1.Καταρχάς όταν λένε bank transfer εννοούν ότι δίνουν αριθμό λογαριασμού και πας και πληρώνεις εκεί?
2. Τα εισιτήρια (αεροπορικά) από που τα παραλαμβάνεις?
3. Υπάρχει περίπτωση να διαλέξεις ξενοδοχείο?
4. Μετά το booking του ξενοδοχείου και όταν φτάσεις Budapest στο ξενοδοχείο υπάρχει η κράτηση στο όνομα μας?
1. Δεν έκανα συναλλαγή με τράπεζα, αλλά κατευθείαν μαζί τους με fax.
2 Παίρνεις voucher και εισιτήρια με email και τσεκάρεις στο αεροδρόμιο. (βλέπε την ανάρτηση του ΣΤΑΜΑΤΑΡΑ πιο πάνω για να καταλάβεις τι σου στέλνουν)
3. Ζήτησα το Νew York η το Corinthia ( στα 5άστερα) και το πρωτο δεν είχε διαθεσιμότητα . Μείναμε στο Corinthia , είχαμε αναβάθμιση δωματίου σε executive , κάναμε check -in και check-out σε ξεχωριστό χώρο, πολύ γρήγορα. Είχαμε πρόσβαση στο executive lounge με διαφορετικό πρωϊνό , δωρεάν φαγητά, καφέδες και ποτά όλη μέρα. ( μόνο η κατανάλωση εκεί μπορεί να υπερβαίνει το κόστος ταξιδιού) Μάθαμε ότι η αναβάθμιση είναι μέσα στην πολιτική του ξενοδοχείου, αλλά στους πελάτες της Malev, που κλέινουν με την προσφορά αυτή υπάρχει γενικά καλή αντιμετ΄΄ωπιση.
4 Το μόνο που πρέπει να έχεις μαζί σου είναι το voucher του ξενοδοχείου και εκείνοι βρίσκουν την κράτηση .
2. Τα εισιτήρια (αεροπορικά) από που τα παραλαμβάνεις?
3. Υπάρχει περίπτωση να διαλέξεις ξενοδοχείο?
4. Μετά το booking του ξενοδοχείου και όταν φτάσεις Budapest στο ξενοδοχείο υπάρχει η κράτηση στο όνομα μας?
1. Δεν έκανα συναλλαγή με τράπεζα, αλλά κατευθείαν μαζί τους με fax.
2 Παίρνεις voucher και εισιτήρια με email και τσεκάρεις στο αεροδρόμιο. (βλέπε την ανάρτηση του ΣΤΑΜΑΤΑΡΑ πιο πάνω για να καταλάβεις τι σου στέλνουν)
3. Ζήτησα το Νew York η το Corinthia ( στα 5άστερα) και το πρωτο δεν είχε διαθεσιμότητα . Μείναμε στο Corinthia , είχαμε αναβάθμιση δωματίου σε executive , κάναμε check -in και check-out σε ξεχωριστό χώρο, πολύ γρήγορα. Είχαμε πρόσβαση στο executive lounge με διαφορετικό πρωϊνό , δωρεάν φαγητά, καφέδες και ποτά όλη μέρα. ( μόνο η κατανάλωση εκεί μπορεί να υπερβαίνει το κόστος ταξιδιού) Μάθαμε ότι η αναβάθμιση είναι μέσα στην πολιτική του ξενοδοχείου, αλλά στους πελάτες της Malev, που κλέινουν με την προσφορά αυτή υπάρχει γενικά καλή αντιμετ΄΄ωπιση.
4 Το μόνο που πρέπει να έχεις μαζί σου είναι το voucher του ξενοδοχείου και εκείνοι βρίσκουν την κράτηση .