travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.857
- Likes
- 16.059
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ταξίδι αναχώρησης και πρώτη μέρα στη Τζακάρτα.
- Λίγα λόγια για να γνωρίσουμε γεωγραφικά τα μέρη που πήγαμε - Από την Jakarta στο Bandung
- Bandung, στο Ηφαίστειο Tangkuban Perahu και στο Domas Crater
- Bandung, φυτείες τσαγιού και οι θερμές πηγές στο Ciater
- Μετακίνηση από το Bandung ως την Yogiokarta.
- Borobudur και η πόλη Yogyakarta
- Από την Yogyakarta στην Surakarta μέσω Prambanan και Ratu Boko.
- Από την Surakarta στη Surabaya
- Από τη Surabaya στο Malang
- Από το Malang στο Licin. Ένα ξενοδοχείο κόσμημα.
- Ηφαίστειο Ijen
- Από την Ιάβα στο Μπαλί
- Βίντεο
- Από το Βόρειο Μπαλί στο Νότιο. Οι πρώτοι καταρράκτες.
- Ναοί στο Μπαλί. Σανούρ.
- Βίντεο
- Βόλτες στο Μπαλί, μέρος πρώτο.
- Βόλτες στο Μπαλί, μέρος δεύτερο
- Μονοήμερη εκδρομή στο Nusa Penida, snorkeling.
- Nusa Penida, οι ακτές του νησιού.
- Από το Μπαλί στο Λομπόκ.
- Lombok, στα Gili Islands
- Βόλτες στο Λομπόκ. Ναοί και ο καταρράκτης Jeruk Manis.
- Βόλτες στο Λομπόκ. Παραλίες.
- Από το Lombok στο Bali ξανά
- Βόλτες σε ναούς του Μπαλί. Μέρος πρώτο.
- Βόλτες σε ναούς του Μπαλί. Μέρος δεύτερο.
- Βόλτες σε ναούς του Μπαλί. Μέρος τρίτο.
- Η αναχώρηση από το Μπαλί και την Ινδονησία γενικότερα
- Μια άλλη γενική ματιά για το ίδιο ταξίδι.
Bandung, στο Ηφαίστειο Tangkuban Perahu και στο Domas Crater
Η δεύτερη ημέρα στο Bandung είχε επίσκεψη σε ηφαίστειο, σε θερμές πηγές και σε φυτεία τσαγιού. Στο ξενοδοχείο που μείναμε δεν είχαμε κλείσει πρωινό, γιατί δεν ξέραμε εάν αναγκαζόμασταν να φύγουμε πολύ νωρίς τα δύο πρωινά και να μην έχει ανοίξει η κουζίνα τους. Το πρωινό στα περισσότερα ξενοδοχεία που πήγαμε σερβιρόταν από τις 6:00 το πρωί και κόστιζε λίγο πάνω, λίγο κάτω από τα 4 ευρώ για το κάθε άτομο. Αν το έχεις κλείσει όμως την ώρα που κλείνεις το δωμάτιο μπορεί να σου έρθει και στη μισή τιμή. Εμείς φτιάξαμε σάντουιτς, τα οποία έφαγα μόνο εγώ, αφού συνήθως η Ντίνα δεν τρώει σε αυτές τις περιπτώσεις τίποτα. Να σημειώσω ότι στην Ινδονησία δεν βρήκαμε σε σούπερ μάρκετ κανονικό ψωμί, και συνέχεια τρώγαμε το πολύ ακριβό ψωμί του τοστ, που εκεί έχει άλλο όνομα. Τους λέγαμε roti (ψωμί) και μας έλεγαν ότι δεν έχουν. Επίσης το τυρί πολλά μαγαζιά το έχουν εκτός ψυγείου. Μην περιμένετε να βρείτε εύκολα ζαμπόν ή σαλάμι. Ούτε καν στο Μπαλί που τρώνε τα πάντα. Εγώ έπαιρνα κάτι λουκάνικα κοτόπουλου και τα έβαζα στο τοστ για να έχω όλη μέρα κάτι να τρώγω. Κανονικό φαγητό τρώγαμε μόνο το βράδυ.
Στις 8:00 ήρθε ο οδηγός μας για να πάμε στο ηφαίστειο Tangkuban Perahu. Η διαδρομή δεν ήταν μεγάλη αφού ήταν περίπου 30 χιλιόμετρα από την πόλη, αλλά κάναμε πάνω από μία ώρα αφού το Bandung με τόσα εκατομμύρια κατοίκους έχει πολύ κίνηση στους δρόμους. Στην είσοδο για το ηφαίστειο πληρώσαμε το αρκετά τσουχτερό για Ινδονησία ποσόν των τριακοσίων χιλιάδων ο καθένας, δηλαδή περίπου 18 ευρώ. Αν δε προσθέσουμε και το κόστος για το αυτοκίνητο φτάσαμε στα 20 ευρώ ο κάθε ένας από μας. Πήγαμε και παρκάραμε σε ένα σημείο, γιατί οι επισκέπτες ήταν χιλιάδες. Όμως πάντα βρίσκεις χώρο να παρκάρεις έστω και λίγο πιο πέρα από εκεί που θα ήθελες. Η ημέρα ήταν Κυριακή και το Σαββατοκύριακο η τιμή είναι κατά 50% μεγαλύτερη από τις καθημερινές. Επίσης να σημειώσω ότι οι τουρίστες πληρώνουν ακριβώς δέκα φορές περισσότερα χρήματα από τους ντόπιους κατοίκους. Δράμα!
Αφήσαμε τον οδηγό μας στο σημείο που πάρκαρε και είπαμε ότι όταν τελειώσουμε τη βόλτα μας θα πάμε να τον συναντήσουμε. Εκεί υπήρχε μία Καλντέρα και εμείς βρισκόμασταν στο επάνω χείλος της, ενώ στο βάθος έβγαιναν καπνοί και υπήρχε μία λίμνη, ενώ κανονικά θα έπρεπε να φαίνεται και μία ακόμα μικρότερη, η οποία όμως δεν φαινόταν. Τυχαίο το γεγονός. Το θέαμα ήταν πολύ όμορφο. Είχε αρκετά καλή υποδομή για να κάνεις βόλτες και να δεις από πολύ ωραία σημεία το βάθος του κρατήρα και να τραβήξεις καλές φωτογραφίες. Ευτυχώς η ορατότητα ήταν καταπληκτική και απολαύσαμε τις εικόνες. Κάναμε λίγες βόλτες, αλλά όχι σε όλο το μήκος του μονοπατιού αφού δεν θα άλλαζε κάτι σε αυτά που είχαμε ήδη δει.
Ξέραμε επίσης ότι υπάρχει και ένα άλλο σημείο με γεωθερμικό ενδιαφέρον στην περιοχή, το Domas Crater. Πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να πάμε μόνοι μας με τα πόδια, όμως δεν μας άφησαν να περάσουμε το μονοπάτι και μας υποχρέωσαν να πληρώσουμε ένα εισιτήριο που ήταν μόνο για ένα οδηγό που θα είχαμε μαζί μας. Το ποσόν δεν ήταν μεγάλο και σε ευρώ ήταν 9.
Το ξύλο μπατίκ, με τα σχέδια κάτω από τη φλούδα του:
Όμως το περπάτημα ήταν αρκετό. Μας πήρε πάνω από μισή ώρα για να περπατήσουμε τα 1200 μέτρα μέχρι το σημείο που ήταν κάποιες πολύ μικρές λιμνούλες, τρεις-τέσσερις, με διάμετρο τρία τέσσερα μέτρα και έβγαζαν ζεστό νερό. Μία όμως το έβγαζε βραστό. Όλη η διαδρομή ήταν κατηφορική και είχε κυρίως σκαλοπάτια. Αυτό ήταν λίγο άσχημο για τα πόδια μας. Όμως κατεβήκαμε και απολαύσαμε και την ωραία διαδρομή αλλά κυρίως ένα ωραίο θέαμα με τις λιμνούλες. Μείναμε πάνω από μισή ώρα.
Όταν τελειώσαμε τις βόλτες μας εκεί, υπήρχαν δύο περιπτώσεις για να επιστρέψουμε: η μία ήταν από το ίδιο μονοπάτι να πάρουμε τον ανήφορο, πράγμα το οποίο αποκλείσαμε από την πρώτη στιγμή. Η άλλη περίπτωση ήταν να φωνάξουμε τον οδηγό μας να μας πάρει με το αυτοκίνητο, αφού περπατήσουμε αλλά 300 μέτρα σε ένα μονοπάτι μέχρι το πάρκινγκ.
Όμως το πρόβλημα ήταν κάτι που δεν είχαμε προβλέψει: το σημείο που ήταν ο οδηγός μας δεν είχε σήμα για το κινητό του. Έτσι δεν μπορούσαμε να τον βρούμε και ευτυχώς βρέθηκε ένα ταξί για να μας ανεβάσει παίρνοντας φυσικά το μεγάλο για Ινδονησία αντίτιμο των 8 ευρώ. Φτάσαμε στο σημείο που είχαμε παρκάρει αρχικά και πήραμε τον οδηγό μας για να συνεχίσουμε το πρόγραμμά μας.
Η δεύτερη ημέρα στο Bandung είχε επίσκεψη σε ηφαίστειο, σε θερμές πηγές και σε φυτεία τσαγιού. Στο ξενοδοχείο που μείναμε δεν είχαμε κλείσει πρωινό, γιατί δεν ξέραμε εάν αναγκαζόμασταν να φύγουμε πολύ νωρίς τα δύο πρωινά και να μην έχει ανοίξει η κουζίνα τους. Το πρωινό στα περισσότερα ξενοδοχεία που πήγαμε σερβιρόταν από τις 6:00 το πρωί και κόστιζε λίγο πάνω, λίγο κάτω από τα 4 ευρώ για το κάθε άτομο. Αν το έχεις κλείσει όμως την ώρα που κλείνεις το δωμάτιο μπορεί να σου έρθει και στη μισή τιμή. Εμείς φτιάξαμε σάντουιτς, τα οποία έφαγα μόνο εγώ, αφού συνήθως η Ντίνα δεν τρώει σε αυτές τις περιπτώσεις τίποτα. Να σημειώσω ότι στην Ινδονησία δεν βρήκαμε σε σούπερ μάρκετ κανονικό ψωμί, και συνέχεια τρώγαμε το πολύ ακριβό ψωμί του τοστ, που εκεί έχει άλλο όνομα. Τους λέγαμε roti (ψωμί) και μας έλεγαν ότι δεν έχουν. Επίσης το τυρί πολλά μαγαζιά το έχουν εκτός ψυγείου. Μην περιμένετε να βρείτε εύκολα ζαμπόν ή σαλάμι. Ούτε καν στο Μπαλί που τρώνε τα πάντα. Εγώ έπαιρνα κάτι λουκάνικα κοτόπουλου και τα έβαζα στο τοστ για να έχω όλη μέρα κάτι να τρώγω. Κανονικό φαγητό τρώγαμε μόνο το βράδυ.
Στις 8:00 ήρθε ο οδηγός μας για να πάμε στο ηφαίστειο Tangkuban Perahu. Η διαδρομή δεν ήταν μεγάλη αφού ήταν περίπου 30 χιλιόμετρα από την πόλη, αλλά κάναμε πάνω από μία ώρα αφού το Bandung με τόσα εκατομμύρια κατοίκους έχει πολύ κίνηση στους δρόμους. Στην είσοδο για το ηφαίστειο πληρώσαμε το αρκετά τσουχτερό για Ινδονησία ποσόν των τριακοσίων χιλιάδων ο καθένας, δηλαδή περίπου 18 ευρώ. Αν δε προσθέσουμε και το κόστος για το αυτοκίνητο φτάσαμε στα 20 ευρώ ο κάθε ένας από μας. Πήγαμε και παρκάραμε σε ένα σημείο, γιατί οι επισκέπτες ήταν χιλιάδες. Όμως πάντα βρίσκεις χώρο να παρκάρεις έστω και λίγο πιο πέρα από εκεί που θα ήθελες. Η ημέρα ήταν Κυριακή και το Σαββατοκύριακο η τιμή είναι κατά 50% μεγαλύτερη από τις καθημερινές. Επίσης να σημειώσω ότι οι τουρίστες πληρώνουν ακριβώς δέκα φορές περισσότερα χρήματα από τους ντόπιους κατοίκους. Δράμα!
Αφήσαμε τον οδηγό μας στο σημείο που πάρκαρε και είπαμε ότι όταν τελειώσουμε τη βόλτα μας θα πάμε να τον συναντήσουμε. Εκεί υπήρχε μία Καλντέρα και εμείς βρισκόμασταν στο επάνω χείλος της, ενώ στο βάθος έβγαιναν καπνοί και υπήρχε μία λίμνη, ενώ κανονικά θα έπρεπε να φαίνεται και μία ακόμα μικρότερη, η οποία όμως δεν φαινόταν. Τυχαίο το γεγονός. Το θέαμα ήταν πολύ όμορφο. Είχε αρκετά καλή υποδομή για να κάνεις βόλτες και να δεις από πολύ ωραία σημεία το βάθος του κρατήρα και να τραβήξεις καλές φωτογραφίες. Ευτυχώς η ορατότητα ήταν καταπληκτική και απολαύσαμε τις εικόνες. Κάναμε λίγες βόλτες, αλλά όχι σε όλο το μήκος του μονοπατιού αφού δεν θα άλλαζε κάτι σε αυτά που είχαμε ήδη δει.
Ξέραμε επίσης ότι υπάρχει και ένα άλλο σημείο με γεωθερμικό ενδιαφέρον στην περιοχή, το Domas Crater. Πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να πάμε μόνοι μας με τα πόδια, όμως δεν μας άφησαν να περάσουμε το μονοπάτι και μας υποχρέωσαν να πληρώσουμε ένα εισιτήριο που ήταν μόνο για ένα οδηγό που θα είχαμε μαζί μας. Το ποσόν δεν ήταν μεγάλο και σε ευρώ ήταν 9.
Το ξύλο μπατίκ, με τα σχέδια κάτω από τη φλούδα του:
Όμως το περπάτημα ήταν αρκετό. Μας πήρε πάνω από μισή ώρα για να περπατήσουμε τα 1200 μέτρα μέχρι το σημείο που ήταν κάποιες πολύ μικρές λιμνούλες, τρεις-τέσσερις, με διάμετρο τρία τέσσερα μέτρα και έβγαζαν ζεστό νερό. Μία όμως το έβγαζε βραστό. Όλη η διαδρομή ήταν κατηφορική και είχε κυρίως σκαλοπάτια. Αυτό ήταν λίγο άσχημο για τα πόδια μας. Όμως κατεβήκαμε και απολαύσαμε και την ωραία διαδρομή αλλά κυρίως ένα ωραίο θέαμα με τις λιμνούλες. Μείναμε πάνω από μισή ώρα.
Όταν τελειώσαμε τις βόλτες μας εκεί, υπήρχαν δύο περιπτώσεις για να επιστρέψουμε: η μία ήταν από το ίδιο μονοπάτι να πάρουμε τον ανήφορο, πράγμα το οποίο αποκλείσαμε από την πρώτη στιγμή. Η άλλη περίπτωση ήταν να φωνάξουμε τον οδηγό μας να μας πάρει με το αυτοκίνητο, αφού περπατήσουμε αλλά 300 μέτρα σε ένα μονοπάτι μέχρι το πάρκινγκ.
Όμως το πρόβλημα ήταν κάτι που δεν είχαμε προβλέψει: το σημείο που ήταν ο οδηγός μας δεν είχε σήμα για το κινητό του. Έτσι δεν μπορούσαμε να τον βρούμε και ευτυχώς βρέθηκε ένα ταξί για να μας ανεβάσει παίρνοντας φυσικά το μεγάλο για Ινδονησία αντίτιμο των 8 ευρώ. Φτάσαμε στο σημείο που είχαμε παρκάρει αρχικά και πήραμε τον οδηγό μας για να συνεχίσουμε το πρόγραμμά μας.