεται να βρω την τιμή στην οποία το έκλεισα....΄Ασε που μπορεί να το προλάβει κανένας άλλος πριν το κλείσω ξανά! Δεν υπάρχει καθόλου διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες που το έχω κλείσει...Καλημέρα, υποθέτω ότι πρέπει να ακυρώσεις την κράτηση. Μπορείς να γράψεις ότι το κάνεις για τον λόγο που θες. Μετά κάνεις νεα κράτηση με τις νέες ημερομηνίες. Στο αλλο ξένοδοχειο απλα θα βάλεις μια ημερα παραπανω. Καλή τύχη
Δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Επειδή μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι την ημέρα που θα κάνεις check in (26/11) από τότε που έκανες την κράτηση, το booking και γενικά όλα τα ηλεκτρονικά πρακτορεία ενημερώνουν το αντίστοιχο ξενοδοχείο λίγες μέρες πριν την πραγματοποίηση του ταξιδιού και έτσι δεν εμφανίζεται ακόμα η κράτηση σου στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων τους. ´Εχει συμβεί και σε μένα.Λετε να εχει συμβει τιποτα και να μην ισχυει?
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν λίγο καιρό. Επικοινώνησα μεσω email με την booking, έκαναν εκείνοι την αλλαγή και μου έστειλαν νέο email επιβεβαίωσης την επόμενη μέρα. Απόλυτος επαγγελματισμός και άψογη εξυπηρέτηση για άλλη μια φορά!έχω κλείσει μέσω booking δύο ξενοδοχεία χωρίς κόστος τροποποίησης/ακύρωσης και θέλω να αφαιρέσω μια ημέρα από το ένα και να τη προσθέσω στο άλλο.΄Οταν πατάω αλλαγή ημερομηνίας, αφαιρώ μια μέρα κράτησης και μου βγάζει το μήνυμα: sorry, this room isn't available! Μα εγώ δεν προσθέτω μέρα, αφαιρώ! Τι κάνω;