Εντυπώσεις από τα πλοία της ακτοπλοΐας μας

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Ξέρεις πόσο εύκολα ανοίγει τρύπα σε λαμαρίνα πλοίου ηλικίας 35 ετών; Ειδικά αν δεν έχει κάνει καλή συντήρηση μιλάμε για ατελείωτη σαπιλα.

Μπορεί βέβαια να είναι πολύ καλά συντηρημένα με συχνούς δεξαμενισμους και να μην έχουν πρόβλημα.
το ειπες κ το διορθωσες. μη λεμε τα ιδια κ τα ιδια. η ηλικια δεν εχει σχεση με την ασφαλεια. αυτα ειναι θεματα νηογνωμονων, υπηρεσιων κλπ κλπ. να βαζεις ηλικιακο οριο στα πλοια ειναι το λιγοτερο αστειο και ευτυχως φυσικα που καταργηθηκε. το Αστορια φετος πηγε για σκραπ στα 75 του. εδω θα το ειχαμε βγαλει ακαταλληλο 30 χρονια πριν. οπως με την ιστορια με το ATR που οι αλητες της σκαι το βαζουν κ ταλαιπωρουν τον κοσμο σε κακοκαιριες. το ιδιο ATR της Air Tahiti με 6ωρες πτησεις στον Ειρηνικο.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.159
Likes
6.733
το ειπες κ το διορθωσες. μη λεμε τα ιδια κ τα ιδια. η ηλικια δεν εχει σχεση με την ασφαλεια. αυτα ειναι θεματα νηογνωμονων, υπηρεσιων κλπ κλπ. να βαζεις ηλικιακο οριο στα πλοια ειναι το λιγοτερο αστειο και ευτυχως φυσικα που καταργηθηκε. το Αστορια φετος πηγε για σκραπ στα 75 του. εδω θα το ειχαμε βγαλει ακαταλληλο 30 χρονια πριν. οπως με την ιστορια με το ATR που οι αλητες της σκαι το βαζουν κ ταλαιπωρουν τον κοσμο σε κακοκαιριες. το ιδιο ATR της Air Tahiti με 6ωρες πτησεις στον Ειρηνικο.
Καλά έχουμε και υποβρύχια 50 ετών, δεν θα χαρώ γι'αυτό.
Η ηλικία έχει σχέση, όσο καλή επισκευή και να κάνεις κάποια στιγμή θα τη δείξει την ηλικία του.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.589

arabickostas

Member
Μηνύματα
523
Likes
1.904
Παλι διασημοι θα γινουμε για το γεγονος οτι δεν υπαρχουν πρωτοκολλα η αν υπαρχουν δεν τηρουνται σε ο,τι εχει σχεση με την ασφαλεια
Πειραιάς: Συνελήφθησαν καπετάνιος και πλήρωμα για τον πνιγμό του 36χρονου- Μαρτυρία μέσα από το πλοίο
Δεδομενο οτι υπαρχουν αλλα δεν τηρουνται..... "Παμε και οπου βγει" και στα πλοια ( εδω και χρονια , οχι τωρα λογω του περιστατικου ) .
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.589
[/QUO
Δεδομενο οτι υπαρχουν αλλα δεν τηρουνται..... "Παμε και οπου βγει" και στα πλοια ( εδω και χρονια , οχι τωρα λογω του περιστατικου ) .
Εγω ειμαι 6 χρονια "καθαρη" απο σαπιοκαραβο ελληνικο, εσεις καντε ο,τι θελετε.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
523
Likes
1.904
[/QUO
Εγω ειμαι 6 χρονια "καθαρη" απο σαπιοκαραβο ελληνικο, εσεις καντε ο,τι θελετε.
Και πολυ καλα κανεις.... Και εγω δε θελω να τα βλεπω...

Μιλώντας για πλοία να πούμε επίσης οτι με βάση τις τιμες των εισητηριων τους, πλεον δεν αποτελουν και τοσο οικονομικη επιλογη οπως ηταν καποτε...Ισως αυτο να ισχυει για τις γιορτες που τα αεροπορικα ειναι πιο υψηλα...

Οσον αφορα το τραγικο περιστατικο απο που να ξεκινησει κανεις και που να τελειωσει....Αραγε στις διαδικασιες που προηγουμενως υπεθεσα οτι υφιστανται, περιλαμβανεται ο ασφαλης αποπλους με ευθυνη του ΛΣ; Δηλαδη αν θεωρητικα στον αποπλου κατι δεν παει ομαλα, επιθεση απ εξω, εισβολη ατομων, ή οτιδηποτε αλλο ποιος εχει την ευθυνη να προστατεψει ενα πλοιο, το πληρωμα σπρωχνωντας επιβατες στη θαλασσα; Εδω φαινεται οτι ο τυπος στο καταπελτη ειναι εντελως ανιδεος καθοτι στη προσπαθεια του να απομακρυνει τον ανθρωπο που ετρεχε να μπει, παραλιγο να πεσει και ο ιδιος μεσα, με τα απονερα να μην δινουν καμια ελπιδα επιβιωσης οπως αποδειχτηκε.

Αραγε προβλεπεται κινηση του πλοιου για αναχωρηση χωρις πρωτα να εχουν υψωθει ο καταπελτης και η εισοδος επιβατων; Ή περιμενωντας το ταδε φορτηγο που αργησε εχει καθιερωθει αυτη η παρατυπια; Σε καθε περιπτωση το περιστατικο αποτελει ΝΤΡΟΠΗ για την Ελληνικη ναυτιλία εν ετει 2023. Δεν συζηταω καν τη δυσφημηση της χωρας εξω, αλλα ειπαμε και πριν... " Παμε και οπου βγει".....

Υ.Γ Καποτε στον αποπλου για Κρητη, βρισκομενος στο καταστρωμα ειδα ενα καθυστερημενο επιβατη να ετοιμαζεται να πηδηξει στο καταπελτη ακριβως στο ιδιο timing με το χτεσινο...Τελικα δε το εκανε γιατι φοβηθηκε, ειχε και μια μικρη αποσκευη στα χερια και οι επιβατες του φωναζαν "δε πειραζει φιλε αυριο" αφου ειχε χασει το πλοιο... Το πιο συγκλονιστικο ομως ηταν οτι το πληρωμα στον καταπελτη, τον παρακινουσε να το κανει, με καποιες κινησεις του στυλ " θα σε πιασουμε, ελα ". Ανθρωπια στην κατανοηση της καθυστερησης αλλα κρισιμη ελλειψη επαγγελματισμου οσον αφορα την ασφαλεια επιβατων.... Αυτα....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.589
Ο τυπος στον καταπελτη δυσκολο να ηταν ανιδεος αφου ειναι ενας απο τους 4 που συνεληφθη και ειχαν και οι 4 πολυ ψηλη θεση στην ιεραρχια του πλοιου. Δεν εγινε απο αγνοια. Προφανως αξιολογηθηκε ως ενας απο τους καλυτερους επαγγελματιες, οπως κανει καθε ιδιωτικη εταιρεια για να δωσει θεση στην ιεραρχια, σωστα?
 

paykopete

Member
Μηνύματα
181
Likes
796
Η λυση δεν ειναι δεν μπαινω σε καραβι, σε τρενο , σε αεροπλανο κτλπ επειδη υπαρχει ανοργανωσια. Η λυση ειναι να αλλαξει αυτη η χωρα σε βασικα πραγματα οπως παιδεια. Απο εκει ξεκινανε ολα και ερχονται τα επομενα (οργανωση, κοινωνικη αλληλεγγυη κτλπ)
Εγω περισσοτερο φοβαμαι στο αυτοκινητο σε δρομο επαρχιας χωρις μπαρες κτλπ που ο καθενας προσπερναει και πηγαινει διχως αυριο. Τι θελω να πω! Το οτι δεν επιλεγω κατι (και καλα κανω γτ μπορει να το φοβαμαι) δεν ειναι η λυση.
Οταν η χωρα γινεται μπαχαλο σιγα σιγα σε ολα της , και ζουμε σε αυτην, οι πιθανοτητες αυξανονται να σε βρει οπουδηποτε μια μαλακια, ειτε ειναι τρενο, ειτε πλημμυρα ειτε φωτια κτλπ κτλπ!
Προφανως το χτεσινο περιστατικο ειναι το αποτελεσμα οτι η κοινωνια σιγα σιγα σαπιζει.
Αδιανόητο και ασύλληπτο!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.589
Η λυση δεν ειναι δεν μπαινω σε καραβι, σε τρενο , σε αεροπλανο κτλπ επειδη υπαρχει ανοργανωσια. Η λυση ειναι να αλλαξει αυτη η χωρα σε βασικα πραγματα οπως παιδεια. Απο εκει ξεκινανε ολα και ερχονται τα επομενα (οργανωση, κοινωνικη αλληλεγγυη κτλπ)
Εγω περισσοτερο φοβαμαι στο αυτοκινητο σε δρομο επαρχιας χωρις μπαρες κτλπ που ο καθενας προσπερναει και πηγαινει διχως αυριο. Τι θελω να πω! Το οτι δεν επιλεγω κατι (και καλα κανω γτ μπορει να το φοβαμαι) δεν ειναι η λυση.
Οταν η χωρα γινεται μπαχαλο σιγα σιγα σε ολα της , και ζουμε σε αυτην, οι πιθανοτητες αυξανονται να σε βρει οπουδηποτε μια μαλακια, ειτε ειναι τρενο, ειτε πλημμυρα ειτε φωτια κτλπ κτλπ!
Προφανως το χτεσινο περιστατικο ειναι το αποτελεσμα οτι η κοινωνια σιγα σιγα σαπιζει.
Αδιανόητο και ασύλληπτο!
Καλα, οταν αλλαξει, θα μπω κι εγω σε πλοιο και τρενο.
Ως τοτε ας μην το ρισκαρω, να μου κανουν δωρεαν την κηδεια σαν τα θυματα του ΟΣΕ για τον ηρωισμο μου.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.492
Likes
8.049
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Άνθρωπος στη θαλασσα:
Αν είσαι επαγγελματίας:
1. Ειδοποιείς τη γέφυρα και σημαίνεις συναγερμό
2. Φωνάζεις "άνθρωπος στη θάλασσα"
3. Ο καπετάνιος κάνει "ΚΡΑΤΕΙ" τις μηχανές.
4. Ρίχνεις στη θάλασσα το πλησιέστερο κυκλικό σωσίβιο που υπάρχει.
5. Ρίχνεις τη λέμβο διασώσεως για περισυλλογή του ανθρώπου.
....
(Βιβλίο Ναυτική Τέχνη... Γεωργίου Φαμηλωνίδη Εκπαιδευτικό κείμενο Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού)

Αν γινόταν το σκηνικό αυτό στην Αμερική, η εταιρία δεν θα την έβγαζε κ τόσο καθαρή, όσο θα την βγάλει εδώ έχοντας τα πιο απίθανα νομικά τερτίπια.
 

nick07

Member
Μηνύματα
431
Likes
836
Και πολυ καλα κανεις.... Και εγω δε θελω να τα βλεπω...

Μιλώντας για πλοία να πούμε επίσης οτι με βάση τις τιμες των εισητηριων τους, πλεον δεν αποτελουν και τοσο οικονομικη επιλογη οπως ηταν καποτε...Ισως αυτο να ισχυει για τις γιορτες που τα αεροπορικα ειναι πιο υψηλα...

Οσον αφορα το τραγικο περιστατικο απο που να ξεκινησει κανεις και που να τελειωσει....Αραγε στις διαδικασιες που προηγουμενως υπεθεσα οτι υφιστανται, περιλαμβανεται ο ασφαλης αποπλους με ευθυνη του ΛΣ; Δηλαδη αν θεωρητικα στον αποπλου κατι δεν παει ομαλα, επιθεση απ εξω, εισβολη ατομων, ή οτιδηποτε αλλο ποιος εχει την ευθυνη να προστατεψει ενα πλοιο, το πληρωμα σπρωχνωντας επιβατες στη θαλασσα; Εδω φαινεται οτι ο τυπος στο καταπελτη ειναι εντελως ανιδεος καθοτι στη προσπαθεια του να απομακρυνει τον ανθρωπο που ετρεχε να μπει, παραλιγο να πεσει και ο ιδιος μεσα, με τα απονερα να μην δινουν καμια ελπιδα επιβιωσης οπως αποδειχτηκε.

Αραγε προβλεπεται κινηση του πλοιου για αναχωρηση χωρις πρωτα να εχουν υψωθει ο καταπελτης και η εισοδος επιβατων; Ή περιμενωντας το ταδε φορτηγο που αργησε εχει καθιερωθει αυτη η παρατυπια; Σε καθε περιπτωση το περιστατικο αποτελει ΝΤΡΟΠΗ για την Ελληνικη ναυτιλία εν ετει 2023. Δεν συζηταω καν τη δυσφημηση της χωρας εξω, αλλα ειπαμε και πριν... " Παμε και οπου βγει".....

Υ.Γ Καποτε στον αποπλου για Κρητη, βρισκομενος στο καταστρωμα ειδα ενα καθυστερημενο επιβατη να ετοιμαζεται να πηδηξει στο καταπελτη ακριβως στο ιδιο timing με το χτεσινο...Τελικα δε το εκανε γιατι φοβηθηκε, ειχε και μια μικρη αποσκευη στα χερια και οι επιβατες του φωναζαν "δε πειραζει φιλε αυριο" αφου ειχε χασει το πλοιο... Το πιο συγκλονιστικο ομως ηταν οτι το πληρωμα στον καταπελτη, τον παρακινουσε να το κανει, με καποιες κινησεις του στυλ " θα σε πιασουμε, ελα ". Ανθρωπια στην κατανοηση της καθυστερησης αλλα κρισιμη ελλειψη επαγγελματισμου οσον αφορα την ασφαλεια επιβατων.... Αυτα....
Απο τοτε που η αγορα κυριαρχειται απο τις Hellenic Seaways και Blue Star και πλεον μονο απο τη δευτερη, η ελληνικη επιβατηγος ναυτιλια εχει παρει την κατιουσα. Οι τιμες των εισιτηριων εχουν αυξηθει πολυ και η ποιοτητα των υπηρεσιων εχει χειροτερεψει αρκετα.
Οσον αφορα το τραγικο περιστατικο, καποιες προσωπικες γνωμες-σκεψεις:
1. Ειναι ανεπιτρεπτο ακομα και στο μεγαλυτερο λιμανι της χωρας να μπορει να αλωνιζει ο οποιοσδηποτε στην προβλητα. Θα επρεπε να υπαρχουν υποδομες και ο χωρος να ελεγχεται και η προσβαση στην προβλητα να επιτρεπεται μονο σε οσους εχουν εισιτηριο και μονο μεχρι συγκεκριμενη ωρα πριν την αναχωρηση του καθε πλοιου.
2. Οι λιμενικες αρχες της χωρας δεν φαινεται να εκτελουν σωστα τη δουλεια τους. Αφενος δεν φαινεται να υπαρχει λιμενικος κατα την αναχωρηση του πλοιου, αφετερου το πλοιο (συμφωνα και με παραδοχη της διαχειριστριας εταιρειας) παραβιαζει τον ISM Code και αναλογα της σοβαροτητας της παραβιασης πιθανον θα επρεπε να γινει detain μεχρι να φανει οτι ειναι αξιοπλοο και τηρειται ο ISM. Αναρωτιεμαι αν ανεβηκε Port State Control για επιθεωρηση και ποιο ηταν το αποτελεσμα. Ελπιζουμε να ακουσουμε συντομα το πορισμα των λιμενικων αρχων.
3. Χωρις να γενικευω, καθως σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν καλοι και κακοι επαγγελματιες, φαινεται (και απο προσωπικη εμπειρια) πως αρκετοι απο τους ναυτικους που υπηρετουν στην επιβατηγο ναυτιλια ειναι λες και βρισκονται εκει επειδη εχουν καποιο μεσο, ενω η φραση "σεβασμος στον επιβατη" ειναι λεξη αγνωστη. Μαλλον δεν εχουν κατανοησει τί δουλεια κανουν και αυτοι που τους προσλαμβανουν θα επρεπε να τους εκπαιδευουν καλυτερα. Οσοι δεν ειναι ικανοι να διαχειριστουν επιβατες, μπορουν ισως να υπηρετησουν σε φορτηγα ή δεξαμενοπλοια.
4. Ευθυνες δεν φερει μονο το πληρωμα αλλα και η ναυτιλιακη εταιρεια, παρολο που προσπαθησε να τα ριξει ολα στο πληρωμα και τον Καπετανιο. Η ναυτιλιακη εταιρεια ειναι υπευθυνη να διασφαλισει πως ο ISM και οι λοιποι κανονισμοι θα επρεπε να ακολουθουνται στα πλοια της. Η ιδια μας ενημερωσε πως αυτο δεν συνεβη...με ευθυνη του πληρωματος. Επρεπε να σκοτωθει-δολοφονηθει ανθρωπος και να κυκλοφορησει βιντεο με το περιστατικο, για να μαθουν οι λεβεντες πως το βαπορι που μεταφερει 100δες επιβατες δεν ακολουθει τους διεθνεις κανονισμους.
 
Last edited:

McElk

Member
Μηνύματα
1.144
Likes
2.149
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Απο τοτε που η αγορα κυριαρχειται απο τις Hellenic Seaways και Blue Star και πλεον μονο απο τη δευτερη, η ελληνικη επιβατηγος ναυτιλια εχει παρει την κατιουσα. Οι τιμες των εισιτηριων εχουν αυξηθει πολυ και η ποιοτητα των υπηρεσιων εχει χειροτερεψει αρκετα.
Οσον αφορα το τραγικο περιστατικο, καποιες προσωπικες γνωμες-σκεψεις:
1. Ειναι ανεπιτρεπτο ακομα και στο μεγαλυτερο λιμανι της χωρας να μπορει να αλωνιζει ο οποιοσδηποτε στην προβλητα. Θα επρεπε να υπαρχουν υποδομες και ο χωρος να ελεγχεται και η προσβαση στην προβλητα να επιτρεπεται μονο σε οσους εχουν εισιτηριο και μονο μεχρι συγκεκριμενη ωρα πριν την αναχωρηση του καθε πλοιου.
2. Οι λιμενικες αρχες της χωρας δεν φαινεται να εκτελουν σωστα τη δουλεια τους. Αφενος δεν φαινεται να υπαρχει λιμενικος κατα την αναχωρηση του πλοιου, αφετερου το πλοιο (συμφωνα και με παραδοχη της διαχειριστριας εταιρειας) παραβιαζει τον ISM Code και αναλογα της σοβαροτητας της παραβιασης πιθανον θα επρεπε να γινει detain μεχρι να φανει οτι ειναι αξιοπλοο και τηρειται ο ISM. Αναρωτιεμαι αν ανεβηκε Port State Control για επιθεωρηση και ποιο ηταν το αποτελεσμα. Ελπιζουμε να ακουσουμε συντομα το πορισμα των λιμενικων αρχων.
3. Χωρις να γενικευω, καθως σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν καλοι και κακοι επαγγελματιες, φαινεται (και απο προσωπικη εμπειρια) πως αρκετοι απο τους ναυτικους που υπηρετουν στην επιβατηγο ναυτιλια ειναι λες και βρισκονται εκει επειδη εχουν καποιο μεσο, ενω η φραση "σεβασμος στον επιβατη" ειναι λεξη αγνωστη. Μαλλον δεν εχουν κατανοησει τί δουλεια κανουν και αυτοι που τους προσλαμβανουν θα επρεπε να τους εκπαιδευουν καλυτερα. Οσοι δεν ειναι ικανοι να διαχειριστουν επιβατες, μπορουν ισως να υπηρετησουν σε φορτηγα ή δεξαμενοπλοια.
4. Ευθυνες δεν φερει μονο το πληρωμα αλλα και η ναυτιλιακη εταιρεια, παρολο που προσπαθησε να τα ριξει ολα στο πληρωμα και τον Καπετανιο. Η ναυτιλιακη εταιρεια ειναι υπευθυνη να διασφαλισει πως ο ISM και οι λοιποι κανονισμοι θα επρεπε να ακολουθουνται στα πλοια της. Η ιδια μας ενημερωσε πως αυτο δεν συνεβη...με ευθυνη του πληρωματος. Επρεπε να σκοτωθει-δολοφονηθει ανθρωπος και να κυκλοφορησει βιντεο με το περιστατικο, για να μαθουν οι λεβεντες πως το βαπορι που μεταφερει 100δες επιβατες δεν ακολουθει τους διεθνεις κανονισμους.

Σαν να διαβάζω την ανακοίνωση των ναυτεργατικών σωματείων. Η ευθύνη αυτών των κτηνών που έσπρωξαν στο θάνατο και στη συνέχεια αδιαφόρησαν μόλις τρίτη σε ιεράρχηση!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.738
Μηνύματα
910.496
Μέλη
39.472
Νεότερο μέλος
Στέλιος Μίκυ

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom