taver
Member
- Μηνύματα
- 12.636
- Likes
- 29.980
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Ντάξει, καινούργια αεροπλάνα, αλλά αρκεί? Το συνολικό "flight experience" (κατά το customer experience σε άλλους τομείς) είναι μια σειρά από πράγματα, που προς το παρόν παραμένουν άγνωστα ή κακά. Και η ΑΖ έχει (και) καινούργια αεροπλάνα, αυτό δε σημαίνει ότι οι βαλίτσες θα φτάσουν στον προορισμό τους....
- Δεν έχουμε δει ουσιαστικά τιμολογιακή πολιτική. Όχι ακριβείς τιμές, ούτε καν πολιτική. Πως τιμολογείται π.χ. ένα εισητήριο Χανιά-Λονδίνο? Όσο το άθροισμα του Χανιά - Αθήνα και του Αθήνα - Λονδίνο, ή διαφορετικά? Θα υπάρχει Business class ή όχι, και με τι premium?
- Το web site άνοιξε, αλλά οι πληροφορίες που δίνει είναι ακόμα περιορισμένες.
- Δεν ξέρουμε ακόμη πόσο αποτελεσματικές είναι οι υπηρεσίες τους (χωρίς ταλαιπωρία για τους επιβάτες).
- Από υπηρεσίες εδάφους, αυτό που έχουμε ήδη δει (η Olympic Handling λειτουργεί ήδη από τον Ιούνιο) είναι πολύ μέτριο. Εντάξει, οι υπηρεσίες εδάφους ήταν ο τομέας που η παλιά ΟΑ τα πήγαινε καλύτερα από όλους τους άλλους (τομείς), και για τις υπηρεσίες για τις οποίες έχω αντίληψη η νέα Olympic Handling έχει βελτιώσει κιόλας οριακά τα πράγματα για τον επιβάτη, αλλά αρκεί αυτό?
- Δεν έχουμε δει ουσιαστικά τιμολογιακή πολιτική. Όχι ακριβείς τιμές, ούτε καν πολιτική. Πως τιμολογείται π.χ. ένα εισητήριο Χανιά-Λονδίνο? Όσο το άθροισμα του Χανιά - Αθήνα και του Αθήνα - Λονδίνο, ή διαφορετικά? Θα υπάρχει Business class ή όχι, και με τι premium?
- Το web site άνοιξε, αλλά οι πληροφορίες που δίνει είναι ακόμα περιορισμένες.
- Δεν ξέρουμε ακόμη πόσο αποτελεσματικές είναι οι υπηρεσίες τους (χωρίς ταλαιπωρία για τους επιβάτες).
- Από υπηρεσίες εδάφους, αυτό που έχουμε ήδη δει (η Olympic Handling λειτουργεί ήδη από τον Ιούνιο) είναι πολύ μέτριο. Εντάξει, οι υπηρεσίες εδάφους ήταν ο τομέας που η παλιά ΟΑ τα πήγαινε καλύτερα από όλους τους άλλους (τομείς), και για τις υπηρεσίες για τις οποίες έχω αντίληψη η νέα Olympic Handling έχει βελτιώσει κιόλας οριακά τα πράγματα για τον επιβάτη, αλλά αρκεί αυτό?