• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ενδιαφέρον για τα δρομολόγια εσωτερικού από την EasyJet

Blondeamon

Member
Μηνύματα
285
Likes
142
Αμην θεε μου!!! Παρε το Αθηνα-Σαλονικη να ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ, να φαληρισουμε τους αλητες που χρεωνουν πιο ακριβα το ΑΤΗ-SKG απο το ATH-LHR...
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.541
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Μπα! Αν ξερεις καιρο πριν ποτε θελεις να φυγεις βρισκεις συμπαθητικες τιμες και με την Aegean. (αλλο θεμα ποσο απαραδεκτοι ειναι οι φοροι των ελληνικων αεροδρομιων- να χαιρομαστε τη συμβαση του ελληνικου κρατους με την εταιρεια που διαχειριζεται το Ελ. Βελ.) Συνηθως η easy πετα σε "δευτερα" αεροδρομια τα οποια εχουν και πιο φθηνους φορους. Ομως στην Αθηνα δεν υπαρχει δευτερο πιο φθηνο αεροδρομιο, οποτε το Ελ. Βελ. ειναι μονοδρομος. Κατι που ακουστηκε καποια στιγμη να γινει η Ελευσινα αεροδρομιο low cost εταιρειων το εφαγε η μαρμαγκα.
Το θεμα ειναι οταν δεν εχεις προκαθορισμενο απο καιρο ταξιδι και σου ανακυψει καποιο θεμα και πρεπει να ταξιδεψεις τελευταια στιγμη. Εκει και η easy ειναι συνηθως πιο ακριβη και απο τις κανονικες εταιρειες. Αντε να δουμε!
 

DrAvalanche

Member
Μηνύματα
7
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Περού
Ταξίδι-Όνειρο
Παταγονία
Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση για το Βενιζέλος απαγορεύει τη δημιουργία δεύτερου αεροδρομίου στην Αθήνα. Πάντως δεν προκειται να βλάψει κανένα μια ακόμη εταιρεία στην εγχώρια αγορά, έστω και με τις χρεώσεις του LGAV να ανεβάζουν την τελική τιμή...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση για το Βενιζέλος απαγορεύει τη δημιουργία δεύτερου αεροδρομίου στην Αθήνα. Πάντως δεν προκειται να βλάψει κανένα μια ακόμη εταιρεία στην εγχώρια αγορά, έστω και με τις χρεώσεις του LGAV να ανεβάζουν την τελική τιμή...
Γιατί, τα άλλα Ελληνικά αεροδρόμια (LGTS, LGIR, LGSA, LGSR, LGMK, LGPR κλπ) έχουν φθηνές χρεώσεις? Έχουν απλώς λίγο φθηνότερες από το Βενιζέλο, αλλά πανάκριβες για τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Η σύμβαση για το Βενιζέλο μπορεί να απαγορεύει τη δημιουργία δεύτερου αεροδρομίου (καθώς η κυβέρνηση ήθελε - λάθος φυσικά - να πετύχει μεγαλύτερο τίμημα κατά την ιδιωτικοποίηση), αλλά δεν απαγορεύει τη δημιουργία low-cost terminal στο υπάρχον αεροδρόμιο, κάτι που ασφαλώς το αεροδρόμιο θα συζητήσει, αν υπάρχει βιώσιμη προοπτική γι αυτό.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, η Ελληνική αγορά που κυριαρχείται από O&D traffic με point-to-point συνδέσεις (δεν υπάρχει ούτε μια εταιρία που να εφαρμόζει hub-and-spoke σύστημα στις Ελληνικές αερομεταφορές), και με cost-conscious κοινό ταιριάζει γάντι στην Easyjet (και στο cost leadership strategy που εφαρμόζει). Απορώ πως δεν έχει μπει στην αγορά τόσα χρόνια.

Αλλά αφού δεν το έχει κάνει τόσο καιρό, αναρωτιέμαι επίσης γιατί να το κάνει τώρα, όταν η συγκυρία είναι εντονότατα αποτρεπτική για ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα. Μήπως απλά είναι δημοσιεύματα για καλλιέργεια κλίματος, προκειμένου να σπρωχτεί η συγχώνευση ΟΑ-Α3 ? Στο άρθρο δεν αναφέρεται ΚΑΝ η πρόθεση για είσοδο στην αγορά, μιλάνε απλώς για διερεύνηση (business case). Κάτι που κάθε εταιρία που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να κάνει περιοδικά, για κάθε πιθανή επέκταση σε νέα αγορά.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Αυτό που ανακοίνωσε ο ΓΑΠ πριν το καλοκαίρι για την κατάργηση των φόρων πλην Βενιζέλου εφαρμόστηκε ποτέ? γιατί εγώ δεν βλέπω καμιά διαφορά, οι φόροι προστίθενται κανονικά.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.541
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Έχω την εντύπωση ότι η σύμβαση για το Βενιζέλος απαγορεύει τη δημιουργία δεύτερου αεροδρομίου στην Αθήνα. Πάντως δεν προκειται να βλάψει κανένα μια ακόμη εταιρεία στην εγχώρια αγορά, έστω και με τις χρεώσεις του LGAV να ανεβάζουν την τελική τιμή...
Ειχα διαβασει στον τυπο με αφορμη το κατακαημενο Ελληνικο οτι ειχε κριθει (απο το ΣτΕ; καταραμενο Alzheimer, η μνημη μου δε με βοηθα καθολου) πως η συμβαση που υπογραφηκε μεταξυ κρατους και αναδοχου εταιρειας για το ΕΛ.ΒΕΛ καθολου δεν απαγορευει τη λειτουργια δευτερου αεροδρομιου στην Αττικη. (Αυτο αναφεροταν σε σχεση οτι το Ελληνικο δεν ηταν υποχρεωτικο να γινει ζωνη πρασινου, αλλα εναποκειτο στην διακριτικη ευχερεια του υπουργου μεταφορων να αποφασισει εως και τυχον επαναλειτουργια του ως αεροδρομιο. Ισως αυτο να εχει καποια σημασια εν οψη Καταριανων επενδυσεων στην περιοχη μεταξυ αλλου και μικρου αεροδρομιου για ιδωτικα αεροσκαφη). Αν θυμαμαι καλα το καλοκαιρι διαβαζα τις σχετικες ειδησεις στον ημερησιο τυπο.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.541
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Αναφερθηκε τωρα με τους Καταριανους που ενδιαφερονται για αξιοποιηση ολης της περιοχης -και ο Αλλαχ να βαλει το χερι του- την πιθανοτητα δημιουργιας σε μερος του Ελληνικου ενα μικρο αεροδρομιο για ιδιωτικα σκαφη.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.516
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
ioannistaxidiaris

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom