• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Ινδία Ινδία...τα πάντα είναι πιθανά!

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Πραγατικά πετύχατε καταπληκτικό ξεναγό! Αφιέρωσε πάρα πολύ χρόνο!!!
Υπέροχες οι φωτο και οι περιγραφές σου από το Βαρανάσι!!! Παρόλο που τα έχω τόσο πρόσφατα με κάνεις να τα νοσταλγώ!!!!
@ggonholidays γύρισες; Πώς σου φάνηκε η Ινδία? Περιμένουμε εντυπώσεις και φώτος!!!
 

strani

Member
Μηνύματα
138
Likes
64
Επόμενο Ταξίδι
ινδια
VARANASI συνέχεια Νο1…

Δε δυσκολευτήκαμε καθόλου να ξυπνήσουμε καθώς ήμασταν σε έντονη υπερένταση για την βαρκάδα που θα ακολουθούσε και αποζημιωθήκαμε και με το παραπάνω!
Μέσα στην άγρια νύχτα ο ξεναγός μας περίμενε στην είσοδο του ξενοδοχείου και για να πω την αλήθεια προς στιγμήν σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερα να κάναμε τη βαρκάδα μόνοι μας χωρίς πολλές κουβέντες.Όταν όμως διασχίζαμε τα κατασκότεινα δρομάκια κοντά στα γκατ αγριεύτηκα τόσο από την απόκοσμη ησυχία και τους άστεγους επαίτες που κοιμόντουσαν κάτω μέσα στις λάσπες που ένιωσα σχεδόν ευγνωμοσύνη που ήταν μαζί μας!
View attachment 59587
Φτάνοντας στα γκατ το σκοτάδι ήταν ακόμη πηχτό αλλά τα περιμετρικά φώτα και το φεγγάρι που καθρεπτιζόταν στα νερά του Γάγγη δημιουργούσαν ένα πανέμορφο σκηνικό.
View attachment 59588
Ο βαρκάρης κοιμόταν μέσα στην βάρκα και μ’ένα σφύριγμα του ξεναγού ξύπνησε και πλεύρισε να ανεβούμε.Η ώρα 5μιση και κανένας τουρίστας τριγύρω,μας έκανε εντύπωση αφού η βαρκάδα είναι τουριστική ατραξιόν στον Γάγγη.Ο ξεναγός για άλλη μια φορά μας σκλάβωσε αφού μας είπε ότι οι κλασσικές τουριστικές βαρκάδες ξεκινούν κατά τις 6μιση-7 και διαρκούν μία ώρα αλλά εμείς θα κάναμε κάτι ιδιαίτερο αφού ήθελε σε κάθε γκατ να σταματάμε κοντά και να συζητάμε όσα βλέπουμε με αποτέλεσμα να πλέουμε στον Γάγγη για περίπου τρεις ώρες!
View attachment 59589
Επιπλέον όπως θα διαπιστώναμε αργότερα ενώ για μία ώρα ήμασταν εντελώς μόνοι στον ποταμό μετά γέμισε βάρκες με τουρίστες.
View attachment 59590
Τον ευγνωμονώ λοιπόν για έναν ακόμη λόγο γιατί οι εικόνες που αντίκρισαν τα μάτια μου εκείνο το ξημέρωμα στον Γάγγη θα μείνουν στο μυαλό μου ανεξίτηλες για πάντα!
View attachment 59591
Το θέαμα ήταν υπέροχο και η ανατολή του ήλιου ήρθε να σφραγίσει τις στιγμές και να προσθέσει την καλύτερη πινελιά στον καμβά.
View attachment 59592
Μαγεμένη δε χόρταινα να κοιτάζω,να φωτογραφίζω,να χάνομαι στους ήχους και στα φοβερά χρώματα που δημιούργησε η ανατολή σε συνδυασμό με την ινδική πόλη.
View attachment 59593
Είπαμε,είπαμε και πόσα δεν είπαμε παρακολουθώντας τους πιστούς να συρρέουν σιγά σιγά στις εκβολές του ποταμού για να προσευχηθούν και να εξαγνιστούν στα νερά του.
View attachment 59594
Λίγο πιο πέρα οι μπουγάδες έδιναν κι έπαιρναν,στιγμιότυπα καθημερινής ζωής τόσος διαφορετικής από τα δικά μας δεδομένα.
View attachment 59595
Και παρακάτω τέσσερις ταυτόχρονες καύσεις και στοίβες ξύλων να περιμένουν να επιτελέσουν το μακάβριο έργο τους.
View attachment 59596
Το ανατριχιαστικό της ιστορίας είναι ότι τα πτώματα μισοκαμμένα πολλές φορές,αν η οικογένεια δεν έχει πολλά χρήματα για ξύλα,ρίπτονται στον ποταμό και μάλιστα οι έγκυες,τα μικρά παιδιά,οι άγιοι άνθρωποι και τα ζώα ρίπτονται αυτούσια γιατί απαγορεύεται να καούν.Η μόλυνση του όπως φαντάζεστε είναι πέρα από κάθε φαντασία!Και έγινε απόλυτα εμφανές όταν ξημέρωσε πια για τα καλά και μπορούσες να δεις ξεκάθαρα κουφάρια ζώων αλλά και ανθρώπων να επιπλέουν και να αποτελούν τροφή των σαρκοβόρων πτηνών.
View attachment 59597
Το δέος που ένιωσα τα ξημερώματα παρακολουθώντας τα δρώμενα στα γκατ αντικαταστάθηκε από τις σοκαριστικές εικόνες απύθμενης βρωμιάς και τρομερών ανακαλύψεων στην επιφάνεια του ποταμού.
View attachment 59598

Επιστρέφοντας στο γκατ που πήραμε τη βάρκα η ζωή πια είχε λάβει τον καθημερινό της ρυθμό,τα γκατ έσφυζαν από κίνηση,οι ναοί κατά μήκος ήταν εν πλήρη λειτουργία,τα κουδουνάκια δημιουργούσαν μία γλυκιά φασαρία
View attachment 59599 και τα πανέρια με τα λουλούδια και το κεράκι στη μέση χρωμάτισαν τα μουντά νερά.
View attachment 59600
Κατευθυνθήκαμε σ’ένα μικρό ναό όπου την ώρα εκείνη λειτουργούσε από πάνω το σχολείο θηλέων και στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τρεις ακόμη ναούς από τους πολυάριθμους που βρίσκονται στο Βαρανάσι.Εντυπωσιακότερος όλων ο Vishanath temple ο οποίος φυλάσσεται από στρατιώτες καθώς σημειώνονται συχνά επεισόδια .Είναι αφιερωμένος στον Vishveswara-Shiva τον θεό του σύμπαντος.Τα κινητά και οι κάμερες απαγορεύονται και οι μη-ινδουιστές μπορούν να περιηγηθούν μόνο στον προαύλιο χώρο και δεν μπορούν να εισέλθουν στον κυρίως ναό. O ξεναγός μας προσευχήθηκε με θέρμη όπως άλλωστε έκανε και σε κάθε ναό που πηγαίναμε και μετά ο ιερέας έβαλε σε όλους μας την χαρακτηριστική κόκκινη βούλα κι έδεσε ένα χοντρό μαύρο κορδόνι στο χέρι μας(κάτι σαν το χριστιανικό κομποσχοίνι ).Φυσικά φωτογραφίες δεν τόλμησα να βγάλω ούτε απ’έξω υπό το φόβο των στρατιωτών που αγριοκοίταζαν τη φωτογρφική μου μηχανή.Επόμενος σταθμός ο ναός Durga
View attachment 59602
χώρος κατοικίας εκατοντάδων μαϊμούδων που κυκλοφορούν στους γύρω δρόμους και στα δέντρα πάνω από τα κεφάλια των περαστικών.
View attachment 59601
Και τέλος ο Tulsi Manas temple αφιερωμένος στον θεό Ράμα.Τους τοίχους του ναού κοσμούν σκηνές και στίχοι από τα κατορθωματά του.Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο πανεπιστήμιο της πόλης,Benares Hindu University,που θεωρείται το κέντρο γνώσης της Ινδίας .Ειλικρινά εξεπλάγην από την ομορφιά του περιβάλλοντος χώρου,την τάξη και την καθαριότητα,την ηρεμία της περιοχής παρ’όλο που βρίσκεται σε μία απίστευτα θορυβώδη πόλη. Περιηγηθήκαμε στις διάφορες σχολές συζητώντας για τις ειδικότητες και το επίπεδο σπουδών που προσφέρεται καθώς κι ο ξεναγός μας είχε σπουδάσει εκεί κaι τα γνώριζε από πρώτο χέρι.Φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία να μας πάει και στο ναό του πανεπιστημίου new Vishwanath temple,από τους πιο αξιόλογους σε ολόκληρο το Βαρανάσι,και να μας μιλήσει για τους αγαπημένους του θεούς ο καθένας με συγκεκριμένη δικαιοδοσία προς του φοιτητές.

Περπατώντας μας πλησίασε μία νεαρή Ινδή η οποία ήταν φοιτήτρια στη σχολή καλών τεχνών και μου ζήτησε να γίνω το μοντέλο της για έναν πινακά της.Παρακάλεσε μάλιστα τον ξεναγό να με πείσει ο οποίος μου είπε ότι αν δεχτώ η κοπέλα θα πουλήσει τον πίνακα και θα βγάλει αρκετά χρήματα.Και γιατί κάποιος να θέλει να αγοράσει το πορτρέτο μιας άγνωστης κοπέλας τον ρωτάω και μάλιστα από μία άσημη φοιτήτρια.Γιατί η εικονιζόμενη δεν θα είναι Ινδή αλλά μία δυτική και πολλοί δίνουν αρκετά χρήματα για ένα τέτοιο πορτρέτο στο σπίτι τους.Είναι αδύνατον του λέω να ισχύει αυτό.Και μου απαντά ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο σ’αυτή τη χώρα γιατί πολύ απλά στην Ινδία…όλα είναι πιθανά!
Δε με φανταζόμουν να διακοσμώ το σαλόνι κανενός Ινδού οπότε αρνήθηκα ευγενικά και η κοπέλα αποχώρησε λυπημένη.
Το κερασάκι στην τούρτα της πρωινής μας περιήγησης ήταν ο Barat Mata templeο μοναδικός ναός αφιερωμένος στην ‘’Mother India’’.
View attachment 59605
Εγκαινιάστηκε από τον Mahatma Gandi το 1936 και περιλαμβάνει την μικρογραφία της Ινδίας με την οροσειρά των Ιμαλαίων να δεσπόζει στην κορυφή της σφυρηλατημένη σε μάρμαρο.
View attachment 59604
Και κάπως έτσι έκλεισε ένα υπέροχο πρωινό που μας γέμισε πλούσιες και εξαιρετικές αναμνήσεις.
Μετά τον απαραίτητο ανεφοδιασμό του στομαχιού στο ξενοδοχείο σειρά είχε το Sarnath.
Μενω αλαλος!!!
 

MELAS86-CY

Member
Μηνύματα
76
Likes
214
πραγματικά ζηλεύω!! ελπίζω να τα ζήσω και γω από κοντά κάποια μέρα!!! υπέροχη αφήγηση και καταπληκτικές φωτογραφίες!!!
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.790
Sarnath

Το Sarnath απέχει μόλις 10 χιλιόμετρα από το Βαρανάσι και αποτελεί μαζί με το Lumbini,τo Bodh Gaya και το Kushinagar τα ιερά μέρη του Βουδισμού.Εδώ στο πάρκο με τα ελάφια ο Βούδας έκανε το πρώτο του κύρηγμα και έβαλε σε τροχιά τη ρόδα της δικαιοσύνης (maha- Dharmachakra Pravartan).
DSC06288.JPG

O αυτοκράτορας Ashoka ο οποίος μετέδωσε το μήνυμα του Βούδα για αγάπη και ευσπλαχνία σε όλη του την αυτοκρατορία,έχτισε στο Sarnath μία στούπα,Chaukhandi stupa.
DSC06283.JPG


Η πιο χαρακτηριστική όμως είναι η Dhamek stupa,η κυλινδρική στούπα κτισμένη κυρίως από πέτρα και λιγότερο από τούβλο.
DSC06269.JPG


Επίσης σε διάρκεια 8 αιώνων κτίστηκαν πάμπολλες βουδιστικές κατασκευές με αποτέλεσμα σήμερα να βρίσκεται σ’αυτή την περιοχή ο πιο εκτεταμένος όγκος ερειπίων ανάμεσα στα μέρη του Βουδιστικού μονοπατιού.
DSC06273.JPG


Παραπλεύρως των ερειπίων βρίσκεται ο μοντέρνος ναός Μulagandha Kuti Vihar κτισμένος από τη κοινότητα των Mahabodhi.Ο ναός αυτός περιλαμβάνει εξαιρετικές τοιχογραφίες από τον σημαντικό Ιάπωνα ζωγράφο Kosetsu Nosu και αποτελεί μία πλούσια αποθήκη της βουδιστικής λογοτεχνίας.
DSC06287.JPG


Εδώ ο ξεναγός μας συνεννοήθηκε μ’έναν μοναχό να μας εξηγήσει λίγα πράγματα για το ναό αλλά και για το Βουδισμό.Αυτός πάλι παραπήρε σοβαρά το ρόλο του και μας έκανε ένα πρώτης τάξεως κήρυγμα για τον τρόπο ζωής που ακολουθούν οι Βουδιστές,τις ιδέες που ασπάζονται και τη γενικότερη κουλτούρα τους.Κάθε τόσο μας ρώταγε αν γίνεται κατανοητός κι αν θέλουμε κάτι να ρωτήσουμε.Στο τέλος ρώτησα τον ξεναγό για να ευθυμήσουμε πότε θα γράψουμε το τέστ!
Πέρα από την πλάκα όμως είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον η επίσκεψη στον τόπο αυτό καθώς και τα όσα ακούσαμε και μάθαμε.Δεν παραλείψαμε φυσικά να γυρίσουμε και τους τροχούς των προσευχών και ευχών ταυτόχρονα.
DSC06279.JPG


Πλησίον βρίσκεται κι ένα τεράστιο άγαλμα του Βούδα,πρόσφατη δωρεά της Ταυλανδέζικης κοινότητας
DSC06252.JPG
που περιβάλλεται από κήπους λοτών.
DSC06254.JPG


Αφού περιηγηθήκαμε στα ερείπια και χαλαρώσαμε στο παχύ γρασίδι
DSC06266.JPG


επισκεφτήκαμε και το μουσείο στο οποίο εκτίθενται πολλά αγάλματα του Buddha και Bodhisattva καθώς και το έμβλημα της Ινδίας,το λιοντάρι.

Στην επιστροφή είχε αρκετή κίνηση και η κουβέντα κινήθηκε γύρω από το Bollywood και τους γνωστούς τηλεαστέρες.Σε μία αφίσα μας έδειξε και την αγαπημένη του σταρ και μας έβαλε να ακούσουμε ένα διάσημο Ινδικό τραγούδι που πρωταγωνιστεί.Περιττό να σας πω ότι κόλλησα κι εγώ με αυτό το τραγούδι και πλέον το ακούω συχνά.Σας το αφιερώνω…
 

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Φοβερό τραγούδι! Το έχω βάλει και στα βιντεάκια μου. Επίσης check this out (από την ίδια ταινία...)
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.992
Likes
15.865
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Villi, θέλω τόσο καιρό να σου κάνω μια "άπρεπη" ερώτηση ! Τώρα που επέστρεψες και έχουν καταλαγιάσει κάπως οι μνήμες και οι εμπειρίες, τί επιλέγεις στο μεγάλο δίλημμα : Ινδία ή Νεπάλ ; :)
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
.Η ώρα 5μιση και κανένας τουρίστας τριγύρω,μας έκανε εντύπωση αφού η βαρκάδα είναι τουριστική ατραξιόν στον Γάγγη.Ο ξεναγός για άλλη μια φορά μας σκλάβωσε αφού μας είπε ότι οι κλασσικές τουριστικές βαρκάδες ξεκινούν κατά τις 6μιση-7 και διαρκούν μία ώρα ...
Η ώρα 5μιση... μμμ... αργούτσικα. :) Την επόμενη φορά, να ξέρεις ότι πρέπει να είσαι εκεί από τις 4μιση! Όσο πιο νωρίς, δηλαδή, τόσο καλύτερα. Γιατί; Γιατί - εκτός από τους λόγους που ανέφερες - θα έχεις την ευκαιρία να παρακολουθήσεις ό,τι προηγείται του καθημερινού τελετουργικού (τις προετοιμασίες που κάνει ο καθένας, τις προσωπικές του, του περιβάλλοντος χώρου, το διαφορετικό τυπικό που ακολουθούν, την καθαριότητα, το φαγητό, κλπ.). Όταν φτάνουν εκεί οι τουρίστες, βλέπουν τα πάντα έτοιμα κι εν λειτουργία αλλά δεν ξέρουν τι έχει προηγηθεί.

Επίσης, πολλοί που "δραστηριοποιούνται" πριν το χάραμα, όταν φέξει έχουν εξαφανισθεί. Τέτοιοι είναι πολλοί αυθεντικοί "σαντού" που δεν βλέπουν και με πολύ ευχαρίστηση τον συρφετό των ασπροκώληδων που τους αντιμετωπίζουν σαν ένα αξιοπερίεργο αξιοθέατο.
Και κάτι που πρέπει να επισημανθεί: Λόγω του προσανατολισμού της πόλης, ο ήλιος τη δέρνει αλύπητα όλη μέρα. Είναι πρακτικά αδύνατον να κυκλοφορήσεις στα γκατς μετά τις 10 το πρωί. Οπότε, μετά το πολύ πρωινό ξύπνημα, ένα "αργούτσικο" πρωινό είναι ό,τι πρέπει! ;)
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
... τί επιλέγεις στο μεγάλο δίλημμα : Ινδία ή Νεπάλ ; :)
Μια και είμαι online, ας με συγχωρήσει η villi που λέω τη γνώμη μου πριν απ' αυτήν:
Φένια, κανένα μεγάλο δίλημμα. Δεν τίθεται κάν θέμα σύγκρισης. Είναι σαν να συγκρίνεις ένα από τα 28 ομόσπονδα κράτη της Ινδίας με ολόκληρη τη χώρα.
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.790
Villi, θέλω τόσο καιρό να σου κάνω μια "άπρεπη" ερώτηση ! Τώρα που επέστρεψες και έχουν καταλαγιάσει κάπως οι μνήμες και οι εμπειρίες, τί επιλέγεις στο μεγάλο δίλημμα : Ινδία ή Νεπάλ ; :)
Καθόλου ΄΄απρεπή''!Όπως έγραψε κι ο Βαbaduma η έκταση των δύο χωρών είναι δυσανάλογη και η Ινδία περιλαμβάνει πολλά περισότερα από αυτά που κατάφερα να δω εγώ.Θα έβγαζα πιο ασφαλές συμπέρασμα ίσως αν επισκεπτόμουν επίσης την ορεινή και παραθαλάσσια Ινδία.Με σιγουριά πάντως μπορώ να πω ότι οι επαρχίες στις οποίες βρέθηκα δεν έχουν καμία σχέση με το Νεπάλ.Το Νεπάλ έτσι όπως το βίωσα εγώ τουλάχιστον είναι μεν πιο πρωτόγωνο αλλά δεν έχει σε καμία περίπτωση τη βρωμιά και την εξαθλίωση της Ινδίας.Επίσης λόγω των θρησκειών,στην Ινδία επικρατεί ο Ινδουισμός ενώ στο Νεπάλ ο Βουδισμός,οι άνθρωποι,η κουλτούρα,τα έθιμα,ο τρόπος ζωής,οι τόποι λατρείας καθώς και τα θρησκευτικά σύμβολα διαφέρουν πολύ.Γενικά πάντως και δεν ξέρω αν θα συμφωνήσουν όσοι τα έχουν επισκεφτεί και τα δύο,αλλά για μένα το ταξίδι στο Νεπάλ ήταν πιο ''εύκολο'' κι ευχάριστο ενώ το ταξίδι στην Ινδία θα το χαρακτήριζα πιο ''δύσκολο'',πνευματικό και ψυχικά ''κουραστικό''.Άρα δεν υπάρχει απάντηση,η κάθε χώρα είναι μία τελείως διαφορετική εμπειρία!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.772
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom