Ειναι ΟΚ το Booking.com?

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
379
Likes
1.224
Ταξίδι-Όνειρο
Δάση Βόρειου Καναδά
BOOKING.COM & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.

ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ & ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΟΛΩΝ.

Θα ηθελα να σας ενημερωσω για την προβληματικη λειτουργια του οργανισμου BOOKING.COM και τα προβληματα που μου δημιουργησαν στο τελευταιο ταξιδι μου αρχες Ιουνιου 2017.

Συγκεκριμμενα στο ταξιδι Ελβετιας-Γαλλιας-Γερμανιας (2-10/6/17 σε Αλσατια, Μελανα Δρυμο), στο οποιο ειχα κανει πολλαπλες κρατησεις σε διαφορες πολεις από τον Οκτωμβρη 2016 και φτανοντας Στρασβουργο, οπου ειχα κλεισει στο Grand Hotel, με πληροφορουν στην ρεσεψιον οτι δεν εχουν δωματια κι επρεπε να παω σ’ένα άλλο ξενοδοχειο 3-4χιλ μακρυτερα. Σε σχετικη διαμαρτυρια μου μου ειπαν ότι ειχαν ενημερωσει την BOOKING.COM για την αδυναμια τους αυτή, αλλα η BOOKING.COM από ότι διαπιστωσα αργοτερα, μου ειχε στειλει ενημερωτικο mail, μολις το απογευμα της προηγουμενης ημερας, το οποιο φυσικα δεν ειχα δει, καθως ημουν στον δρομο ολοκληρη την ημερα.

Καταλαβαινετε την δυσκολια και οικονομικη επιβαρυνση, που μου δημιουργησαν με την δυσχερεια ευρεσης μεταφορικου μεσου και φυσικα της μετακινησης και παρ’ ολο που το νέο ξενοδοχειο ηταν σαφως καλυτερο, αυτό δεν μειωσε καθολου την ψυχολογικη και οικονομικη επιβαρυνση, που μου δημιουργησαν.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπηρχε και ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ συνεχεια το απογευμα της επομενης μερας, οπου φτανοντας στο Rottenburg Am Neckar, βρισκω το ξενοδοχειο Bad Cafe, που ειχα κλεισει κλειστο(???), ενώ τρεις μερες πριν σε mail της Booking.com ειχα επιβεβαιωσει την διαμονη μου.

Τηλεφωνο (εξωτερικου) από την μεση του δρομου και με τις αποσκευες στα ποδια στην Booking.com και μετα από αναμονη 30min (ο λογαριασμος του κινητου, δεν μου ηρθε ακομη) δηλωνω το προβλημα μου και μου υποσχονται λυση. Πραγματι μετα από 40 min, με καλουν και μου δινουν διευθυνση και ονομα ενός νεου ξενοδοχειου 11,5χιλ μακρια.

Καταλαβαινετε την κατασταση μου και φυσικα την ψυχολογικη και οικονομικη επιβαρυνση μου, όταν για δευτερη φορα σε δυο μερες υπεφερα τα ιδια και χειροτερα.

Τελικα κατελυσα στο νέο (???) ξενοδοχειο, που ηταν κι ακριβοτερο κι επιστρεφοντας εστειλα mail στην Booking.com, με λεπτομερειες της ταλαιπωριας μου, ζητωντας τον λογο και φυσικα καλυψη των επιπλεον εξοδων μου.
Το πρωτο mail στην Booking.com, εστάλη την επομενη της επιστροφης μου 11/6/17 και νεωτερο στις 13/6/17, αλλα ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.

Προς γνωση και προφυλαξη σας!
 

sirley_22

Member
Μηνύματα
92
Likes
43
Ταξίδι-Όνειρο
Νεβαδα, Νησια Σολομωντα
σοκαριστικη η ταλαιπωρια σου...αν και νομιζω οτι το booking απλως μεσολαβει, στη συγκεκριμενη περιπτωση φταινε τα ξενοδοχεια
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
962
Likes
8.812
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Τελικα κατελυσα στο νέο (???) ξενοδοχειο, που ηταν κι ακριβοτερο κι επιστρεφοντας εστειλα mail στην Booking.com, με λεπτομερειες της ταλαιπωριας μου, ζητωντας τον λογο και φυσικα καλυψη των επιπλεον εξοδων μου.
Το πρωτο mail στην Booking.com, εστάλη την επομενη της επιστροφης μου 11/6/17 και νεωτερο στις 13/6/17, αλλα ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.

Προς γνωση και προφυλαξη σας!
Ενημέρωσέ μας αν τελικά γίνει κάποια κάλυψη των επιπλέων εξόδων σου.
Μήπως να τους έπαιρνες και ένα τηλέφωνο;
Πέρυσι σε ακύρωση ξενοδοχείου, χωρίς δική μου υπαιτιότητα, μου έγινε επιστροφή των επιπλέον χρημάτων που έδωσα, προσκομίζοντας τις αποδείξεις του νέου ξενοδοχείου, σε μόλις 15 ημέρες.
Βέβαια οι αλλαγές έγιναν λίγο πριν ξεκινήσει το ταξίδι, οπότε δεν ταλαιπωρήθηκα όπως εσείς. Από τότε, πάντα στέλνω mail στα ξενοδοχεία λίγες ημέρες πριν για να επιβεβαιώσω ότι όλα είναι οκ.
 

Στάθης

Member
Μηνύματα
547
Likes
1.110
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Και εγώ πάντα φροντίζω λίγες μέρες πριν να μιλήσω με το ίδιο το ξενοδοχείο! Με mail όταν είναι εξωτερικό και με τηλέφωνο όταν είναι Ελλάδα.
 

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
379
Likes
1.224
Ταξίδι-Όνειρο
Δάση Βόρειου Καναδά
Ας μην ξεχναμε οτι ο συμβαλομενος με μας ειναι το Booking κι αυτουνου την επιβεβαιωση παιρνουμε για την κρατηση μας. Αυτοι παιρνουν το 10% για να μεσολαβουν στην περιουσια των αλλων, αρα ΣΑΦΩΣ & ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ & ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ. Οι κινησεις επιβεβαιωσης ειναι ΠΑΝΤΑ σε mail του Booking, οπου επιβεβαιωνουμε την κρατηση μας. Ποτε δεν ερχεται ερωτημα απο το ξενοδοχειο.
Οι νεες κρατησεις, εγιναν παλι μεσω Booking, αρα γνωριζουν τι επιπλεον πληρωσα, αλλα οπως προανεφερα, ακομη να απαντησουν. Για την χρεωση των τηλεφωνηματων εξωτερικου, ή των taxi, που πληρωσα και που φυσικα που εκεινη την ωρα μυαλο για να ζητησω αποδειξεις (για να τις πληρωθω απο το Booking), δεν ρωτηθηκα ακομη, αρα ακομη δεν γνωριζω, αν θα αναγνωρισουν την δαπανη εναντι αποδειξεων, ή και καθολου, γιατι μπορει και να αρνηθουν να καλυψουν οποιαδηποτε δαπανη, που κατα την γνωνη τους -κι οχι την δικη μου- ηταν αχρειαστη.
Οπως και ναναι, εγω θεωρησα σωστο να σας ενημερωσω για την απαραδεκτη -για το μεγεθος του οργανισμου- λειτουργια τους κι ο καθενας, ας ενεργησει οπως καταλαβαινει.
Παντως για μενα προσωπικα, το Booking, επαψε να ειναι πρωτη επιλογη στο ψαξιμο ξενοδοχειων.
 

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
379
Likes
1.224
Ταξίδι-Όνειρο
Δάση Βόρειου Καναδά
Ενημέρωσέ μας αν τελικά γίνει κάποια κάλυψη των επιπλέων εξόδων σου.
Μήπως να τους έπαιρνες και ένα τηλέφωνο;
Πέρυσι σε ακύρωση ξενοδοχείου, χωρίς δική μου υπαιτιότητα, μου έγινε επιστροφή των επιπλέον χρημάτων που έδωσα, προσκομίζοντας τις αποδείξεις του νέου ξενοδοχείου, σε μόλις 15 ημέρες.
Βέβαια οι αλλαγές έγιναν λίγο πριν ξεκινήσει το ταξίδι, οπότε δεν ταλαιπωρήθηκα όπως εσείς. Από τότε, πάντα στέλνω mail στα ξενοδοχεία λίγες ημέρες πριν για να επιβεβαιώσω ότι όλα είναι οκ.
Και το mail επικοινωνια ειναι vasiliss , αρα απο τις 11/6/17, ηδη γνωριζουν, ενω το τηλεφωνο ειναι τελειως απροσωπο (το γνωριζω απο προηγουμενες προσπαθειες συνδιαλλαγης μαζι τους, καθως ΠΟΤΕ δεν βρηκα υπευθυνο να συνεννοηθω) κι ελπιζω να μην χρειαστει να το διαπιστωσεις κι εσυ.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Δυστυχως κι εγω πλεον δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενη. Το Πασχα στο Τορουν βρεθηκα σε δωμάτιο το οποίο δεν είχε θέρμανση, μας δόθηκε άλλο δωμάτιο κατωτερης κατηγορίας από αυτό που έκλεισα και οταν διαμαρτυρήθηκα μας εδωσαν ανώτερης κατηγορίας αλλά πάλι χωρίς θέρμανση και χωρίς σωστά κλινοσκεπάσματα. Φύγαμε αμέσως και κλείσαμε ένα καλύτερο, ενώ το ξενοδοχείο δεν επέστρεψε τα λεφτά.
Επικοινωνώντας με την booking μου ειπαν οτι δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ευθυνη αν αλλα λεει ο ξενοδόχος στην καταχώρηση και αλλα κανει. Ούτε μου επιστράφηκε το ποσό για το απαραδεκτο δωματιο ποτε.
Εκει τους χαιρέτησα οριστικά, γιατί πάντα πληρώναμε κάτι παραπάνω μέσω booking ακριβώς γι αυτό, για την ευθύνη.
 

xristinag

Member
Μηνύματα
57
Likes
85
Επόμενο Ταξίδι
Ρωμη
Ταξίδι-Όνειρο
Κουβα
Δηλαδη Dk δεν σου χρεωνουν ουτε την πρωτη νυχτα απο την καρτα?Καθαρα για επιβεβαιωση στοιχειων και για τυχον μη παρουσιασης το κανουνε?
Εγω που εχω προπληρωμενη καρτα μπορω να κανω κρατηση?
Καλημερα! Πρεπει πριν κανεις κρατηση να διαβασεις την πολιτικη του καταλυματος καποια δεν απαιτουν προπληρωμη πληρωνεις κατα την αφιξη καποια αλλα προπληρωνεις!
 

NIKOLETA05

Member
Μηνύματα
556
Likes
449
Επόμενο Ταξίδι
Αλσατία
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Σκέφτομαι να κλείσω για πρώτη φορά διαμέρισμα,ξενοδοχείο έχω κλείσει πολλές φορές,μέσω booking και επειδή ένας κολλητός την είχε πατήσει πριν ένα χρόνο και έπεσε σε απατεώνα ιδιοκτήτη (?) διαμερίσματος,το οποίο έκλεισε μέσω Booking, και ο οποίος αφού του ζήτησε τα στοιχεία της κάρτας του σε κατ ιδίαν επικοινωνία,μετά τον χρέωνε ακατάπαυστα σε διάφορες διαδυκτιακές αγορές,μέχρι που τον ειδοποίησαν από την τράπεζα....φοβάμαι ολίγον...Αν ΔΕΝ δώσω φυσικά στοιχεία της κάρτας στον όποιο ιδιοκτήτη,και απλά εισάγω τα στοιχεία της μέσω της πλατφόρμας της booking,κινδυνεύω με κάποιο τρόπο να με κλέψει ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης?
Μέχρι να συμβεί αυτό με το φίλο μου,θεωρούσα τηνBooking εγγύηση γμτο...μετά απ αυτό δεν τους εμπιστεύομαι 100% ότι ελέγχουν με ποιούς έχουν να κάνουν.
Επίσης θεωρείται επισφαλές να κλείσω σε διαμέρισμα που δεν έχει κανένα σχόλιο?
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.866
Likes
7.098
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Σκέφτομαι να κλείσω για πρώτη φορά διαμέρισμα,ξενοδοχείο έχω κλείσει πολλές φορές,μέσω booking και επειδή ένας κολλητός την είχε πατήσει πριν ένα χρόνο και έπεσε σε απατεώνα ιδιοκτήτη (?) διαμερίσματος,το οποίο έκλεισε μέσω Booking, και ο οποίος αφού του ζήτησε τα στοιχεία της κάρτας του σε κατ ιδίαν επικοινωνία,μετά τον χρέωνε ακατάπαυστα σε διάφορες διαδυκτιακές αγορές,μέχρι που τον ειδοποίησαν από την τράπεζα....φοβάμαι ολίγον...Αν ΔΕΝ δώσω φυσικά στοιχεία της κάρτας στον όποιο ιδιοκτήτη,και απλά εισάγω τα στοιχεία της μέσω της πλατφόρμας της booking,κινδυνεύω με κάποιο τρόπο να με κλέψει ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης?
Μέχρι να συμβεί αυτό με το φίλο μου,θεωρούσα τηνBooking εγγύηση γμτο...μετά απ αυτό δεν τους εμπιστεύομαι 100% ότι ελέγχουν με ποιούς έχουν να κάνουν.
Επίσης θεωρείται επισφαλές να κλείσω σε διαμέρισμα που δεν έχει κανένα σχόλιο?
Κίνδυνος να σου κλέψουν τα στοιχεία της κάρτας υπάρχει θεωρητικά κι από τα ξενοδοχεία, όχι μόνο από τα διαμερίσματα. Προφανώς δε θα δώσεις τα στοιχεία της κάρτας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο πέραν της ιστοσελίδας ώστε να είσαι καλυμμένη σε ενδεχόμενο πρόβλημα. Προσωπικά δε θα έκλεινα κανένα κατάλυμα που δεν έχει αρκετά σχόλια και καλές κριτικές.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Αν η διαμονη απεχει 3-4 μηνες και κλεισεις με δυνατοτητα ακυρωσης, περιμενεις τα πρωτα σχολια και αν δεις οτι ειναι ευνοικα, το κρατας. Εννοειται οτι εχεις κλεισει και δευτερη επιλογη αν πεσουν αρνητικα σχολια.

Εχω κλεισει ετσι ξενοδοχεια που πρωτοανοιξαν σε πολυ ελκυστικη τιμη που τελικα αποδειχτηκαν κελεπουρια.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.138
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom