Ισλανδία Ισλανδία των 7,κρύο,bonus,σπασμένα τζάμια Ρέκιαβικ,τροχαία στη μέση της στέπας και παγωμένοι δρόμοι

Μηνύματα
2.005
Likes
6.349
Δηλαδή, για τι απόσταση μιλάμε; (είμαι Ισλανδιόπληκτη και θα έχω απορίες)
Μέχρι το σημείο που βλέπεις στη φωτογραφία, όπου έχεις καθαρή θέα, μας πήρε κάπου μιάμιση ώρα νομίζω, με ολίγη ανηφόρα, πέρασμα χειμάρρου με σκηνή πάνω σε κορμό, και χρήση σκοινιού επίσης σε κάτι πλαγιές. Όχι πολύ δύσκολά, προσοχή θέλει να μη γυρίσεις κανένα πόδι ή πετάξεις πέτρες στους πίσω σου. Μπορείς να συνεχίσεις όσο θέλεις, νομίζω πεζοπορικά μονοπάτια απλώνονται και πέρα από τον καταρράκτη. Το θέμα είναι ποιος γυρίζει μετά. :haha:

Δε μου φαίνεται και τόσο εντυπωσιακός ο Glymur. Δεν πήγα αλλά από τις φωτογραφίες που βλέπω τώρα φαίνεται μικρος σε σχεση με κάποιους άλλους. Οι οποίοι μάλιστα βρίσκονται κοντα σε δρόμο. Εντάξει, ύψος ίσως εχει αλλά όχι μεγάλη μάζα νερού. Κάνω λάθος;
Νομίζω πως ναι..Όπως έγραψα και μετά το ταξίδι εκείνο, ο Glymur μου θύμιζε κάτι από ταινία, τρομακτικό, μεγάλο, κρυμμένο στο τέλος της διαδρομής, που θα σε φάει κυριολεκτικά. :D Αν σκεφτείς ότι είναι σχεδόν 200 μέτρα, η ροή στα δεξιά της φωτογραφίας είναι απίστευτη. Η φωτό τραβήχτηκε αρκετές εκατοντάδες μέτρα μακριά, και νιώθαμε το νερό σαν να σκάει δίπλα μας. Αν ανέβαζα το βίντεο, θα το έβλεπες καλύτερα. (απλά θα άκουγες τον αέρα, όχι το νερό, χεχε).
DSC01367.JPG
 

popotus

Member
Μηνύματα
79
Likes
674
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
1331BCAA-B965-48C8-B9B1-EE1F07DB8DB0.jpeg
5A726A51-39CF-4FE8-A701-649986CA7E86.jpeg
8C916B08-1611-4CBA-BB39-2F69D12CF457.jpeg
59375A62-F3B5-4D13-A69A-B21B4CC187AC.jpeg
A2F08BC5-FECC-45BC-A076-1154FFBC4237.jpeg
B1D2374D-92FA-4246-BF9D-74C3F2BF87C4.jpeg
FDB3A3D4-EA70-47C6-9EFF-1E616BEBB89B.jpeg
C88BBB8F-915C-4179-944F-0E6BDF767B60.jpeg
FDCEBBAD-6C0F-4895-9A21-1F9C64457795.jpeg
D6FC3866-0FA1-416B-9114-A3CA9F826865.jpeg

Φωτο:
1-2 Ανατολή στο Stykkishólmur, 3-4 Arnastapi, 5-6 Londrangar, 7 ταξίδι στο κέντρο της Γης, 8 παγωμένη λάβα-Saxholl 9 ζεστός καφές-Grundarfjordur, 10 Akureyri by night!!



Ημέρα 2η: Stykkishólmur-Akureyri!!

Το ξημέρωμα μας επιφυλάσσει μία από τις ομορφότερες εικόνες του ταξιδιού (θα ακολουθήσει και φωτογραφικό ντοκουμέντο) με μία ιδιαίτερη ανατολή στις 8-8:30 το πρωί που μπορώ να την συγκρίνω με εκείνη στην έρημο Σαχάρα στο Μαρόκο ένα χρόνο πρίν και με τον καυτό αχνιστό καφέ ανά χείρας να χαζεύω τα δώρα της φύσης ενώ περίμενα να ετοιμαστεί η ομάδα για αναχώρηση!! Πιστοί αυτή τη φορά και μία από τις μοναδικές του ταξιδιού στην προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης ξεκινάμε μία από τις όμορφεα κατά την γνώμη μου διαδρομές που προσφέρει αυτή η χώρα αντίθετα με την φυσική ροή του ταξιδιού προς τα δυτικά και το εθνικό πάρκο Snæfellsjökull.

Ανοίγω παρένθεση να παραθέσω εδώ τη γνώμη μου για την οργάνωση του οδικού ταξιδιού. Λογικό να υπάρχουν ανάλογες απορίες για το ποιά διαδρομή να ακολουθήσετε από το Ρέκιαβικ δηλαδή από βορρά ή από νότο. Κατά την οργάνωση του ταξιδιού και λόγω του επικείμενου χειμώνα επιλέξαμε να ξεκινήσουμε με το βόρειο κομμάτι για αρχή με την λογική ότι όσο χειμωνιάζει να κατεβαίνουμε. Σήμερα με την εμπειρία της οδήγησης σε όλη την επικράτεια του νησιού προτείνω την ίδια πάλι διαδρομή. Η βόρεια Ring Road εκτός του γεωγραφικού πλάτους συνοδευέται και με υψομετρικό δείκτη δυσκολίας. Με απλά ελληνικά παγωμένοι δρόμοι,χιονοθύελες και ομίχλη που στην νυχτερίνη οδήγηση φαντάζουν και είναι γολγοθάς. Το νότιο κομμάτι παραμένει πιο βατό και κατά περιοχές παραλιακό.

Η διαδρομή πρός το εθνικό πάρκο μαγευτική με έναν δυνατό άνεμο να μας συνοδεύει σε όλη την διάρκεια της και με highlight την φαντασία του Ιούλιου Βέρν με το υποτιθέμενο πέρασμα στο κέντρο της γης!! Πρώτη στάση στο Arnastapi που η παρέα διχάζεται εαν αυτό που βλέπαμε στο βάθος του ωκεανού είναι φάλαινες ή όχι. Και ακολούθως στο Londrangar με μία πανέμορφη μαύρη παραλία και έναν φάρο βγαλμένο σίγουρα από Ι.Βερν!! Από τα πίο όμορφα σημεία του ταξιδιού μας δεν ήταν σε οδηγούς ή στο πρόγραμμα απλά το βρήκαμε στο διαδίκτυο και ευτυχώς που το επισκεφτήκαμε τελικά.Αφού χαρήκαμε σαν μικρά παιδιά η επόμενη στάση ήταν ένας σβηστός κρατήρας του Saxholl με θέα την παγωμένη λάβα που κυριαρχεί σε όλο το γύρω τοπίο!

Στάση εν μέσω σφοδρών ριπών αέρα (δεν θυμάμαι πόση ώρα προσπαθούσα να ανοίξω την πόρτα ) για καφέ και γλυκό στο γραφικό ψαροχώρι στο Grundarfjordur και αρχίζουμε το ατελείωτο ταξίδι για την συμπρωτεύουσα του ισλανδικού κράτους !! Το χιονόνερο να εναλλάσεται με το χιόνι και το τοπίο να γίνεται σιγά σιγά λευκό τουλάχιστον όσο κρατούσε το φως της ημέρας και μια τελευταία στάση για ανεφοδιασμό καυσίμων μόλις προσεγγίσαμε τον ring road. Οι τιμές για ένα απλό hotdog (18 ευρώ) ή για μία σούπα (13 ευρώ) μας κόβουν την όρεξη και η ώρα του ΓΟΛΓΟΘΑ αρχίζει!! Ο δρόμος αρχίζει να γίνεται ανηφορικός το σκοτάδι πιο πυκνό και τα πρώτα σημάδια παγετού στο δρόμο δεν άργησαν να φανούν. Και σαν να μην φτάνουν αυτά πίανει και μια χιονοθύελλα έτσι δώρο για να τεστάρουμε εάν λειτουργούν τα επινεφρίδια μας!!

Η τρελοπαρέα στο ένα αμάξι (η άλλη πρέπει να ομολογήσω ήταν πιο φρόνιμη ) να δίνει τα ρέστα της με έντεχνο ( που έχω αλλεργία ) και με τρέξε τρέξε όδηγε, ο Ορέστης να διατείνεται ότι έχουν ρίξει αλάτι (μαλλόν μπερδεύτηκε με την Μαλακάσα), η Κίρκη να ηρεμεί την μητέρα της που την ώρα εκείνη της είχε τηλεφωνήσει ότι όλα πάνε καλά (που να ήξερε η Κύπρια μάνα) και εγώ με την παγοφοβία μου να σταματάω εν μέσω χιονοθύελλας (ελέω και άσχημες εμπειρίες από την διαμόνη μου στην Καστοριά με τους παγωμένους δρόμους) να δώσω στον Διογένη και στο έτερο αμάξι προτεραιότητα να προηγηθεί με το ανάλογο τίμημα λοιδορίας και "δουλέματος" από το δικό μου γκρούπ!!

Και εκεί που λέμε πάει το βουνό πάνε και τα χίονια και φτάνουμε στο Ακουρειρι να μπροστά μας μια χιονισμένη πόλη και με διαμονή σε ένα περιέργο λόφο με φοβερή θέα αλλά με ένα χιονισμένο δύσβατο δρόμο για το αμάξι που όσο και να προσπαθούσε ο Διογένης και να ήθελε να δοκιμάσει και ο Ορέστης το μόνο που καταφέρναμε ήταν να φλερτάρουμε με ένα ακόμα ατύχημα σε αυτό το ταξίδι!!Η ώρα να δίχνει σχεδόν 11 μμ η πείνα να έχει χτυπήσει το κόκκινο και η πρώτη βραδιά μαγειρικής μας βρίσκει όλους πάλι μαζί!! Οι αγορές από το Bonus την πρώτη ημέρα μας φαίνονται κάθε ημέρα και πιο χρήσιμες!

ΥΓ1 :Όντως υπάρχουν πιο εντυπωσιακοί καταρράκτες από τον Glymur απλά το hiking αξίζει τον κόπο!!
ΥΓ2: Θα επαναλάβω για μια ακόμη φορά αν και μπορεί να γίνω κουραστικός ότι οι δρόμοι στην Ισλανδία είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αλλό πράγμα από τους ελληνικούς. Εχετε το νου σας!!!
ΥΓ3: Εαν επιλέξετε να πάτε τους φθινοπωρινούς/χειμερινούς μήνες με την ελπίδα να δείτε το πολικό σέλας να προτιμάτε να οδηγάτε νύχτα γιατί αλλίως θα χάνετε αξιοθέατα με το φως της ημερας!
 
Last edited:

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.859
Likes
16.078
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
ΥΓ3: Εαν επιλέξετε να πάτε τους φθινοπωρινούς/χειμερινούς μήνες με την ελπίδα να δείτε το πολικό σέλας να προτιμάτε να οδηγάτε νύχτα γιατί αλλίως θα χάνετε αξιοθέατα με το φως της ημερας!
Δεν το κατάλαβα! Θα χάνουμε αξιοθέατα με το φως της ημέρας;
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.612
Likes
22.491
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
ΥΓ2: Θα επαναλάβω για μια ακόμη φορά αν και μπορεί να γίνω κουραστικός ότι οι δρόμοι στην Ισλανδία είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αλλό πράγμα από τους ελληνικούς. Εχετε το νου σας!!!
Τι εννοείς ακριβώς με αυτό; Η Ελλάδα έχει πολλών ειδών δρόμους...
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.859
Likes
16.078
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Τι εννοείς ακριβώς με αυτό; Η Ελλάδα έχει πολλών ειδών δρόμους...
Εγώ στην Ισλανδία τους βρήκα καλούς αλλά λίγο στενούς. Βέβαια πήγα καλοκαίρι και δεν είχε πάγο.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.859
Likes
16.078
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Αυτό δεν είναι πρόβλημα! Και στην Ελλάδα έχει πολλούς τέτοιους δρόμους.
Εγώ έκανα το βασικό γύρο του νησιού και ο κεντρικός δρόμος ήταν με άσφαλτο. Στους καταρράκτες πήγαιναν χωματόδρομοι που μπορούσες να τρέξεις και με 80 χλμ/ώρα. Άρα ήταν μια χαρά. Για ειδικές διαδρομές δεν ξέρω, γιατί δεν έκανα. Όπου όμως είχαμε στο πρόγραμμα να πάμε, πήγαμε εύκολα.
 

popotus

Member
Μηνύματα
79
Likes
674
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Επειδή το θέμα τον δρόμων βλέπω προκαλεί ενστάσεις και απορίες να διευκρινίσω τα παρακάτω:
α) Ακολουθήσαμε κατά βάση τον ring road με ορισμένες παρεμβολές οπόυ ήταν αναγκαίο.
β) Οι Ισλανδοί γνωρίζουν τις κλιματικές ιδιατερότητες της χώρας του και για αυτό από το αεροδρόμιο θα παρατηρήσετε στις μεγάλες οθόνες να έχουν τους χάρτες με τις οδικές και καιρικές συνθήκες σε real time μεσω του site safetravel.is πολύ καλό και ενημερωμένο στα αγγλικά που αν μπείτε ακόμα και τώρα στο road conditions θα δείτε το μεγαλύτερο κομμάτι του ring road σε συνθήκες partly icy ή icy roads.Για την ενδοχώρα δεν το συζητάμε είναι όλοι σε κόκκινο χρώμα κλειστοί.
γ)Νοικιάσαμε καλώς ή κακώς συμβατικά αμάξια ένα s/w και ένα 4-πορτο και τα 2 Fiat (αν και στο site διαφήμιζαν Renault και VW Golf ) με ελαστικά χειμερινά με καρφιά που όντως βοήθησαν με το παραπάνω την οδήγηση. Όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα καλύτερα να προτιμήσει τζιπάκι με τετρακίνηση για ακόμα πιο άνετη οδήγηση.
δ)Οι περισσότεροι Ισλανδοί οδηγούν SUV (λογικό) και μάλιστα θηριώδη και έχουν μια τάση να προσπερνάνε δίχως αύριο.
ε)Όλες οι γεφυρές του (εξαιρείται η πρωτεύουσα ) επιτρέπουν διέλευση μόνο σε ένα ρεύμα με ότι αυτό συνεπάγεται.
στ)Οι δρόμοι όντως είναι στενοί (και μιλάμε για τον ring road) όπως στην Ιρλανδία που μπορώ να καταλάβω ότι εκεί γύρω είχε καλλιεργησιμές εκτάσεις ή βοσκοτόπια αλλά στην Ισλανδία ποιος ο λόγος είχε μόνο στέπα τριγύρω !!! Και μάλιστα αρκετοί χωματόδρομοι (κεντρικοί πάντα).

Δεν πανικοβάλλω κανέναν απλά επισήμανα κάποιες δυσκολίες για όσους συμφορουμίτες έχουν σκοπό να ταξιδέψουν στην Ισλανδία του χειμέρινους μήνες.

ΥΓ1 Για τα αξιοθέατα και το φως της ημέρας εννούσα ότι επειδή από τέλη Οκτώβρη μέχρι τα μέσα Φλεβάρη η διάρκεια της ημέρας είναι από 8 ώρες και κάτω (στο χειμερινό ηλιοστάσιο 4) θα ήταν προτιμότερο να οδηγήσετε στο σκοτάδι ώστε να δείτε και κάνα αξιοθέατο με το φως της ημέρας.
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.612
Likes
22.491
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Δεν πανικοβάλλω κανέναν απλά επισήμανα κάποιες δυσκολίες για όσους συμφορουμίτες έχουν σκοπό να ταξιδέψουν στην Ισλανδία του χειμέρινους μήνες.
Άσχετα με το πότε θα ταξιδέψω στη χώρα, εγώ θα προτιμούσα να μου δείξει κάποιος τους δρόμους, εννοώ να δώ φωτογραφία απο κάποια σημεία των δρόμων, παρά να μου τους περιγράψει.
Το τι θεωρεί ο καθένας μας καλό ή κακό οδικό δίκτυο, είναι πολύ σχετικό και εξαρτάται απο την οδηγική του εμπειρία και απο την προσωπική του κρίση.

Υ.Γ. Απο αυτά που έχω διαβάσει ως τώρα, στην ενδοχώρα δεν πάς με συμβατικό αυτοκίνητο ούτε τους καλοκαιρινούς μήνες :)
 

popotus

Member
Μηνύματα
79
Likes
674
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
379DD22C-247B-4780-9D04-13B5AC080B71.jpeg
44208C41-0D8F-4539-9AB6-7A09806F2098.jpeg
40EA54D1-E278-4B53-8E3E-C3F764F701EB.jpeg
28AB188B-14BE-4264-B1CD-73BC23C4F5CC.jpeg
Ημέρα 3η:
Akureyri-Seydisfjordur !!

Mετά από μία κουραστική ημέρα και ένα καλό για τα δεδομένα του ταξιδιού μας δείπνο και ικανοποιητικές ώρες ξεκούρασης,ξημερώνουμε στην 2η μεγαλύτερη πόλη της Ισλανδίας στα λευκά! Αφού έγινε ένα μίνι πρόγραμμα όχι τόσο οργανωμένο και ακριβές και με μία γρήγορη περιήγηση στην ακόμα νωθρή αγουροξυπνημένη πόλη με τα μαγαζιά πριν τις 11 το πρωί καλά κλειστά. Το πρόγραμμα δείχνει στάση στο αντίπαλο δέος του Blue Lagoon τις θερμοπηγές του Myvatn δίπλα στην ομώνυμη λίμνη και ακολούθως κατευθύνση προς τα ανατολικά φιόρδ. Λιγότερα χιλιόμετρα από την χθεσίνη ημέρα και κοινή απόφαση να παρακάμψουμε το Husavik με τα οργανωμένα tour για παρακολούθηση φαλαινών στα κρύα νερά του ατλαντικού ωκεανού λόγω έλλειψης χρόνου και περιορισμένων επιλογών (το καιρό που πήγαμε εμείς είχε μόνο 2 την ημέρα).

Αναχώρηση λοιπόν με πρώτη στάση στους εντυπωσιακούς καταρράκτες Godafoss 50 χλμ έξω από το Akureyri με εύκολη πρόσβαση και με εντυπωσιακές εικόνες λόγω εγγύς απόστασης από το όρια του καταρράκτη. Ριπές ανέμου για μία φορά ακόμα σφοδρότατες να κάνουν ακόμα πιο εντυπωσιακό το χιονισμένο τοπίο!! Απαραίτητες φωτογραφιές και συνέχεια για τους πολλαπλούς κρατήρες του Skútustaðagígar ξανά σε λευκό φόντο και με τα χαριτωμένα ισλανδικά πρόβατα να γεμίζουν το ντεκόρ (δεν έχω δει τόσο πολύ μαλλί σε αυτά τα ζωντανά-λογικό λόγω κλίματος) !! Η παγωμένη λίμνη Myvatn να τραβάει όλα τα βλέμματα και οι σβηστοί κρατήρες σε ένα χρώμα λευκό-πράσινο μας αποζημιώνουν και ώρα για στάση για καφέ και ένα σάντουιτς.

Οι ώρες να περνάνε με μία άσκοπη στάση στη Grjotagja Cave με μία γεωθερμική λίμνη στα εγκατά της και μετά από προσωρινή σύγχυση για το τι θα ακολουθήσει έρχεται η σοφή επιλογή για άνοδο στο ηφαίστειο Krafla με το κοντινό σταθμό ηλεκτροπαραγωγής και τον κρατήρα και την λίμνη Viti!! Από τα πιο όμορφα και εντυπωσιακά μέρη του ταξιδιού μας (κακώς δεν ασχολούνται περισσότερο μαζί του οι ταξιδιωτικοί οδηγοί),ίσως το χιονισμένο τοπίο να το έκανε ακόμα ομορφότερο με μια βατή ανηφόρα μέχρι τον κρατήρα. Εμένα μου θύμιζε κάτι από ταινίες του James Bond με τα εργοστάσια να δουλεύουν σε φουλ μηχανές εκμεταλλέυοντας το γεωθερμικό δώρο που κάνει το υπέδαφος στην Ισλανδία (πρακτικά όλη η ενέργεια της χώρας προέρχεται από εκεί και από το νερό) και από την αλλή η παγωμένη λίμνη στον κρατήρα να μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό!!

Ο χρόνος είναι αμείληκτος και μετά το κρύο (από τα χειρότερα πάνω στον κρατήρα ) κατευθυνόμαστε εναγωνιώς προς τα Myvatn Nature Baths!! Φυσικές πηγές λοιπόν με την χαρακτηριστική μυρωδιά από θειάφι και για τους Ισλανδούς ίσως μια από τις καλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις τους!! Με είσοδο στα 30 ευρώ και οργανωμένα αποδυτήρια και χώρους αποθήκευσης αφού καταφέρετε να εισέλθετε μέσα στις πηγές και ξεπεράσετε το σοκ της θερμοκρασίας στους 1-2 βαθμούς μόνο με το μαγιό,μπορείτε να απολαύσετε για όση ώρα θέλετε το μπάνιο σας. Φυσικά μέτα από 30' νοιώθεις τέτοια εξάντληση που δεν χρειάζεσαι άλλο!! Η νύχτα έχει απλωθεί για τα καλά στο Myvatn η ώρα πλησιάζει 7 το απόγευμα και η αρχική ιδέα για δείπνο κατά την άφιξη μας στο Seydisfjordur αλλάζει λόγω κούρασης, πείνας και κάποιων γνωριμιών στις πηγές που μας σύστησαν ένα εστιατόριο-φάρμα λίγα λεπτά από τα λουτρά.

Η ιδέα για κανονικό φαγητό άρεσε σε όλους και ακόμα περισσότερα η ιδέα της ιδιωτικής τους φάρμας. Η συμπαθητική σερβιτόρα που μας ανέλαβε με προυπηρεσία στην Πάρο μας εξηγεί τον κατάλογο και μας προτείνει τα τρομέρα έχω να ομολογήσω πιάτα με βάση το κρέας και οι μηχανές παίρνουν εμπρός. Ο χώρος ζεστός τα ζωντανά από τη φάρμα σε απόσταση αναπνοής και σε οπτική επαφή με το τραπέζι και λίγο πρίν τις 9:30 (στις 10μμ έκλειναν) πληρώνουμε τον λογαριασμό 65ευρώ/άτομο( χωρίς προσθήκη ποτού ) και αναχωρούμε για τον τελικό μας για σήμερα προορισμό.

Η ιδέα για αλλάγη οδηγού και η επιλογή να πάρει το τιμόνι ο Ορέστης δεν πολυάρεσε στον μόνιμο συνοδηγό Θεμιστοκλή και το αμάξι με την πιο άτακτη παρέα προσφέρει πάλι γέλιο και φασαρία. Ο οποίος Θεμιστοκλής δεν κατάφερνε να βρει με τίποτα το airbnb στο βροχερό ψαροχώρι της διανυκτέρευσης μας. Από τα πιο όμορφα και εξοπλισμένα σπίτια που έχω μείνει ποτέ (δεν φαντάζεστε τι είχε μέσα ο άνθρωπος) σε 2 επίπεδα με μοναδική παραφωνία την έλλειψη του wifi. Τα κρεβάτια δεν άργησαν να μας φιλοξενήσουν!!!

ΥΓ1 : Τα πρόβατα που λέγαμε μας πρόσφεραν μια αξεπέραστα γευστική μπριζόλα!!
ΥΓ2: Έχοντας γυρίσει το 1/2 του ring road και του νησιού,ανατολικά πια,ο καιρός αρχίζει να μαλακώνει..
 
Last edited:

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.859
Likes
16.078
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
εγώ θα προτιμούσα να μου δείξει κάποιος τους δρόμους, εννοώ να δώ φωτογραφία απο κάποια σημεία των δρόμων,
Το καλοκαίρι του 2009 που πήγα ο κεντρικός δρόμος του νησιού ήταν αυτός:
upload_2018-11-26_7-28-31.jpeg


upload_2018-11-26_7-28-53.jpeg


Στην ενδοχώρα όπου και να πήγαμε οι δρόμοι ήταν βατοί και το αυτοκίνητο που είχαμε δεν ήταν 4χ4. Ήταν ένα Οκτάβια 5. Πήγαμε στα κλασικά μέρη που προτείνουν οι οδηγοί. Πιστεύω ότι αν δε θες να κάνεις κάτι ειδικό, ένα συμβατικό αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Ήταν χωματόδρομοι όπως φαίνονται στις φωτογραφίες:
upload_2018-11-26_7-33-55.jpeg


upload_2018-11-26_7-34-21.jpeg


upload_2018-11-26_7-35-3.jpeg


upload_2018-11-26_7-35-21.jpeg


Εγώ δεν είδα κάτι χειρότερο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.135
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom