• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γενικά Δικαιούμαι αποζημίωση και πως τη διεκδικώ?

LULLU

Member
Μηνύματα
3.601
Likes
8.129
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
εμενα που ακυρωθηκε η πτηση απο Κωνσταντινουπολη Θεσσαλονικη δεν απαντα κανεις στα τηλεφωνα.. στις τουρκικες αερογραμμες... δωστε τα φωτα σας παρακαλω..
 

mpampis1979

Member
Μηνύματα
490
Likes
1.686
Επόμενο Ταξίδι
ΤΑΝΖΑΝΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
εγινε! ΙΝΔΙΑ 2018
εμενα που ακυρωθηκε η πτηση απο Κωνσταντινουπολη Θεσσαλονικη δεν απαντα κανεις στα τηλεφωνα.. στις τουρκικες αερογραμμες... δωστε τα φωτα σας παρακαλω..
για στειλε ενα μειλ στην Υ.Π.Α. κ θα δεις πως θα απαντησουν αμεσως!
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.792
εμενα που ακυρωθηκε η πτηση απο Κωνσταντινουπολη Θεσσαλονικη δεν απαντα κανεις στα τηλεφωνα.. στις τουρκικες αερογραμμες... δωστε τα φωτα σας παρακαλω..
Μετά από πόσο καιρό είναι η πτήση; Δεν δικαιούσαι αποζημίωση αν σε ενημέρωσαν τουλάχιστον 14 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης. Έχεις δικαίωμα να πάρεις πίσω τα χρήματά σου ή να ταξιδέψεις με άλλες πτήσεις της εταιρίας, εφόσον υπάρχουν και σε βολεύουν.
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.601
Likes
8.129
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Μετά από πόσο καιρό είναι η πτήση; Δεν δικαιούσαι αποζημίωση αν σε ενημέρωσαν τουλάχιστον 14 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης. Έχεις δικαίωμα να πάρεις πίσω τα χρήματά σου ή να ταξιδέψεις με άλλες πτήσεις της εταιρίας, εφόσον υπάρχουν και σε βολεύουν.
H πτηση ηταν 21 Ιανουαριου 2019 και ειχαμ τα boording pass στο χερι και μας κατεβασαν απο το λεωφορειο που θα μας πηγαινε στο αεροσκαφος!!!!!!!!!!!!!!
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
H πτηση ηταν 21 Ιανουαριου 2019 και ειχαμ τα boording pass στο χερι και μας κατεβασαν απο το λεωφορειο που θα μας πηγαινε στο αεροσκαφος!!!!!!!!!!!!!!
Ποιά ήταν η επίσημη δικαιολογία της ακύρωσης;Μετά τι έκανε η εταιρεία;Πώς γύρισες πίσω;
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.792
H πτηση ηταν 21 Ιανουαριου 2019 και ειχαμ τα boording pass στο χερι και μας κατεβασαν απο το λεωφορειο που θα μας πηγαινε στο αεροσκαφος!!!!!!!!!!!!!!
Και δεν σας προώθησαν σε άλλη πτήση φαντάζομαι.
Σε αυτή την περίπτωση εννοείται ότι δικαιούσαι αποζημίωση!!! Εκτός αν αφορά κάποιο έκτακτο περιστατικό π.χ. καιρικά φαινόμενα κλπ. Δες εδώ:
https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm
 

xalara

Member
Μηνύματα
221
Likes
761
Επόμενο Ταξίδι
Αndromeda
Ταξίδι-Όνειρο
Bora-bora
Μέσα σε 5 μήνες ειχαμε την ατυχία να μας ακυρώσουν 2 ξεχωριστές φορές πτησεις μεταξύ Λονδίνου και Ελλάδας με ανταπόκριση (μια φορά με swiss και μια με lufthansa - και μετα λενε οτι οι Έλληνες δεν είμαστε στην ωρα μας). Φάγαμε απίστευτη ταλαιπωρία και φτασαμε στον προορισμό μας με πανω απο 24 ωρες καθυστέρηση. Διεκδίκησαμε αποζημίωση 400€ το ατομο και τα εξοδα μας συμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η εξυπηρέτηση πελατων για τετοια θεματα ηταν τραγική εως ανύπαρκτη (μονο email εχουν) και απορω αμα ειναι ετσι αυτες οι αεροπορικες πως θα ειναι οι low cost...

Τελικα μετα απο μηνες χωρις καμια απαντηση, αποφασισα να καταφύγω στα social media. Χρησιμοποίησα το Twitter και εκανα δημοσια παράπονα στον λογαριασμο τους. Μεσα σε λιγα λεπτα ειχα παρει απαντηση στο Twitter. Την επομενη μερα έλαβα τηλεφώνημα απο την εξυπηρέτηση πελατών και σε λιγες μερες πληρωθηκαμε. Μου κανε πολύ εντύπωση, μιας και ηταν διαφορετικές περιπτώσεις η καθεμια, και ειπα να το μοιραστώ μπας και φανεί χρήσιμο σε κάποιον που παλεύει για αποζημίωση.
 

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Ναι το έχω δει και εγώ αυτό. Τα κοινωνικά δίκτυα ασκούν πίεση κάποιες φορές για να εξυπηρετηθεί ο πελάτης σωστά (και κάποιες φορές μπορεί και να κάνουν και υπερδιορθωση)
 

vrea

Member
Μηνύματα
235
Likes
215
Σε εμάς ακυρώθηκε η πτήση της Ryanair από Μόναχο- Αθήνα. Μας βρήκανε πτήση για μετά από 4 μέρες από Ντυσελντόρφ- Θεσσαλονίκη. Από Θεσσαλονική - Αθήνα αγοράσαμε μόνοι μας εισιτήρια από το inetrnet!!!

Όταν τελικά καταφέραμε να γυρίσουμε στην Αθήνα και επιχειρήσαμε να ζητήσουμε αποζημίωση, μας απάντησαν ότι δεν μας δίνουν τίποτα!!! Μετά από ατελείωτα email, μας έστειλαν ένα 'Your file has been resolved and closed ' .

Μετά από επίμονα e-mail, μας αποζημίωσαν μόνο για τα εισιτήρια Θεσσαλονίκη - Αθήνα και κάτι λίγα έξοδα.

Πιο συγκεκριμένα, η αποζημίωση για 4 άτομα, ήταν περίπου 600€ εκ των οποίων τα 320€ ήταν τα εισιτήρια που αγοράσαμε μόνοι μας από Θεσσαλονική - Αθήνα. Με άλλα λόγια η εταιρεία θεωρούσε ότι 280 ήταν τα έξοδα για 4 άτομα για φαγητό, ξενοδοχεία, μετακίνηση στην Γερμανία για 4 ημέρες!!!!

Αφού δεν έβγαινε άκρη κάναμε καταγγελία στην https://ecas.ec.europa.eu και τελικά επικοινώνησε η Ryanair ξανά μαζί μας και πήραμε τελικά συνολικά 1100 € που ήταν τα έξοδα που είχαμε καταφέρει να βρούμε από αποδείξεις.

Δεν ξέρω αν πρέπει να διεκδικήσουμε πέρα από τις αποδείξεις και τα 400 € που είναι κανονικά η αποζημίωση για την συγκεκριμένη πτήση.
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.820
Likes
12.647
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Παιδιά (σε όσους έχουν συμβεί αυτά τα σκηνικά που λέτε περί ασυνεννοησίας με τις εταιρείες κλπ όσον αφορά τις αποζημιώσεις σας), έχω κάποιες απορίες.

Αυτό που εγώ γνωρίζω είναι ότι η κάθε αεροπορική έχει κάποιες ηλεκτρονικές φόρμες στην ιστοσελίδα της, τις οποίες ο πελάτης συμπληρώνει και μετά από λίγο καιρό μπαίνει η αποζημίωση. Αυτό έχω κάνει εγώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις, αυτό έχουν κάνει και άτομα από το φιλικό και συγγενικό μου περιβάλλον και δεν έχει υπάρξει ποτέ κάποιο ζήτημα. Η αλήθεια είναι ότι κάποιες εταιρείες (βλ. ryan) δε θα σου δώσουν εγγράφως τα στοιχεία του συνδέσμου και δεν θα σε ενημερώσουν επίσημα για το δικαίωμά σου αυτό, παρ' όλα αυτά δε γνωρίζω περίπτωση ατόμου που να συμπλήρωσε τη φόρμα καταβολής αποζημίωσης και να μην πήρε άμεσα τα χρήματα ή να χρειάστηκε να καταφύγει στην ΥΠΑ (!).

Οπότε το ερώτημά μου είναι αν κάνατε κατευθείαν επίσημο αίτημα στην εκάστοτε αεροπορική μέσω της αντίστοιχης ηλεκτρονικής φόρμας, ή αν απλά προσπαθήσατε να βγάλετε άκρη μέσω τηλεφωνημάτων, τσατ κλπ. Σε περίπτωση που έγινε το δεύτερο, ίσως να έχετε στο νου σας να μη μπλέκετε με εξυπηρέτηση πελατών κλπ. Αν πάλι συνέβη το πρώτο πραγματικά προβληματίζομαι και σκέφτομαι αν απλά εμείς έχουμε υπάρξει τυχεροί ως προς αυτό.
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.601
Likes
8.129
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
ναχω ελπιδες και εγω τοτε.. εστειλα μυνημα στη εταιρεια μεσω φβ και μου απαντησαν ζητωντας το νουμερο εισητηριου...αν δεν προχωρησει η ιστορια θα το δημοσιευσω στα social και βλεπουμε.. .. να πω εδω πως και η ταξιδιωτικη ασγαλει απου ειχαμε ακομη δεν απαντησε αλλα μαλλον τζιφος και απο εκει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.161
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom