• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ειναι ΟΚ το Booking.com?

Vivianaki

Member
Μηνύματα
292
Likes
45
Ταξίδι-Όνειρο
Πραγματοποιήθηκε :D
Xristo έκανα αυτό ακριβώς που λες.:)Χθες το βράδυ τους πήρα τηλέφωνο και τους είπα ότι έχω αλλάξει τα άτομα που θα είναι στο δωμάτιο, ότι έχω στείλει και αίτηση αλλαγής αλλά δεν έγινε τίποτα. Και μου λέει,οκ θα το φτιάξω.Κ πραγματικά μέχρι να κλείσω το τηλέφωνο και να πάω να δω στο μέιλ μου, μου είχε έρθει η αλλαγή!!:clap: Οπότε είμαι οκ !! :D
 

indygo

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως λειτουργούν οι πιστωτικές και γι αυτό δεν είχα ποτέ. Το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι για άλλο φτιαχτήκαν αρχικά και αλλού έχουν καταλήξει να χρησιμοποιούνται. Για να είναι ασφαλές ένα site σαν το booking θα πρέπει να έχει κάποιες διαδικασίες Επίλυσης Διαφορών (resolution ceter). Στα σχόλια των χρηστών στο booking υπάρχουν και κάποιοι (λίγοι) που λένε ότι "με χρέωσαν περισσότερα από ότι συμφωνήσαμε" ή "δεν βρίσκαν την κράτησή μου" ή "έκλεισα 2κλινο και με βάλανε σε μονόκλινο" κα. Σε αυτή την έστω σπάνια περίπτωση, τι κάνεις; Μπορείς να διαμαρτυρηθείς κάπου; Απ' ότι διαβάζω στους όρους του booking δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά το μόνο που κάνει το booking είναι να στείλει με ασφάλεια τον αριθμό της πιστωτικής σου στον ξενοδόχο. Τώρα τι θα κάνει αυτός, επαφίεται στην εντιμότητά του. Για να είναι πραγματικά ασφαλές κάτι πρέπει να το εγγυάται κάποιος τρίτος έμπιστος, όπως για παράδειγμα γίνεται με την paypal και τις αγορές στο ebay. Αν αγοράσεις κάτι και δεν το λάβεις ή λάβεις κάτι άλλο στέλνεις ένα μαιλάκι και αναλαμβάνουν οι δικηγόροι της paypal. Μέχρι τότε κάντε και ένα σταυρό μαζί με την κράτηση.
ΥΓ. Στο εξωτερικό υπάρχουν διάφορες δικλίδες ασφαλείας. Εδώ όμως που είναι Βαλκάνια τι γίνεται;;;
 

maccabi990

Member
Μηνύματα
17
Likes
2
Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως λειτουργούν οι πιστωτικές και γι αυτό δεν είχα ποτέ. Το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι για άλλο φτιαχτήκαν αρχικά και αλλού έχουν καταλήξει να χρησιμοποιούνται. Για να είναι ασφαλές ένα site σαν το booking θα πρέπει να έχει κάποιες διαδικασίες Επίλυσης Διαφορών (resolution ceter). Στα σχόλια των χρηστών στο booking υπάρχουν και κάποιοι (λίγοι) που λένε ότι "με χρέωσαν περισσότερα από ότι συμφωνήσαμε" ή "δεν βρίσκαν την κράτησή μου" ή "έκλεισα 2κλινο και με βάλανε σε μονόκλινο" κα. Σε αυτή την έστω σπάνια περίπτωση, τι κάνεις; Μπορείς να διαμαρτυρηθείς κάπου; Απ' ότι διαβάζω στους όρους του booking δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά το μόνο που κάνει το booking είναι να στείλει με ασφάλεια τον αριθμό της πιστωτικής σου στον ξενοδόχο. Τώρα τι θα κάνει αυτός, επαφίεται στην εντιμότητά του. Για να είναι πραγματικά ασφαλές κάτι πρέπει να το εγγυάται κάποιος τρίτος έμπιστος, όπως για παράδειγμα γίνεται με την paypal και τις αγορές στο ebay. Αν αγοράσεις κάτι και δεν το λάβεις ή λάβεις κάτι άλλο στέλνεις ένα μαιλάκι και αναλαμβάνουν οι δικηγόροι της paypal. Μέχρι τότε κάντε και ένα σταυρό μαζί με την κράτηση.
ΥΓ. Στο εξωτερικό υπάρχουν διάφορες δικλίδες ασφαλείας. Εδώ όμως που είναι Βαλκάνια τι γίνεται;;;
Νομίζω ότι το σημαντικό με το booking.com είναι τα σχόλια χρηστών. Επίσης, λόγω της δημοφιλίας του στα περισσότερα ξενοδοχεία υπάρχουν πολλά σχόλια. Έτσι, ένας ξενοδόχος δεν θα ρισκάρει να σε κοροϊδέψει και να χαλάσει τη φήμη του ξενοδοχείου του, αφού αν μαζέψει πολλά αρνητικά σχόλια δεν θα τον προτιμούν οι πελάτες. Άσε που αυτό μπορεί να συμβεί και όταν κλείνεις απ' ευθείας με το ξενοδοχείο.

Από κει και πέρα αν έχεις διαφορά μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο. Έχουν γραφεία σε όλη την Ευρώπη, και στην Αθήνα. Ένας φίλος μου μίλησε μια φορά μαζί τους για μια διαφορά που είχε με ένα ξενοδοχείο στην Αθήνα και τελικά αποδείχθηκε ότι αυτός είχε το άδικο.

Εγώ όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει δεν είχα προβλημα (6-7 φορές). Είναι σημαντικό επίσης ότι μπορείς να ακυρώσεις την κράτηση μέχρι 1-2 μέρες πριν πας χωρίς ποινή συνήθως. Τέλος, αντί για πιστωτική μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί χρεωστική αν φοβάται ότι θα τον χρεώσουν παραπάνω.
 

filenaditsa

Member
Μηνύματα
13
Likes
5
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Aγία Πετρούπολη
Eγώ πάντως τα Χριστούγεννα στο Λονδίνο την πάτησα γιατί δεν είχα μαζί μου την πιστωτική που είχα κάνει την κράτηση στο ξενοδοχείο μέσω booking.com ίσως επειδή η χρέωση είχε ήδη γίνει την ήθελαν για ταυτοποίηση. Ακύρωσα και έδωσα επιτόπου άλλη πιστωτική (δεν δέχονταν μετρητά!!!!) και όλα οκ.
Χρησιμοποιώ το site χρόνια πρώτη φορά είχα πρόβλημα.
 

dimitris70

Member
Μηνύματα
97
Likes
20
Συμφωνώ απόλυτα με τον maccabi990, στην εποχή του διαδικτύου όπου όλοι οι ξενοδόχοι βλέπουν ότι το μέλλον τους εξαρτάται άμεσα από αυτές τις μηχανές αναζήτησης δεν υπάρχει καμία περίπτωση να χρεώσουν κάτι διαφορετικό από το συμφωνηθέν.
Το μόνο 'επικίνδυνο' είναι να κλαπούν τα στοιχεία της κάρτας από τον χώρο της υποδοχής, μια που αποστέλονται συνήθως με φάξ, και να χρησιμοποιηθούν εκτός ξενοδοχείου.
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον maccabi990, στην εποχή του διαδικτύου όπου όλοι οι ξενοδόχοι βλέπουν ότι το μέλλον τους εξαρτάται άμεσα από αυτές τις μηχανές αναζήτησης δεν υπάρχει καμία περίπτωση να χρεώσουν κάτι διαφορετικό από το συμφωνηθέν.
Το μόνο 'επικίνδυνο' είναι να κλαπούν τα στοιχεία της κάρτας από τον χώρο της υποδοχής, μια που αποστέλονται συνήθως με φάξ, και να χρησιμοποιηθούν εκτός ξενοδοχείου.

Δε νομίζω ότι οι περισσότερες αξιόπιστες σελίδες στέλνουν τα πλήρη στοιχεία της κάρτας μας στο ξενοδοχείο. Συνήθως αυτά γίνονται μέσω τρίτων εταιρειών που εξειδικεύονται στην προστασία αυτών των δεδομένων και στέλνουν κρυπτογραφημένες πληροφορίες στο ξενοδοχείο.
 

dimitris70

Member
Μηνύματα
97
Likes
20
Δε νομίζω ότι οι περισσότερες αξιόπιστες σελίδες στέλνουν τα πλήρη στοιχεία της κάρτας μας στο ξενοδοχείο. Συνήθως αυτά γίνονται μέσω τρίτων εταιρειών που εξειδικεύονται στην προστασία αυτών των δεδομένων και στέλνουν κρυπτογραφημένες πληροφορίες στο ξενοδοχείο.
Πίστεψε με, αυτό γίνεται!
Υπάρχει περίπτωση να τα στέλνουν είτε με φάξ είτε με e-mail και σε κάθε περίπτωση είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα στον on-line λογαριασμό που διαθέτει το κάθε ξενοδοχείο στο booking. Όταν τα στέλνουν με e-mail αποφεύγουν να δίνουν πλήρη στοιχεία, γιατί είναι πιο επίφοβο να κλαπούν από hacker, και τα ολοκληρώνουν τηλεφωνικώς. Βέβαια ζητείται αυστηρά από τους ξενοδόχους να τα διαφυλάσουν αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
 

maccabi990

Member
Μηνύματα
17
Likes
2
Το πιο πιθανό είναι να στέλνουν τα στοιχεία της κάρτας στο ξενοδοχείο. Τα ξενοδοχεία προεγκρίνουν την κάρτα για το ποσό των πρώτων 1-2 ημερών και αν υπάρχει πρόβλημα σε ειδοποιούν. Μου έχει συμβεί.

Γενικά πάντως για αγορές μέσω ιντερνετ η καλύτερη λύση είναι οι χρεωστικές κάρτες, όπου μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι το ποσό που έχεις στο λογαριασμό. Εκτός αν βαριέται κανείς να πηγαίνει στο ΑΤΜ και να βάζει λεφτά κάθε φορά. Προσωπικά έχω μια Visa Enter της Alpha Bank και αφήνω μέσα από 100 έως 200 Ευρώ μήπως τη χρειαστώ. Και για μεγάλες αγορές πετάγομαι μέχρι το ΑΤΜ.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.456
Likes
17.526
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Η συζήτηση έχει ξεφύγει από το booking.com.

Σας παρακαλώ αν θέλετε να συζητήσετε για πιστωτικές κάρτες ή ασφάλεια συναλλαγών μέσω ιντερνετ υπάρχουν αντίστοιχα θέματα.
 

PENNY

Member
Μηνύματα
8
Likes
27
Επόμενο Ταξίδι
Φρανκφούρτη
Ταξίδι-Όνειρο
Kuramathi
η απορία μου έχει να κάνει με τα σχόλια στο booking.com,των πελατών για τα ξενοδοχεία .πώς τα στέλνουμε?όσες φορές έχω κάνει κράτηση δεν μου έχει δοθεί η δυνατότητα μετά να γράψω τα σχόλιά μου.ούτε στο ξενοδοχείο σου δίνουν τπτ,ούτε από το booking σου στέλνουν mail.
 

SARAH

Member
Μηνύματα
221
Likes
27
η απορία μου έχει να κάνει με τα σχόλια στο booking.com,των πελατών για τα ξενοδοχεία .πώς τα στέλνουμε?όσες φορές έχω κάνει κράτηση δεν μου έχει δοθεί η δυνατότητα μετά να γράψω τα σχόλιά μου.ούτε στο ξενοδοχείο σου δίνουν τπτ,ούτε από το booking σου στέλνουν mail.
Πάντα μετά την παραμονή σου εκεί σου στέλνουν στο μειλ σου μια φόρμα όπου συμπληρώνεις τις εντυπώσεις και βαθμολογείς το ξενοδοχείο...για τσέκαρε το την επόμενη φορά που θα επιστρέψεις...
 

Bahari

Member
Μηνύματα
1.848
Likes
1.483
η απορία μου έχει να κάνει με τα σχόλια στο booking.com,των πελατών για τα ξενοδοχεία .πώς τα στέλνουμε?όσες φορές έχω κάνει κράτηση δεν μου έχει δοθεί η δυνατότητα μετά να γράψω τα σχόλιά μου.ούτε στο ξενοδοχείο σου δίνουν τπτ,ούτε από το booking σου στέλνουν mail.
Πάντως εμένα όλες τις φορές που έχω κλείσει ξενοδοχείο με booking, λίγες μέρες μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα, μου στέλνουν μέιλ με λινκ στο οποίο μπορώ να γράψω τα σχόλια μου. Μήπως το μέιλ που σου στέλνουν "πηγαίνει" στην ομαδική αλληλογραφία;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.162
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom