Γιατί, τα άλλα Ελληνικά αεροδρόμια (LGTS, LGIR, LGSA, LGSR, LGMK, LGPR κλπ) έχουν φθηνές χρεώσεις? Έχουν απλώς λίγο φθηνότερες από το Βενιζέλο, αλλά πανάκριβες για τις υπηρεσίες που προσφέρουν.Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση για το Βενιζέλος απαγορεύει τη δημιουργία δεύτερου αεροδρομίου στην Αθήνα. Πάντως δεν προκειται να βλάψει κανένα μια ακόμη εταιρεία στην εγχώρια αγορά, έστω και με τις χρεώσεις του LGAV να ανεβάζουν την τελική τιμή...
Ειχα διαβασει στον τυπο με αφορμη το κατακαημενο Ελληνικο οτι ειχε κριθει (απο το ΣτΕ; καταραμενο Alzheimer, η μνημη μου δε με βοηθα καθολου) πως η συμβαση που υπογραφηκε μεταξυ κρατους και αναδοχου εταιρειας για το ΕΛ.ΒΕΛ καθολου δεν απαγορευει τη λειτουργια δευτερου αεροδρομιου στην Αττικη. (Αυτο αναφεροταν σε σχεση οτι το Ελληνικο δεν ηταν υποχρεωτικο να γινει ζωνη πρασινου, αλλα εναποκειτο στην διακριτικη ευχερεια του υπουργου μεταφορων να αποφασισει εως και τυχον επαναλειτουργια του ως αεροδρομιο. Ισως αυτο να εχει καποια σημασια εν οψη Καταριανων επενδυσεων στην περιοχη μεταξυ αλλου και μικρου αεροδρομιου για ιδωτικα αεροσκαφη). Αν θυμαμαι καλα το καλοκαιρι διαβαζα τις σχετικες ειδησεις στον ημερησιο τυπο.Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση για το Βενιζέλος απαγορεύει τη δημιουργία δεύτερου αεροδρομίου στην Αθήνα. Πάντως δεν προκειται να βλάψει κανένα μια ακόμη εταιρεία στην εγχώρια αγορά, έστω και με τις χρεώσεις του LGAV να ανεβάζουν την τελική τιμή...