• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων

Vassiliki S

Member
Μηνύματα
20
Likes
8
[
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα πριν λίγο καιρό. Επικοινώνησα μεσω email με την booking, έκαναν εκείνοι την αλλαγή και μου έστειλαν νέο email επιβεβαίωσης την επόμενη μέρα. Απόλυτος επαγγελματισμός και άψογη εξυπηρέτηση για άλλη μια φορά!
Εντέλει τέλος καλό, όλα καλά! Πριν δοκιμάσω να στείλω mail, επέλεξα αλλαγή ημερομηνίας, μου έβγαλε ως επιλογή ακύρωση κράτησης και έλεγχο διαθεσιμότητας, επέλεξα έλεγχο διαθεσιμότητας, έβγαλε το ίδιο μήνυμα όπως και χθές, ότι δηλαδή το συγκεκριμένο δωμάτιο δεν είναι διαθέσιμο, αλλά ότι υπάρχει δυνατότητα επιλογής άλλου δωματίου (στην ίδια τιμή και με τα ίδια χαρακτηριστικά!), το οποίο χθες δεν εμφάνιζε ως επιλογή.....το επέλεξα, έστειλαν mail επιβεβαίωσης και όλα ΟΚ! Επίσης στο άλλο ξενοδοχείο που πρόσθεσα μέρα ήταν στην ίδια τιμή, παρόλο που η αρχική κράτηση είχε γίνει από τέλη Αυγούστου! ;)
 

athina73

Member
Μηνύματα
92
Likes
16
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο ακόμη
Ταξίδι-Όνειρο
Σκωτία
Καλησπέρα σε όλους σας!θα ήθελα να ρωτήσω αν εχει κλείσει κανείς δωμάτιο σε ξενοδοχείο από το αmoma. com. ψαχνω για Ρώμη από το τριβαγκο και αυτο το amoma μου βγάζει καλές προσφορες!Να το εμπιστευτώ;
 

dimitrak

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
501
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
Το πιο απλο ειναι να παρεις στο ξενοδοχειο που θες και να ρωτησεις αν δεχονται κρατησεις απο amoma
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.894
Likes
44.646
Είχε κανείς πρόβλημα με την Hotels.com?
Έκλεισα για πρώτη -και μάλλον τελευταία φορά- ενα δωμάτιο με δωρεάν ακύρωση για 2 βράδια. Μου στέλνουν μειλ επιβεβαίωσης ότι θα πληρώσω όλο το ποσό στο ξενοδοχείο.
3 μέρες μετά η πιστωτική μου έχει χρεωθεί όλο το ποσό. Στελνω μέιλ διαμαρτυρίας, μου λένε ότι είναι προέγκριση, επιμένω ότι είναι χρέωση.ξαναστέλνουν copy paste ότι είναι προέγκριση. Επιμένω και μου ξαναστέλνουν ότι δεν σηκώνει το τηλέφωνο ο ξενοδόχος για να τον ρωτήσουν και του έστειλαν μειλ.
Εδώ και 4 μέρες καμία απάντηση. Γελοίοι.

Μία φορά έχω κλείσει με αυτούς, δεν ξαναέκλεισα γιατί κρατάει τα χρήματα εξ αρχής ακόμα και με δωρεάν δικαίωμα ακύρωσης. Εξακολουθεί και κρατάει τα χρήματα ακόμα;
Είναι αυτή η πολιτική τους; Γιατί τότε πήρα μέιλ ότι δεν θα πληρώσω τώρα αλλά στο ξενοδοχείο;
 
Last edited by a moderator:

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.987
Μήπως είχε κανέναν περίεργο όρο(στα ψιλά) οτι το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα να κάνει χρέωση οποιαδήποτε στιγμή και σε περίπτωση ακύρωσης υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.894
Likes
44.646
Ξαναβλέπω το μέιλ. Στο ένα σημείο λέει "Don’t worry, we haven’t taken any payment as you’ll pay the hotel directly in their local currency, along with any additional charges and fees incurred during your stay" και λίγο πιο πάνω "your booking is confirmed. The hotel will charge you a total of ...."
Αναφέρει τη δωρεάν ακύρωση, άρα αν ακυρώσω επιστρέφονται τα χρήματα;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.987
Έχει τύχη και σε εμένα δύο φορές από άλλη "μηχανή".Και τις δύο φορές ήταν μικρά ξενοδοχεία.Χρέωση αμέσως άν και είχα δικαίωμα ακύρωσης δύο μέρες πριν την άφιξη.Δεν χρειάσθηκε να ακυρώσω και να ζητήσω επιστροφή.Αν σε ενοχλεί και αφου εχεις δικαίωμα ακύρωσης,την ακυρώνεις την κράτηση.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.894
Likes
44.646
Με ενοχλεί το ότι λέει πως το δωμάτιο είναι απλήρωτο και θα πληρώσω στο ξενοδοχείο. Δεν θα ακυρώσω παρά αν ακυρωθεί το ταξίδι γιατί μου αρέσει το ξενοδοχείο,αλλά θα πρέπει να τυπώσω το statement της κάρτας για να μη διπλοπληρώσω....
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.653
Likes
14.987
Ή να το αποθηκεύσεις κάπου ηλεκτρονικά.Αυτό έκανα και εγώ και στις δύο περιπτώσεις αλλα δεν χρειάσθηκε.Τα ξενοδοχεία είχαν τις πληρωμές στα αρχεία τους.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.010
Likes
13.028
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Με ενοχλεί το ότι λέει πως το δωμάτιο είναι απλήρωτο και θα πληρώσω στο ξενοδοχείο. Δεν θα ακυρώσω παρά αν ακυρωθεί το ταξίδι γιατί μου αρέσει το ξενοδοχείο,αλλά θα πρέπει να τυπώσω το statement της κάρτας για να μη διπλοπληρώσω....
Δεν ξέρω αν έχεις τη δυνατότητα, αλλά γιατί δεν παίρνεις το customer service της κάρτας σου για να σου πουν αν είναι δεσμευμένα απλά τα χρήματα ή έχει γίνει η πληρωμή; Σε ανάλογη περίπτωση μου είχαν πει (ήταν δεσμευμένα και όταν τελικά ακύρωσα τα "απελευθέρωσαν" και με αρκετή καθυστέρηση μάλιστα).
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.138
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom