Ινδία Εμπειριες απο Ινδια?

GTS

Member
Μηνύματα
7.120
Likes
20.938
Επίσης καθ' οδόν για Βαρανάσι βάλτε και κάτι άλλο μέσα, έχει διαμαντάκια και άγνωστα.
 

JoanneKapa

Member
Μηνύματα
195
Likes
1.464
Επόμενο Ταξίδι
Περού - Βολιβία - Χιλή
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλλική Πολυνησία
Ναι τώρα προσπαθώ τα αναδιαμορφώσω το πρόγραμμα. Θενκ γιου παιδιά
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.777
Likes
8.299
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο

Tracer

Member
Μηνύματα
67
Likes
123
Επόμενο Ταξίδι
Νορβηγία
Ταξίδι-Όνειρο
Βολιβία Χιλή Αργεντινή

Alpha14

Member
Μηνύματα
130
Likes
235
Kαλημέρα!

Έχω 3-4 ερωτήσεις για Ινδία (Δελχί-Ρατζαστάν-Αλαχαμπάντ-Βαρανάσι), αν έχει πάει κάποιος/α τα τελευταία χρόνια, είτε για να διευκρινίσω απορίες, είτε για να σιγουρευτώ πάνω σε αυτά που διαβάζω στο ίντερνετ γι'αυτές.

1. Διάβασα πολύ σε ιστορίες το ότι δεν επιτρέπονται οι κάμερες σε μνημεία/ναούς, ότι πρέπει να πληρώσεις, ή ότι και τις κρατάνε έξω και πληρώνεις γι'αυτό.
Υπάρχει κάποιος που ταξίδεψε ανεξάρτητα και θυμάται σε τι βαθμό παίζει αυτό, κυρίως το τελευταίο βασικά;

2. Από χρήματα αν έχω καταλάβει καλά θα κινηθώ με συνδυασμό ρεβολουτ (όπου μπορώ και περνάει, το οποίο σίγουρα δεν φαίνεται να είναι παντού) και συνάλλαγμα/αναλήψεις από τη ρεβολουτ για τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Παίζουν συγκεκριμένες προτάσεις είτε για ΑΤΜ που δεν κρατάει προμήθειες, είτε για που να ανταλλάξω/μην ανταλλάξω σε ανταλλακτήρια.

3. Υποθέτω ότι δεν βρίσκεις εύκολα μαγαζιά με πλύντηρια κτλ, όπως στη ΝΑ Ασία, ε...; Ρωτάω γιατί πάντα παίρνω κάποια ρούχα, ώστε να κουβαλιουνται πιο εύκολα, και τα πλένω κάποια στιγμή στη διάρκεια.

4. Επειδή παρατηρώ ότι σε διάφορες περιπτώσεις είναι εξίσου ή και περισσότερο βολικά τα δρομολόγια για μετακίνηση μεταξύ πόλεων με λεωφορεία σε σχέση με το σιδηρόδρομο, αναρωτιέμαι: πόσο χάλια μπορεί να είναι τα λεωφορεία για να προτείνει όλος ο κόσμος τα τραίνα;
 
Μηνύματα
50
Likes
34
Επόμενο Ταξίδι
Ιραν η Μεξικο
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
Kαλημέρα!

Έχω 3-4 ερωτήσεις για Ινδία (Δελχί-Ρατζαστάν-Αλαχαμπάντ-Βαρανάσι), αν έχει πάει κάποιος/α τα τελευταία χρόνια, είτε για να διευκρινίσω απορίες, είτε για να σιγουρευτώ πάνω σε αυτά που διαβάζω στο ίντερνετ γι'αυτές.

1. Διάβασα πολύ σε ιστορίες το ότι δεν επιτρέπονται οι κάμερες σε μνημεία/ναούς, ότι πρέπει να πληρώσεις, ή ότι και τις κρατάνε έξω και πληρώνεις γι'αυτό.
Υπάρχει κάποιος που ταξίδεψε ανεξάρτητα και θυμάται σε τι βαθμό παίζει αυτό, κυρίως το τελευταίο βασικά;

2. Από χρήματα αν έχω καταλάβει καλά θα κινηθώ με συνδυασμό ρεβολουτ (όπου μπορώ και περνάει, το οποίο σίγουρα δεν φαίνεται να είναι παντού) και συνάλλαγμα/αναλήψεις από τη ρεβολουτ για τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Παίζουν συγκεκριμένες προτάσεις είτε για ΑΤΜ που δεν κρατάει προμήθειες, είτε για που να ανταλλάξω/μην ανταλλάξω σε ανταλλακτήρια.

3. Υποθέτω ότι δεν βρίσκεις εύκολα μαγαζιά με πλύντηρια κτλ, όπως στη ΝΑ Ασία, ε...; Ρωτάω γιατί πάντα παίρνω κάποια ρούχα, ώστε να κουβαλιουνται πιο εύκολα, και τα πλένω κάποια στιγμή στη διάρκεια.

4. Επειδή παρατηρώ ότι σε διάφορες περιπτώσεις είναι εξίσου ή και περισσότερο βολικά τα δρομολόγια για μετακίνηση μεταξύ πόλεων με λεωφορεία σε σχέση με το σιδηρόδρομο, αναρωτιέμαι: πόσο χάλια μπορεί να είναι τα λεωφορεία για να προτείνει όλος ο κόσμος τα τραίνα;
Καλησπέρα. Ταξίδεψα στην Ινδία πριν 7 χρόνια. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο ταξίδι, αρκούντως συναρπαστικό, αλλά και επικίνδυνο από υγειονομικής πλευράς. Οι εικόνες που αντικρίσεις είναι γροθιά στο στομάχι, βλέποντας την πλήρη εξαθλίωση και αθλιότητα των ανθρώπων της, οι οποίοι στερούνται στοιχειώδες κανόνες υγιεινής. Γνώμη μου είναι να πραγματοποιήσει αυτό το ταξίδι οργανωμένο από πρακτορείο διότι, εξασφαλιζεις διαμονή σε 5άστερα ξενοδοχεία, διατροφή εντός αυτών, και ασφαλείς μετακινήσεις με το γκρουπ, αποφεύγοντας την άμεση επαφή με τους ντόπιους επιβατες και τα άθλια μέσα μεταφοράς,κινδυνεύοντας να κολλήσεις επικίνδυνη για την υγεία σου ασθένεια. Στο ταξίδι θα βάλεις οπωσδήποτε το Βαρανάσι διότι για μένα, δεν νοείται ταξίδι στην Ινδία εάν δεν επισκεφτείς την Ιερή τους πόλη, στην οποία θα δεις συγκλονιστικές εικόνες!!!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.070
Likes
53.276
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Kαλημέρα!

Έχω 3-4 ερωτήσεις για Ινδία (Δελχί-Ρατζαστάν-Αλαχαμπάντ-Βαρανάσι), αν έχει πάει κάποιος/α τα τελευταία χρόνια, είτε για να διευκρινίσω απορίες, είτε για να σιγουρευτώ πάνω σε αυτά που διαβάζω στο ίντερνετ γι'αυτές.

1. Διάβασα πολύ σε ιστορίες το ότι δεν επιτρέπονται οι κάμερες σε μνημεία/ναούς, ότι πρέπει να πληρώσεις, ή ότι και τις κρατάνε έξω και πληρώνεις γι'αυτό.
Υπάρχει κάποιος που ταξίδεψε ανεξάρτητα και θυμάται σε τι βαθμό παίζει αυτό, κυρίως το τελευταίο βασικά;

2. Από χρήματα αν έχω καταλάβει καλά θα κινηθώ με συνδυασμό ρεβολουτ (όπου μπορώ και περνάει, το οποίο σίγουρα δεν φαίνεται να είναι παντού) και συνάλλαγμα/αναλήψεις από τη ρεβολουτ για τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Παίζουν συγκεκριμένες προτάσεις είτε για ΑΤΜ που δεν κρατάει προμήθειες, είτε για που να ανταλλάξω/μην ανταλλάξω σε ανταλλακτήρια.

3. Υποθέτω ότι δεν βρίσκεις εύκολα μαγαζιά με πλύντηρια κτλ, όπως στη ΝΑ Ασία, ε...; Ρωτάω γιατί πάντα παίρνω κάποια ρούχα, ώστε να κουβαλιουνται πιο εύκολα, και τα πλένω κάποια στιγμή στη διάρκεια.

4. Επειδή παρατηρώ ότι σε διάφορες περιπτώσεις είναι εξίσου ή και περισσότερο βολικά τα δρομολόγια για μετακίνηση μεταξύ πόλεων με λεωφορεία σε σχέση με το σιδηρόδρομο, αναρωτιέμαι: πόσο χάλια μπορεί να είναι τα λεωφορεία για να προτείνει όλος ο κόσμος τα τραίνα;
3. Αρκετά εύκολα
4. Στο επίπεδο των τραίνων τα βρήκα, λίγο καλύτερα ίσως από πλευράς καθαριότητας.
2. Προτιμώ ανταλλακτηρια γιατί έχω μετρητά
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
821
Likes
2.289
Επόμενο Ταξίδι
Περού - Βολιβια
Ταξίδι-Όνειρο
Με βανάκι στη Νορβηγία
Kαλημέρα!

Έχω 3-4 ερωτήσεις για Ινδία (Δελχί-Ρατζαστάν-Αλαχαμπάντ-Βαρανάσι), αν έχει πάει κάποιος/α τα τελευταία χρόνια, είτε για να διευκρινίσω απορίες, είτε για να σιγουρευτώ πάνω σε αυτά που διαβάζω στο ίντερνετ γι'αυτές.

1. Διάβασα πολύ σε ιστορίες το ότι δεν επιτρέπονται οι κάμερες σε μνημεία/ναούς, ότι πρέπει να πληρώσεις, ή ότι και τις κρατάνε έξω και πληρώνεις γι'αυτό.
Υπάρχει κάποιος που ταξίδεψε ανεξάρτητα και θυμάται σε τι βαθμό παίζει αυτό, κυρίως το τελευταίο βασικά;

2. Από χρήματα αν έχω καταλάβει καλά θα κινηθώ με συνδυασμό ρεβολουτ (όπου μπορώ και περνάει, το οποίο σίγουρα δεν φαίνεται να είναι παντού) και συνάλλαγμα/αναλήψεις από τη ρεβολουτ για τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Παίζουν συγκεκριμένες προτάσεις είτε για ΑΤΜ που δεν κρατάει προμήθειες, είτε για που να ανταλλάξω/μην ανταλλάξω σε ανταλλακτήρια.

3. Υποθέτω ότι δεν βρίσκεις εύκολα μαγαζιά με πλύντηρια κτλ, όπως στη ΝΑ Ασία, ε...; Ρωτάω γιατί πάντα παίρνω κάποια ρούχα, ώστε να κουβαλιουνται πιο εύκολα, και τα πλένω κάποια στιγμή στη διάρκεια.

4. Επειδή παρατηρώ ότι σε διάφορες περιπτώσεις είναι εξίσου ή και περισσότερο βολικά τα δρομολόγια για μετακίνηση μεταξύ πόλεων με λεωφορεία σε σχέση με το σιδηρόδρομο, αναρωτιέμαι: πόσο χάλια μπορεί να είναι τα λεωφορεία για να προτείνει όλος ο κόσμος τα τραίνα;
Το ταξίδι μου στην Ινδία έγινε το 19 και μπορεί από τότε να έχουν αλλάξει τα πράγματα.
Δύο φορές μου έτυχε να μην μπορώ να βγάλω φωτογραφίες και να πρέπει να αφήσω τα πράγματα μου σε φύλαξη. Με πληρωμή βέβαια, αλλά στην Ινδία δεν είναι υπολογίσιμο έξοδο. Μια φορά στο Δελχί, στο Swami Narayan Aksharham. Δεν μπορούσες να πάρεις απολύτως τίποτα μέσα στο συγκρότημα των ναων. Όχι μόνο κινητό, αλλά ούτε νερό, ούτε ακουστικά, ούτε βέβαια τσάντα. Ο έλεγχος ήταν εξονυχιστικός.
Δεύτερη φορά σε κάποιο ναό στο Βαρανάσι, ίσως ήταν το Kashi Vishwanath Templ. Εκει πήγα με έναν Ινδό που γνώρισα και αυτό που θυμάμαι είναι ότι εκείνος ρώτησε αν μπορώ να μπω κι εγώ στο ναό και του είπαν να πάμε σε ένα γραφείο, να δώσουμε διαβατήρια, να αφήσουμε όλα τα πράγματα μας εκεί -και τα παπούτσια μας- και μετά να πάμε στο ναό.
Μπορεί οι φωτογραφίες να απαγορεύονταν και σε άλλα μέρη, δεν θυμάμαι, αλλά έπαιρνες μαζί τα πράγματα σου
 

JoanneKapa

Member
Μηνύματα
195
Likes
1.464
Επόμενο Ταξίδι
Περού - Βολιβία - Χιλή
Ταξίδι-Όνειρο
Γαλλική Πολυνησία
Kαλημέρα!

Έχω 3-4 ερωτήσεις για Ινδία (Δελχί-Ρατζαστάν-Αλαχαμπάντ-Βαρανάσι), αν έχει πάει κάποιος/α τα τελευταία χρόνια, είτε για να διευκρινίσω απορίες, είτε για να σιγουρευτώ πάνω σε αυτά που διαβάζω στο ίντερνετ γι'αυτές.

1. Διάβασα πολύ σε ιστορίες το ότι δεν επιτρέπονται οι κάμερες σε μνημεία/ναούς, ότι πρέπει να πληρώσεις, ή ότι και τις κρατάνε έξω και πληρώνεις γι'αυτό.
Υπάρχει κάποιος που ταξίδεψε ανεξάρτητα και θυμάται σε τι βαθμό παίζει αυτό, κυρίως το τελευταίο βασικά;

2. Από χρήματα αν έχω καταλάβει καλά θα κινηθώ με συνδυασμό ρεβολουτ (όπου μπορώ και περνάει, το οποίο σίγουρα δεν φαίνεται να είναι παντού) και συνάλλαγμα/αναλήψεις από τη ρεβολουτ για τις υπόλοιπες περιπτώσεις.
Παίζουν συγκεκριμένες προτάσεις είτε για ΑΤΜ που δεν κρατάει προμήθειες, είτε για που να ανταλλάξω/μην ανταλλάξω σε ανταλλακτήρια.

3. Υποθέτω ότι δεν βρίσκεις εύκολα μαγαζιά με πλύντηρια κτλ, όπως στη ΝΑ Ασία, ε...; Ρωτάω γιατί πάντα παίρνω κάποια ρούχα, ώστε να κουβαλιουνται πιο εύκολα, και τα πλένω κάποια στιγμή στη διάρκεια.

4. Επειδή παρατηρώ ότι σε διάφορες περιπτώσεις είναι εξίσου ή και περισσότερο βολικά τα δρομολόγια για μετακίνηση μεταξύ πόλεων με λεωφορεία σε σχέση με το σιδηρόδρομο, αναρωτιέμαι: πόσο χάλια μπορεί να είναι τα λεωφορεία για να προτείνει όλος ο κόσμος τα τραίνα;
Μόλις πριν λίγες ώρες έφτασα Ινδία! Θα σου απαντήσω σε όλα μόλις τα ζήσω!
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.370
Likes
12.180
4. Επειδή παρατηρώ ότι σε διάφορες περιπτώσεις είναι εξίσου ή και περισσότερο βολικά τα δρομολόγια για μετακίνηση μεταξύ πόλεων με λεωφορεία σε σχέση με το σιδηρόδρομο, αναρωτιέμαι: πόσο χάλια μπορεί να είναι τα λεωφορεία για να προτείνει όλος ο κόσμος τα τραίνα;
Καλα πολυς κοσμος τα προτεινει γιατι ειναι μερος της ινδικης εμπειριας…
 

Alpha14

Member
Μηνύματα
130
Likes
235
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, πολύ βοηθητικές!

Δεν έχουν ωριμάσει ακόμα οι συνθήκες για να κάνω ταξίδι με οργανωμένο πρακτορείο 😅

Καλά, θα πάρουμε τραίνο σίγουρα, και το καταλαβαίνω αυτό με την εμπειρία (στην Κούβα παίζει να μην είχα πιο χαρούμενη στιγμή από την πρώτη φορά που καταφέραμε επιτέλους να μετακινηθούμε μεταξύ πόλεων μαζί με τους ντόπιους).
Απλά διαβάζω για ποντίκια, κατσαρίδες κτλ, έχω πετύχει και λεωφορείο Μιανμάρ να ανεβαίνει τα βουνά εκεί στους Τσιν από τη δεξιά λωρίδα, τιμόνι επίσης από τα δεξιά, πέντε ώρες συνεχόμενες τυφλές προσπεράσεις, ζώα να πετάγονται και να φρενάρει ο οδηγός κυριολεκτικά τελευταία στιγμή, και σκέφτομαι, ε πόσο χάλια μπορεί να είναι οι δρόμοι και η οδήγηση, για να παίζει τέτοιο θαψιμο για τα λεωφορεία, ιδίως από τη στιγμή που υπάρχουν και κάπως πιο καλά/ακριβά; (που πάλι δεν ξεπερνάνε τις τιμές των τραίνων στη 2η-3η θέση)
Αλλά μια χαρά, θα το διαπιστώσουμε και θα ενημερώσω αν χρειαστεί.

Στέλνω και μία το πρόγραμμα που έχω στο μυαλό μου, αν έχεις κάποιος διάθεση και βλέπει κάτι που του φαίνεται χτυπητό λάθος ή παράλειψη, καλοδεχούμενο κάθε σχόλιο.
Μέρα 1 (φτάνουμε ξημερώματα) Δελχί
2. Δελχί και βραδινή συγκοινωνία για Τζοντπουρ
3. Τζοντπουρ
4. Πάμε Πούσκαρ
5. Πέρασμα από Ajmer και απόγευμα-βραδυ Τζαιπουρ
6. Τζαιπουρ
7. Τζαιπουρ και βράδυ προς Άγκρα
8. Ταζ Μαχάλ κτλ, και μετά Orchha
9. Orchha
10. Κάποια στιγμή μέσα στη μερα πάμε Khajuraho
11. Khajuraho και μετά βραδινό τραίνο για Prayagraj για το Maha Kumbh Mela (όχι στις πιο ιερές μέρες, για να αποφύγουμε τον τεράστιο χαμό).
12-13 εκεί.
14 φεύγουμε για Βαρανάσι.
15-16 Βαρανάσι. Το βράδυ συγκοινωνία προς Δελχί.
17 Δελχί και ξημερώματα της επομένης πτήση.

Έχω αφήσει έξω Ουνταιπούρ, διάβασα "ωραία πόλη", κτλ, αλλά δεν είδα κάτι που να με συγκινεί τόσο, να μου φαίνεται ότι είναι τόσο ιδιαίτερη για κάποιον που ξεκινάει από την Ελλάδα.
Επίσης άφησα έξω Τζαισαλμερ για λόγους χρόνου-προγράμματος, και ότι οκ, νέοι είμαστε, μια (τουριστική κιόλας) φάση στην έρημο πιθανώς να την δούμε κάποια στιγμή και στη Βόρειο Αφρική ή τη Μέση Ανατολή, δεν πάμε στην Ινδία για αυτό. Αν έπεφτε προς τη μέση και αν βόλευε πιθανώς να μου έκανε σαν μια αλλαγή παραστάσεων, να μη γίνεται μονότονο το πρόγραμμα, αλλά τώρα...
Στο Εθνικό Πάρκο Ranthambore με τις τίγρεις διάβασα ότι έχει σε συγκεκριμένες ζώνες, και ενώ μεν τίγρη μπορείς να δεις σε συγκεκριμένα σημεία στον κόσμο στο φυσικό της περιβάλλον, μου φαίνεται αρκετά πιθανό το σενάριο να φάμε ώρες να πάμε μέχρι εκει, να πληρώσουμε, να μπούμε σε άλλη ζώνη, να μη δούμε τίποτα, και να χάσουμε μια μέρα που τουλάχιστον θα βλέπαμε μια ινδική πόλη, δεν ξέρω...
Είδα που έχει γράψει κόσμος και για Ελορα, αλλά είναι λίγες οι μέρες, οπότε είπα να επιλέξω Όρτσα κτλ που είναι μέσα στο δρομολόγιό μας.
Επίσης Δελχί έλεγα να μη βάλω δεύτερη μέρα στην αρχή και το πολύ-πολύ αν περισσέψει ακόμα μία να την κολλήσουμε στο τέλος, αλλά δεν ξέρω πως θα είναι και η κοπέλα μου με κούραση, πώς θα είμαστε με αλλαγή κλίματος, και λέω νταξει, ίσως είναι καλό να μην είμαστε όλη την πρώτη μέρα έξω, χωρίς δωμάτιο, επειδή θα πάρουμε βραδινό τραίνο ή λεωφορείο. :icon_redface: :lol:

Δεν έχω κλείσει πρακτικά τίποτα, έχω κάνει μόνο κράτηση για τραίνο Khajuraho-Prayagraj, γιατί είδα ότι είναι το πιο ζορικο δρομολόγιο (είμαστε Waiting List 3-4, μας δίνει κάτι του στυλ 70% πιθανότητες, αλλά λόγω Kumbh το φοβάμαι).

Εναλλακτικά σκέφτομαι μήπως από Άγκρα πάμε Lucknow και φύγουμε ίσως απευθείας για Prayagraj (έχει περισσότερες επιλογές συγκοινωνίας, και βασικά έχει λεωφορεία που δεν τα κλείνουν ένα μήνα πριν όπως τα τραίνα). Και μετά από Βαρανάσι να πετάξουμε Khajuraho σε ανεκτή τιμή, πάμε Όρτσα, κτλ.
Απλά ανεβαίνει και το κόστος (αλλά παλεύεται αυτό), και αυτό που με προβληματίζει κυρίως είναι το να πάμε με λεωφορείο μία μέρα μετά απο Shahi Snan, και το πόσο προσβάσιμη θα είναι ακόμα και η ίδια η πόλη.

@JoanneKapa καλά να περάσεις!
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.829
Μηνύματα
915.618
Μέλη
39.580
Νεότερο μέλος
Christos Sak

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom