• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γιατί δεν παίζουν προσφορές απο το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης;

Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Βασικά θα με ενδιέφερε η άποψη σου Traveller στο θέμα! Δε ξέρω τι δουλειά κάνεις αλλά νομίζω ξέρεις πολλά για τα περί αεροπορικών, οπότε ποια είναι η γνώμη σου; Γιατί η Θεσσαλονίκη δε συμμετέχει ποτέ σε προσφορές, ή οι προσφορές αφορούν μόνο Γερμανία; (ακόμα και από aegean)
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
@North66: αν έμενες Θεσ/νίκη θα απορούσες και εσύ και θα ήσουν λιγότερο έτοιμος να το δεχτείς απλώς ως status quo.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Δεν γνωρίζω ακριβώς τι λένε τα συμβόλαια.
Γάλλος φίλος μου, πιλότος της Air France, μου είπε ότι όταν ήταν να ανοίξει το ΕλΒελ, η Air France, η Swissair και η Austrian, μελετούσαν σοβαρά να μεταφέρουν τουλάχιστον τις μισές τους πτήσεις στο Μακεδονία και με ειδικές συμφωνίες με τις τότε ελληνικές εταιρείες (νομίζω με την Κρόνος) θα έκαναν άμεση ανταπόκριση για την Αθήνα. Και αυτό λόγω των εξωφρενικών τελών που επέβαλε η γερμανική εταιρεία του Ελ Βελ.
Φυσικά η προσπάθεια έπεσε στο κενό, γιατί η κυβέρνηση δεν έκανε δεκτό το αίτημα τους, φοβούμενη τους γερμανούς μάνατζερ που είχαν βάλει εκβιαστικούς όρους στα συμβόλαια. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι όροι, σήμερα ούτε τα μισά αεροπλάνα δεν θα πετούσαν στα Σπάτα.
Υπάρχει μεγάλη κίνηση από το Μακεδονία, αλλά και από άλλα αεροδρόμια της χώρας για χώρες του εξωτερικού, αλλά οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δεμένα τα χέρια τους, λόγω των εκβιαστικών κινήσεων της γερμανικής εταιρείας που διαχειρίζεται το Ελ Βελ, που θέλει να αποσβέσει τα κολοσσιαία ποσά που διέθεσε για την κατασκευή του αεροδρομίου.
Κολοσσιαία βέβαια, λόγω της μίζας που πλήρωσαν τότε.
Αυτό δεν το κατάλαβα. Αν η Air France, η Swiss ή η Austrian θέλει να πετάξει από Θεσσαλονίκη με feeders από Αθήνα, ήταν και είναι απολύτως ελεύθερες να το κάνουν και κανένας λόγος δεν πέφτει στην κυβέρνηση να το επιτρέψει, να το απορρίψει κλπ. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν το κάνουν, γιατί δεν τις συμφέρει οικονομικά/ανταγωνιστικά.
- Ουδείς αποδέχεται να πετάξει (εντός ευρώπης τουλάχιστο) με 2 connections. Αν έπρεπε κάποιος να πετάξει Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Παρίσι - ΧΧΧ, θα σιχτίριζε και θα πήγαινε με άλλο μέσο.
- Το "ψωμί" της επιβατικής κίνησης είναι στην Αθήνα. Για να καταλάβεις το τελευταίο, δες π.χ. πόσες θέσεις πληρωμένης Business class π.χ. γεμίζουν σε ένα δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Παρίσι? Μία θέση την Εβδομάδα? Ή πολλές λέω? Ένα εισιτήριο business class όμως έχει περιθώριο μεικτού κέρδους όσο 10 και πλέον εισιτήρια οικονομικής θέσης....

Επαναλαμβάνω, καμμία αεροπορική εταιρία δεν έχει δεμένα χέρια, και καμμία δε χρειάζεται άδεια από την κυβέρνηση της Ελλάδας, την εταιρία του αεροδρομίου κλπ για να μπει σε οποιοδήποτε δρομολόγιο (εντός ΕΕ ή openskies). Απλώς δεν ενδιαφέρονται.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Βασικά θα με ενδιέφερε η άποψη σου Traveller στο θέμα! Δε ξέρω τι δουλειά κάνεις αλλά νομίζω ξέρεις πολλά για τα περί αεροπορικών, οπότε ποια είναι η γνώμη σου; Γιατί η Θεσσαλονίκη δε συμμετέχει ποτέ σε προσφορές, ή οι προσφορές αφορούν μόνο Γερμανία; (ακόμα και από aegean)
Η εκτίμηση μου είναι απλή... σχεδόν κανένας δεν κάνει προσφορές από SKG γιατί δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός... είναι ελάχιστα τα δρομολόγια και έτσι ο κάτοικος της Β.Ελλάδος "αναγκάζεται" να ταξιδέψει με τα συγκεκριμένα βρέξει χιονίσει... κάποιος που έχει "δεμένους" τους πελάτες του γιατί να κάνει προσφορές... να πω ένα απλό παράδειγμα... αν θες να πετάξεις από Αθήνα για Πράγα το εισιτήριο στις περιόδους αιχμής σπάνια πέφτει κάτω από τα 270?... γιατί? ο λόγος απλός... η Πράγα δεν έχει σοβαρό ανταγωνισμό και έτσι δεν υπάρχει λόγος για προσφορές... αν όμως θέλεις να πας στο Παρίσι ή στο Λονδίνο π.χ η ίδια εταιρία που πουλάει πανάκριβα την Πράγα δίνει το Παρίσι και το Λονδίνο πολύ φτηνότερα γιατί στους συγκεκριμένους προορισμούς πέφτουν κορμιά...

Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν υπάρχουν έξτρα πτήσεις για το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ... κι εδώ η απάντηση είναι απλή... ούτε το κράτος των Αθηνών φταίει ούτε οι κακοί Γερμανοί εκβιάζουν τις εταιρίες... απλά δεν υπάρχει κόσμος για να τις υποστηρίζει...να είστε σίγουροι ότι αν υπήρχε κίνηση και συνεπώς κέρδος το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα ήταν συνέχεια γεμάτο...

Όσον αφορά τις προσφορές των Ελληνικών εταιριών... παρατηρώ ότι όλες οι προσφορές που παίζουν από SKG αφορούν τις απευθείας πτήσεις... υποθέτω λοιπόν ότι αυτές καίγονται να γεμίσουν οι εταιρίες... τις πτήσεις από Αθήνα τις γεμίζουν μάλλον από Αθήνα και δεν τους ενδιαφέρει να θυσιάσουν θέσεις στο φιλέτο SKG-ATH... είμαι σίγουρος ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα από τον καθέναν μας τι τους συμφέρει να κάνουν...
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Αυτό δεν το κατάλαβα. Αν η Air France, η Swiss ή η Austrian θέλει να πετάξει από Θεσσαλονίκη με feeders από Αθήνα, ήταν και είναι απολύτως ελεύθερες να το κάνουν και κανένας λόγος δεν πέφτει στην κυβέρνηση να το επιτρέψει, να το απορρίψει κλπ. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν το κάνουν, γιατί δεν τις συμφέρει οικονομικά/ανταγωνιστικά.
- Ουδείς αποδέχεται να πετάξει (εντός ευρώπης τουλάχιστο) με 2 connections. Αν έπρεπε κάποιος να πετάξει Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Παρίσι - ΧΧΧ, θα σιχτίριζε και θα πήγαινε με άλλο μέσο.
- Το "ψωμί" της επιβατικής κίνησης είναι στην Αθήνα. Για να καταλάβεις το τελευταίο, δες π.χ. πόσες θέσεις πληρωμένης Business class π.χ. γεμίζουν σε ένα δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Παρίσι? Μία θέση την Εβδομάδα? Ή πολλές λέω? Ένα εισιτήριο business class όμως έχει περιθώριο μεικτού κέρδους όσο 10 και πλέον εισιτήρια οικονομικής θέσης....

Επαναλαμβάνω, καμμία αεροπορική εταιρία δεν έχει δεμένα χέρια, και καμμία δε χρειάζεται άδεια από την κυβέρνηση της Ελλάδας, την εταιρία του αεροδρομίου κλπ για να μπει σε οποιοδήποτε δρομολόγιο (εντός ΕΕ ή openskies). Απλώς δεν ενδιαφέρονται.
Αυτός είναι ο ένας σοβαρός λόγος και απόδειξη ότι υπάρχει υπερπροσφορά δρομολογίων για Γερμανία και ανταγωνισμός που κρατάει τις τιμές χαμηλά. Όμως πιστεύω ότι δεν είναι ο μοναδικός λόγος.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.467
Likes
2.427
1.Το έχω κάνει νομίζω.Απλά κάποια σχόλια σου πολλές φορές είναι προσβλητικά και ειρωνικά με έναν περίτεχνο τρόπο ώστε δεν είναι άξια αναφοράς και διαγραφής μεν αλλά από την άλλη δεν προσφέρουν και κάποιο ουσιαστικό νόημα.Εκτός βέβαια αν το νόημα που προσδοκούμε είναι να καταρρακώνουμε την αξιοπρέπεια του συνανθρώπου μας όταν πχ. δεν έχει τόσες γνώσεις όσες εμείς.


2.
τι πλήγμα δηλαδή θα δημιουργούσαν στο Βενιζέλος ενδεχόμενες προσφορές από SKG?
Περίμενα ότι είναι αυτονόητο να κατανοηθεί αλλά αφού δεν είναι θα σου το εξηγήσω.
Υπάρχουν άτομα που μένουν η θέλουν να πάνε για τον οποιονδήποτε λόγο στην βόρεια Ελλάδα και ταξιδεύουν μέχρι Αθήνα η έρχονται από Αθήνα για να εκμεταλλευτούν κάποια προσφορά που υπάρχει.
Αν υπήρχαν καλύτερες προσφορές από Θεσσαλονίκη όλους αυτούς τους πελάτες θα τους έχανε το Βενιζέλος ναι η όχι;
Θα σήμαινε κάποιο οικονομικό πλήγμα για το Βενιζέλος αυτό ναι η όχι;

Mε άλλα λόγια, χωρίς να γνωρίζεις το θέμα πετάς μια αρλούμπα για να δημιουργήσεις εντυπώσεις...
εγώ έκανα μια υπόθεση βασισμένη σε γραφόμενα χρήστη και σε νόμους που ισχύουν στο εμπόριο.Μπορεί να είναι αρλούμπα αλλά 1000 φορές να γράψεις ένα σχόλιο αρλούμπα σε ένα θέμα (που στο κάτω κάτω συζήτηση κάνουμε και έχουμε το δικαίωμα ο καθένας να γράψει την άποψη του) παρά να γράψεις ένα σχόλιο καθαρά για να σχίσεις τον άλλο.
Στην πρώτη περίπτωση προσφέρεις μια άχρηστη πληροφορία.
Στην δεύτερη καταρρακώνεις την αξιοπρέπεια του άλλου.
 
Μηνύματα
1.619
Likes
782
Επόμενο Ταξίδι
Χονγκ Κονγκ
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κόσμου
Η εκτίμηση μου είναι απλή... σχεδόν κανένας δεν κάνει προσφορές από SKG γιατί δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός... είναι ελάχιστα τα δρομολόγια και έτσι ο κάτοικος της Β.Ελλάδος "αναγκάζεται" να ταξιδέψει με τα συγκεκριμένα βρέξει χιονίσει... κάποιος που έχει "δεμένους" τους πελάτες του γιατί να κάνει προσφορές... να πω ένα απλό παράδειγμα... αν θες να πετάξεις από Αθήνα για Πράγα το εισιτήριο στις περιόδους αιχμής σπάνια πέφτει κάτω από τα 270?... γιατί? ο λόγος απλός... η Πράγα δεν έχει σοβαρό ανταγωνισμό και έτσι δεν υπάρχει λόγος για προσφορές... αν όμως θέλεις να πας στο Παρίσι ή στο Λονδίνο π.χ η ίδια εταιρία που πουλάει πανάκριβα την Πράγα δίνει το Παρίσι και το Λονδίνο πολύ φτηνότερα γιατί στους συγκεκριμένους προορισμούς πέφτουν κορμιά...

Μάλλον έχεις δίκιο. Βέβαια είναι και οξύμωρο δεδομένου ότι ο επιβάτης που πετάει από Αθήνα ουσιαστικά δεν έχει άλλες επιλογές..Φαντάζομαι ότι στο εγγύς μέλλον, με την κίνηση του αεροδρομίου Αγχιάλου και με την αυξανόμενη ροή βορειοελλαδιτών προς αεροδρόμια Σόφιας (και ίσως Κων/πολης) για τις πτήσεις τους, θα πρέπει να περιμένουμε γενναίες προσφορές και στο SKG.. Οψόμεθα!
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Περίμενα ότι είναι αυτονόητο να κατανοηθεί αλλά αφού δεν είναι θα σου το εξηγήσω.
Υπάρχουν άτομα που μένουν η θέλουν να πάνε για τον οποιονδήποτε λόγο στην βόρεια Ελλάδα και ταξιδεύουν μέχρι Αθήνα η έρχονται από Αθήνα για να εκμεταλλευτούν κάποια προσφορά που υπάρχει.
Αν υπήρχαν καλύτερες προσφορές από Θεσσαλονίκη όλους αυτούς τους πελάτες θα τους έχανε το Βενιζέλος ναι η όχι;
Θα σήμαινε κάποιο οικονομικό πλήγμα για το Βενιζέλος αυτό ναι η όχι;
Τώρα κατάλαβα τι εννοείς... δεν ήταν και τόσο αυτονόητο... είμαι ξανθός
βλέπεις και δεν τα πιάνω εύκολα...

Εδώ σαφώς έχεις δίκιο... κάθε επιβάτης που χρησιμοποιεί σαν μετεπιβίβαση το Βενιζέλος πληρώνει κάπου δώδεκα ευρώ φόρο χρήσης του τέρμιναλ και ασφάλεια... θεωρώ όμως αδύνατο το σενάριο να εμποδίζεται από το Ελληνικό κράτος ή το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ άνοιγμα πτήσεων προς SKG για να μην χάσουν αυτό το δωδεκάρι... απλά δεν γίνεται... δεν μπορεί κανένας να υποχρεώσει μια εταιρία να πετάει ετσιθελικά κάπου και να της απαγορεύει να πετάει κάπου αλλού... αυτό δεν είναι θέμα Ελλάδος και ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ είναι θέμα Ε.Ε και ανοιχτών ουρανών...

Πιστεύω τώρα πιά το θέμα να ξεκαθαρίστηκε πλήρως...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Όσον αφορά τις προσφορές των Ελληνικών εταιριών... παρατηρώ ότι όλες οι προσφορές που παίζουν από SKG αφορούν τις απευθείας πτήσεις... υποθέτω λοιπόν ότι αυτές καίγονται να γεμίσουν οι εταιρίες... τις πτήσεις από Αθήνα τις γεμίζουν μάλλον από Αθήνα και δεν τους ενδιαφέρει να θυσιάσουν θέσεις στο φιλέτο SKG-ATH... είμαι σίγουρος ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα από τον καθέναν μας τι τους συμφέρει να κάνουν...
Μα ουσιαστικά δεν υπάρχει περιορισμός στη διαθέσιμη χωρητικότητα Αθήνα - Θεσσαλονίκη... Όσο έχουν διαθέσιμα αεροπλάνα (και έχουν ΠΟΛΛΑ, ειδικά αν απλώσουν τα δρομολόγιά τους κατά τη διάρκεια της μέρας), μπορούν να προσθέτουν πτήσεις ATH-SKG-ATH και να αυξήσουν τις διαθέσιμες θέσεις. Ούτε slots τους λείπουν ούτε τίποτα. Μόνο πληρώματα ίσως. Και βέβαια, τους συμφέρει να αυξήσουν την κίνησή τους σε ένα τέτοιο άξονα, δημιουργώντας μεγάλες οικονομίες κλίμακας.

Προϋπόθεση γι αυτό, είναι να μπορέσουν να ξεχωρίσουν τις θέσεις connection από τις θέσεις direct flight σε μια πτήση, και να πουλήσουν end-to-end εισιτήρια με διαφορετική τιμολογιακή πολιτική από το άθροισμα των επιμέρους πτήσεων, κάτι που φαίνεται να μην είναι σε θέση να κάνουν.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.467
Likes
2.427
κάθε επιβάτης που χρησιμοποιεί σαν μετεπιβίβαση το Βενιζέλος πληρώνει κάπου δώδεκα ευρώ φόρο χρήσης του τέρμιναλ και ασφάλεια
Αν το χρησιμοποιήσει όμως σαν αεροδρόμιο αναχώρησης πόσα χρήματα παίρνει το Βενιζέλος;

Το γράφω αυτό γιατί κάποιοι που μένουν στην μέση από τα 2 αεροδρόμια (Ελ.Βενιζέλος+Μακεδονία)πχ.Θεσσαλία η Ήπειρος(έχω ακούσει και για Μακεδονία κάποιους) και μέχρι τώρα αναχωρούσαν από το αεροδρόμιο της Αθήνας λόγω των προσφορών που έχει(ταξιδεύοντας με τραίνο,αυτοκίνητο η λεωφορείο μέχρι Αθήνα),αν δημιουργούνταν αντίστοιχες προσφορές από Θεσσαλονίκη πιθανόν να προτιμούσαν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης(με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρχουν αντίστοιχες προσφορές από Βόλο).Αυτά θα ήταν κάποια χαμένα χρήματα για το Βενιζέλος.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια μιλάω για το ενδεχόμενο πλήγμα και μόνο χωρίς να υπονοώ ότι σίγουρα για αυτόν τον λόγο δεν υπάρχουν προσφορές από Θεσσαλονίκη.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μα ουσιαστικά δεν υπάρχει περιορισμός στη διαθέσιμη χωρητικότητα Αθήνα - Θεσσαλονίκη... Όσο έχουν διαθέσιμα αεροπλάνα (και έχουν ΠΟΛΛΑ, ειδικά αν απλώσουν τα δρομολόγιά τους κατά τη διάρκεια της μέρας), μπορούν να προσθέτουν πτήσεις ATH-SKG-ATH και να αυξήσουν τις διαθέσιμες θέσεις. Ούτε slots τους λείπουν ούτε τίποτα. Μόνο πληρώματα ίσως. Και βέβαια, τους συμφέρει να αυξήσουν την κίνησή τους σε ένα τέτοιο άξονα, δημιουργώντας μεγάλες οικονομίες κλίμακας.

Προϋπόθεση γι αυτό, είναι να μπορέσουν να ξεχωρίσουν τις θέσεις connection από τις θέσεις direct flight σε μια πτήση, και να πουλήσουν end-to-end εισιτήρια με διαφορετική τιμολογιακή πολιτική από το άθροισμα των επιμέρους πτήσεων, κάτι που φαίνεται να μην είναι σε θέση να κάνουν.
Bεβαιότατα και δεν υπάρχει κανένας περιορισμός αλλά για να μην το κάνουν πάει να πει πως δεν τους συμφέρει...αυτός καθαρά είναι ο λόγος που δεν το κάνουν...κρατάνε λίγα τα δρομολόγια με υψηλές σχετικά τιμές και με μεγάλη πληρότητα... αν έβαζαν άλλες π.χ πέντε πτήσεις την ημέρα αυτόματα θα αναγκάζονταν να ρίξουν και τις τιμές μια που θα υπήρχε πια μεγάλη προσφορά και τα έξοδα θα αυξάνονταν μια που θα υπήρχαν + 5 πτήσεις... λογικά λοιπόν δεν έχουν κανένα λόγο να αυξήσουν τις συχνότητες γιατί δημιουργούν πολλαπλάσια έξοδα από έσοδα... γιαυτό τον λόγο εξάλλου έκοψαν και πολλές πτήσεις στο συγκεκριμένο δρομολόγιο...

Αν το χρησιμοποιήσει όμως σαν αεροδρόμιο αναχώρησης πόσα χρήματα παίρνει το Βενιζέλος;

Το γράφω αυτό γιατί κάποιοι που μένουν στην μέση από τα 2 αεροδρόμια (Ελ.Βενιζέλος+Μακεδονία)πχ.Θεσσαλία η Ήπειρος(έχω ακούσει και για Μακεδονία κάποιους) και μέχρι τώρα αναχωρούσαν από το αεροδρόμιο της Αθήνας λόγω των προσφορών που έχει(ταξιδεύοντας με τραίνο,αυτοκίνητο η λεωφορείο μέχρι Αθήνα),αν δημιουργούνταν αντίστοιχες προσφορές από Θεσσαλονίκη πιθανόν να προτιμούσαν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης(με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρχουν αντίστοιχες προσφορές από Βόλο).Αυτά θα ήταν κάποια χαμένα χρήματα για το Βενιζέλος.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια μιλάω για το ενδεχόμενο πλήγμα και μόνο χωρίς να υπονοώ ότι σίγουρα για αυτόν τον λόγο δεν υπάρχουν προσφορές από Θεσσαλονίκη.
Πάλι δεν σε καταλαβαίνω... κάποιος που μένει στη Λάρισα και θέλει να πετάξει ή στο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ή στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα πάει... οκ σαφώς το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ είναι πιο ακριβό από το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ αλλά και τι με αυτό... θα μετρήσει όχι μόνο τα λεφτά αλλά και τις επιλογές και τα δρομολόγια... είναι αδύνατον το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης του 1 εκατομμυρίου να έχει την κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας των τεσσάρων εκατομμυρίων... ποτέ των ποτών δεν θα υπάρχουν ίδιες προσφορές γιατί απλά είναι άλλα τα μεγέθη της Ν.Ελλάδος και άλλα της Βορείου... και για να το πάμε και λίγο πιο πέρα... οι υπηρεσίες του ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ δικαιολογούν την οικονομική διαφορά των δύο αεροδρομίων... αλήθεια τι προσφέρει το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στους πελάτες του και τι το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ? Η συγκριση είναι συντριπτική... εδώ στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ δεν έχει ούτε ένα εστιατόριο της προκοπής για να φας και μιλάμε για προσφορές? Αν θες να μαζέψεις καινούργιους πελάτες πρέπει να αναπτυχθείς πρώτα...το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και μικρό είναι και με χαμηλού επιπέδου υπηρεσίες... όταν ολοκληρωθούν τα έργα της επέκτασης του διαδρόμου και όταν και αν πέσουν λεφτά για την ανάπτυξή του τότε ίσως θα μπορούμε να μιλάμε για ένα αεροδρόμιο σύγχρονο ευέλικτο που θα μπορεί να κοιτά στα μάτια το Αθηναικό αδελφάκι του και θα δημιουργηθούν οι προυποθέσεις για προσφορές...
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.467
Likes
2.427
Όσον αφορά τις επιλογές και τα δρομολόγια που αναφέρεις,αν κάποιος μένει στην μέση ακριβώς και η προσφορά είναι ίδια αλλά στο Βενιζέλος πετάει σε καλύτερη ώρα το αεροπλάνο σαφώς θα προτιμήσει το Βενιζέλος αλλά αυτοί που μένουν λίγο πιο κοντά στην Θεσσαλονίκη και μέχρι τώρα πήγαιναν Αθήνα λόγω προσφορών μπορεί να προτιμήσουν την Θεσσαλονίκη αν υπάρχουν αντίστοιχες προσφορές.Το θέμα της ώρας των δρομολογίων είναι λίγο σχετικό γιατί μπορεί να έχει μόνο ένα δρομολόγιο μια εταιρία και να βολεύει σε κάποιους η ώρα.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι το Βενιζέλος θα έχει χάσιμο από πελάτες αν υπήρχε μια τέτοια κατάσταση.Δεν μπορώ να πω με σιγουριά πόσο μεγάλο θα είναι το οικονομικό πλήγμα αλλά θα είναι υπαρκτό πιστεύω σίγουρα.


Τώρα σχετικά με το ότι δεν θα μπορούσε με τίποτα η Θεσσαλονίκη να έχει τις ίδιες προσφορές βλέπω ότι στα δρομολόγια της easy από Θεσσαλονίκη για Μιλάνο και Βερολίνο οι προσφορές είναι πάνω κάτω ίδιες σε σχέση με της Αθήνας για τα αντίστοιχα μέρη παρότι το Βενιζέλος έχει πολύ περισσότερη κίνηση και υπάρχει και περισσότερος ανταγωνισμός μέσα σε αυτό από τις περισσότερες εταιρίες που υπάρχουν εκεί...
Εφόσον η easy μπορεί να το κάνει αυτό το πράγμα γιατί δεν μπορούν να το κάνουν και άλλες εταιρίες;Ίσως να έχει σχέση με τις ακριβές θέσεις που λέχτηκαν και προηγουμένως.
Τώρα όσον αφορά τα εστιατόρια κτλ. το Μακεδονία δεν έχει να προσφέρει τίποτα σημαντικό πέρα από κάτι κυλικεία κτλ. από ότι θυμάμαι αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι όπως εγώ πχ. που δεν τα λαμβάνουν υπόψιν αυτά όταν θέλουν να κάνουν ένα ταξίδι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.608
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom