thanosth
Member
- Μηνύματα
- 3.456
- Likes
- 7.858
- Επόμενο Ταξίδι
- Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
- Ταξίδι-Όνειρο
- Happy Slam, AO
Διαβασα σήμερα το παρακάτω αρθρο στην Ναυτερομπορική και πιστεύω πως εχει ταξιδιωτικό ενδιαφέρον.
Ουτε λίγο ουτε πολύ λέει πως οι ισπανικοί σιδηρόδρομοι είναι οι πιο αξιοζήλευτοι σιδηρόδρομοι παγκοσμίως ξεπερνώντας ακόμη και τους περίφημους γαλλικούς και ιαπωνικούς.
Και είναι παράδειγμα προς μίμηση για τις ΗΠΑ.
Αναλυτικά το αρθρο έχει ως εξής:
www.naftemporiki.gr
Υ.Γ.: Αχ ενας ακόμη λόγος να επισκεφτώ μελλοντικά την Ισπανία!
Να πάω ας πούμε Βαρκελώνη Μπιλμπάο, η Βαρκελώνη-Βαλένθια η Βαρκελώνη-Μαδρίτη.
Αλήθεια πόσο κοστίζει το εισιτήριο με το γρήγορο αυτό τρένο Βαρκελώνη Μαδρίτη?:roll:
Ουτε λίγο ουτε πολύ λέει πως οι ισπανικοί σιδηρόδρομοι είναι οι πιο αξιοζήλευτοι σιδηρόδρομοι παγκοσμίως ξεπερνώντας ακόμη και τους περίφημους γαλλικούς και ιαπωνικούς.
Και είναι παράδειγμα προς μίμηση για τις ΗΠΑ.
Αναλυτικά το αρθρο έχει ως εξής:
Πηγή:Η ιβηρική χώρα πολύ κοντά στο να ξεπεράσει τη Γαλλία και την Ιαπωνία στα γρήγορα τρένα
Ατμομηχανή στις υπερταχείες η Ισπανία
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Τρίτη, 21 Απριλίου 2009 07:00
Το 1992 εγκαινιάστηκε στην Ισπανία το πρόγραμμα ανάπτυξης των δικτύων τρένων υψηλής ταχύτητας (AVE).Παρουσιάζοντας στην αμερικανική κοινή γνώμη το όραμά του για ένα σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας, ο Μπαράκ Ομπάμα χρησιμοποίησε το παράδειγμα της Ισπανίας. Πρόκειται για μία χώρα, που δεν την έχουμε συνδέσει με τις φουτουριστικές υπερταχείες. Παρόλα αυτά είναι πολύ κοντά στο να ξεπεράσει τη Γαλλία και την Ιαπωνία στον τομέα αυτό, καθώς στοχεύει να αναπτύξει έως τα τέλη του επόμενου έτους το μεγαλύτερο δίκτυο υπερταχειών στον κόσμο.
Το 1992, όταν εγκαινιάστηκε η πρώτη γραμμή υψηλής ταχύτητας, που συνέδεε τη Μαδρίτη με τη Σεβίλη, πολλοί έσπευσαν να πουν ότι πρόκειται για ένα δαπανηρό και καταδικασμένο να αποτύχει εγχείρημα. Το δίκτυο τρένων υψηλής ταχύτητας ΑVE αποδείχθηκε ωστόσο μεγάλη πολιτική και οικονομική επιτυχία. Οι κάτοικοι της Βαρκελώνης μπορούν πλέον να φτάσουν στη Μαδρίτη σε δυόμιση μόλις ώρες με το τρένο, όταν το ταξίδι με το αυτοκίνητο διαρκεί τουλάχιστον έξι ώρες.
Το αποτέλεσμα είναι οι πολιτικοί σήμερα να μάχονται για τη δημιουργία σταθμών στις περιφέρειές τους. Βάσει του νέου σχεδίου εννέα στους δέκα Ισπανούς θα κατοικούν σε απόσταση μικρότερη των 31 μιλίων από κάποιον σταθμό της AVE έως το 2020. Πολλοί αντιδρούν στα σχέδια αυτά, εκτιμώντας ότι είναι ασύμφορα για το κράτος.
Οι υποστηρικτές των δικτύων υψηλής ταχύτητας ωστόσο αντικρούουν το επιχείρημα αυτό προβάλλοντας τα οφέλη, όπως είναι οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας και ειδικά στην περίπτωση της Ισπανίας η ενίσχυση της οικονομικής κινητικότητας και της κοινωνικής συνοχής.
www.naftemporiki.gr
Υ.Γ.: Αχ ενας ακόμη λόγος να επισκεφτώ μελλοντικά την Ισπανία!
Να πάω ας πούμε Βαρκελώνη Μπιλμπάο, η Βαρκελώνη-Βαλένθια η Βαρκελώνη-Μαδρίτη.
Αλήθεια πόσο κοστίζει το εισιτήριο με το γρήγορο αυτό τρένο Βαρκελώνη Μαδρίτη?:roll: