Ισπανία Ισπανία βήμα τρίτο: Granada y Barcelona

Billouk

Member
Μηνύματα
559
Likes
1.785
Ξαναδιαβάζω κι εγώ τα ταξιδιωτικά του Καζαντζάκη κι ένα πράγμα με στενοχωρεί τη σημερινή εποχή. Αυτή η υπερπληθωρα τουριστών, κι όχι ταξιδευτων βέβαια, που σε αναγκάζει να κλείνεις εισιτήρια για μνημεία και μουσεία τρεις μήνες πριν. Μέχρι το 2000 τουλάχιστον δεν υπήρχε αυτή η δυσκολία νομίζω. Προσωπικα τη συνάντησα στη Ρώμη το 2010 για πρώτη φορά κι έπαθα σοκ. Μου φανηκε αδιανόητο που περιμεναμε 3 ώρες στην ουρά τέλη Οκτωβρίου για να επισκεφθουμε το μουσείο του Βατικανού. Ύστερα από μια τέτοια ταλαιπωρία, χάνεται μεγάλο μέρος της ευχαρίστησης. Στη Βαρκελώνη π.χ. το 1984 ή στη Βενετια το 1982, εμπαινες όπου ήθελες χωρίς την παραμικρή αργοπορία.
Δεν είναι μόνο τα μνημεία ή τα μουσεία. Έχω διαπιστώσει πως πολλοί και βάζω και τον εαυτό μου μέσα σε αυτούς, κλείνουμε και τα αεροπορικά για 10-11 μήνες μετά και όχι απαραίτητα με εξαργύρωση μιλίων που αναγκαστικά πρέπει να ψάξεις νωρίς. Δεν ξέρω αυτό αν γινόταν παλαίοτερα αλλά πλέον σε κάποιες προσφορές, κάποιοι αγοράζουν με ετήσιο πλάνο και φυσικά με δωρεάν ακύρωση στα καταλύματα.
Σε σχέση με αυτό που λες, το έχω ξαναγράψει και σε αντίστοιχο νήμα, το ταξίδι που ευχαριστήθηκα λιγότερο ήταν στο Παρίσι και αυτό λόγω των ατελείωτων ουρών, ακόμα και με προκράτηση εισιτηρίων, πόσο μάλλον αυτό που αναφέρει ο ψηλός...ότι αν δεν κλείσεις νωρίς, απλώς δεν θα πας! Μου έχει τύχει μία φορά στην όπερα της Βιέννης, έβγαλα 6-7 μήνες πριν εισιτήρια και μετά από λίγο, έγινε sold out.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.933
Likes
54.005
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
ένα πράγμα με στενοχωρεί τη σημερινή εποχή. Αυτή η υπερπληθωρα τουριστών, κι όχι ταξιδευτων βέβαια, που σε αναγκάζει να κλείνεις εισιτήρια για μνημεία και μουσεία τρεις μήνες πριν
Αυτό προκύπτει από πολλούς προφανώς παράγοντες και νομίζω ότι πρέπει να θεωρείται δεδομένο στους δημοφιλείς προορισμούς.
Μεγαλύτερη ευκολία ταξιδιών σε σχέση με το παρελθόν, που βασίζεται στην ύπαρξη εταιρειών χαμηλού κόστους; Διαφήμιση προορισμών μέσω κοινωνικών δικτύων; Υψηλότερη τάση ταξιδιών σε σχέση μετο παρελθόν; Σημεία των καιρών, ή μάλλον λίγο απ' όλα; Όπως και να 'χει καταλαβαίνουμε όλοι πως οι εποχές έχουν αλλάξει!

Μην ξεχνάς ότι και εμείς είμαστε μέρος της υπερπληθώρας των τουριστών.
Ξεκάθαρα ναι και μας έχει βγει σε καλό.

το ταξίδι που ευχαριστήθηκα λιγότερο ήταν στο Παρίσι και αυτό λόγω των ατελείωτων ουρών, ακόμα και με προκράτηση εισιτηρίων
Έχω φύγει από αξιοθέατα σε Ρώμη και Κωνσταντινούπολη λόγω αυτού του γεγονότος κι εν τέλει δε τα είδα ποτέ. Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.933
Likes
54.005
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ήρθε η μέρα



Ο χρόνος, αυτό το αναθεματισμένο μέγεθος που όσο μεγαλώνεις τόσο πιο γρήγορα περνάει από μπροστά σου… Για πότε το ημερολόγιο έγραψε 7 Φλεβάρη του 2025 ούτε που το κατάλαβα, σκεφτόμουν καθώς οδηγούσα στρεσαρισμένος μιας κι έπρεπε να περάσω όλο τον σιχαμένο περιφερειακό με τα έργα και την κίνηση του, από τα δυτικά ως τ’ ανατολικά στο αεροδρόμιο.

Δεν ήταν όμως μόνο αυτό. Εκτός από τα απαραίτητα και την οργάνωση μου κουβαλούσα μαζί κάτι ακόμη, μιας και τα ταξιδάκια του 2025 έχουν τον ίδιο κακό παρονομαστή έως τώρα, λες και μ’ έχει καταραστεί κάποιος ή με κατούρησε μαύρη χελώνα. Μιλάω για το θερμόμετρο, καθώς ένας ύπουλος πυρετός μια μέρα πριν φύγω έκανε -πάλι- την εμφάνιση του, σπάζοντας μου τα νεύρα αλλά όχι την αισιοδοξία μου.

Ευτυχώς μετά από μερικά ουϊσκάκια στο lounge του αεροδρομίου όπου έχουν ακόμα πέραση τα κουπόνια των silver όλα έδειχναν καλύτερα, μαζί με το χαμόγελο που επανήλθε:

IMG_20250207_164011.jpg


Μια πτήση εξαιρετική και συνάμα ξεκούραστη, χωρίς την παραμικρή ανατάραξη, όπως ακριβώς έπρεπε, δίνοντας μου φανταστικές εικόνες από το παράθυρο. Ψηλά πάνω απ’ τα σύννεφα:

IMG_20250207_180205.jpg


Δυόμισι ώρες και κάτι αργότερα ήμασταν κιόλας σε θέση προσγείωσης στο El Prat, απέναντι από τη φωτισμένη Βαρκελώνη:

IMG_20250207_180205b (1).jpg
IMG_20250207_180205b (2).jpg


Το συμπαθώ αυτό το αεροδρόμιο, σας το έχω πει από πέρυσι, εν αντιθέσει με τα περισσότερα του είδους που μου αφήνουν κακή εντύπωση. Το άγχος μου απομακρύνθηκε όταν διαπίστωσα πως έχω τελικά περισσότερο χρόνο απ’ ότι υπολόγιζα, πιάνοντας ένα κάθισμα και διαβάζοντας το βιβλίο μου μέχρι να εκκινήσει η διαδικασία της επιβίβασης στην επόμενη πτήση:

IMG_20250207_195200.jpg
IMG_20250207_202915.jpg


Χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση ούτε εκεί και με την Vueling να διεξάγει το δρομολόγιο σε μία ώρα και είκοσι περίπου λεπτά, βρέθηκα και πάλι στην αγαπημένη ανδαλουσιανή γη. Μ’ ένα ταξάκι (είχα διαβάσει ότι δεν έχει λεωφορείο μετά τις δέκα, ήμουν και πολύ κομμάτια για να το ψάξω επιτόπου) βρέθηκα στο ξενοδοχείο μου ώρα 22:30 τοπική.

Αφού διαπίστωσα πως δεν υφίσταται κανένας πυρετός, έκανα αυτό που ήταν σωστότερο: Να ξαπλώσω για να είμαι καλύτερα την επομένη Να ετοιμαστώ με συνοπτικές διαδικασίες και να βγω την πρώτη μου βόλτα στην πόλη:

IMG_20250207_202915b (1).jpg


Έκανα ένα περίπατο στους δρόμους γειτονικά του ξενοδοχείου και πιο συγκεκριμένα σ’ ένα πεζόδρομο που μου είχε υποδείξει ο ταξιτζής, βλέποντας την τεράστια Ισπανική σημαία και το μνημείο του στρατηγού «Gonzalo Fernández»

IMG_20250207_202915b (2).jpg


Αρκετά κοντά μου ήταν και η πύλη του 11ου αιώνα «Puerta de Elvira» ή καλύτερα ότι σώζεται απ’ αυτήν και την ανακατασκευή της το 14ο όπου και αποτέλεσε μέρος των τειχών της πόλης:

IMG_20250207_202915b (3).jpg


Έθιμο το ‘χει αυτή η Ανδαλουσία να με υποδέχεται με ψιλή βροχή, σκέφτηκα χωρίς να πτοηθώ φυσικά μιας και δεν ήταν αυτό το πρόβλημα μου, φτάνοντας έξω απ’ την ιστορική εκκλησία του 19ου αιώνα «Parroquial de San Andrés» που βρίσκεται και αυτή στην οδό Elvira όπως και η πύλη, ένας εξαιρετικά όμορφος δρόμος όπως διαπίστωσα:

IMG_20250207_202915b (4).jpg


Έχετε νιώσει το συναίσθημα πως ένα μέρος σε κερδίζει απ’ την αρχή; Ευτυχώς εγώ πολλές φορές έως τώρα, διαισθανόμενος πως το ίδιο θα συνέβαινε με τη Γρανάδα…

Με αυτή την ανεξήγητη χαρά λοιπόν και τη δέουσα προσοχή λόγω της γλιστερής ανηφόρας, συνέχισα το βηματισμό μου προς τη «Cervecería Chaplin» ,ένα μπαράκι που είχα βεβαίως στις σημειώσεις μου εκ των προτέρων:

IMG_20250208_005328.jpg


Η γωνιά στο μπαρ με πλήρη θέαση του μαγαζιού κι άμεση πρόσβαση στα βαρέλια ήταν ιδανική για να κάνω το ξεκίνημα μου στην εκδρομή με μερικές λαχταριστές ΙΡΑ που μου γυάλισαν έχοντα το όνομα της διπλανής οροσειράς της «Sierra Nevada» παγωμένες όπως κι αυτή:

IMG_20250208_010027.jpg
IMG_20250208_012017.jpg


Δε το παράκανα όντας καταβεβλημένος περπατώντας στην άδεια σχεδόν Gran Vía de Colón γύρω στη μία, με την όρεξη μου να επανέρχεται και την ασθένεια να πηγαίνει εκεί που πρέπει.

PXL_20250208_012304525.NIGHT.jpg


Στα τσακίδια…
 
Last edited:

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.451
Likes
12.703
Αυτό προκύπτει από πολλούς προφανώς παράγοντες και νομίζω ότι πρέπει να θεωρείται δεδομένο στους δημοφιλείς προορισμούς.
Μεγαλύτερη ευκολία ταξιδιών σε σχέση με το παρελθόν, που βασίζεται στην ύπαρξη εταιρειών χαμηλού κόστους; Διαφήμιση προορισμών μέσω κοινωνικών δικτύων; Υψηλότερη τάση ταξιδιών σε σχέση μετο παρελθόν; Σημεία των καιρών, ή μάλλον λίγο απ' όλα; Όπως και να 'χει καταλαβαίνουμε όλοι πως οι εποχές έχουν αλλάξει!
Επειδη ειχα την μεγαλη τυχη να ταξιδευω πριν την ελευση του ιντερνετ που κατα 99% το ταξιδιωτικο πρακτορειο ηταν μονοδρομος, αυτο που εγω διαπιστωνω ειναι οτι τοτε ο κοσμος ταξιδευε οχι για να βγαλει content που θα το μοιραστει μεσω social απο τον μικρο κυκλο των φιλων του μεχρι ενα μεγαλο κοινο αλλα γιατι πραγματικα διψουσε η ψυχη του... τωρα πραγματικα δεν ξερω ποσοι απο ολους αυτους που ταξιδευουν το κανουν οντως για να "θρεψουν" την ψυχη τους...
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.933
Likes
54.005
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Επειδη ειχα την μεγαλη τυχη να ταξιδευω πριν την ελευση του ιντερνετ που κατα 99% το ταξιδιωτικο πρακτορειο ηταν μονοδρομος, αυτο που εγω διαπιστωνω ειναι οτι τοτε ο κοσμος ταξιδευε οχι για να βγαλει content που θα το μοιραστει μεσω social απο τον μικρο κυκλο των φιλων του μεχρι ενα μεγαλο κοινο αλλα γιατι πραγματικα διψουσε η ψυχη του... τωρα πραγματικα δεν ξερω ποσοι απο ολους αυτους που ταξιδευουν το κανουν οντως για να "θρεψουν" την ψυχη τους...
Ταξίδευε ο κόσμος δίχως Internet; Πως; :haha:

Πέραν πλάκας ανοίγεις ένα μεγάλο θέμα με πολλές εκδοχές, νομίζω είναι πολύ σχετικό για τον καθένα μας όλο αυτό αλλά σίγουρα δεν είναι ανεξάρτητο από τις κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις που επικρατούν στην εποχή μας, και ίσως τα κοινωνικά δίκτυα να αποτελούν μία από αυτές. Είναι άλλωστε η εποχή της εικόνας, μη ξεχνιόμαστε.
Τώρα για το ποίοι είναι αυτοι που ταξιδεύουν όντως για να «θρέψουν» την ψυχή τους, τουλάχιστον με την απόλυτη έννοια του όρου επιφυλάσσομαι, ακόμα για για τον εαυτό μου.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
15.705
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Επειδη ειχα την μεγαλη τυχη να ταξιδευω πριν την ελευση του ιντερνετ που κατα 99% το ταξιδιωτικο πρακτορειο ηταν μονοδρομος, αυτο που εγω διαπιστωνω ειναι οτι τοτε ο κοσμος ταξιδευε οχι για να βγαλει content που θα το μοιραστει μεσω social απο τον μικρο κυκλο των φιλων του μεχρι ενα μεγαλο κοινο αλλα γιατι πραγματικα διψουσε η ψυχη του... τωρα πραγματικα δεν ξερω ποσοι απο ολους αυτους που ταξιδευουν το κανουν οντως για να "θρεψουν" την ψυχη τους...
Μεγάλη συζήτηση! Πιστεύω πως ούτε τα μισά από αυτά που βγάζουν θα έκαναν. Πιθανώς αυτό αφορά και μας. 'Η κάποιους από εμάς,

@psilos3 θυμάμαι που έβλεπα τα ποστ σου όσο ταξίδευα και έσκαγα από τη ζέστη, εκείνες τις μέρες μου φαινόταν πολύ περίεργο να βλέπω εικόνες με μουντάδα και ψιλόβροχο :haha:
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.070
Likes
2.317
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Μεγάλη συζήτηση! Πιστεύω πως ούτε τα μισά από αυτά που βγάζουν θα έκαναν. Πιθανώς αυτό αφορά και μας. 'Η κάποιους από εμάς,

@psilos3 θυμάμαι που έβλεπα τα ποστ σου όσο ταξίδευα και έσκαγα από τη ζέστη, εκείνες τις μέρες μου φαινόταν πολύ περίεργο να βλέπω εικόνες με μουντάδα και ψιλόβροχο :haha:
Μεγάλη συζήτηση οντως! Πολιτικά, κοινωνικά, από που να το πρωτοπιασεις το θέμα. Πάντως είναι γεγονός ότι το Ταξίδι έχει μεταλλαχθεί πια σε τουρισμό για τους περισσοτερους
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
1.084
Likes
2.664
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Το 1998 φεύγοντας από το αεροδρόμιο της Βαρκελώνης πληροφορηθήκαμε πως κατά την ανακαίνισή του για την Ολυμπιάδα του 1992 οι Καταλανοί ζήτησαν τιμής ένεκεν να στρώσουν το δάπεδο με Ελληνικά μάρμαρα. Οι έξυπνοι όμως Έλληνες έστειλαν μάρμαρα κακής ποιότητας τα οποία όταν βρεθήκαμε εμείς ήδη ήταν μισοκατεστραμενα. Φαντάζομαι δεν θα τα έχουν αφήσει ακόμα αυτά...
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.933
Likes
54.005
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πιστεύω πως ούτε τα μισά από αυτά που βγάζουν θα έκαναν. Πιθανώς αυτό αφορά και μας. 'Η κάποιους από εμάς,
Δεν είμαστε αμέτοχοι από τέτοιες κουβέντες δυστυχώς η ευτυχώς. Προσωπικά πάντα δηλώνω τουρίστας, απλά προσπαθώ να το ψάχνω κιόλας όσο περισσότερο γίνεται.
@psilos3 θυμάμαι που έβλεπα τα ποστ σου όσο ταξίδευα και έσκαγα από τη ζέστη, εκείνες τις μέρες μου φαινόταν πολύ περίεργο να βλέπω εικόνες με μουντάδα και ψιλόβροχο :haha:
Η τάξη -και η καλοκαιρία σε σημείο σκασμού- αποκαθίσταται από την επόμενη κιόλας ημέρα.
Ευτυχώς. ;)

Πάντως είναι γεγονός ότι το Ταξίδι έχει μεταλλαχθεί πια σε τουρισμό για τους περισσοτερους
Λογικό δεν είναι; Κι ως ένα σημείο θεμιτό κατά τη γνώμη μου, ίσως γιατί δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για κάτι άλλο, όπως πολύς χρόνος, χρήμα κτλ.

Οι έξυπνοι όμως Έλληνες έστειλαν μάρμαρα κακής ποιότητας τα οποία όταν βρεθήκαμε εμείς ήδη ήταν μισοκατεστραμενα. Φαντάζομαι δεν θα τα έχουν αφήσει ακόμα αυτά...
Όχι δε νομίζω, το συγκεκριμένο αεροδρόμιο μου έχει κάνει εντύπωση για το πόσο ωραιότερο είναι σε σχέση με πολλά άλλα που έχω δει.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.933
Likes
54.005
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Απ’ τα χαμηλά στα ψηλά



Ξύπνησα χαρούμενος όχι μόνο γιατί βρισκόμουν ξανά στην Ισπανία που από μόνος του είναι λόγος, αλλά και γιατί ένιωθα καλύτερα, γεγονός πολύ σημαντικό. Έπειτα από ένα ζεστό καφεδάκι και με τα γυαλιά ηλίου έτοιμα καθώς και τη φωτογραφική μηχανή στο χέρι βγήκα στους δρόμους της Γρανάδας:

DSC_0364.JPG


Πολύβουη η Gran Via εν αντιθέσει με το προηγούμενο βράδυ όπως είναι λογικό, με αρκετό κόσμο να γεμίζει τα πεζοδρόμια, τουρίστες και μη:

DSC_0370.JPG


Ξέρετε πόσο μου αρέσουν οι αγορές, το έχω αναφέρει και σε άλλες ιστορίες μου, βρίσκοντας την ευκαιρία να κάνω μια γύρα στην «San Agustín» που βρέθηκε μπροστά μου, με τους Ισπανούς να έχουν ήδη στρωθεί για τις μπυρίτσες τους!

DSC_0381.JPG


Μιας όμως και πεινούσα αρκετά ψάχτηκα για το φούρνο με το όνομα «Pan De Mariano» που είχα στις σημειώσεις μου, ο οποίος για ανεξήγητο λόγο είχε ουρά και χαρτάκι (!) προτεραιότητας παρακαλώ, χωρίς τελικά να αποδειχτεί κάτι το ιδιαίτερο, τουλάχιστον σχετικά με αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως Έλληνες, μιας και ο φούρνος εδώ στο χωριό μου πχ είναι δέκα φορές ανώτερος.

DSC_0376.JPG


Έτσι αφού κάλμαρα την πείνα μου συνέχισα την ευχάριστη βόλτα μου στο ιστορικό κέντρο και τις όμορφες πιάτσες του, προσεγγίζοντας μεταξύ άλλων και τον περίφημο καθεδρικό της πόλης:

DSC_0395.JPG
DSC_0396.JPG


Ο ναός «Catedral de Granada» που χτίστηκε κατά το 16ο αιώνα, αποτελεί φυσικά και την έδρα της αρχιεπισκοπής αλλά κι ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Ισπανικής Αναγέννησης, αφιερωμένο στο μυστήριο της ενσάρκωσης:

DSC_0398b.jpg


Δεν έμεινα πολύ μιας και είχα άλλα σχέδια για τη συγκεκριμένη ημέρα. Μετά από ένα γρήγορο πέρασμα από την πλατεία «de Bib Rambla», έστριψα στην Reyes Católicos προκειμένου να εκκινήσω τη ανηφορική μου διαδρομή:

DSC_0400.JPG
DSC_0406.JPG


Οι εξαιρετική σήμανση βέβαια της πόλης για τα αξιοθέατα της, δε μου έδινε περιθώρια λάθους:

DSC_0408.JPG


Μια μικρή στάση όφειλε να γίνει μόνο έξω από το «Ανώτατο Δικαστήριο της Ανδαλουσίας» όταν και είδα ένα μικρό σόου φλαμένγκο, προς τέρψιν των τουριστών όπως εγώ:

DSC_0412.JPG
DSC_0414.JPG


Κατά τα άλλα δεν υπήρχε λόγος να μην απολαύσει κανείς στο έπακρο αυτή τη συναρπαστική διαδρομή στην «Carrera del Darro» με τέτοιο υπέροχο καιρό, ένα δρόμο που νόμισα στην αρχή πως ήταν πεζόδρομος (και οι φωτογραφίες αυτό ίσως να δείχνουν), έλα όμως που κάτι τέτοιο δεν ίσχυε!

DSC_0415.JPG
DSC_0417.JPG


Οι πεζοί κινούνται παράλληλα με τον μικρό ποταμό Darro που περνάει από το σημείο εκείνο, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη ομορφιά στο τοπίο:

DSC_0425.JPG
DSC_0421.JPG


Φτάνοντας στην εκκλησία «Parroquial de San Pedro y San Pablo» και το μνημείο του «Mario Maya», κατάλαβα ότι το πρώτο κομμάτι της διαδρομής, το εύκολο όμως, είχε κιόλας τελειώσει:

DSC_0430.JPG
DSC_0434.JPG


Να πω ότι δε ζήλεψα τους Ισπανούς αλλά και τους τουρίστες που χαιρόντουσαν τη λιακάδα και την ήδη ωραία θέα στα διπλανά καφέ κι εστιατόρια, ψέματα θα πω:

DSC_0438.JPG

DSC_0442.JPG


Όφειλα όμως να συνεχίσω και πιο συγκεκριμένα να κάνω δεξιά αφήνοντας το δρόμο προς το μονοπάτι που ξεκινούσε στο σημείο εκείνο δίπλα στα τείχη, αρχικά με απότομη ανηφόρα και πλατιά σκαλιά κι έπειτα χωμάτινο:

DSC_0447.JPG

DSC_0451.JPG

DSC_0456.JPG


Είχα ζοριστεί λίγο με τέτοια ανηφόρα και ήλιο, με το ρεστοράντ La Mimbre να βρίσκεται μπροστά μου την κατάλληλη στιγμή. Δε θα πείραζε κανέναν μια μικρή στάση για τη πρώτη μπυρίτσα της ημέρας παρέα μ’ ένα τάπας:

DSC_0459b.jpg


Είχα εξάλλου πιάσει τον στόχο μου και βρισκόμουν νωρίτερα στην Alhambra, τις οποίας τις πύλες περνούσα λίγο μετά δείχνοντας εισιτήριο κι -απαραιτήτως- ταυτότητα:

DSC_0462.JPG
DSC_0465.JPG


Το πρώτο μου μέλημα ήταν να αξιολογήσω σωστά τον χρόνο μου, μιας και η πρόσβαση στα διπλανά «Nasrid Palaces» ήταν σε αυστηρά συγκεκριμένη ώρα. Έτσι αφού κατατοπίστηκα λίγο χωροταξικά άρχισα ν’ ακολουθώ το πλάνο των επισκεπτών, στεκούμενος αρχικά για μερικές πρώτες φωτογραφίες της μοναδικής αυτής θέας:

DSC_0469.JPG
DSC_0475.JPG


Οι ταμπέλες με καθοδηγούσαν να κατευθυνθώ προς το παλάτι και τους κήπους «Generalife», θερινό παλάτι και εξοχική κατοικία των Νασριδών σουλτάνων της Γρανάδας:

DSC_0477.JPG
DSC_0481.JPG


Τι μπορώ άραγε να περιγράψω βλέποντας αυτή την εικόνα μιας ονειρικής κατασκευής που οδηγεί πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στον 14ο αιώνα όπου ξεκίνησε να χτίζεται, μια εικόνα που όποτε ψάχνεις γενικώς για Ανδαλουσία σίγουρα θα τη βρεις μπροστά σου:

DSC_0487.JPG
DSC_0491.JPG

DSC_0496.JPG


Δεξαμενές περιτριγυρισμένες από παρτέρια λουλουδιών, σιντριβάνια, κιονοστοιχίες και περίπτερα, μαζί με τον κήπο του Σουλτάνου που θεωρείται πως είναι το καλύτερα διατηρημένο δείγμα των Μεσαιωνικών κήπων της παλαιάς Ανδαλουσίας:

DSC_0493.JPG


Είχα ήδη ξεκινήσει κι εγώ να μαγεύομαι κι ακόμα βρισκόμουν στην αρχή… :cool:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.907
Μηνύματα
917.735
Μέλη
39.609
Νεότερο μέλος
Soc

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom