ioanna_fr
Member
- Μηνύματα
- 39
- Likes
- 3
- Επόμενο Ταξίδι
- Βιετνάμ
Οκ!ευχαριστώ παιδιά!θα δοκιμάσω και θα σας πω!!
Έχει δικαίωμα ο ξενοδόχος να μπλοκάρει τα χρήματα που δικαιούται σε περίπτωση μη εμφάνισης πελάτη χωρίς προειδοποίηση, αυτά που είναι συμφωνημένα και πρέπει να είμαστε ενήμεροι για αυτό το ποσό.Εχουμε κλεισει ενα ξενοδοχειο στη Ρωμη μεσω του booking
Τοσο στο site του ξενοδοχειου οσο και στο ιδιο το booking αναφερεται με σαφηνεια οτι τα στοιχεια τηw πιστωτικης διδονται για εγγυηση και οτι δεν δεσμευουν καθολου χρηματα ,αλλα πληρωνεις οταν πας εκει,ειτε μετρητα ειτε με credit card .
Ελα ομως που μας ηρθε ενα sms με to citybankalert στο κινητο οτι εχουν τραβηχτει χρηματα -1 διανυκτερευση .
Οταν στειλαμε μαιλ στο booking για διευκρινησεις μας απαντησαν οτι το ξενοδοχειο δεσμευει τα χρηματα για εγγυηση και οτι θα τα αποδεσμευσει σε συντομο χρονικο διαστημα !!!
ακομα ομως τα χρηματα δεν εχουν αποδεσμευτει.
Τι περιεργο ειναι αυτο παλι ?Εχω ξανακλεισει με το booking και δεν μου ετυχε ποτε κατι τετοιο
Εχει κανεις παρομοια εμπειρια?Καμια γνωμη-αποψη-προταση?
Ευχαριστω