Ακόμη κι αν δεχτούμε ως σωστή την επιχειρηματολογία (προσωπικά, πρώτα τις αρνητικές κριτικές διαβάζω και μετά πάω προς τα πάνω, όπως κάθε εχέφρων άλλωστε - νομίζω), τι γίνεται με τους λιγότερο "δημοφιλείς" προορισμούς? Ή, απλά, για τα καταλύματα που δεν έχουν συνεργασία με μια από τις booking, otel, venera, etc. ?Το booking.com μια χαρά είναι, το tripadvisor όχι.
Έτσι ακριβώς. Δεν χρειάζεται να βασιζόμαστε μόνο στο tripadvisor.Οπότε και εμείς συνεχίζουμε να συμβουλευόμαστε το tripadvisor αλλά και τα site που έχουν επιβεβαιωμένους επισκέπτες και κάνουμε μια χαρά τη δουλεία μας.
Μα κι αυτό γίνεται συνέχεια.Έχω και τον αντίλογο!
Γιατί ισχυρίζονται ότι δυσφημούνται από κάποιες αρνητικές κριτικές ανταγωνιστών και δεν αναφέρουμε ότι οι ίδιοι οι ξενοδόχοι ζητούν από φίλους και γνωστούς να βαθμολογήσουν το κατάλυμμα τους με 5/5 για να ανεβάσουν τη βαθμολογία στο trip advasor;
Και να ρωτησω και κατι σχετικο: Εχετε παρατηρησει καποιες γενικευσεις αναλογα με την εθνικοτητα του γραφοντος; Για παραδειγμα μονο σε εμενα φαινεται οτι οι αμερικανοι τουριστες παραπονιουνται για το μεγεθος των δωματιων, οι γαλλοι ειναι πανευτυχεις αν το καταλυμμα τους εχει καποιο στυλ και αδιαφορουν απολυτως για ολα τα υπολοιπα κλπ; Η μου φαινεται;