• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ισλανδία Ισλανδία (Ιούνιος 2019)

Fanie

Member
Μηνύματα
256
Likes
620
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Lena's Stone Forest
5 Ιουνίου

Ξύπνησα πάλι στις 04:30 και βγήκα έξω να να βγάλω μερικές φωτογραφίες. Κατά τις 07:00 άρχισαν να ξυπνάνε και οι υπόλοιποι θαμώνες. Δεν φυσάει καθόλου σήμερα και έχει άπλετο ήλιο χωρίς καταχνιά. Τα χρώματα είναι φωτεινά ένα γύρω και ο παγετώνας πέρα δεξιά φαίνεται ολόλευκος πίσω από τα βουνά. Κάποιοι έχουν βγει έξω και τραβούν κι αυτοί φωτογραφίες.
upload_2019-6-19_17-19-55.png


upload_2019-6-19_11-50-38.png


Πήραμε το πρωινό μας σε ένα μεγάλο δωμάτιο στο λευκό κτίριο του συγκροτήματος, σε όμορφη οικογενειακή ατμόσφαιρα και φάγαμε και κάτι μικρά και νόστιμα pancakes με μαρμελάδα. Μία θαμώνας μάλιστα πήρε μια κιθάρα που βρίσκονταν ακουμπισμένη σε μία πολυθρόνα κι άρχισε να παίζει.
upload_2019-6-19_11-53-35.png


Αφού φάγαμε γυρίσαμε στο δωμάτιό μας για να ετοιμάσουμε τα πράγματα και φύγαμε ακολουθώντας έναν βατό χαλικόδρομο που μετά από 11 km μας έβγαλε στον κεντρικό δρόμο. Οι εικόνες στη σύντομη αυτή διαδρομή ήταν εντυπωσιακές.
upload_2019-6-19_11-54-57.png


upload_2019-6-19_11-55-17.png


upload_2019-6-19_11-55-47.png


upload_2019-6-19_11-56-7.png


Η πρώτη μας στάση για σήμερα θα ήταν το πεδίο λάβας Eldhraun, μια από τις μεγαλύτερες ροές λάβας στον κόσμο. Με έκταση 565 τετραγωνικά χιλιόμετρα, είναι λίγο μικρότερη από την Κέρκυρα. Το πάχος της φτάνει τα 12 μέτρα. Προκλήθηκε από την έκρηξη του Lakagigar (Laki), μιας σειράς κρατήρων συνολικού μήκους 25 km, που διήρκεσε από τον Ιούνιο του 1783 έως και τον Φεβρουάριο του 1784. Σήμερα την βλέπουμε σκεπασμένη με πράσινα βρύα να απλώνεται εκατέρωθεν του περιφερειακού, Για να μην χαθείτε οι συντεταγμένες είναι: 63.742696, -18.172071. Η απόσταση από το Laki έως εδώ είναι 36 km σε ευθεία γραμμή, όμως η συνολική ροή φτάνει τα 64 km σε ευθεία γραμμή, σχεδόν έως την ακτογραμμή.
Εάν θέλετε να επισκεφθείτε το Laki να ξέρετε ότι η περιοχή είναι προσβάσιμη αργότερα μέσα στο καλοκαίρι, οι ημερομηνίες αναγράφονται στο www.road.is.
Ακολουθείστε τα μονοπάτια και μην πατάτε επάνω στα βρύα. Μπορεί να φαίνονται σχεδόν γκρίζα, όμως μετά την βροχή γίνονται λαμπερά πράσινα. Δυστυχώς δεν πετύχαμε βροχή.
upload_2019-6-19_12-20-26.png


upload_2019-6-19_12-21-15.png


upload_2019-6-19_12-22-14.png


Η επόμενη στάση μας ήταν λίγα μέτρα πιο μακριά κι από την αντίθετη μεριά του δρόμου, μια μικρή εξέδρα όπου μπορούσαμε ν' ανεβούμε για να έχουμε άπλετη θέα της ροής. Πραγματικά είναι ασύλληπτο το μέγεθός της.
upload_2019-6-19_12-48-26.png


upload_2019-6-19_12-48-45.png


Βγάλαμε τις φωτογραφίες μας κι εδώ και συνεχίσαμε. Η ροή λάβας συνεχίζονταν έως το Kirkjubæjarklaustur.
Βάλαμε βενζίνη εκεί κοντά και συνεχίσαμε.
upload_2019-6-19_12-52-21.png


upload_2019-6-19_12-52-56.png


Σε λίγο φάνηκε από μακριά ο επόμενος σταθμός μας, ο καταρράκτης Foss a Sidu.
upload_2019-6-19_12-53-38.png


Ο οποίος διαπιστώσαμε ότι βρίσκεται σε περιφραγμένη ιδιωτική έκταση και έτσι οι φωτογραφίες μας ελήφθησαν εξ αποστάσεως.
upload_2019-6-19_12-55-22.png


upload_2019-6-19_12-56-1.png


Πάντως περισσότερο εντυπωσιακά από τον ίδιο τον καταρράκτη ήταν τα βράχια ολόγυρα.
upload_2019-6-19_12-57-27.png


upload_2019-6-19_12-57-46.png


Τον αφήσαμε να κυλάει και ξεκινήσαμε για την επόμενη στάση μας, λίγο παρακάτω: τον Dverghamrar, έναν εντυπωσιακό σχηματισμό από βασαλτικές στήλες που θεωρείται από τους ντόπιους ότι κτίστηκε από νάνους και ξωτικά κι ότι αποτελεί κατοικία τους.
upload_2019-6-19_13-5-18.png


Εντυπωσιακός έτσι;
Ακολουθήσαμε ένα δασωμένο (λέμε τώρα) μονοπάτι και αφού προσπεράσαμε κάτι στήλες που βρίσκονταν σε διαδικασία αποκόλλησης, φτάσαμε στο parking όπου είχαμε αφήσει το αμάξι.
upload_2019-6-19_13-9-29.png


upload_2019-6-19_13-7-23.png


Ο επόμενος σταθμός ήταν τυχαίος, ο ποταμός-καταρράκτης Fossálar. Κλασικά, είδαμε αυτοκίνητα και σταματήσαμε κι εμείς. Το parking για τον ποταμό ήταν δεξιά κι ο ποταμός αριστερά, οπότε αναγκαστικά έπρεπε να διασχίσουμε τον περιφερειακό για να τον δούμε. Προσοχή όταν περνάτε τους δρόμους, ιδιαίτερα σε σημεία με κακή ορατότητα.
upload_2019-6-19_13-13-47.png


upload_2019-6-19_13-14-28.png


upload_2019-6-19_13-14-51.png


Βγάλαμε τις φωτογραφίες μας και πήραμε πάλι τους δρόμους. Προορισμός μας ήταν το εθνικό πάρκο Skaftafell, αλλά κάναμε και διάφορες στάσεις στον δρόμο γιατί μας το ζήταγε η ισλανδική φύση. Και πώς να της το αρνηθούμε;
upload_2019-6-19_13-17-32.png


upload_2019-6-19_13-18-38.png


upload_2019-6-19_13-19-3.png


upload_2019-6-19_13-19-28.png


Εντωμεταξύ ολοένα και πλησιάζαμε προς τους παγετώνες. Δύσκολο να αποτυπώσεις το μέγεθός τους μέσα σε μία φωτογραφία. Πρέπει να έρθεις εδώ να τους δεις.
upload_2019-6-19_13-21-13.png


upload_2019-6-19_13-22-22.png


Σταματήσαμε και στο μνημείο της γέφυρας Skeiðará. Πρόκειται για ένα τμήμα μιας γέφυρας που καταστράφηκε από πλημμύρα το 1996. Εκείνη η πλημμύρα μετέφερε προς την θάλασσα μεγάλα κομμάτια πάγου, βάρους από 200 έως 2000 τόνους που έριξαν την γέφυρα όταν την βρήκαν στο διάβα τους.
Σήμερα κάποια από τα κομμάτια της είναι εδώ, καλυμμένα με graffiti lettering, για να μας θυμίζουν την δύναμη της φύσης.
upload_2019-6-19_13-24-27.png


upload_2019-6-19_13-32-16.png


Μετά τη γέφυρα σειρά είχε το πάρκο. Δύο επιλογές είχαμε εκεί. Ή να προχωρήσουμε προς τον παγετώνα
Skaftafellsjokull, ακολουθώντας μία διαδρομή διάρκειας μίας ώρας (πήγαινε-έλα) ή να πάμε προς τον καταρράκτη Svartifoss, σε μία διαδρομή διάρκειας 90 λεπτών (πήγαινε-έλα).
Καταρράκτες είχαμε δει από κοντά, παγετώνα όμως όχι. Οπότε πληρώσαμε το parking, αγοράσαμε σοκολάτες και πήραμε το μονοπάτι S1.
H διαδρομή ήταν πολύ άνετη, μία εύκολη ευθεία ανάμεσα σε θάμνους και λουλούδια. Και στο βάθος ο επιβλητικός παγετώνας να φαίνεται όλο και πιο κοντά.
upload_2019-6-19_13-38-35.png


upload_2019-6-19_13-43-33.png


upload_2019-6-19_13-44-2.png


Στους πρόποδες του παγετώνα είχε σχηματιστεί μια λιμνούλα με επιπλέοντα παγόβουνα. Ήταν η πρώτη παγετωνική λίμνη που συναντούσαμε. Και τα πρώτα μας παγόβουνα.
upload_2019-6-19_13-45-35.png


upload_2019-6-19_13-46-10.png


upload_2019-6-19_13-46-36.png


upload_2019-6-19_13-48-4.png


Μείναμε πολύ ώρα εκεί γιατί δεν θέλαμε με τίποτα να αφήσουμε τέτοια άγρια ομορφιά. Ακόμα κι αφού είχαμε πια πάρει τον δρόμο της επιστροφής γυρίζαμε και φωτογραφίζαμε αυτό που αφήναμε πίσω.
upload_2019-6-19_13-47-27.png


Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε και πάλι. Χρωματιστές εικόνες άρχισαν και πάλι να μας πολιορκούν, διεκδικώντας μια θέση στη μνήμη μας.
upload_2019-6-19_13-54-11.png


upload_2019-6-19_13-54-37.png


upload_2019-6-19_13-55-53.png


Επόμενη στάση μία ακόμα παγετωνική λίμνη κι ένας ακόμα παγετώνας. Αυτή τη φορά ΚΥΜΑΤΙΣΤΟΣ. Η
Fjallsárlón μάς υποδέχτηκε με τον δυνατότερο άνεμο που είχαμε αντιμετωπίσει μέχρι τότε στο ταξίδι μας. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε βήμα μπροστά χωρίς να παλέψουμε με τον παγωμένο βοριά που μαστίγωνε το δέρμα μας και μας έσπρωχνε προς τα πίσω. Λες και η αληθινή Ισλανδία ήταν τόσες μέρες εδώ κρυμμένη και περίμενε υπομονετικά να εμφανιστούμε για να μας δείξει το πρόσωπό της.
upload_2019-6-19_14-3-1.png


upload_2019-6-19_14-3-41.png


upload_2019-6-19_14-4-2.png


upload_2019-6-19_14-4-49.png


Ωραία ήταν.
Πάμε πάλι πίσω στο αμάξι, να πάρουμε μια ανάσα, να φάμε και καμιά σοκολάτα από εκείνες που είχαμε αγοράσει στο Skaftafell και να χαράξουμε την νέα μας διαδρομή.
Η οποία μοιραία θα μας έβγαζε στην Breiðamerkursandur, γνωστή περισσότερο ως παραλία των διαμαντιών. Ο λόγος που έγινε το ταξίδι στην Ισλανδία είναι γιατί ο καλός μου είχε ενθουσιαστεί με τις φωτογραφίες από τα παγόβουνα στην Diamond Beach. Φτάνουμε στη γέφυρα, αγνοούμε επιδεικτικά την celebrity Jökulsárlón
upload_2019-6-19_14-14-40.png

και στρίβουμε στο parking της διαμαντένιας παραλίας. Ο άνεμος είχε κοπάσει, ο ήλιος έλαμπε κι όλα φαίνονταν ιδανικά.
Όμως φευ! Που είναι τα διαμάντια; Που είναι εκείνα τα παγόβουνα που μας μόστραραν απανωτά οι φωτογραφίες; NADA, που λένε και οι φίλοι μας οι ισπανόφωνοι. Η παραλία ήταν άδεια μέχρις εκεί που φτάνει το μάτι, με μόνο κάποια σκόρπια ψαροκόκαλα επάνω στη μαύρη άμμο.
upload_2019-6-19_14-16-56.png


upload_2019-6-19_14-17-15.png


Η λύση στο μυστήριο είναι απλή. Δεν υπάρχει μυστήριο. Το ’χουμε και στο χωριό μας, το λένε παλίρροια και στην περίπτωσή μας είχαμε φτάσει αργά. Όσα παγόβουνα είχαν βγει στην ακτή είχαν ήδη λιώσει. Έπρεπε να περιμένουμε για το φαινόμενο να ξανακάνει τον κύκλο του (η άμπωτη να πάρει τα παγόβουνα και η πλημμυρίδα να τα γυρίσει πίσω) κι αυτή τη φορά να είμαστε εκεί πριν ο καλοκαιρινός ήλιος λιώσει τα "διαμάντια".
Επειδή θα είχαμε στη διάθεσή μας δύο διανυκτερεύσεις σε σχετικά κοντινή απόσταση, θα είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε ξανά την τύχη μας. Προς το παρόν έπρεπε να αφήσουμε την παραλία και να κατευθυνθούμε προς την Jökulsárlón, για να ξεχάσουμε τον πόνο μας. Και τον ξεχάσαμε.
upload_2019-6-19_14-43-14.png


upload_2019-6-19_14-45-33.png


upload_2019-6-19_14-46-30.png


upload_2019-6-19_14-47-7.png


upload_2019-6-19_14-47-30.png


upload_2019-6-19_14-50-7.png


Αποχαιρετήσαμε την μαγική αυτή λίμνη κι αναχωρήσαμε για το ξενοδοχείο. Είχαμε φτάσει στα μισά του ταξιδιού μας και είχαμε είδει δει ένα σωρό θαύματα. Ευτυχώς που μπορέσαμε να φυλάξουμε κάμποσα από αυτά στις μνήμες των φωτογραφικών μας μηχανών.
Φτάσαμε στον προορισμό μας μετά από μια σύντομη διαδρομή και μετά το check in πήγαμε να φάμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου. Το συγκρότημα που μέναμε ήταν δίπλα στη θάλασσα και είπαμε μετά το φαγητό να πάμε έως την παραλία.
upload_2019-6-19_14-59-58.png

Όμως λογαριάζαμε χωρίς τα χιονογλάρονα, που μόλις μας είδαν να πλησιάζουμε το γρασίδι στο οποίο είχαν τις φωλιές τους, σηκώθηκαν κι άρχισαν να φωνάζουν και να προσπαθούν να μας επιτεθούν. Εγκαταλείψαμε την προσπάθεια προσέγγισης του ωκεανού και επιστρέψαμε στο δωμάτιό μας. Νέα ημέρα η αυριανή και ξεχωριστή μέσα στις άλλες, καθώς ήταν η μόνη ημέρα που δεν είχε πρόγραμμα. Καληνύχτα!
upload_2019-6-19_14-59-12.png
 
Last edited:

Fanie

Member
Μηνύματα
256
Likes
620
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Lena's Stone Forest
Επειδή είμαι στη φάση του σχεδιασμού κάθε πληροφορία είναι χρήσιμη::)
Πήγες με ενιαίο εισιτήριο της Lufthansa από Αθήνα μέσω Φρανκφούρτης, σωστά; Είχες βαλίτσα ή μόνο χειραποσκευή; Πόσο σου κόστισε;
Επέστρεψες με άλλη εταιρεία;
Λοιπόν, ήμασταν δύο άτομα, είχαμε μία βαλίτσα και δύο χειραποσκευές, είχαμε αγοράσει ασφάλεια και είχαμε αγοράσει και τις θέσεις μας σε κάθε σκέλος της πτήσης. Δεν επιστρέψαμε Αθήνα γιατί μείναμε λίγες μέρες και στο Άμστερνταμ.
Τα εισιτήρια δεν τα βρήκα σε καλή τιμή γιατί άργησα να τα κλείσω, με βρήκε ο Φλεβάρης, και γιατί επέλεξα πτήσεις με μικρή συνολική διάρκεια και ελάχιστη αναμονή μεταξύ τους.
Ξέρω ότι κοντά στον Αύγουστο βγάζει η Lufthansa τις προσφορές της για Reykjavik. Έχε το νου σου.
 

Fanie

Member
Μηνύματα
256
Likes
620
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Lena's Stone Forest
Υπάρχει περίπτωση στην Ισλανδία κάποιος να βρει να φάει κάτι που να μην διαβιούσε στη θάλασσα; o_O
Αρνί. Και μας το σέρβιραν πάντα ψητό με αγκινάρες και πατζάρια. Ούτε λεμονάτο, ούτε ριγανάτο, ούτε καμία άλλη παραλλαγή. Ο κατάλογος στα εστιατόρια είναι λιτός και τα πιάτα λίγα. Τα ψάρια υπερτερούν.
Επίσης υπάρχουν και οι εξεζητημένες γεύσεις, που δεν απαντώνται παντού όπως τα puffins και το tartar αλόγου.
 

Marios_Gr

Member
Μηνύματα
535
Likes
2.622
Αρνί. Και μας το σέρβιραν πάντα ψητό με αγκινάρες και πατζάρια. Ούτε λεμονάτο, ούτε ριγανάτο, ούτε καμία άλλη παραλλαγή. Ο κατάλογος στα εστιατόρια είναι λιτός και τα πιάτα λίγα. Τα ψάρια υπερτερούν.
Επίσης υπάρχουν και οι εξεζητημένες γεύσεις, που δεν απαντώνται παντού όπως τα puffins και το tartar αλόγου.
Τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα... :shock:
 

Fanie

Member
Μηνύματα
256
Likes
620
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Lena's Stone Forest
6 Ιουνίου

Σήμερα πήραμε το πρώτο μας πρωινό στο καινούργιο μας ξενοδοχείο και δυναμωμένοι ξεκινήσαμε για τα ξένα. Στην αρχή θα ταξιδεύαμε έως το Höfn και έπειτα όσο ανατολικότερα αντέχαμε.
Διαθέσαμε λίγο χρόνο για να καθαρίσουμε το αμάξι από τις κουτσουλιές των γλαρονιών και μετά βγήκαμε στον περιφερειακό.
upload_2019-6-19_17-26-20.png


upload_2019-6-19_17-27-40.png


Βάλαμε και βενζίνη υπό το βλέμμα τριών αρνιών που μας κοίταζαν με καχυποψία.
upload_2019-6-19_17-30-16.png


Και μετά μπήκαμε μέσα στο βενζινάδικο για να χαζέψουμε τον χώρο. Είδαμε πως πουλούσε μέχρι και βραστά αυγά κι ότι είχε κι ένα σαλονάκι για να ξεκουράζονται οι θαμώνες.
upload_2019-6-19_17-32-0.png


upload_2019-6-19_17-32-31.png


Αγοράσαμε ένα κομμάτι μηλόπιτα που μας το σέρβιραν με σαντιγί και συνεχίσαμε για το Höfn.
P1780450.JPG


upload_2019-6-19_17-34-35.png


upload_2019-6-19_17-34-55.png


Σταματήσαμε μέσα στην πόλη και είπαμε να πάμε να αγοράσουμε ένα σάντουιτς αστακού για το οποίο έχουμε ακούσει ότι φημίζεται η περιοχή. Επιλέξαμε ένα εστιατόριο ονόματι Kaffi Hornið και αγοράσαμε από εκεί ένα αστακοσάντουιτς για να το μοιραστούμε.
Θέλαμε όμως να έχουμε και το κατάλληλο περιβάλλον για να το φάμε. Ένα μέρος με θέα. Και ανεβήκαμε σε έναν χαμηλό λόφο, κοντά στη θάλασσα απ' όπου είχαμε θέα τεσσάρων παγετώνων. Παρκάραμε και φάγαμε το αστακοέδεσμα. Ήταν πολύ νόστιμο και νομίζω ότι το μυστικό της νοστιμιάς του ήταν στη σάλτσα περισσότερο, παρά στον ίδιο τον αστακό.
upload_2019-6-19_17-45-45.png


upload_2019-6-19_17-46-9.png


upload_2019-6-19_17-46-54.png


Μετά το φαγητό κατεβήκαμε από το λοφάκι, κοντά στη θάλασσα για να βγάλουμε φωτογραφία τους παγετώνες και το νερό. Είχε αρχίσει πάλι να φυσάει και να κάνει κρύο.
upload_2019-6-19_17-50-8.png


upload_2019-6-19_17-50-28.png


upload_2019-6-19_17-50-54.png


Παγωμένοι, αλλά χορτασμένοι, ξεκινήσαμε για τα ανατολικά.
upload_2019-6-19_17-51-35.png


upload_2019-6-19_17-52-31.png


Σταματήσαμε σε μια απέραντη έκταση από υγρή, μαύρη άμμο. Έμοιαζε λες κι η θάλασσα να είχε πρόσφατα αποτραβηχτεί και είχε αφήσει πίσω μόνο λάσπη. Λάσπη μέχρι εκεί που έφτανε το μάτι και που γίνονταν σκούρα μπλε κάτω από το γαλάζιο του ουρανού.
upload_2019-6-19_17-54-33.png


upload_2019-6-19_17-55-38.png


upload_2019-6-19_17-56-4.png


upload_2019-6-19_17-56-34.png


Μετά μπήκαμε σε ένα τούνελ, στο πρώτο μας τούνελ στην Ισλανδία. Τι φανταστικό! Ήταν σα να οδηγούσαμε μέσα σε σπηλιά!
Όταν βγήκαμε από το τούνελ είδαμε και ένα Bat-βουνό.
upload_2019-6-19_18-10-28.png


Κατεβήκαμε και σε μια παραλία με μεγάλες στρογγυλεμένες πέτρες.
upload_2019-6-19_18-12-6.png


Προχωρήσαμε μέχρι τα πρώτα φιόρδ και σε μία στροφή του δρόμου είδαμε kampervan παρκαρισμένα και παρκάραμε κι εμείς να θαυμάσουμε την θέα του Ατλαντικού.

upload_2019-6-19_18-16-55.png


upload_2019-6-19_18-17-26.png


upload_2019-6-19_18-18-6.png


Συνεχίσαμε την οδήγηση και καταφέραμε να φτάσουμε μέχρι την ακτή Lækjavík. Κι εκεί ήταν το τέλος του ταξιδιού μας προς τα ανατολικά. Αφού βγάλαμε φωτογραφίες
upload_2019-6-19_18-22-53.png


upload_2019-6-19_18-23-11.png


πήραμε τον δρόμο του γυρισμού.
upload_2019-6-19_18-24-37.png


upload_2019-6-19_18-25-13.png


upload_2019-6-19_18-25-43.png


Περάσαμε ξανά από το Bat-βουνό κι εκεί κοντά του είδαμε κι έναν τάρανδο.
upload_2019-6-19_18-27-1.png


Μπήκαμε ξανά στο τούνελ και σε λίγο αφήναμε πίσω μας και το Höfn.
upload_2019-6-19_18-29-6.png


upload_2019-6-19_18-29-36.png


upload_2019-6-19_18-30-0.png


upload_2019-6-19_18-30-32.png


Πλησιάζαμε σπίτι κι εκεί λέμε: δεν πάμε σ' εκείνη την διαμαντοπαραλία να δούμε αν έχει βγάλει κάτι καλό; Και πήγαμε.
Περάσαμε την γέφυρα, άλλη μια φορά.
upload_2019-6-19_18-32-12.png


Και παρκάραμε στο parking.
upload_2019-6-19_18-33-4.png


(Σας έχω πει ότι το όριο ταχύτητας είναι 90 km/h, έτσι; Γιατί μερικές φορές αναρωτιόμασταν...).

Φτάσαμε λοιπόν στην diamond beach και ναι τα diamonds ήταν εκεί! Βέβαια όχι στο μέγεθος που θα τα απαντήσει κανείς τον χειμώνα, αλλά να μην τα θέλουμε όλα δικά μας - και καλό καιρό και γιγάντια διαμάντια.
upload_2019-6-19_18-36-23.png


upload_2019-6-19_18-37-22.png


upload_2019-6-19_18-38-6.png


upload_2019-6-19_18-38-30.png


upload_2019-6-19_18-38-52.png


upload_2019-6-19_18-39-49.png


Χόρτασε το μάτι μας λάμψη και με τον στόχο μας να έχει εκπληρωθεί πήραμε τον δρόμο για το ξενοδοχείο.
upload_2019-6-19_18-41-2.png


Αλλάξαμε στο δωμάτιο και πήγαμε πάλι στο εστιατόριο να φάμε. Όταν βγήκαμε έξω τα σύννεφα είχαν κατέβει αρκετά πάνω στα βουνά.
upload_2019-6-19_18-42-43.png


Απαθανατίσαμε την εικόνα κι είπαμε να κάνουμε μια ακόμα απόπειρα να πάμε ως την παραλία. Αυτή τη φορά αποφεύγοντας όσο μπορούμε την περιοχή των χιονογλάρονων.
Βρήκαμε την πρόσβαση περιφραγμένη και αρκεστήκαμε να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες από μακριά. Στον γυρισμό τα γλαρόνια μας εντόπισαν και ξεσήκωσαν πάλι τον κόσμο από τις φωνές.
upload_2019-6-19_18-49-17.png


upload_2019-6-19_18-49-47.png


Τα αποχαιρετήσαμε και γυρίσαμε στο δωμάτιό μας για την τελευταία μας νύχτα εκεί. Από αύριο θα παίρναμε σιγά-σιγά τον δρόμο του γυρισμού. Αλλά πριν μας υποδεχτεί ξανά το Reykjavik, είχαμε κι άλλα να δούμε.
 
Last edited:

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.373
Likes
4.378
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Fanie, σε ευχαριστούμε που μπαίνεις στον κόπο να μας μεταφέρεις τις εντυπώσεις σου και να μοιραστείς τις φωτογραφίες σου. Κάθε εικόνα και πληροφορία από αυτούς τους ιδιαίτερους προορισμούς είναι πολύτιμη.:)

Όσα παγόβουνα είχαν βγει στην ακτή είχαν ήδη λιώσει. Έπρεπε να περιμένουμε για το φαινόμενο να ξανακάνει τον κύκλο του (η άμπωτη να πάρει τα παγόβουνα και η πλημμυρίδα να τα γυρίσει πίσω) κι αυτή τη φορά να είμαστε εκεί πριν ο καλοκαιρινός ήλιος λιώσει τα "διαμάντια".
Πάντως και οι ασυνήθιστα υψηλές θερμοκρασίες που είχε αυτή την εποχή θα πρέπει να έπαιξαν τον ρόλο τους. :(
Παρκάραμε και φάγαμε το αστακοέδεσμα. Ήταν πολύ νόστιμο και νομίζω ότι το μυστικό της νοστιμιάς του ήταν στη σάλτσα περισσότερο, παρά στον ίδιο τον αστακό.
Είναι αλήθεια πως κοστίζει 30 €;

Ξέρω ότι κοντά στον Αύγουστο βγάζει η Lufthansa τις προσφορές της για Reykjavik. Έχε το νου σου.
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Αυτή την στιγμή τα βρίσκω για τέλος Μαίου- αρχές Ιουνίου 2020 στα 810 € τα 2 άτομα με 1 βαλίτσα και 2 χειραποσκευές.
Νομίζω πως είναι νορμάλ τιμή. Να περιμένω τις προσφορές λες; :rolleyes-80:
 

travel_lover

Member
Μηνύματα
162
Likes
90
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΙΑ -
Σ ευχαριστούμε πολύ για όλες τις πληροφορίες!!
Η Ισλανδία είναι ένας πονεμένος προορισμός για μένα καθώς δεν έχω δίπλωμα οδήγησης και με αναγκάζει να πρέπει να ταξιδέψω με κάποιον που έχει. Που αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι πρέπει να τον ακολουθώ σε αυτά που κυρίως αυτός θέλει να δούμε, δεν μου αρέσει να περιορίζομαι στις ορέξεις των άλλων...
Θα ρωτήσω για ακόμη μια φορά, είναι ακατόρθωτο να ταξιδέψει κανείς solo εκεί χωρίς δίπλωμα οδήγησης;
Δεν υπάρχουν να φανταστώ δημόσια μέσα να σε πηγαίνουν σε διάφορα μέρη και αν υπάρχουν θα είναι λιγοστά σωστά;;
Πάντως εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ με τις φωτογραφίες σου αλλά και με την ιστορία σου που δείχνει και πολύ αγάπη στον καλό σου, όπως μας τον αποκαλείς.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.623
Likes
4.249
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Σ ευχαριστούμε πολύ για όλες τις πληροφορίες!!
Η Ισλανδία είναι ένας πονεμένος προορισμός για μένα καθώς δεν έχω δίπλωμα οδήγησης και με αναγκάζει να πρέπει να ταξιδέψω με κάποιον που έχει. Που αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι πρέπει να τον ακολουθώ σε αυτά που κυρίως αυτός θέλει να δούμε, δεν μου αρέσει να περιορίζομαι στις ορέξεις των άλλων...
Θα ρωτήσω για ακόμη μια φορά, είναι ακατόρθωτο να ταξιδέψει κανείς solo εκεί χωρίς δίπλωμα οδήγησης;
Δεν υπάρχουν να φανταστώ δημόσια μέσα να σε πηγαίνουν σε διάφορα μέρη και αν υπάρχουν θα είναι λιγοστά σωστά;;
Πάντως εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ με τις φωτογραφίες σου αλλά και με την ιστορία σου που δείχνει και πολύ αγάπη στον καλό σου, όπως μας τον αποκαλείς.
Δυστυχώς δε νομίζω να υπάρχουν δημόσιες συγκοινωνίες πλην του Reykjavik. Ακατόρθωτο δεν είναι όμως θα πρέπει να κάνεις τις εκδρομές σου με γκουπ. Αυτό σημαίνει οτι θα σου ανεβάσει πολυ το κόστους του ταξιδιού. Υπολόγισε περίπου 150€-200€ για κάθε ημερίσια εκδρομή που θα κάνεις. Αν αποφασίσεις δε να επιλέξεις 2ημερο ή 3μερο προγραμμα για να πας λίγο πιο μακριά, άστα!
 

Fanie

Member
Μηνύματα
256
Likes
620
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Lena's Stone Forest
Πάντως και οι ασυνήθιστα υψηλές θερμοκρασίες που είχε αυτή την εποχή θα πρέπει να έπαιξαν τον ρόλο τους.
Οι θερμοκρασίες ήταν πράγματι υψηλές.Την ημέρα που θα φεύγαμε έτυχε να διαβάσω ένα άρθρο στο Iceland Monitor που έγραφε ότι φοβόνταν ακόμα και πυρκαγιές στην δυτική και την νότιο πλευρά: https://icelandmonitor.mbl.is/news/.../risk_of_wildfires_in_west_and_south_iceland/
Επίσης διαβάζω ότι οι σκνίπες έκαναν νωρίτερα φέτος την εμφάνισή τους: https://icelandmonitor.mbl.is/news/news/2019/06/18/biting_midges_attack_early_this_year/

Είναι αλήθεια πως κοστίζει 30 €;
Κόστιζε ακριβώς 24,79 €.

Να περιμένω τις προσφορές λες;
Εγώ θα περίμενα λίγο ακόμα.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.623
Likes
4.249
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
@Dina Z συμφωνώ με την @Fanie. Περίμενε μέχρι Σεπτέμβρη. Η Lufthausa γύρω στα τέλη Αυγούστου βγάζει κάθε χρόνο τις προσφορές για το επόμενο έτος.
 

Fanie

Member
Μηνύματα
256
Likes
620
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Lena's Stone Forest
Η Ισλανδία είναι ένας πονεμένος προορισμός για μένα καθώς δεν έχω δίπλωμα οδήγησης και με αναγκάζει να πρέπει να ταξιδέψω με κάποιον που έχει. Που αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι πρέπει να τον ακολουθώ σε αυτά που κυρίως αυτός θέλει να δούμε, δεν μου αρέσει να περιορίζομαι στις ορέξεις των άλλων...
Όλοι όσοι πάνε στην Ισλανδία θα ήθελαν να είναι συνοδηγοί.
Ένας οδηγός θα πρέπει να έχει συνεχώς την προσοχή του στον δρόμο μην πατήσει κανένα αρνί, μην ξεπεράσει το όριο, μην περάσει στο αντίθετο ρεύμα... Δεν έχει την πολυτέλεια να χαζεύει τα άλογα που τρέχουν στα λιβάδια, τα πολύχρωμα σπιτάκια στις φάρμες, τις λιμνούλες με τους κύκνους και τόσα άλλα που απλά θα προσπεράσει.
Τώρα όσον αφορά τα αξιοθέατα, αν βρεις οδηγό, βάλτε κάτω τις ορέξεις σας και που ξέρεις; Μπορεί να συγκλίνουν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.349
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom