• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γενικά Ερώτηση για ασφαλείς αεροπορικές εταιρείες

arabickostas

Member
Μηνύματα
516
Likes
1.801
Δεν θέλω να πάω πουθενά. Κανονίζω ταξιδαρα στο Αιγαίο με το πλοιο το καλοκαίρι οπότε αποταμιεύω απλώς είχα αυτην την απορία και ήθελα την γνώμη σας!!
Για να σε πειραξουμε και λιγο, τα ατυχηματα με πλοια δε τα φοβασαι καθολου? :haha:

Υ.Γ Το αεροπλανο ειναι μακραν το ασφαλεστερο μεταφορικο μεσο. Αυτο δε το λεω εγω αλλα τα στατιστικα, θανατων/τραυματισμων συγκριτικα με τον αριθμο των επιβατων που ταξιδευουν ανα μεσο. Επισης, στον δυτικο κοσμο τα στανταρ ασφαλειας ειναι αυστηρα οσον αφορα τη συντηρηση των αεροσκαφων, τοσο στις κανονικες οσο και στις loco εταιριες. Σε τεραστιο ποσοστο, ο ανθρωπινος παραγοντας συμβαλει κυριως σε ενα αεροπορικο ατυχημα και οχι τεχνικη δυσλειτουργια του αφους. Οποτε πεταμε αφοβα!
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Αυτό είναι σώστο όμως δεν έχεις υπολογίσει το γεγονός ότι α) ένα αυτοκίνητο μεταφέρει συνήθως 1-2 άντε 3 άτομα, ενώ ένα αεροπλάνο 100 και πάνω και β) ένα αυτοκίνητο κινείται με μια μέση ταχύτητα πες κοντά στα 80 ενώ ένα αεροπλάνο με 800.

Δηλαδή σε μια ώρα ένα αεροπλάνο μπορεί να μεταφέρει κατά μέσο όρο 100 άτομα 800 χλμ μακριά (μία διαδρομή) ενώ αν υποθέσουμε δύο επιβάτες ανά αυτοκίνητο, θα χρειαζόμασταν 50 αυτοκίνητα (άρα 50 διαδρομές) τα οποία θα έπρεπε να κινούνται για 10 ώρες.

Άρα έχουμε ένα μέσο που κάνει μία διαδρομή για μία ώρα και ένα μέσο που κάνει 50 διαδρομές για 10 ώρες. Δηλαδή η πιθανότητα για ατύχημα με το αυτοκίνητο σε σχέση με το αεροπλάνο αυξάνεται γιατί α) κινείται πιο αργά, άρα βρίσκεται περισσότερο χρόνο εκτεθειμένο σε ένα υποθετικό ατύχημα και β) μεταφέρει λιγότερα άτομα άρα και πάλι έχουμε στατιστική αύξηση της πιθανότητας ατυχήματος λόγω των περισσότερων οχημάτων που χρειάζονται για να μεταφέρουν τον ίδιο αριθμό επιβατών σε σχέση με το αεροπλάνο.

Εσύ όμως ούτε θα οδηγήσεις 800 χλμ ούτε θα κάνεις την ίδια διαδρομή 50 φορές ώστε να συγκρίνεις την πιθανότητα ατυχήματος σε σχέση με το να ήσουν σε ένα αεροπλάνο με άλλους 99 επιβατές για μια ώρα. Ή για να το θέσω καλύτερα: αν ο αριθμός των διαδρομών με αυτοκίνητο ήταν ίσος με τον αριθμό πτήσεων και ο χρόνος που κινούνταν/πετούσαν ήταν ίδιος ποιο θα ήταν το ασφαλέστερο μέσο, ανεξαρτήτως της απόστασης που θα διένυε το καθένα;
 
Last edited:

Esperanza

Member
Μηνύματα
31
Likes
28
Εγω σαν άνθρωπος επειδή ακούω σοκαριστικα ατυχήματα συχνά και επειδή μου ειχε μείνει παρα πολυ στο μυαλο η τραγωδία με την ήλιος για να κάνω λιγο ξεκάθαρο το μπερδεμένο ερώτημα μου θα ήθελα να ξερω αν υπάρχει κάποιος νόμος η οτιδήποτε αλλο στις αεροπορικές εταιρίες οτι πρέπει ας πουμε να γίνεται συντήρηση κάθε τόσο κι αν αυτο όντως τηρείται γιατί αν δεν τηρείται τότε όντως κάποιες αεροπορικές ειναι επικίνδυνες. Καταλαβαίνω οτι πολλά ατυχήματα έγιναν απο συγκυρίες αλλα φαντάζομαι οτι αλλά τόσα θα έγιναν απο ανθρώπινα λάθη.
Το εχω θέσει πολυ απλοϊκά αλλα δε ξερω πως αλλιώς να το διατυπώσω
 

Esperanza

Member
Μηνύματα
31
Likes
28
Για να σε πειραξουμε και λιγο, τα ατυχηματα με πλοια δε τα φοβασαι καθολου? :haha:

Υ.Γ Το αεροπλανο ειναι μακραν το ασφαλεστερο μεταφορικο μεσο. Αυτο δε το λεω εγω αλλα τα στατιστικα, θανατων/τραυματισμων συγκριτικα με τον αριθμο των επιβατων που ταξιδευουν ανα μεσο. Επισης, στον δυτικο κοσμο τα στανταρ ασφαλειας ειναι αυστηρα οσον αφορα τη συντηρηση των αεροσκαφων, τοσο στις κανονικες οσο και στις loco εταιριες. Σε τεραστιο ποσοστο, ο ανθρωπινος παραγοντας συμβαλει κυριως σε ενα αεροπορικο ατυχημα και οχι τεχνικη δυσλειτουργια του αφους. Οποτε πεταμε αφοβα!
Καλε δε φοβάμαι τα πλοία παππού καπετάνιο ειχα. Πεφτω μέσα και κολυμπάω. Καλοκαίρι θα ειναι θα ζήσω (χτυπα ξυλο) χαχαχα
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.055
Likes
4.781
Επόμενο Ταξίδι
Κανάρια
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Δεν θέλω να πάω πουθενά. Κανονίζω ταξιδαρα στο Αιγαίο με το πλοιο το καλοκαίρι οπότε αποταμιεύω απλώς είχα αυτην την απορία και ήθελα την γνώμη σας!!
Καλά κάνεις και ρωτάς, αλλά πιστεύω πιο καθησυχαστική είναι η εικόνα του Sam-chal (που να κάνεις και zoom). Εγώ στις 1/6/2009, έχοντας πάρει τα εισιτήρια για πρώτη φορά στο Παρίσι με την Air France, γυρνώντας σπίτι ενθουσιασμένος βλέπω στις ειδήσεις για το αεροπλάνο τους που είχε χαθεί, ερχόμενο από Βραζιλία. Πήγαμε και ήρθαμε χωρίς να γίνει τίποτα. Αν έχεις τόσους ενδοιασμούς για κάποια εταιρία κλείσε με άλλη.

Το φθινόπωρο περιμένουμε και ιστορία, ε; :innocent:
 
Last edited:

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Εγω σαν άνθρωπος επειδή ακούω σοκαριστικα ατυχήματα συχνά και επειδή μου ειχε μείνει παρα πολυ στο μυαλο η τραγωδία με την ήλιος για να κάνω λιγο ξεκάθαρο το μπερδεμένο ερώτημα μου θα ήθελα να ξερω αν υπάρχει κάποιος νόμος η οτιδήποτε αλλο στις αεροπορικές εταιρίες οτι πρέπει ας πουμε να γίνεται συντήρηση κάθε τόσο κι αν αυτο όντως τηρείται γιατί αν δεν τηρείται τότε όντως κάποιες αεροπορικές ειναι επικίνδυνες. Καταλαβαίνω οτι πολλά ατυχήματα έγιναν απο συγκυρίες αλλα φαντάζομαι οτι αλλά τόσα θα έγιναν απο ανθρώπινα λάθη.
Το εχω θέσει πολυ απλοϊκά αλλα δε ξερω πως αλλιώς να το διατυπώσω
Φυσικά υπάρχουν κανονισμοί και οδηγίες για την τεχνική συντήρηση των αεροσκαφών.Και υπάρχουν κυρώσεις για τις εταιρείες που δεν τηρούν τις οδηγίες.Η Ε.Ε για παράδειγμα απαγορεύει ορισμένες εταιρείες να πετούν εντός Ε.Ε.Το ίδιο κάνουν και άλλες Υπηρεσίες Αεροπορίας σε σοβαρές χώρες.
 

Esperanza

Member
Μηνύματα
31
Likes
28
Καλά κάνεις και ρωτάς, αλλά πιστεύω πιο καθησυχαστική είναι η εικόνα του Sam-chal (που να κάνεις και zoom). Εγώ στις 1/6/2009, έχοντας πάρει τα εισιτήρια για πρώτη φορά στο Παρίσι με την Air France, γυρνώντας σπίτι ενθουσιασμένος βλέπω στις ειδήσεις για το αεροπλάνο τους που είχε χαθεί, ερχόμενο από Βραζιλία. Πήγαμε και ήρθαμε χωρίς να γίνει τίποτα. Αν έχεις τόσους ενδοιασμούς για κάποια εταιρία κλείσε με άλλη.

Το φθινόπωρο περιμένουμε και ιστορία, ε; :innocent:
Πραγματικά δεν εχω για ενδοιασμους. Μονο στο Άμστερνταμ εχω παει και στη Κρήτη με αεροπλάνο απλώς κάθε φορα που ακούω για ατυχήματα συνήθως ειναι απο κάποιες ίδιες εταιρίες. Στην Ελλάδα μια συγκεκριμένη μέσα σε ενα χρονο ειχε 3 περιστατικά (τα οποία αντιμετωπίστηκαν ευτυχώς δεν υπήρχε δυστύχημα) αλλα με κάνει να αναρωτιέμαι. Φυσικά κάποια ατυχήματα δυστυχώς απλα συμβαίνουν χωρις να φταίει η εταιρία.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Εγω σαν άνθρωπος επειδή ακούω σοκαριστικα ατυχήματα συχνά και επειδή μου ειχε μείνει παρα πολυ στο μυαλο η τραγωδία με την ήλιος για να κάνω λιγο ξεκάθαρο το μπερδεμένο ερώτημα μου θα ήθελα να ξερω αν υπάρχει κάποιος νόμος η οτιδήποτε αλλο στις αεροπορικές εταιρίες οτι πρέπει ας πουμε να γίνεται συντήρηση κάθε τόσο κι αν αυτο όντως τηρείται γιατί αν δεν τηρείται τότε όντως κάποιες αεροπορικές ειναι επικίνδυνες. Καταλαβαίνω οτι πολλά ατυχήματα έγιναν απο συγκυρίες αλλα φαντάζομαι οτι αλλά τόσα θα έγιναν απο ανθρώπινα λάθη.
Το εχω θέσει πολυ απλοϊκά αλλα δε ξερω πως αλλιώς να το διατυπώσω
Να και ένας κατάλογος απαγορευμένων εταιρειών.Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ενημερωμένος με τα τρέχοντα δεδομένα.

https://el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_απαγορευμένων_αερομεταφορέων_στην_Ευρωπαϊκή_Ένωση
 

Esperanza

Member
Μηνύματα
31
Likes
28
Φυσικά υπάρχουν κανονισμοί και οδηγίες για την τεχνική συντήρηση των αεροσκαφών.Και υπάρχουν κυρώσεις για τις εταιρείες που δεν τηρούν τις οδηγίες.Η Ε.Ε για παράδειγμα απαγορεύει ορισμένες εταιρείες να πετούν εντός Ε.Ε.Το ίδιο κάνουν και άλλες Υπηρεσίες Αεροπορίας σε σοβαρές χώρες.
Α μάλιστα κατάλαβα αρα δεν μπορεί να γίνει κάτι απο αμέλεια η κακη συντήρηση η καθόλου συντήρηση η ας πούμε να επιτραπεί να πετάξει ενα αεροσκάφος το οποίο εχει προβλήματα οπως νόμιζα;
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.055
Likes
4.781
Επόμενο Ταξίδι
Κανάρια
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Τις βλάβες τις μαθαίνουμε πλέον, λόγω της ευρείας κάλυψης από τα ΜΜΕ. Αυτό με την Helios είχε γίνει ντόρος, εν μέρει επειδή επιπλέον ήταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες (θυμάσαι τι λεγόταν εκείνη την εποχή για την ασφάλεια στους αγώνες?). Τα νούμερα το '60-'80 ήταν μεγαλύτερα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Α μάλιστα κατάλαβα αρα δεν μπορεί να γίνει κάτι απο αμέλεια η κακη συντήρηση η καθόλου συντήρηση η ας πούμε να επιτραπεί να πετάξει ενα αεροσκάφος το οποίο εχει προβλήματα οπως νόμιζα;
Από την αμέλεια έως την καθόλου συντήρηση υπάρχει πολύς δρόμος...Φυσικά όπου εμπλέκονται άνθρωποι μπορεί να γίνει μια αμέλεια ή ένα λάθος συντήρησης.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε να πετάμε.Διαλέγουμε σοβαρές εταιρείες με υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας.
 

Esperanza

Member
Μηνύματα
31
Likes
28
Τις βλάβες τις μαθαίνουμε πλέον, λόγω της ευρείας κάλυψης από τα ΜΜΕ. Αυτό με την Helios είχε γίνει ντόρος, εν μέρει επειδή επιπλέον ήταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες (θυμάσαι τι λεγόταν εκείνη την εποχή για την ασφάλεια στους αγώνες?). Τα νούμερα το '60-'80 ήταν μεγαλύτερα.
Δεν θυμάμαι πολλα πράγματα ήμουν πολυ μικρή εχω γεννηθεί το 97. Απλα ειχα σοκαριστεί οταν το ειδα τοτε.Πάντως μου φαίνονται πολυ χρήσιμες οι πληροφορίες σας σας ευχαριστώ όλους! Μάλλον εγω ρώτησα χαζομάρα τελικά απλά δεν γνώριζα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.161
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom