ιπτάμενος
Member
- Μηνύματα
- 89
- Likes
- 83
Αν εννοείς μηχανή αναζήτησης και κλεισίματος νομίζω η skyscanner ειναι από τις καλύτερες. Την έχω χρησιμοποιήσει 2 φορες και μου έδωσε τις καλύτερες τιμες. Είναι μεταπωλητής μεγάλων εταιρειών (sixt, hertz κλπ)
εγώ έκλεισα αμάξι από το αεροδρόμιο του Ντίσελντορφ μέσω της Ryanair. είχε μία προσφορά την προηγούμενη εβδομάδα και το έκλεισα 50 ευρώ φθηνότερα από τούς άλλους μεσάζοντες . η εταιρεία είναι η Hertz .απο που μου προτείνετε να ψάξω για ενοικίαση στη Γερμανία?
Στις αρχές Απριλίου στη Sixt στη γαλλική πλευρά του Euroairport (Mulhouse-Basel-Freiburg) νοίκιασα αυτοκίνητο με κλασικό χάρτινο δίπλωμα (εννοώ όχι την κάρτα). Καλά να περάσετεΈχει νοικιάσει κανείς πρόσφατα αυτοκίνητο στη Γαλλία με το κλασικό ροζ δίπλωμα (χωρίς λατινικούς χαρακτήρες έκδοσης μετά το 2000)?
Δεν προλαβαίνω να βγάλω το καινούριο και η ελπα στην Ρόδο θέλει 77€ για να το κάνει για ένα χρόνο διεθνές.
Ευχαριστώ
Πέρυσι Τουλούζη (Europcar), με το χάρτινο χωρίς πρόβλημα, απλά βοήθησα λίγο την κοπέλα γραφοντας της το όνομα μου με λατινικούς χαρακτήρες και φαίνεται και από την ταυτότητα η αντιστοίχιση. Και φέτος με το ίδιο θα ξανανοικιάσω.Έχει νοικιάσει κανείς πρόσφατα αυτοκίνητο στη Γαλλία με το κλασικό ροζ δίπλωμα (χωρίς λατινικούς χαρακτήρες έκδοσης μετά το 2000)?
Δεν προλαβαίνω να βγάλω το καινούριο και η ελπα στην Ρόδο θέλει 77€ για να το κάνει για ένα χρόνο διεθνές.
Ευχαριστώ
Εχώ νοικιάσει αρκετές φορές χωρίς προβλήματα. Είπαμε οτι προσπαθούν να σε χρεώσουν ότι μπορούν. Ασφάλειες, οδικές βοήθειες, οδική βοήθεια στην οδική βοήθεια ...Το κοίταξα για γρατσουνιές αλλά σουρουπωνε, ήταν και άπλυτο και δεν είδα ότι ειχε ενα ρραγισματακι στο παρμπρίζ.
Για να σας προλάβω είμαι σίγουρος ότι δεν χτύπησε κάποιο πετράδακι το παρμπρίζ. Μου έχει τύχει δύο φορές στο δικό μου και ξέρω πως ακούγεται.
Όταν το πήγαμε πισω ήρθε ένας υπάλληλος και κοίταξε αμέσως στο σημείο που ειχε το ραγισματακι. Και μάλιστα σε σούρουπο προς σκοταδδι.
Μας ζητούσαν να το κρατήσουν από την κάρτα. Τους έλεγα ότι δεν χτύπησε κάτι το παρμπρίζ ή αν έγινε να τους υπογράψω να τα παροπά από την ασφάλεια.
Με έκαναν τούρμπο και έβαλα τις φωνές.
Μας καθυστερούσαν με βλακωδης δικαιολογίες για να πιεστουμε ώστε να πλησιάσει η πτήση μας.
Τελικά επειδή ερχόταν νέος πελάτης και φοβήθηκαν μήπως την κάνει, μας ξεχρεωσαν την κάρτα.
Όταν γύρισα έψαξα και είδα ότι το κάνουν συστηματικά.
Συμβουλεψα μέσω tripadvisor τους μελλοντικούς πελάτες να φωτογραφήσουν και να πάρουν βίντεο τα αυτοκίνητα ώστε να μπορούν να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες. Και με μεγάλη ευχαρίστηση είδα απαντήσεις ότι το εκαναν εκνεριζοντας τους υπαλλήλους.
Για αυτό έγραψα για δευτεροτριτες. Δείχνουν φθηνότερες από τις γνωστές εταιρείες αλλά με τέτοιες απάτες στοιχίζουν περισσότερα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις με το που θα δεις καποια χρέωση στην κάρτα σου για την οποία δεν ενημερωθηκες και δε συμφώνησες να πηγαίνεις άμεσα στην τράπεζα σου και να συμπληρωνεις ένα εντυπο για αμφισβητηση της συγκεκριμένης χρέωσης. Μετά η τράπεζα πρεπει να ερευνήσει και το βαρος πέφτει στην εκαστοτε εταιρια να αποδείξει ότι έπρεπε να γίνει η χρέωση. Αν δε μπορεί να το αποδείξει τότε η τράπεζα δε τους μεταφέρει τα χρήματα. Έχεις ένα εξάμηνο αν θυμάμαι καλά αλλά καλύτερα να κινείσαι άμεσα.Εχώ νοικιάσει αρκετές φορές χωρίς προβλήματα. Είπαμε οτι προσπαθούν να σε χρεώσουν ότι μπορούν. Ασφάλειες, οδικές βοήθειες, οδική βοήθεια στην οδική βοήθεια ...
Τελευταίο συμβάν : Γύρισα το αυτοκίνητο σε πολύ καλή κατάσταση για να μη τους δώσω λαβή να με χρεώσουν κάτι .... Ολα καλά τους λέω ? Ολα καλά μου απαντούν. Και ω του θαύματος οταν γύρισα πίσω μου είχαν χρεώσει την κάρτα με 30 ευρώ. Τους ρώτησα ένα μήνα μετα μέσω μέιλ τι είναι αυτό και μου απάντησαν οτι μάλλον κάπου κάποτε έκανα κάποια παράβαση ορίου ταχύτητας ίσως με φωτογραφικό radar και οι γαλλικές αρχές με την φωτογραφία της πινακίδας που είχαν τους ζήτησαν τα στοιχεία μου για να μου στείλουν την κλήση και η αναζήτηση αυτή που έκαναν, χρεώνεται 30ευρώ. Τους ρώτησα πως γίνεται η χρέωση της κάρτας να έγινε την ίδια μέρα που επέστρεψα το αυτοκίνητο και να μην έχω ακόμη παραλάβει κάποια κλήση και μου απάντησαν οτι μπορεί να μην έχω παραλάβει ακόμη κάποια κλήση αλλά οι αρχές έχουν περιθώριο ενός χρόνου για να μου την στείλουν. Παρότι έχουν περάσει 11 μήνες και ακόμη δεν έχω παραλάβει τίποτα (και μάλλον δεν θα παραλάβω ποτέ) η χρέωση της κάρτας μου έχει ήδη γίνει και δεν μπορώ να αποδείξω οτι μου λένε παραμύθια !
Τα ανωτέρω έγιναν με μεγάλη εταιρεία και όχι με κάποια μικρή που προσπαθεί να κλέψει τίποτα ψιλά. Καταλήγω σαν συμπέρασμα που βγάζω και με όσα έχω διαβάσει σε κριτικές εταιρειών οτι τέτοιου είδους απάτες είναι θέματα "πολιτικών" των γραφείων και μπορεί να διαφέρουν από πόλη σε πόλη και από εταιρεία σε εταιρεία χωρίς να παίζει ρόλο το μέγεθος της εταιρείας.
Το ξέρω αλλά σκέφτηκα οτι υπάρχει μια πιθανότητα να λενε αληθεια και πράγματι να αναζητήθηκα από τις γαλλικές αρχές για παράβαση. Αφού λοιπόν δεν έχω λάβει τίποτα ακόμη (είχε περάσει 2 μηνο πλέον) μπορεί να μην ασχολήθηκαν περαιτέρω (για αποφυγή της γραφειοκρατείας κλπ) και λέω αν ανακινήσω το θέμα πιθανόν να ζητήσουν οι ίδιοι από τις αρχές και να ψάξουν εκ νέου και να βρουν και να μου στείλουν τη "χαμένη"κλήση. Καλύτερα λοιπόν 30 ευρώ παρά ... πολλά. Και μέχρι στιγμής... ησυχία!Σε τέτοιες περιπτώσεις με το που θα δεις καποια χρέωση στην κάρτα σου για την οποία δεν ενημερωθηκες και δε συμφώνησες να πηγαίνεις άμεσα στην τράπεζα σου και να συμπληρωνεις ένα εντυπο για αμφισβητηση της συγκεκριμένης χρέωσης.