Ερωτηση για hotels.com

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Δεν φταίει η Hoteles.Ο ξενοδόχος παρέλειψε να το αναφέρει.
Συνήθως οι μηχανές δεν ελέγχουν τα ξενοδοχεία ,παρά δειγματοληπτικά.
Πιθανόν να έγινε έτσι.Όποτε εκ των υστέρων θα ανακαλύπταμε το service τους και τι λύση θα έβρισκαν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Σπασμενα νευρα απο τη διαδικασια με τη hotels.com. Ειναι η 4η η 5η φορα που κλεινω δωματιο με δυνατοτητα ακυρωσης και αν ακυρωσω τα χρηματα που προκρατησαν δεν επιστρεφονται μετα απο 20ημερο η και μηνα και πρεπει για δυο 24ωρα να ανταλασσω email με screenshots απο την καρτα, την κρατηση κλπ και να επιλαμβανεται η hotels γιατι οι ιδιοκτητες η ξενοδοχοι κανουν τον κινεζο. Σημειωνω οτι τελευταια ειναι προσφιλης τακτικη των καταλυματων να ζητουν προκαταβολικα τα χρηματα, κατι που δεν θεωρω προβλημα, αλλα πλεον καθε φορα νομιζω οτι θα μου βγει η ψυχη αν ακυρωσω για να επιστραφει το ποσο.
Το πιο απογοητευτικο ομως ηταν οτι στο πιο προσφατο περιστατικο η hotels αρχικα μου ζητησε να τηλεφωνησω εγω στο ξενοδοχειο για να ζητησω τα χρηματα πισω. Συγγνωμη, αλλα αυτο θα το εκανα αν εκλεινα απ' ευθειας στο καταλυμμα. Ποιος ο ρολος της τοτε?
 
Last edited:

ARGYRO S.

Member
Μηνύματα
132
Likes
19
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα αν θέλετε να με βοηθήσετε...
Τον Σεπτέμβρη χάζευα ξενοδοχεία για Ζάκυνθο και λέω αφού έχει δωρεάν ακύρωση και δεν έχει προπληρωμή αλλά πληρωμή στο ξενοδοχείο κράτησα ένα για το επόμενο καλοκαίρι στο alykanas Village Hotel μέσω της hotels. com.
Τότε η τιμή ήταν το 1/3 σε σύγκριση με την σημερινή που είδα.. Λαμβάνω ένα email που αναφέρει ότι ακυρώθηκε η κράτηση από το ξενοδοχειο λόγω ενός σφάλματος της κάρτας σας στην επεξεργασία πληρωμής σας.. Την κάρτα την έχουμε χρησιμοποιήσει άπειρες φορές και πρόσφατα σε μια κράτηση για τα Χριστούγεννα που έκανα κι όλα OK...
Και λέει αν θέλω να κάνω εκ νέου κράτηση στο ξενοδοχείο . Πιστεύω λόγω τιμής έγινε και γιατί 1,5 μήνα μετά κι όχι την ώρα της κράτησης και καλά το πρόβλημα; Μπορείτε να μου πείτε πως πρέπει να κινηθώ;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Σε ακυρωμενη κρατηση δεν εχεις περιθωρια κινησης. Προφανως ηταν λαθος η τιμη και διορθωσαν το λαθος με ακυρωση. Σε αυτες τις περιπτωσεις η φραση "προβλημα με την καρτα" ειναι μια τυπικη δικαιολογια ακυρωσης. Τιποτε περισσοτερο.
Δεν μπορεις να παραπονεθεις οτι σε "κρεμασαν" ενω ηδη ειχες κλεισει αεροπορικα π.χ. Πας παρακατω.
 

ARGYRO S.

Member
Μηνύματα
132
Likes
19
Σε ακυρωμενη κρατηση δεν εχεις περιθωρια κινησης. Προφανως ηταν λαθος η τιμη και διορθωσαν το λαθος με ακυρωση. Σε αυτες τις περιπτωσεις η φραση "προβλημα με την καρτα" ειναι μια τυπικη δικαιολογια ακυρωσης. Τιποτε περισσοτερο.
Σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου...
Τραγικό!!! Απλά στην Booking σου λέει γιατί έγινε σε μια φίλη μου ότι σου αφήνει περιθώριο 24 η 48 ώρες να αλλάξεις την κάρτα... Εδώ δεν υπήρχε θέμα, προφανώς επειδή ήταν πολύ νωρίς 3πλασιασαν την τιμή και δεν τους συνέφερε... Συμπεριφορά απαράδεκτη!!!!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Σ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου...
Τραγικό!!! Απλά στην Booking σου λέει γιατί έγινε σε μια φίλη μου ότι σου αφήνει περιθώριο 24 η 48 ώρες να αλλάξεις την κάρτα... Εδώ δεν υπήρχε θέμα, προφανώς επειδή ήταν πολύ νωρίς 3πλασιασαν την τιμή και δεν τους συνέφερε... Συμπεριφορά απαράδεκτη!!!!
Οχι, δεν ειναι απαραδεκτη. Εχουν κανει λαθος στην τιμη. Αυτο ειναι αναμενομενο και αν θες να παιξεις fair αυτο το παιχνιδι- ειδικα στο εξωτερικο κι οχι Ελλαδα που ειναι κατσαπλιαδες πολλοι στον τουρισμο- μολις κλεισεις σε παρανοικα χαμηλη τιμη, τους ενημερωνεις με μειλ οτι κατι δεν παει καλα με τιμες τους. Πολυ συχνα δεχονται την κρατηση (μου εχει τυχει καποιες φορες).
 

ARGYRO S.

Member
Μηνύματα
132
Likes
19
Οχι, δεν ειναι απαραδεκτη. Εχουν κανει λαθος στην τιμη. Αυτο ειναι αναμενομενο και αν θες να παιξεις fair αυτο το παιχνιδι- ειδικα στο εξωτερικο κι οχι Ελλαδα που ειναι κατσαπλιαδες πολλοι στον τουρισμο- μολις κλεισεις σε παρανοικα χαμηλη τιμη, τους ενημερωνεις με μειλ οτι κατι δεν παει καλα με τιμες τους. Πολυ συχνα δεχονται την κρατηση (μου εχει τυχει καποιες φορες).
OK τους έχω στείλει email... Να δω τι θα απαντήσουν... Έστειλα στο ξενοδοχείο όχι στην hotels. com σωστά;
Σε τελική πριν την ακύρωση όφειλανΝ να ενημερώσουν για αλλαγή... Θα δω... Σ ευχαριστώ και πάλι...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
OK τους έχω στείλει email... Να δω τι θα απαντήσουν... Έστειλα στο ξενοδοχείο όχι στην hotels. com σωστά;
Σε τελική πριν την ακύρωση όφειλανΝ να ενημερώσουν για αλλαγή... Θα δω... Σ ευχαριστώ και πάλι...
Μα λεω το ακριβως αντιθετο: τωρα ειναι αργα για μειλ και σε περιπτωση λαθος τιμης δεν οφειλαν να ενημερωσουν εσενα. Εχει ακυρωθει, δεν ειχες προπληρωσει για να τους πιεσεις, το παρατας.
Στο επομενο που θα βρεις με λαθος τιμη το 1/3 απο αυτο που νομιζεις οτι αξιζει, αν το προπληρωσεις υπαρχει καποια πιθανοτητα να το αφησουν με αυτη την τιμη.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Γνωριζει κανεις αν κλεισω διαμονη με διαμονη hotel reward σε περιπτωση που ακυρωσω αν την παιρνω πισω ή την χανω?
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
962
Likes
8.812
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Θέλω να στείλω ένα διευκρινιστικό ερώτημα με email στην Hotels. Ψάχνω στη σελίδα τους για επικοινωνία και πατώντας εκεί με βγάζει στις συχνές ερωτήσεις, όπου δεν υπάρχει κανένα στοιχείο επικοινωνίας, ούτε τηλέφωνο ούτε email (ή στραβώθηκα και δεν τα βλέπω).
Το ίδιο και στην εφαρμογή μέσω τηλεφώνου. Έχω ξεψαχνίσει σελίδα και εφαρμογή πολλή ώρα αλλά τζίφος.
Και αναρωτιέμαι, αν γίνει μία στραβή με τα δωμάτια όταν φτάσω, τι θα κάνω;

Βλέπει κανείς ή έχει τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο και email) με την Hotels;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.127
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom