Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 9.962
- Likes
- 52.405
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
πσσστ Thalassaki αυτό με τους τρίδυμους το σχολιάσαμε πολλάκις λίγες σελίδες πριν. Ντοκιμενταράρα
Ορίστε, τώρα μάθατε τα spoilers και τα βάζετε κ εκεί που δεν πρέπει! Ε δε σας πιάνω με τίποτα!πσσστ Thalassaki αυτό με τους τρίδυμους το σχολιάσαμε πολλάκις λίγες σελίδες πριν. Ντοκιμενταράρα
Μη τυχόν και πατήσεις τίποτα! εμφανίζονται κάτι περίεργες ξανθές που υπόσχονται ότι θα εκπληρώσουν καθε σεξουαλική σου φαντασίωσηΡε σεις! Μπαίνω και βλέπω παντού κουμπιά spoiler, χωρίς τίποτα άλλο, και δεν ξέρω τι να κάνω! Να πατήσω? Θα καώ?
Μάθαμε τώρα να βάζουμε κουμπάκια, και γεμίσαμε το φόρουμ. Μετά μη γκρινιάζετε όταν σας λένε "Ok μπούμερ".
Μισό να κάνω bookmark όλα τα μηνύματα με spoiler. Για ένα φίλο από το χωριό.Μη τυχόν και πατήσεις τίποτα! εμφανίζονται κάτι περίεργες ξανθές που υπόσχονται ότι θα εκπληρώσουν καθε σεξουαλική σου φαντασίωση
Πολύ μου αρέσουν αυτά! Την έχω καιρό στη λίστα μου αλλά δεν την έχω δει ακόμα. Θα σπεύσω.αποτελώντας ένα καλό δείγμα σύγχρονων ψυχοπαθολογικών ισπανικών θρίλερ με απερίγραπτες εξελίξεις.
Λίγο πολύ, ψυχάκιδες είμαστε ή μου φαίνεται;Πολύ μου αρέσουν αυτά!
σε ακολουθώ κατά πόδας χιχι.την είχα δει παλαιότερα δεν μ ενθουσίασε δεν θα την κατέτασσα στις πολύ πετυχημένες ισπανικές(πχ αόρατος επισκέπτης),κυλάει κάπως μονότονα εκτός από το τέλος εκεί οκ΄΄Χθες είδα μια ακόμα Ισπανική ταινία που αν και με ενθουσίασε θεωρώ πως είναι μια σε γενικές γραμμές καλή ταινία απο άποψη σκηνοθεσίας και σεναρίου με κάποιες αδυναμίες παραμένοντας όμως μια καλή πρόταση για τους φίλους του ψυχολογικού θρίλερ.
"Ο Τραυματιοφορέας" ( El Practicante / The Paramedic-2020) του Carles Torras.
Μετά από ένα απροσδόκητο εργατικό ατύχημα και αδυνατώντας ν' αντιμετωπίσει τη νέα του πραγματικότητα στην αναπηρική καρέκλα, ο -εξαιρετικός στον ρόλο του- Άνχελ (Μάριο Κάσας), παθαίνει εμμονή με τη γυναίκα που τον άφησε και βάζει μπροστά ένα σχέδιο εκδίκησης.
Η αρχή και ειδικά το πρώτο κομμάτι είναι αναγνωριστικά, αλλά αρχίζει μια υποτυπώδης ανάπτυξη χαρακτήρων. Αυτά που ακολουθούν είναι δεδομένο ότι άλλες φορές τα περιμένεις καθώς περιέχουν μπόλικα κλισέ, αλλά βλέπεται υποφερτά αν μη τι άλλο και το ενδιαφέρον σίγουρα υπάρχει.
Ο Κάρλας Τόρας δημιούργησε ένα κλειστοφοβικό θρίλερ συμβίωσης εσωτερικών χώρων, με στοιχεία Μπέργκμαν και ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά. Από κάποια φάση και μετά πλατειάζει αλλά τελικά σε κερδίζει αποτελώντας ένα καλό δείγμα σύγχρονων ψυχοπαθολογικών ισπανικών θρίλερ με απερίγραπτες εξελίξεις.
Τα ίδια περίπου λέμε νομίζω με άλλα λόγια. Δεν βλέπω να διαφωνούμε αν διαβάσεις όσα έγραψα.Διόρθωσα και το δεν που έλειπε από την πρώτη μου πρόταση που ίσως σε μπέρδεψε και ένιωσες την ανάγκη να αντιπαρατεθείς στο ποστ μουσε ακολουθώ κατά πόδας χιχι.την είχα δει παλαιότερα δεν μ ενθουσίασε δεν θα την κατέτασσα στις πολύ πετυχημένες ισπανικές(πχ αόρατος επισκέπτης),κυλάει κάπως μονότονα εκτός από το τέλος εκεί οκ΄΄
ένας ανάπηρος ο οποίος θρέφει μίσος και εκδικητική μανία για την γυναίκα του καταστρώνει σατανικό σχέδιο εναντίον της....
και όλα κυλούν εντός σχεδίου ...αλλά μιά στιγμή προς το φινάλε αλλάζει και ανατρέπει τα δεδομένα του..
μέτρια για μέν η ταινία
Εγώ πάντως προ covid είχα να δω θρίλερ από τα νιάτα μου...... Όλο και κάποιο κουσούρι θα μας αφήσει αυτή η ιστορία.Λίγο πολύ, ψυχάκιδες είμαστε ή μου φαίνεται;
καμία αντιπαράθεση ούτως η άλλως,άποψη εξέφρασαμιά που την έχω δεί την ταινία,Τα ίδια περίπου λέμε νομίζω με άλλα λόγια. Δεν βλέπω να διαφωνούμε αν διαβάσεις όσα έγραψα.Διόρθωσα και το δεν που έλειπε από την πρώτη μου πρόταση που ίσως σε μπέρδεψε και ένιωσες την ανάγκη να αντιπαρατεθείς στο ποστ μου