Tourleader
New Member
- Μηνύματα
- 1
- Likes
- 0
Αγαπητοί Φίλοι μια τυχαία περιήγηση με έφερε στο συγκεκριμένο ταξιδιωτικό ιστότοπο όπου διαπίστωσα ότι χάνεται μια μεγάλη ευκαιρία βελτίωσης των κακώς εχόντων όταν συγκαλύπτονται οι ένοχοι που συμπεριφέρονται αντιτουριστικά.
Συγκεκριμένα διάβασα κάποιες καταγγελίες για σοβαρές παραβιάσεις συμβατικών υποχρεώσεων από ξενοδόχο στην Αίγινα με θύματα Έλληνες ταξιδιώτες, δυστυχώς όμως, η επωνυμία της συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας παραμένουν συγκαλυμένα με ...αποσιωποιητικά!
Με τον τρόπο αυτό ο δράστης συγκαλύπτεται ώστε να επαναλάβει την αντιτουριστική συμπεριφορά του σε άλλους μελλοντικούς πελάτες, ο Τουρισμός στην Ελλάδα στέλνεται κατά διαβόλου και νέα θύματα περιμένουν την σειρά τους από τον απαράδεκτο "ξενοδόχο" που απλά ασεβεί στο λειτούργημα από το οποίο τρώει ψωμί πάρα πολύς κόσμος που δεν του φταίει σε τίποτε.
Αντίθετα, σε αντίστοιχους ιστότοπους του εξωτερικού τα παράπονα των ταξιδιωτών δημοσιεύονται με πλήρη αναφορά των ανακόλουθων επιχειρήσεων ώστε οι πάντες να ενημερώνονται και να τις αποφεύγουν, πρώτιστη μέριμνα προστασίας του ίδιου του Τουρισμού!!
Ως επαγγελματίας του Τουρισμού θεωρώ ότι και δεοντολογικά απέναντι στον Τουρισμό, και απέναντι στους ταξιδιώτες θα πρέπει ο ιστότοπος να μην συγκαλύπτει τους απαράδεκτους επαγγελματίες που καιροσκοπούν και εξαπατούν τον ταξιδιώτη. Έτσι, και το ίδιο το κύρος του ιστοτόπου θα αυξηθεί και θα μετατραπεί σε ένα δυνατό πεδίο προώθησης του Τουρισμού και προστασίας του κοινού, διαφορετικά θα παραμένει σε μία λανθάνουσα κατάσταση αναποτελεσματικότητας και κοτσομπολιού και μόνο.
Φιλικά !
Συγκεκριμένα διάβασα κάποιες καταγγελίες για σοβαρές παραβιάσεις συμβατικών υποχρεώσεων από ξενοδόχο στην Αίγινα με θύματα Έλληνες ταξιδιώτες, δυστυχώς όμως, η επωνυμία της συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας παραμένουν συγκαλυμένα με ...αποσιωποιητικά!
Με τον τρόπο αυτό ο δράστης συγκαλύπτεται ώστε να επαναλάβει την αντιτουριστική συμπεριφορά του σε άλλους μελλοντικούς πελάτες, ο Τουρισμός στην Ελλάδα στέλνεται κατά διαβόλου και νέα θύματα περιμένουν την σειρά τους από τον απαράδεκτο "ξενοδόχο" που απλά ασεβεί στο λειτούργημα από το οποίο τρώει ψωμί πάρα πολύς κόσμος που δεν του φταίει σε τίποτε.
Αντίθετα, σε αντίστοιχους ιστότοπους του εξωτερικού τα παράπονα των ταξιδιωτών δημοσιεύονται με πλήρη αναφορά των ανακόλουθων επιχειρήσεων ώστε οι πάντες να ενημερώνονται και να τις αποφεύγουν, πρώτιστη μέριμνα προστασίας του ίδιου του Τουρισμού!!
Ως επαγγελματίας του Τουρισμού θεωρώ ότι και δεοντολογικά απέναντι στον Τουρισμό, και απέναντι στους ταξιδιώτες θα πρέπει ο ιστότοπος να μην συγκαλύπτει τους απαράδεκτους επαγγελματίες που καιροσκοπούν και εξαπατούν τον ταξιδιώτη. Έτσι, και το ίδιο το κύρος του ιστοτόπου θα αυξηθεί και θα μετατραπεί σε ένα δυνατό πεδίο προώθησης του Τουρισμού και προστασίας του κοινού, διαφορετικά θα παραμένει σε μία λανθάνουσα κατάσταση αναποτελεσματικότητας και κοτσομπολιού και μόνο.
Φιλικά !