• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Λογάριασαν χωρίς το... ΤripΑdvisor

road

Member
Μηνύματα
140
Likes
76
ο,τι και να γράψουμε τώρα δεν έχει και τοση σημασια,
ας περιμένουμε την απόφαση του δικαστηριου
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.851
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Το booking.com μια χαρά είναι, το tripadvisor όχι.
Ακόμη κι αν δεχτούμε ως σωστή την επιχειρηματολογία (προσωπικά, πρώτα τις αρνητικές κριτικές διαβάζω και μετά πάω προς τα πάνω, όπως κάθε εχέφρων άλλωστε - νομίζω), τι γίνεται με τους λιγότερο "δημοφιλείς" προορισμούς? Ή, απλά, για τα καταλύματα που δεν έχουν συνεργασία με μια από τις booking, otel, venera, etc. ?

Για την Ερυθραία, π.χ., στο tripadvisor έχει κριτικές για 12 καταλύματα και το μόνο που εμφανίζεται στις παραπάνω εταιρίες κράτησης είναι το Intercontinental - κι αυτό, χωρίς δυνατότητα κράτησης. Τι κάνουμε? Κλείνουμε σ' αυτό ή δεν πάμε καθόλου?

Και μη μου πείτε ότι είναι ακραίο το παράδειγμα. Απ' τις μονάδες που περιέχονται στο tripadvisor ούτε το 1/5 δεν έχει συνεργασία με κάποιους απ' τους παραπάνω.

Αυτό που θέλω να πω είναι: Όταν υπάρχει κοινή λογική (σε συνδυασμό με την αποκτούμενη εμπειρία), είναι μια χαρά εργαλείο και μακάρι να υπήρχαν κι άλλα 10 τέτοια (ανάλογου βεληνεκούς) - με όλα (και τα όποια) αρνητικά τους.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Οπότε και εμείς συνεχίζουμε να συμβουλευόμαστε το tripadvisor αλλά και τα site που έχουν επιβεβαιωμένους επισκέπτες και κάνουμε μια χαρά τη δουλεία μας.:D:D
Έτσι ακριβώς. Δεν χρειάζεται να βασιζόμαστε μόνο στο tripadvisor.
Στο booking.com τα πράγματα είναι σαφέστερα, γιατί ο πελάτης δίνει κρατήσεις, ημερομηνίες και όνομα και έτσι δεν μπορεί να δυσφημίσει κάποιον, όπως γίνεται στο tripadvisor.
Δεν σας κάνει εντύπωση ότι ξενοδοχειάρες, που - να χτυπιόμαστε κάτω - δεν μπορεί να είναι κάτω του μέτριου, χαρακτηρίζονται από ορισμένους σαν terrible????? Δηλαδή πόσο terrible μπορεί να είναι το Ηilton της Αθήνας? (έχει 12 τέτοιες κριτικές).

Ήδη το tripadvisor έχει τα πρώτα δείγματα φθοράς (και αυτή η κουβέντα που κάνουμε ένα τέτοπιο δείγμα είναι).
Η αναφορά στην ιστοσελίδα ότι μπορούν να εντοπιστούν κακόβουλα δυσφημιστικά μηνύματα, είναι και αυτό ένα δείγμα, γιατί παλιότερα το tripadvisor δεν είχε τέτοια αναφορά, πάει να πει ότι έχει αρχίσει να αντιμετωπίζει προβλήματα.
Επίσης οι ξενοδόχοι που ενώθηκαν εναντίον του είναι ένα δείγμα της αμφισβήτισης που δέχεται τελευταία.
Αν λοιπόν τα ξενοδοχεία-εστιατόρια κλπ δουν ότι στην τελική χάνουν αντί να κερδίζουν, θα αποσύρουν την συνδρομή τους. Γνωρίζω ξενοδόχο που έχει πολύ καλό ξενοδοχείο και το σκυλομετάνιωσε που μπήκε στο tripadvisor.
Στη θέση του έρχονται και πολλοί άλλοι που σκέφτονται να μπουν στο tripadvisor και υπολογίζουν ότι ένα δυσφημιστικό σχόλιο μπορεί να καταστρέψει εκατό διαφημιστικά σχόλια.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.008
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Έχω και τον αντίλογο!
Γιατί ισχυρίζονται ότι δυσφημούνται από κάποιες αρνητικές κριτικές ανταγωνιστών και δεν αναφέρουμε ότι οι ίδιοι οι ξενοδόχοι ζητούν από φίλους και γνωστούς να βαθμολογήσουν το κατάλυμμα τους με 5/5 για να ανεβάσουν τη βαθμολογία στο trip advasor;
 
Μηνύματα
826
Likes
758
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Παραθέτω μερικά στοιχεία που έχουν συζητηθεί κατά καιρούς σε επαγγελματικά forums ώς προς το φαινόμενο tripadvisor για να ξαναβάλω φωτιά στην συζήτηση:
- Ξενοδοχεία που βρίσκονται στην "μέση" κατηγορία τιμών έχουν πάντα χειρότερες κριτικές από ότι πανάκριβα ξενοδοχεία. Οι πελάτες δεν αντιλαμβάνονται το value for money ή απλώς οι πελάτες των ακριβών δεν ασχολούνται με αυτού του είδους τα site?
- Μια εβδομάδα κακοκαιρίας μπορεί να ρίξει έως και 5% τα ποσοστά ενός κατά τα άλλα καλού resort (αποδεδειγμένα, με πάμπολλα παραδείγματα σε Ελλάδα, Τουρκία και Καραϊβική)
- Στατιστικά (και ειδικά στα resort) οι κριτικές ξεκινούν από κακές στις χαμηλές σαιζόν και φτάνουν στις καλύτερες (άριστες) στις υψηλές περιόδους. Τυχαίο? ή απλώς στις χαμηλές περιόδους παίζουν προσφορές και ο κόσμος βαθμολογεί με εντελώς διαφορετικά κριτήρια?
- Οι αναγνώστες των σελίδων τύπου tripadvisor διαβάζουν (στατιστικά πάντα) μόνο τις επικεφαλίδες των κριτικών των 2 πρώτων σελίδων και το συνολικό ποσοστό % του recommendation, χωρίς να μπουν στην ουσία των κριτικών και να διαβάσουν το πως και γιατί ώστε να σχηματίσουν αντικειμενική γνώμη. Βλέπουμε έτσι ποστς με επικεφαλίδες όπως Awful, Disgusting κλπ. που στην ουσία δεν εξηγούν τίποτε να έχουν περισσότερα helpful κλικς από άλλα μακροσκελή και αναλυτικά με λιγότερο "πιασάρικες" επικεφαλίδες.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Έχω και τον αντίλογο!
Γιατί ισχυρίζονται ότι δυσφημούνται από κάποιες αρνητικές κριτικές ανταγωνιστών και δεν αναφέρουμε ότι οι ίδιοι οι ξενοδόχοι ζητούν από φίλους και γνωστούς να βαθμολογήσουν το κατάλυμμα τους με 5/5 για να ανεβάσουν τη βαθμολογία στο trip advasor;
Μα κι αυτό γίνεται συνέχεια.
Για αυτό και το tripadvisor αρχίζει και χάνει τη φερεγγυότητα του.
 

Nikos5050

Member
Μηνύματα
535
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ναύπλιο
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία - Ειρηνικός
Πάντως είναι αλήθεια ότι ένα άκρως αρνητικό σχόλιο φτάνει για να καταστρέψει πολλαπλάσια θετικά και το βλέπω απο τον εαυτό μου. Τα σχόλια excellent δε τα διαβάζω σχεδόν καθόλου γιατί ξέρω ότι θα γράφουν τι ωραία που ήταν κτλ ενώ αντίθετα το αρνητικό σχόλιο για ένα δωμάτιο κερδίζει το ενδιαφέρον αμέσως και κάθομαι και το διαβάζω ολόκληρο. Γενικά το χρησιμοποιώ πολύ το site αλλά έχω καταλάβει ότι για να σχηματίσεις αντικειμενική γνώμη απο τα σχόλια πρέπει κατ'αρχήν να είναι πολλά και δεύτερον να λαμβάνεις υπόψη σου την αναλογία θετικών προς αρνητικά. π.χ. σε σύνολο 180 σχολίων όταν βλέπεις ότι τα 160+ είναι excellent, v.good κτλ. τα 15 average, poor και μόλις τα 5 terrible, ε είναι φως φανάρι ότι πρόκειται για μια καλή επιλογή. ακόμα και αν σε κάποιο απο τα 5 terrible σχόλια περιγράφει ποντίκια, κροκόδειλους και βδέλλες στα δωμάτια είναι πιθανό να είναι κακόβουλο ή απλά μία στο εκατομμύριο
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Συμφωνώ απόλυτα nikos5050
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.543
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Και να ρωτησω και κατι σχετικο: Εχετε παρατηρησει καποιες γενικευσεις αναλογα με την εθνικοτητα του γραφοντος; Για παραδειγμα μονο σε εμενα φαινεται οτι οι αμερικανοι τουριστες παραπονιουνται για το μεγεθος των δωματιων, οι γαλλοι ειναι πανευτυχεις αν το καταλυμμα τους εχει καποιο στυλ και αδιαφορουν απολυτως για ολα τα υπολοιπα κλπ; Η μου φαινεται;
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Δεν σου φαίνεται.
Οι Αμερικάνοι δίνουν χαμηλή βαθμολογία όταν το ξενοδοχείο έχει μικρά δωμάτια.
Οι Γάλλοι όταν το ξενοδοχείο δεν έχει στυλ.
Οι Έλληνες όταν οι παράλογες απαιτήσεις τους δεν περνάνε...
 

Rosa

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
1.966
Ταξίδι-Όνειρο
Trobriand Islands...
Κι οι Βρετανοί, κυρίως όταν βρίσκονται σε χώρα της άλλοτε κραταιάς Παντοκρατορίας τους...τότε ούτε ο ουρανός με τ' άστρα δεν τους φτάνει...
 

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.793
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος του κόσμου
Και να ρωτησω και κατι σχετικο: Εχετε παρατηρησει καποιες γενικευσεις αναλογα με την εθνικοτητα του γραφοντος; Για παραδειγμα μονο σε εμενα φαινεται οτι οι αμερικανοι τουριστες παραπονιουνται για το μεγεθος των δωματιων, οι γαλλοι ειναι πανευτυχεις αν το καταλυμμα τους εχει καποιο στυλ και αδιαφορουν απολυτως για ολα τα υπολοιπα κλπ; Η μου φαινεται;

Αυτό με τους αμερικάνους είναι κλασικό. Πάντα παραπονιούνται για το μέγεθος του δωματίου, αλλά ταυτόχρονα οι περισσότεροι αναφέρουν ότι "εντάξει... μιλάμε για ξενοδοχείο στην Ευρώπη, οπότε το μικρό μέγεθος δωματίου είναι κάπως φυσιολογικό".
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.749
Μηνύματα
911.087
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom