renata
Member
- Μηνύματα
- 5.544
- Likes
- 1.967
- Επόμενο Ταξίδι
- μαλαισία
Οι Γερµανοί σχεδιάζουν ποδηλατόδροµο 60 χλµ. που θα συνδέσει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ
Πριν από µερικά χρόνια δεν θα τολµούσαν να το φανταστούν ούτε οι πιο φανατικοί φίλοι του. Την ώρα όµως που όλο και περισσότερες πόλεις σχεδιάζουν ποδηλατόδροµους, τίποτε δεν σηµατοδοτεί εντονότερα την ολική επα ναφορά του ποδηλάτου από την κατασκευή της πρώτης οδού ταχείας κυκλοφορίας αποκλειστικά για ποδηλάτες. Το µήκος της θα φτάνει τα εξήντα χιλιόµετρα και θα ενώνει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ, τα δυο πολυπληθή αστικά κέντρα της κοιλάδας του Ρουρ. Η επιλογή δεν έγινε τυχαία από τις γερµανικές αρχές και δεν υπακούει σε καµιά µόδα, αλλά στην ανάγκη να λυθεί ένα κυκλοφοριακό πρόβληµα. Η Βόρεια Ρηνανία - Βεστφαλία είναι το πολυπληθέστερο γερµανικό κρατίδιο και το πιο ευάλωτο στα µποτιλιαρίσµατα. Η οδός ταχείας κυκλοφορίας για ποδήλατα θα έχει πλάτος πέντε µέτρα, θα είναι διπλής κατεύθυνσης και θα εκτείνεται ως επί το πλείστον παράλληλα µε την άουτοµπαν Α40 που συνδέει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ και αποκαλείται «η άουτοµπαν των σαλιγκαριών» λόγω των συχνών µποτιλιαρισµάτων. Η Radler B-1, όπως αναµένεται να ονοµαστεί, ελπίζεται ότι θα αποσυµφορήσει την άουτοµπαν και τις ουρές χιλιοµέτρων που σχηµατίζονται από τους γερµανούς οδηγούς. Οπως µπορεί να υποθέσει κανείς, σηµαντικά θα είναι τα οφέλη και για το περιβάλλον – ειδικά σε µια περιοχή που επιβαρύνεται από τη βαριά γερµανική βιοµηχανία
περισσότερα...
TA NEA On-line - Εθνική οδός για... ποδηλάτες
Πριν από µερικά χρόνια δεν θα τολµούσαν να το φανταστούν ούτε οι πιο φανατικοί φίλοι του. Την ώρα όµως που όλο και περισσότερες πόλεις σχεδιάζουν ποδηλατόδροµους, τίποτε δεν σηµατοδοτεί εντονότερα την ολική επα ναφορά του ποδηλάτου από την κατασκευή της πρώτης οδού ταχείας κυκλοφορίας αποκλειστικά για ποδηλάτες. Το µήκος της θα φτάνει τα εξήντα χιλιόµετρα και θα ενώνει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ, τα δυο πολυπληθή αστικά κέντρα της κοιλάδας του Ρουρ. Η επιλογή δεν έγινε τυχαία από τις γερµανικές αρχές και δεν υπακούει σε καµιά µόδα, αλλά στην ανάγκη να λυθεί ένα κυκλοφοριακό πρόβληµα. Η Βόρεια Ρηνανία - Βεστφαλία είναι το πολυπληθέστερο γερµανικό κρατίδιο και το πιο ευάλωτο στα µποτιλιαρίσµατα. Η οδός ταχείας κυκλοφορίας για ποδήλατα θα έχει πλάτος πέντε µέτρα, θα είναι διπλής κατεύθυνσης και θα εκτείνεται ως επί το πλείστον παράλληλα µε την άουτοµπαν Α40 που συνδέει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ και αποκαλείται «η άουτοµπαν των σαλιγκαριών» λόγω των συχνών µποτιλιαρισµάτων. Η Radler B-1, όπως αναµένεται να ονοµαστεί, ελπίζεται ότι θα αποσυµφορήσει την άουτοµπαν και τις ουρές χιλιοµέτρων που σχηµατίζονται από τους γερµανούς οδηγούς. Οπως µπορεί να υποθέσει κανείς, σηµαντικά θα είναι τα οφέλη και για το περιβάλλον – ειδικά σε µια περιοχή που επιβαρύνεται από τη βαριά γερµανική βιοµηχανία
περισσότερα...
TA NEA On-line - Εθνική οδός για... ποδηλάτες